Jezus.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
WTF??? http://www.telegraaf.nl/b(...)der_verdoving__.html
Dan betaal je dat als arts toch uit je eigen zak?
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
WTF??? http://www.telegraaf.nl/b(...)der_verdoving__.html
Dan betaal je dat als arts toch uit je eigen zak?
XMBC is tof!quote:
Nicequote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
XMBC is tof!
Ik zit er over te denken om het in combinatie met dit project te gaan draaien: http://www.raspberrypi.org/ (een $25/$35 dollar kostende functionele computer in een USB stick.). Het is al bekend dat die HD content prima kan afspelen em voor de $35 dollar variant heb je ook een netwerk aansluiting.
Vermoed van wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel een telegraafbericht he. Misschien heeft ze alleen een lokale verdoving gehad in plaats van onder narcose te gaan?
Ik zie ze er inderdaad wel voor aan dat ze het zo verdraaien.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel een telegraafbericht he. Misschien heeft ze alleen een lokale verdoving gehad in plaats van onder narcose te gaan?
Ja, maar wat stond er in het Chineesquote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Tegan het volgende:
Er stond vast "without general anesthesia", vrij vertaald is dat idd zonder verdoving at all. [/speculeren]
babi pangangquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat stond er in het Chinees
Alsof de Telegraaf redactie berichten zelf vertaalt uit het Chineesquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat stond er in het Chinees
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.quote:
Oh werkt dat zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.
Nou! Lekker met een kop thee, en daar dan even die wafel op leggen, zodat ie warm wordt. Lekkkuurrr.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?
Als ik zeg stroopwafel? Krijg je daar dan ook zin in
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Warme stroopwafels van de markt
Die zijn ook lekker, maar die kun je niet lekker op je kop thee leggen. Om te laten dingessen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb van die stroopkoeken gelukkig.
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnackquote:Op donderdag 22 september 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Ieuhw stroopwafel op je thee. Dan trekt de condens in je stroopwafel
Nee lekkere warme van de markt!
Zo grote voor een euro!! En als je er dan toch bent. Zakje kruimels hihi
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!quote:
Me to me tooohooooo.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnack![]()
Oh. Had ik nu maar...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!
Het is dat ik net me laatste stroopwafel op heb gegeten vanmorgen.... Anders had ik een foto gemaakt en hier gedumpt van een grote mok thee met een stroopwafel er boven opquote:
Nee hoor nee!quote:
Er zitten een hele boel leuke ad-ons bij. Kan je zo downloaden. Uitzendinggemist bv enzquote:Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Tegan het volgende:
Owja CL, met XBMC kan je dus instellen dat je computer uitgaat na zoveel uur series kijken.
Oh!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee!
Dat noemt men plagen
* ook_gek vind kuukske een leuke spontane user
Ik ga beginnen aan een Marsquote:
Yes! Yes! Yes! Whoooop!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh!. Wat lief! Attent!
Right back at ya hoor! Van mij mag je wel een regular worden in deze SC.
Hmm regulier posten doet ik al toch? En uhm ja maar ja als jij het niet weet, dan weet ik het ook niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
Hoezo helaasquote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Op een paar taal foutjes na maak ik geen foutenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je geen domme eikel bent, doen we gewoon lief tegen je hoor
Ja dat gejuich is wel wat jij zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Ohquote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoietsquote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh
Is niet mijn intentie om irritant te zijn!
Maar uhm wat is irritant in je ogen?
Subtielquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Je kreeg net een kusje, lief hequote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Uhm ik ben nog nergen tegen in gegaan? En volgens mij heb ik nog niemand tegen gesproken? In deze reeks dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoiets.
Als je het dan toch vraagt.
Het fijn stellen is een drama vind ik. Maar als eindelijk alles goed ingesteld is vind ik het top werken. Je moet alleen vind ik wel een andere skin downloaden ipv de standaard.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden met XBMC. Andere keer maar verder spelen.
Oh jammerquote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef Tegan het volgende:
Meh, geen zin meer om verder uit te wijden
Minder opties, en dacht, maar weet dit niet zeker zit er of geen of slechte ondersteuning in voor series.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er met de standaard skin? Lekker zwart.
Q? Laat me niet lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
De bierkoelkast?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?quote:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em alquote:Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?.
Koel en op afstandhouden?quote:
Spinnenrag en met kale stukken?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?
Zo versleten dat het helemaal kaal isquote:Op donderdag 22 september 2011 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koel en op afstandhouden?
[..]
Spinnenrag en met kale stukken?
Gatverdammequote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Er zou soep moeten bestaan met koffiesmaak. Beste idee van 2011.
QFTquote:
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Oh lekker. Zo'n een waar je lepel stijf in blijft staan door de dikte :quote:
Chinese tomatensoep.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Me too. Hoewel, meestal zonder balletjes.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>quote:
quote:
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>![]()
.
Dat. Hoewel echt echt zelfgemaakt misschien nog enigszins eetbaar is.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoepquote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
[..]
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.
Wie weet komt het daar ook uit een pakje/blikje.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em al
Precies!! Ik kan op champion en tomaten soep na de rest zelf maken! Heerlijk!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoep. Of championsoep. Of kippensoep. Groentesoep. Aspergesoep.
.
Ik heb dan ook altijd een heel blik voo mezelf. Je houdt ervan of je haat het. En de rest van het huishouden haat het!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan die twee?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!! Ik kan op champion en tomaten soep na de rest zelf maken! Heerlijk!!!
Gaat niks boven zelf gemaakte soep!
Dacht dat je alleen verse soep at?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd een heel blik voo mezelf. Je houdt ervan of je haat het. En de rest van het huishouden haat het!
Die mislukken altijd bij mijquote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan die twee?
Nee, want erwtensoep is wel met stukjesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen verse soep at?
Op het werk hebben we van die 10literpakken Unox erwtensoep en er zijn hele hordes mensen die daarbij zweren. Heb het ooit geprobeerd maarquote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want erwtensoep is wel met stukjes
Maar maak je die dan met verse tomaten, of gebruik je tomatenpureequote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Tegan het volgende:
Tomatensoep is echt ultiem easy. En Aspergesoep is hetzelfde als championsoep.
Dat eerste. Maar dat tweede zou ook wel kunnen. Mits je er gewoon genoeg andere dingen bijgooit voor smaakquote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar maak je die dan met verse tomaten, of gebruik je tomatenpuree
Kwestie van bouillion van een schenkel trekken met bouillion blokje en gehaktballetjes en dan uit eindelijk wat ui enz door knallen en aan het einde blikje tomatenpuree toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar dat tweede zou ook wel kunnen. Mits je er gewoon genoeg andere dingen bijgooit voor smaak.
Zo maak ik nooit soep.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kwestie van bouillion van een schenkel trekken met bouillion blokje en gehaktballetjes en dan uit eindelijk wat ui enz door knallen en aan het einde blikje tomatenpuree toch?
Maar hoe doe jij dat met verse tomaten dan?
Dat klinkt simpel! Alles in grote pan met water en pruttelen dus. Hoe lang laat jij het kapot koken dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo maak ik nooit soep.
Paar flinke tomaten, ui, evt. knoflook, zout, peper in een grote pan helemaal kapotkoken. dan evt. gehaktballetjes/soepgroentes/vermicelli/extra water erin, laten koken. Smullen.
Top! Ik ga dit keertje proberen! Bedankt voor je receptquote:Op donderdag 22 september 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
Totdat het kapot is. Ik time dat nooit. Ligt eraan. In twee uur is het wel kapot lijkt me.
En als alle zooi erin zit niet meer te lang koken hoor. Want vermicelli enzo is niet lekker overkookt. Gewoon even weer aan de kook brengen of totdat de balletjes en de vermicelli gaar is.
Voor extra smaak kun je de ui en knoflook vantevoren even aanfruiten, heel lichtjes.
Mits fatsoenlijk gemaakt erg lekker.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n kookboek er Es' bij gepakt, maar Teeg legt het veel makkelijker uit
Vriendjelief laten koken vind ik nog makkelijker.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n kookboek er Es' bij gepakt, maar Teeg legt het veel makkelijker uit
Dat heeft Anna 5 jaar terug ook voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vriendjelief laten koken vind ik nog makkelijker.
Ik zie koken als verplichting.quote:
Slimme meid.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heeft Anna 5 jaar terug ook voor elkaar gekregen.
Hai, trouwen?quote:
Ik gaf geen waardeoordeel en dat laat ik zoquote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]is dat een goed of slecht teken
Niks zo veranderlijk als een mens.quote:
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als een mens.
Vertel...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellen.
Lijkt me zwaar vermoeiendquote:
Hoi, neuken?quote:
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Nu nog afwachten of het eetbaar is.
Waaruit kan je kiezen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!
Me vader heeft een groenten zaak
Ik ga 'm onthouden voor een volgende keer. Net zoals die suggestie met neuken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Wil je de rest van je leven met mij doorbrengen?"
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waaruit kan je kiezen?
Ik koop gewoon van die rode een tros.
"Ja, ik wil!"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Tegan het volgende:
"Wil je de rest van je leven voor me koken en met me neuken?" *smelt*
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Tegan het volgende:
Boh, hoelang kun je het hebben over tomaten.
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.
Daar hoort toch echt een stukje tomaat op hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzo. Heel af en toe een snoeptomaatje als ze ergens op een feestje liggen, maar verder
.
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarktquote:
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Lekker burgerlijk zijn
. Perfecte huisvrouw zijn
.
Ik deel nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarkt
Jajaja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deel niet. Je mag alleen mij misbruiken dan
.
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Qua smaak zoveel verschil dan? Dat het waterig is boeit toch niet want het wordt soep.
Je hoeft er minder in de pan te gooienquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijk
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hoeft er minder in de pan te gooien.
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even grootquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10
Vrouwen die kooktips uitwisselen. Ik ben in de hemel aanbeland.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even groot. Kleinere snijden gemakkelijker/sneller
.
Hij kookt ervan over!quote:
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.quote:
Als je gevaarlijke dingen gaat doen mag je een schort voor hoor. En dan je blote billen die er aan de andere kant uitsteken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
In tomatensaus?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.
Kaarsvetquote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.quote:
Nee, niet geilquote:
Chocoladevlaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.
In mijn fantasie doe jij wat ik wil, met liefde en vol overgave kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Chocoladevla. Daar stap ik niet vrijwillig in hoor
.
Doet me denken aan zo'n kinderboek van een heel vies zwerver/kind/meisje. Iemand weet welk boek ik bedoelquote:
Dat zal dan voor altijd fantasie blijven.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie doe jij wat ik wil, met liefde en vol overgave kan ik je vertellen.
Dat geldt voor meer dingen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Dat zal dan voor altijd fantasie blijven.
Dit is geen KPD hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.
Het is alweer bijna vrijdag.quote:
Zo zijn we normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat het een blijvertje is: Doe'es normaal man!
Zegt de vrouw met de nick CherryLips.quote:
Het niveau van Den Haagquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ja, zo hoog halen wij nooitquote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het niveau van Den Haag
De politiek dan, niet van jullie.
Ik blijf erbij dat het nóg leuker was geweest als Mark had gereageerd zoals de gluurbuur.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Andere lippen! Viespeuk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met de nick CherryLips.
Zou mark die kennen?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het nóg leuker was geweest als Mark had gereageerd zoals de gluurbuur.
Ik heb ook nog twee Cherrylipsklonen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Andere lippen! Viespeuk.
Het is een leuk liedjeM'n kloon was ook wel goed vond ik.
Natuurlijk, dat heeft 'ie echt wel gekeken met z'n corpsmatties. En nagedaan natuurlijk.quote:
Da's toch niet normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat heeft 'ie echt wel gekeken met z'n corpsmatties. En nagedaan natuurlijk.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee Cherrylipsklonen.
Misschien ga ik het ooit nog waarmaken.quote:
PennyLane? Moet ik die kennenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kloon was PennyLaneFuck die was veel beter.
Eén of ander bandje genaamd The Beatles heeft ooit een nummer gehad dat zo heet.quote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén of ander bandje genaamd The Beatles heeft ooit een nummer gehad dat zo heet.
Mooi, kunnen al die CD's ook weg.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, kunnen al die CD's ook weg.
Kleine kinderen denken ook altijd dat mensen die ouder zijn meteen de hele geschiedenis hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
Ik wou eerst zeggen. Jullie zijn oud! Maar correctie, ik ben jong.
De mijne nietquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine kinderen denken ook altijd dat mensen die ouder zijn meteen de hele geschiedenis hebben meegemaakt.Voor de duidelijkheid, de Beatles waren populair toen mijn ouders minderjarig waren.
Jonge oudersquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleine kinderen denken ook altijd dat mensen die ouder zijn meteen de hele geschiedenis hebben meegemaakt.Voor de duidelijkheid, de Beatles waren populair toen mijn ouders minderjarig waren.
