Zijn we ook ik plaag alleen maarquote:
Ik heb een rijbewijs ja.quote:
Hebt ikquote:
Kan motor ook? Niet zo'n brommertje, echt een motor motor.quote:
Jeuh!quote:
Jellyquote:
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
Rijbewijs en auto van de zaak hebben. Zonder bijtelling, met tankpas.
Mensen die geen step hebbenquote:
MAG IK MAG IK MAG IK???quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
True, true. Verschil moet er zijn hè.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez jij hebt het sowieso te goed.
Bij elke meet heb jij een privechauffeur
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat voorns auto? #nieuwsgierigheid #twitter
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True, true. Verschil moet er zijn hè.
[..]
Zeg ik niet.![]()
![]()
Let op mijn post wordt straks gewijzigdquote:
Ik heb geen boot.quote:
Nah, teveel werk.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let op mijn post wordt straks gewijzigd
Chickies hosselenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Ezechielk het volgende:
Maar, het is er wel een zonder achterbank. Die ligt plat momenteel.
Opladen en posten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb net nog een foto van mijn auto met boot gemaakt.
C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAG IK MAG IK MAG IK???
Een C1
Ga ik nu doen.quote:
Geniaal man.quote:
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal man.
Kerel van ruim 1.80 die dan uit een C1 stapt
Jij bent de kerel van ruim 1.80?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De meest briljante ragbakkies ooit gemaakt.
Ik zeg toch dat ik m´n ouders auto heb opgeëist, dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Nu wil ik het merk van jullie auto's natuurlijk ook weten hè.
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaaptquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Een Volkswagen polo uit 2005 en een Mercedes 190 diesel uit 1984.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb geen C1.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Jep. Praktisch 1.90 trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent de kerel van ruim 1.80?
Nice!quote:
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
Ik heb een sugardaddy die regelmatig mn benzine betaaldquote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Deze auto heeft mij niet meer gekost dan een fles ruitenwisservloeistof, die ik ook nog had kunnen declareren. Wie uit dit topic rijd er nog meer zo goedkoop?
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyundai Excel uit 1998. Luistert naar de naam George, is groen, prachtige deuken aan de rechterzijachterkant, trilt een klein beetje tijdens het snelwegcrossen en jij weet als geen ander hoe lekker die slaapt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |