abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102266611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Het spijt me ontzettend, maar ik kan die filmpjes niet afkijken. Je hoeft mijn mening over die filmpjes niet serieus te nemen, maar ik wil er wel even iets over kwijt. Ten eerste brengt Jesse "The Body" Ventura het meer als een avonturenverhaal dan als een documentaire. Hij somt 'feiten' van 'betrouwbare' (volgens wie?) bronnen op alsof het de enige waarheid is. Hij bekijkt alles vanuit de conspiracy kant, dat is jammer. Hij heeft geen enkel bewijs. Hij gelooft in conspiracies en benadert alles vanuit die kant om maar aan te kunnen tonen dat dat de waarheid is. Rare manier van onderzoek, dat is hetzelfde als bij wiskunde naar je antwoord toerekenen. Hij is gewoon een acteur, net als in zijn worstel periode. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ten tweede wordt de show gebracht als een soort van reality show. Het hele 'wij hebben de waarheid in pacht' gedoe gaat mij te ver. Hoezo zou hij trouwens precies de mensen treffen die de 'geheimen' verborgen houden, allemaal wel heel toevallig.

Als laatste legt hij nogal de nadruk op het former NAVY SEAL zijn. Hij zat bij één of ander duikteam dat later, na zijn diensttijd, is samengevoegd met de NAVY SEAL. (Pin me hier niet op vast, zou ik nog eens op moeten zoeken hoe dat precies zat.)

Nogmaals, sorry dat ik het niet helemaal heb bekeken. Maar veel dingen van Jesse ken ik al en die show is zo tenenkrommend slecht gemaakt dat ik hem niet kan afkijken.
Prima joh

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread755569/pg1
Ook vreemd.
http://ringingcedarsnewze(...)elenin-collapse-what

http://www.koninklijkhuis.nl/
En waar zit onze koninklijke familie op 27 september?
Ze hebben * toevallig* geen verplichtingen tussen 24 september en 3 oktober?
En Maxima in Washington (toeval?)

https://dutchamazingnewsb(...)th-elenin-alignment/
Toevalligheden stapelen zich verder op.
http://riggedreality.com/(...)tually-a-space-ship/

[ Bericht 3% gewijzigd door Truthfinder7 op 23-09-2011 16:18:30 ]
  zaterdag 24 september 2011 @ 06:53:38 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_102325095
Ik neem maar "even aan" dat hij niet in Zeeland is neergestort?
pi_102325747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 06:53 schreef Spellmeista het volgende:
Ik neem maar "even aan" dat hij niet in Zeeland is neergestort?
Je bedoeld die satelliet?

Wat Elenin betreft hoop ik dat het een grote hoax is (dan ben ik er wel behoorlijk in gestonken)
Ik heb ook gewoon afspraken staan voor 27-28 september, dus ik persoonlijk heb zoiets van ik zie wel wat er gebeurt.
Maar het kan geen kwaad om eten en vooral drinken op te slaan.
pi_102344781
Met betrekking tot die alignments is dit ook wel interessant:

http://cave.be/miljoenen-dode-vissen-china-uitlijning-elenin/
  zondag 25 september 2011 @ 00:36:50 #31
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_102349164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:32 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Je bedoeld die satelliet?

Wat Elenin betreft hoop ik dat het een grote hoax is (dan ben ik er wel behoorlijk in gestonken)
Ik heb ook gewoon afspraken staan voor 27-28 september, dus ik persoonlijk heb zoiets van ik zie wel wat er gebeurt.
Maar het kan geen kwaad om eten en vooral drinken op te slaan.
Al die toevalligheden. Het is echt 'uncanny' en dan zijn ook nog eens de groenteconserven in de bonus bij de Albert Heijn. Dat kan geen toeval meer zijn!!!!! ;(
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_102353138
Elenin heeft een abnormaal grote zonnevlek getriggerd:
http://www.spaceweather.com

Heeft al een aantal X-flares uitgestoten en is alleen maar aan het groeien! Begint nu richting de Aarde te draaien!
Veni vidi foetsie
  zondag 25 september 2011 @ 09:52:53 #33
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102353308
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Al die toevalligheden. Het is echt 'uncanny' en dan zijn ook nog eens de groenteconserven in de bonus bij de Albert Heijn. Dat kan geen toeval meer zijn!!!!! ;(
:D

Hoi Kiek :W
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 25 september 2011 @ 11:39:25 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102355173
2 dagen nog eer de brokstukken langs komen?
The truth was in here.
pi_102372654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef Leonell het volgende:
Met betrekking tot die alignments is dit ook wel interessant:

http://cave.be/miljoenen-dode-vissen-china-uitlijning-elenin/
Zucht.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef Balisto het volgende:
En waarom begrijpen zo weinig mensen dat die zogenaamde alignments helemaal geen alignments zijn als je het driedimensionaal bekijkt?
pi_102372904
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 09:35 schreef semexo het volgende:
Elenin heeft een abnormaal grote zonnevlek getriggerd:
http://www.spaceweather.com

Heeft al een aantal X-flares uitgestoten en is alleen maar aan het groeien! Begint nu richting de Aarde te draaien!
Waarom haal je Elenin erbij terwijl dit nergens in het artikel wordt genoemd?

Dat het onmogelijk is dat Elenin een zonnevlam veroorzaakt is hier bovendien al eerder uitgelegd.
pi_102376819
http://www.disclose.tv/fo(...)t-elenin-t59677.html

Hier Richard C.Hoagland, of ik dat moet geloven ;) i.i.g leuk om naar te luisteren.

[ Bericht 42% gewijzigd door Truthfinder7 op 26-09-2011 14:36:13 ]
pi_102399348
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef Balisto het volgende:

[..]

Zucht.

[..]

Anders kijk je zelf even in JPL http://ssd.jpl.nasa.gov/s(...)log=0;cad=0#phys_par en dan zie je dat die alignment gewoon klopt.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:24 schreef Balisto het volgende:

[..]

Waarom haal je Elenin erbij terwijl dit nergens in het artikel wordt genoemd?

Dat het onmogelijk is dat Elenin een zonnevlam veroorzaakt is hier bovendien al eerder uitgelegd.
Dat Elenin geen zonnevlam kan veroorzaken is niet met 100% zekerheid te zeggen, daarvoor is er nog veel te weinig onderzoek gedaan naar het ontstaan van CME en solar flares.

[ Bericht 36% gewijzigd door Leonell op 26-09-2011 15:19:20 ]
pi_102400882
Je begrijpt dus echt niet wat ik allemaal probeer duidelijk te maken hè?

Het gaat al 13 topics zo. Als men probeert uit te leggen waarom de doembeweringen niet kloppen, zoals hier:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef AVerstraten het volgende:
Uitlijningen van Elenin als oorzaak van aardbevingen is eveneens oliekoek. Ten eerste zijn kometen daar sowieso al niet toe in staat, maar ten tweede bestaan de geclaimde uitlijningen niet, omdat de planeten en Elenin nooit op één lijn hebben gestaan. Dat lijkt zo op de tweedimensionale plaatjes die ze laten zien, maar in werkelijkheid staan alle hemellichamen op verschillende hoogtes. Geen "alignments" dus. Maar al waren ze er wel, dan zouden ze nog geen aardbevingen kunnen veroorzaken. Het is een verzinsel van mensen die niet weten waar ze over praten.
en hier:
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:16 schreef Maurice76 het volgende:
De zon voelt van Elenin minder dan een auto van een vlieg die op de voorruit uiteenspat. Het mechanisme waardoor zoiets enorm onbenulligs als Elenin zo'n impact heeft op zo'n enorm voorwerp als de zon ontgaat me.
wordt dit gewoon genegeerd of er wordt, ondanks de uitleg van het tegendeel, beweerd dat het toch misschien wel mogelijk is. En men gaat vrolijk door met het plaatsen van de volgende doemlinkjes. Ik zou net zo goed tegen een muur kunnen praten.
pi_102401043
een balisto die tegen een muur praat, mja
  maandag 26 september 2011 @ 16:29:50 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102402212
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Balisto het volgende:
Je begrijpt dus echt niet wat ik allemaal probeer duidelijk te maken hè?

Het gaat al 13 topics zo. Als men probeert uit te leggen waarom de doembeweringen niet kloppen, zoals hier:

[..]

en hier:

[..]

wordt dit gewoon genegeerd of er wordt, ondanks de uitleg van het tegendeel, beweerd dat het toch misschien wel mogelijk is. En men gaat vrolijk door met het plaatsen van de volgende doemlinkjes. Ik zou net zo goed tegen een muur kunnen praten.
We gaan idd vrolijk door en blijven alle invalshoeken bekijken ipv 1 te negeren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102402273
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

We gaan idd vrolijk door en blijven alle invalshoeken bekijken ipv 1 te negeren .
logfca negeren we anders wel vrolijk hier.
en mensen die vragen om bewijs voor bepaalde beweringen worden weggezet als troll.

yups idd niets negeren
  maandag 26 september 2011 @ 16:36:13 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102402470
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef gomi het volgende:

[..]

en mensen die vragen om bewijs voor bepaalde beweringen worden weggezet als troll.

yups idd niets negeren
Tja , het blijft TRU , en weer ontopic graag en anders in feedback .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102402718
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Prima hoor, als mensen bewezen onmogelijkheden steeds weer herposten moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar ik hoop dat ze beseffen dat ze er niet geloofwaardiger op worden.

Ontopic dan, zouden die drie dagen duisternis onderhand niet eens moeten beginnen?
pi_102403203
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Balisto het volgende:
Ontopic dan, zouden die drie dagen duisternis onderhand niet eens moeten beginnen?
Jaja vanavond rond 22u00 begint de 1e dag
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102403333
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef gomi het volgende:

[..]

yups idd niets negeren
Logica is ook onderkennen dat er een veel groter deel is dat we nog niet kennen :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102403360
Ik denk dat we bepaalde dingen uit kunnen sluiten.

1: is Elenin een bruine dwerg? nee, vrijwel onmogelijk.
2: is Elenin een restant van een supernova? geld het zelfde (dan hadden we dat ook allang gemerkt)
3: komt Elenin vlak langs de aarde? zeer onwaarschijnlijk.

De vraag die overblijft, waar is Elenin nu?

En dit linkje vind ik nog steeds het meest interessant http://riggedreality.com/(...)tually-a-space-ship/
pi_102403413
Als er iets zal gebeuren, dan zal het een zonnestorm zijn, al dan niet uitgelokt door Elenin.
pi_102403521
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Logica is ook onderkennen dat er een veel groter deel is dat we nog niet kennen :P
maar dat heb ik nergens uitgesloten.

maar bepaalde dingen op basis van bekende gegevens kun je wel logisch uitsluiten.

dat wil niet zeggen dat ik niet onderken dat er een groter geheel is die we niet kennen. maar zomaar iets aannemen terwijl alles erop wijst dat die aanname onzin is/was weiger ik.

maar goed, dat mocht hier niet meer geloof ik. dus weer back on topic dan he ;)
pi_102403567
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Loppe het volgende:
Als er iets zal gebeuren, dan zal het een zonnestorm zijn, al dan niet uitgelokt door Elenin.
Die is er al, in de hoop dat we daar geen last van krijgen.
Dan moet ik op tijd de stekkers eruit trekken van mijn kapitale audio installatie :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')