Whut?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
Als mijn plant in zo'n kweekbakje nog, ligt op een bordje met een laagje water, daar gaat hij toch niet dood van totdat ik hem verpot? Van dat de wortels onder water staan dus.
Het helpt als je erbij vertelt wat voor plant het isquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
Als mijn plant in zo'n kweekbakje nog, ligt op een bordje met een laagje water, daar gaat hij toch niet dood van totdat ik hem verpot? Van dat de wortels onder water staan dus.
Rozenstruikjequote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het helpt als je erbij vertelt wat voor plant het is
In Den Haag weet de politie tenminste hoe om te gaan met relschoppers.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)hietpartij-haag.html
*zegt nooit meer ietsquote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wortels onder water lijkt me slecht.quote:
Owh CL! Mijn orchidee begon spontaan weer te bloeien en er zitten nu flink wat bloemen inquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vermoord rozenstruikjes altijd.
Nooit meet (tegen)spreken, altijd gehoorzamen?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wortels onder water lijkt me slecht.
Dan mik je het water toch weg?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Hij mag echt niet dood gaan
.
Tof hequote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh CL! Mijn orchidee begon spontaan weer te bloeien en er zitten nu flink wat bloemen in
Nooit meeten?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meet (tegen)spreken, altijd gehoorzamen?
#3 sinds ik hier woonquote:Op donderdag 22 september 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vermoord rozenstruikjes altijd.
Die kans acht ik sowieso klein met Tegan.quote:
Maar hij mag ook niet uitdrogen!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mik je het water toch weg?
Ja, zeker tof, want ik en orchideen gaan niet samen meestalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof he
Die van mij zijn ook weer bezig terwijl ik dacht dat ze hier veel te donker zouden staan
Dan geef je hem dagelijks een scheutje waterquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar hij mag ook niet uitdrogen!
Dat gaat niet zomaarquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar hij mag ook niet uitdrogen!
Ik geef ze zelden waterquote:Op donderdag 22 september 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Dat is het voordeel van orchideeën, die kunnen wel een week zonder water
Owh ja, ik moet de mijne nog verpotten. Die ging richting de doodquote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n basilicum doet het ook ineens heel goed terwijl ik hem de afgelopen twee weken een paar keer heb gepluktVeel water en zonlicht dus.
Ja, goede tip.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaarKun je niet elke dag een beetje water geven, dat op laten zuigen en alles wat er na tien minuten/kwartiertje nog in de schaal zit weggooien?
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef CherryLips het volgende:
En m'n geluksklavertjes die ik ooit van TD heb gekregen zijn ook weer terug
Morgen halen dusquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen potgrond. Spontane cadeautjes.
Bolplanten en ik zijn ook geen vriendjesquote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze tussen m´n paarse klavers gestopt en ze komen regelmatig nog terug.
Kloptquote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde van mama dat bascilicum een eenjaarsplant is. Dus als hij op is dan moet je een nieuwe kopen.
Ohw.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde van mama dat bascilicum een eenjaarsplant is. Dus als hij op is dan moet je een nieuwe kopen.
maar als hij dodd gaat...quote:
Ik denk dat je ergens anders last van hebtquote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik last van muizen ofzo, ik heb al de hele week het idee dat ik iets zie rennen in m'n ooghoeken
Blindheid?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat je ergens anders last van hebt
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoon!quote:
Weer een paar uur met jouw moeder?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Telefoon, telefoon, telefoon, telefoon!
Nee, gister was ik zelf al de sjaak.quote:
Je hamster.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik last van muizen ofzo, ik heb al de hele week het idee dat ik iets zie rennen in m'n ooghoeken
Katten lenen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Owja, ik ben alweer afgeknaptquote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb volgens mij iemand ontmoet die ik wel zou willen daten. Wat een unicum![]()
![]()
.
Was iemand die ik drie jaar geleden op de Uni had ontmoet. Dus wie weet over drie jaar is hij opgegroeid voor poging driequote:
Afschrikkende werking. Als Pomba in je huis ligt past er geen muis meer bij.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je goede jagers in de aanbieding dan?
www.chocolade.nl?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag je de mijne wel maken
Ze gaat gewoon op de muizen liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Afschrikkende werking. Als Pomba in je huis ligt past er geen muis meer bij.
Gestampte muisjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon op de muizen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |