Als het huis niet weggevaagd wordt welquote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Stekker eruit heeft toch geen enkele zin?
Ja maar hij impliceert dat het betonstaal werkt als een kooi van Faraday.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een kooi van Faraday hoort toch altijd van een metaal gemaakt te zijn?
Die doet het ook in mijn auto, dus dat is toch geen eigenschap van een kooi van Faraday?quote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar hij impliceert dat het betonstaal werkt als een kooi van Faraday.
Wat natuurlijk ook meteen zou betekenen dat je mobiel geen bereik heeft.
Een auto is ook een kooi van Faraday, maar niet voor alle straling. Bliksem wordt wel "tegengehouden", je GSM signaal niet (vanwege de hoge frequentie van die laatste).quote:Op maandag 26 september 2011 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die doet het ook in mijn auto, dus dat is toch geen eigenschap van een kooi van Faraday?
Bron?quote:Op maandag 26 september 2011 19:53 schreef semexo het volgende:
Alle hoge piefen zitten inmiddels in hun bunker,
W&T topic ???quote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef Balisto het volgende:
Kijk eens in het W&T-topic. Hij vindt het een interessant onderwerp blijkbaar. Wat maakt dat verder uit?
Er valt dan ook een hoop te lachen. Zo werd ik vanochtend wakker met een stralend zonnetje. Niks geen drie dagen duisternis.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
W&T topic ???
Een bende kleuters die achter het hoekje staan lachen met anderen ... zielig.
Maar goed dat er af toe 1 de oversteek waagt naar TRU of BNW, anders waren topics als deze zo doodgebloed.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
W&T topic ???
Een bende kleuters die achter het hoekje staan lachen met anderen ... zielig.
Yep!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Zou het vandaag en morgen en overmorgen niet enorm donker zijn doordat ene elenin tussen de aarde en de zon zou staan?
en dat willen we toch niet héquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Maar goed dat er af toe 1 de oversteek waagt naar TRU of BNW, anders waren topics als deze zo doodgebloed.
We zijn toch juist in deel 13 door de verschillende invalshoeken ? daar zijn ze op de helft van deel 1 dus waar je dat vandaan haaltquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Maar goed dat er af toe 1 de oversteek waagt naar TRU of BNW, anders waren topics als deze zo doodgebloed.
Dit was een hardnekkig fabeltje andersquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep!.
Niet gebeurt. Elenin fabeltje is al een tijdje voorbij voor mij. Ook dat Denver gebeuren is behoorlijk ontkracht.
Wat mij betreft: op naar het volgende "doom" vermaak!
Maar dat is toch precies wat ik zeg....quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef Summers het volgende:
[..]
We zijn toch juist in deel 13 door de verschillende invalshoeken ? daar zijn ze op de helft van deel 1 dus waar je dat vandaan haalt
Nou wat is het probleem dan ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:20 schreef Scrummie het volgende:
Niet gebeurt. Elenin fabeltje is al een tijdje voorbij voor mij. Ook dat Denver gebeuren is behoorlijk ontkracht.
Wat mij betreft: op naar het volgende "doom" vermaak!
Welk probleem heb je het over? Ik heb namelijk geen probleem hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem dan ?
Er is een leuke topic-reeks over geweest en er is gediscussieerd over de verschillende berichtgevingen op internet, youtube etc. Bezie het als vermaak.
Het zijn bepaalde anderen die er een opgeblazen zaak van maken als was het dat wij hier velen zouden aanzetten tot zelfmoordneigingenDie persoon had blijkbaar niet door dat hij dat eventuele verwijt moest adresseren aan de makers van youtube filmpjes en niet aan diegenen die er op een nuchtere manier over praten.
Net zoals hij de rampenfilm "2012" en Hollywood klasseerde onder vermaak, ondanks het feit dat Hollywood op die manier miljoenen mensen kennis heeft laten nemen van het doomscenario 2012 ... neeeee ... dit topic in TRU was véél erger !
't is anders niet zo zonnig als piet paulusma had beloofd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Zou het vandaag en morgen en overmorgen niet enorm donker zijn doordat ene elenin tussen de aarde en de zon zou staan?
Volle zon hier...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
't is anders niet zo zonnig als piet paulusma had beloofd.
De JPL browser is 3D.quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Balisto het volgende:
Je begrijpt dus echt niet wat ik allemaal probeer duidelijk te maken hè?
Het gaat al 13 topics zo. Als men probeert uit te leggen waarom de doembeweringen niet kloppen, zoals hier:
[..]
en hier:
[..]
wordt dit gewoon genegeerd of er wordt, ondanks de uitleg van het tegendeel, beweerd dat het toch misschien wel mogelijk is. En men gaat vrolijk door met het plaatsen van de volgende doemlinkjes. Ik zou net zo goed tegen een muur kunnen praten.
Ik zou niet durven zeggen dat alles voorbij is , Elenin/oktober is ook vaak genoemdquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef Bastard het volgende:
Vond het zelf ook wel leuke topics om te volgen hoor, hier en daar veel uitleg en er waren genoeg filmpjes die stof gaven tot nadenken of overwegen.
Mensen worden vaak meteen pissig als ze merken dat ze in een ander kamp zitten dan zichzelf, wat meer leven en laten leven want niemand is beter dan de ander persoon, alleen anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |