Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Idd zeg, uk valt tegenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.
Dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:08 schreef Stout64 het volgende:
Ik gok dat Melanie de winnaar van X factor US 2011 gaat worden![]()
En tweede plaats Josh.
Simon gokt vast ook op Melanie. Zij was de enige van wie hij totaal ondersteboven was na haar optreden bij zijn huis.
Melanie's laatste tweet op twitter: "Follow 2 keep up with me on this crazy journey, watch fox on Tuesday to see if I made live shows cross your fingers everyone, soo excited !"
Dat schrijf je dus niet als je niet door bent, dus ik ben vol goede hoop op een terechte afloop.
Het zogenaamde Pia Toscado-effect (voor degenen die American Idol season 10 hebben gezien).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Ondanks de spoilers zeg ik: Geen kans op!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Stout64 het volgende:
25 oktober is er nog een aflevering voordat de live shows echt beginnen.
Deze tekst staat er bij: "Finalists Revealed: In a special Tuesday episode the contestants are narrowed down to begin the performance round."
Er gaan dus nog wat mensen afvallen die dus niet meegaan naar de live shows. Beetje oneerlijk, aangezien de judges tegen hun overgebleven 4 acts zeiden dat ze ze meenamen naar de live shows. Maar net als bij x factor uk zullen er wel 3 acts per jurylid overblijven.
Dat zou je denken, maar op de episodes indeling staat dat op 2 November de eerste live show is. In de aflevering van komende week moeten er blijkbaar eerst nog wat afvallen op een andere manier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).
En dat ze in de tweede liveshow starten met ieder 3 kandidaten?
Dan hoop ik dat ik de goede afl download hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Ben wel erg benieuwd naar rachel danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |