Prima johquote:Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Het spijt me ontzettend, maar ik kan die filmpjes niet afkijken. Je hoeft mijn mening over die filmpjes niet serieus te nemen, maar ik wil er wel even iets over kwijt. Ten eerste brengt Jesse "The Body" Ventura het meer als een avonturenverhaal dan als een documentaire. Hij somt 'feiten' van 'betrouwbare' (volgens wie?) bronnen op alsof het de enige waarheid is. Hij bekijkt alles vanuit de conspiracy kant, dat is jammer. Hij heeft geen enkel bewijs. Hij gelooft in conspiracies en benadert alles vanuit die kant om maar aan te kunnen tonen dat dat de waarheid is. Rare manier van onderzoek, dat is hetzelfde als bij wiskunde naar je antwoord toerekenen. Hij is gewoon een acteur, net als in zijn worstel periode. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ten tweede wordt de show gebracht als een soort van reality show. Het hele 'wij hebben de waarheid in pacht' gedoe gaat mij te ver. Hoezo zou hij trouwens precies de mensen treffen die de 'geheimen' verborgen houden, allemaal wel heel toevallig.
Als laatste legt hij nogal de nadruk op het former NAVY SEAL zijn. Hij zat bij één of ander duikteam dat later, na zijn diensttijd, is samengevoegd met de NAVY SEAL. (Pin me hier niet op vast, zou ik nog eens op moeten zoeken hoe dat precies zat.)
Nogmaals, sorry dat ik het niet helemaal heb bekeken. Maar veel dingen van Jesse ken ik al en die show is zo tenenkrommend slecht gemaakt dat ik hem niet kan afkijken.
Je bedoeld die satelliet?quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:53 schreef Spellmeista het volgende:
Ik neem maar "even aan" dat hij niet in Zeeland is neergestort?
Al die toevalligheden. Het is echt 'uncanny' en dan zijn ook nog eens de groenteconserven in de bonus bij de Albert Heijn. Dat kan geen toeval meer zijn!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:32 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Je bedoeld die satelliet?
Wat Elenin betreft hoop ik dat het een grote hoax is (dan ben ik er wel behoorlijk in gestonken)
Ik heb ook gewoon afspraken staan voor 27-28 september, dus ik persoonlijk heb zoiets van ik zie wel wat er gebeurt.
Maar het kan geen kwaad om eten en vooral drinken op te slaan.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Al die toevalligheden. Het is echt 'uncanny' en dan zijn ook nog eens de groenteconserven in de bonus bij de Albert Heijn. Dat kan geen toeval meer zijn!!!!!
Zucht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef Leonell het volgende:
Met betrekking tot die alignments is dit ook wel interessant:
http://cave.be/miljoenen-dode-vissen-china-uitlijning-elenin/
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef Balisto het volgende:
En waarom begrijpen zo weinig mensen dat die zogenaamde alignments helemaal geen alignments zijn als je het driedimensionaal bekijkt?
Waarom haal je Elenin erbij terwijl dit nergens in het artikel wordt genoemd?quote:Op zondag 25 september 2011 09:35 schreef semexo het volgende:
Elenin heeft een abnormaal grote zonnevlek getriggerd:
http://www.spaceweather.com
Heeft al een aantal X-flares uitgestoten en is alleen maar aan het groeien! Begint nu richting de Aarde te draaien!
Anders kijk je zelf even in JPL http://ssd.jpl.nasa.gov/s(...)log=0;cad=0#phys_par en dan zie je dat die alignment gewoon klopt.quote:
Dat Elenin geen zonnevlam kan veroorzaken is niet met 100% zekerheid te zeggen, daarvoor is er nog veel te weinig onderzoek gedaan naar het ontstaan van CME en solar flares.quote:Op zondag 25 september 2011 20:24 schreef Balisto het volgende:
[..]
Waarom haal je Elenin erbij terwijl dit nergens in het artikel wordt genoemd?
Dat het onmogelijk is dat Elenin een zonnevlam veroorzaakt is hier bovendien al eerder uitgelegd.
en hier:quote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef AVerstraten het volgende:
Uitlijningen van Elenin als oorzaak van aardbevingen is eveneens oliekoek. Ten eerste zijn kometen daar sowieso al niet toe in staat, maar ten tweede bestaan de geclaimde uitlijningen niet, omdat de planeten en Elenin nooit op één lijn hebben gestaan. Dat lijkt zo op de tweedimensionale plaatjes die ze laten zien, maar in werkelijkheid staan alle hemellichamen op verschillende hoogtes. Geen "alignments" dus. Maar al waren ze er wel, dan zouden ze nog geen aardbevingen kunnen veroorzaken. Het is een verzinsel van mensen die niet weten waar ze over praten.
wordt dit gewoon genegeerd of er wordt, ondanks de uitleg van het tegendeel, beweerd dat het toch misschien wel mogelijk is. En men gaat vrolijk door met het plaatsen van de volgende doemlinkjes. Ik zou net zo goed tegen een muur kunnen praten.quote:Op maandag 12 september 2011 00:16 schreef Maurice76 het volgende:
De zon voelt van Elenin minder dan een auto van een vlieg die op de voorruit uiteenspat. Het mechanisme waardoor zoiets enorm onbenulligs als Elenin zo'n impact heeft op zo'n enorm voorwerp als de zon ontgaat me.
We gaan idd vrolijk door en blijven alle invalshoeken bekijken ipv 1 te negeren .quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Balisto het volgende:
Je begrijpt dus echt niet wat ik allemaal probeer duidelijk te maken hè?
Het gaat al 13 topics zo. Als men probeert uit te leggen waarom de doembeweringen niet kloppen, zoals hier:
[..]
en hier:
[..]
wordt dit gewoon genegeerd of er wordt, ondanks de uitleg van het tegendeel, beweerd dat het toch misschien wel mogelijk is. En men gaat vrolijk door met het plaatsen van de volgende doemlinkjes. Ik zou net zo goed tegen een muur kunnen praten.
logfca negeren we anders wel vrolijk hier.quote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Summers het volgende:
[..]
We gaan idd vrolijk door en blijven alle invalshoeken bekijken ipv 1 te negeren .
Tja , het blijft TRU , en weer ontopic graag en anders in feedback .quote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
logfca negeren we anders wel vrolijk hier.
en mensen die vragen om bewijs voor bepaalde beweringen worden weggezet als troll.
yups idd niets negeren
Prima hoor, als mensen bewezen onmogelijkheden steeds weer herposten moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar ik hoop dat ze beseffen dat ze er niet geloofwaardiger op worden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Summers het volgende:
[..]
We gaan idd vrolijk door en blijven alle invalshoeken bekijken ipv 1 te negeren .
Jaja vanavond rond 22u00 begint de 1e dagquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Balisto het volgende:
Ontopic dan, zouden die drie dagen duisternis onderhand niet eens moeten beginnen?
Logica is ook onderkennen dat er een veel groter deel is dat we nog niet kennenquote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
logfca negeren we anders wel vrolijk hier.
en mensen die vragen om bewijs voor bepaalde beweringen worden weggezet als troll.
yups idd niets negeren
maar dat heb ik nergens uitgesloten.quote:Op maandag 26 september 2011 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Logica is ook onderkennen dat er een veel groter deel is dat we nog niet kennen
Die is er al, in de hoop dat we daar geen last van krijgen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Loppe het volgende:
Als er iets zal gebeuren, dan zal het een zonnestorm zijn, al dan niet uitgelokt door Elenin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |