Zijn we ook ik plaag alleen maarquote:
Ik heb een rijbewijs ja.quote:
Hebt ikquote:
Kan motor ook? Niet zo'n brommertje, echt een motor motor.quote:
Jeuh!quote:
Jellyquote:
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
Rijbewijs en auto van de zaak hebben. Zonder bijtelling, met tankpas.
Mensen die geen step hebbenquote:
MAG IK MAG IK MAG IK???quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
True, true. Verschil moet er zijn hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez jij hebt het sowieso te goed.
Bij elke meet heb jij een privechauffeur
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true. Verschil moet er zijn hè.
[..]
Zeg ik niet.![]()
![]()
Let op mijn post wordt straks gewijzigdquote:
Ik heb geen boot.quote:
Nah, teveel werk.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let op mijn post wordt straks gewijzigd
Chickies hosselenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, het is er wel een zonder achterbank. Die ligt plat momenteel.
Opladen en posten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net nog een foto van mijn auto met boot gemaakt.
C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAG IK MAG IK MAG IK???
Een C1
Ga ik nu doen.quote:
Geniaal man.quote:
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal man.
Kerel van ruim 1.80 die dan uit een C1 stapt
Jij bent de kerel van ruim 1.80?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.
Ik zeg toch dat ik m´n ouders auto heb opgeëist, dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Nu wil ik het merk van jullie auto's natuurlijk ook weten hè.
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaaptquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Een Volkswagen polo uit 2005 en een Mercedes 190 diesel uit 1984.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb geen C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Jep. Praktisch 1.90 trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Nice!quote:
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
Ik heb een sugardaddy die regelmatig mn benzine betaaldquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaapt
quote:
Weet je al.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Nou dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik m´n ouders auto heb opgeëist, dat is niet eerlijk
Tevens ben ik 18 dus als ik m'n ouders auto niet in kon pikken had ik geen auto
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaapt
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Volkswagen polo uit 2005 en een Mercedes 190 diesel uit 1984.
Jouw autoquote:
Schiet dat al een beetje op? Gaan we dan coca cola vanille halen in Duitsland? Mag ik dan ook een stukje rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou dan.
[..]
[..]
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.
Jij bent uitzondering op de regel.quote:
Nee. Ja. Misschien.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schiet dat al een beetje op? Gaan we dan coca cola vanille halen in Duitsland? Mag ik dan ook een stukje rijden
Bummer. Nais. Okquote:
Bewuste keuze.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Rijbewijsmensen die mainstream gaan en geen motorrijlessen nemen
Heerlijk burgerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet haten
Maar hier rij ik in dan
Auto
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou dan.
[..]
[..]
Hehe, ik ben bezig zo'n Polo Bluemotion te regelen. Zelfde voorwaarden, nieuwere auto.
Voor een motor heb je ook een rijbewijs nodig, schat.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Voordat je je dood rijdt he, dan wil ik wel nog een keertje met je touren.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewuste keuze.
Rij mn eigen wel dood als mn zoon het huis uit is enz. Nu nog niet handig.
Deal. Zal nog minimaal 8 jaar gaan duren hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat je je dood rijdt he, dan wil ik wel nog een keertje met je touren.
De hond hier op het erf heet ook boykequote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bartje gaat de labrador boyke en 2 kids ook mee?
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Da's dan wel weer geinig speelgoed.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet haten
Maar hier rij ik in dan
Auto
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?
Inderdaad maar ligt wel als een blok op de weg enzo.quote:
Een kerel die ik nog een keer voor zijn bek wil timmeren heet Boyke.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hond hier op het erf heet ook boyke
Nee man, hij ligt wel lekker op weg en zulks, zeker voor afstanden van 200km + maar dit is niet mijn ding enzo. Anders soberzo nieuwe model vind ik. Achja ik rij er gratis inquote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bartje gaat de labrador boyke en 2 kids ook mee?
Oké, wel handig, lekker weinig betalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.
[..]
Da's dan wel weer geinig speelgoed.
[..]
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.
De mijne moet voor 8 oktober naar de keuring. Ik ben bangquote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad maar ligt wel als een blok op de weg enzo.
Maar ik vind dat pap hem in moet ruilen, volgens mij is dat blok niet helemaal goed meer.. ik vind dat die teveel olie opdrinkt op de lange termijn, dat mag best minder
Zoals ik al zei, ik betaal er nu ook geen rode cent voor. Voor hun alleen maar goedkoper dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, wel handig, lekker weinig betalen.
Doe dat dan gewoon. Hulp nodig? Mag ik het filmen? Uiteraard zodanig dat jij niet herkenbaar in beeld komtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een kerel die ik nog een keer voor zijn bek wil timmeren heet Boyke.
hee hoe was de theequote:
Geen idee waar hij woont of werkt. Denk het niet. Ja hoor. Uiteraard.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon. Hulp nodig? Mag ik het filmen? Uiteraard zodanig dat jij niet herkenbaar in beeld komt
Pics.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Boterbartje het volgende:
Op mijn vakantiewerk had ik pas een leipe bak
Zoek dat uit danquote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee waar hij woont of werkt. Denk het niet. Ja hoor. Uiteraard.
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto gingquote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is Bluemotion ook al weer? Iets met zuinig rijden toch?
[..]
Voor een motor heb je ook een rijbewijs nodig, schat.![]()
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik mijzelf dood wilde hebben was ik daar wel aan begonnen.
[..]
Da's dan wel weer geinig speelgoed.
[..]
Ja, zo'n superschoon en -zuinig ding.
Welke theequote:
Goedenavond.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
Wie heet er nou Boyke?
[..]
Goede avond.
Oke ff zoeken, had alleen van toen ik in de car zat te wachten hoorquote:
Hij overdrijft en van mij geloof je het zo dat ik me dood rijd als ik motor zou rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto ging
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt wat voor een weggebruiker je bent.
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
Mijn scooter btw:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder die kutspiegel, ik kijk wel achterom.
Ik moest elke dag dijk rijden met 1001 bochten. Mijn spiegel was me heiligquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
Mijn scooter btw:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder die kutspiegel, ik kijk wel achterom.
Kan gebeuren hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn giecheltje staat in brand van de chilli con carne
Rijst eten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn giecheltje staat in brand van de chilli con carne
Toen ik de TT creëerde had ik alle rijbewijzen in gedachte, het is allemaal hun schuld.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar volgens mij namen de meeste hier aan dat het over auto ging
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.
Dingen uit het verleden.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek dat uit dan![]()
En waarom wil je hem slaan?
"Hoe hard kan dit ding? En hoe hard kan ik dan door de bochten?"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje overdreven, ik denk dat dat af hangt van wat voor een weggebruiker je bent.
Alles goed?quote:
Google plaatje is ook goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oke ff zoeken, had alleen van toen ik in de car zat te wachten hoor
Jij hebt nog niet eens een rijbewijs.quote:
Ik rijd zonder helm, dan kan ik dus ook gewoon achterom kijken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest elke dag dijk rijden met 1001 bochten. Mijn spiegel was me heilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |