Jezus.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
WTF??? http://www.telegraaf.nl/b(...)der_verdoving__.html
Dan betaal je dat als arts toch uit je eigen zak?
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
WTF??? http://www.telegraaf.nl/b(...)der_verdoving__.html
Dan betaal je dat als arts toch uit je eigen zak?
XMBC is tof!quote:
Nicequote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
XMBC is tof!
Ik zit er over te denken om het in combinatie met dit project te gaan draaien: http://www.raspberrypi.org/ (een $25/$35 dollar kostende functionele computer in een USB stick.). Het is al bekend dat die HD content prima kan afspelen em voor de $35 dollar variant heb je ook een netwerk aansluiting.
Vermoed van wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel een telegraafbericht he. Misschien heeft ze alleen een lokale verdoving gehad in plaats van onder narcose te gaan?
Ik zie ze er inderdaad wel voor aan dat ze het zo verdraaien.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:40 schreef MissMSX het volgende:
Het is natuurlijk wel een telegraafbericht he. Misschien heeft ze alleen een lokale verdoving gehad in plaats van onder narcose te gaan?
Ja, maar wat stond er in het Chineesquote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Tegan het volgende:
Er stond vast "without general anesthesia", vrij vertaald is dat idd zonder verdoving at all. [/speculeren]
babi pangangquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat stond er in het Chinees
Alsof de Telegraaf redactie berichten zelf vertaalt uit het Chineesquote:Op donderdag 22 september 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wat stond er in het Chinees
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.quote:
Oh werkt dat zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Nu heb ik zin in afhaalchinees.
Nou! Lekker met een kop thee, en daar dan even die wafel op leggen, zodat ie warm wordt. Lekkkuurrr.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?
Als ik zeg stroopwafel? Krijg je daar dan ook zin in
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Warme stroopwafels van de markt
Die zijn ook lekker, maar die kun je niet lekker op je kop thee leggen. Om te laten dingessen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb van die stroopkoeken gelukkig.
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnackquote:Op donderdag 22 september 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Ieuhw stroopwafel op je thee. Dan trekt de condens in je stroopwafel
Nee lekkere warme van de markt!
Zo grote voor een euro!! En als je er dan toch bent. Zakje kruimels hihi
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!quote:
Me to me tooohooooo.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omg omg omg! Dat is mijn childhood übersnack![]()
Oh. Had ik nu maar...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als jij gisteren eten geregeld had voor mij, had ik je nu een grote mok thee komen brengen met een heerlijke stroopwafel er op om te dingensen!!!!
Het is dat ik net me laatste stroopwafel op heb gegeten vanmorgen.... Anders had ik een foto gemaakt en hier gedumpt van een grote mok thee met een stroopwafel er boven opquote:
Nee hoor nee!quote:
Er zitten een hele boel leuke ad-ons bij. Kan je zo downloaden. Uitzendinggemist bv enzquote:Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Tegan het volgende:
Owja CL, met XBMC kan je dus instellen dat je computer uitgaat na zoveel uur series kijken.
Oh!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee!
Dat noemt men plagen
* ook_gek vind kuukske een leuke spontane user
Ik ga beginnen aan een Marsquote:
Yes! Yes! Yes! Whoooop!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh!. Wat lief! Attent!
Right back at ya hoor! Van mij mag je wel een regular worden in deze SC.
Hmm regulier posten doet ik al toch? En uhm ja maar ja als jij het niet weet, dan weet ik het ook niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
Hoezo helaasquote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Op een paar taal foutjes na maak ik geen foutenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je geen domme eikel bent, doen we gewoon lief tegen je hoor
Ja dat gejuich is wel wat jij zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Ohquote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoietsquote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh
Is niet mijn intentie om irritant te zijn!
Maar uhm wat is irritant in je ogen?
Subtielquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Je kreeg net een kusje, lief hequote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Uhm ik ben nog nergen tegen in gegaan? En volgens mij heb ik nog niemand tegen gesproken? In deze reeks dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoiets.
Als je het dan toch vraagt.
Het fijn stellen is een drama vind ik. Maar als eindelijk alles goed ingesteld is vind ik het top werken. Je moet alleen vind ik wel een andere skin downloaden ipv de standaard.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden met XBMC. Andere keer maar verder spelen.
Oh jammerquote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef Tegan het volgende:
Meh, geen zin meer om verder uit te wijden
Minder opties, en dacht, maar weet dit niet zeker zit er of geen of slechte ondersteuning in voor series.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er met de standaard skin? Lekker zwart.
Q? Laat me niet lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
De bierkoelkast?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?quote:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em alquote:Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?.
Koel en op afstandhouden?quote:
Spinnenrag en met kale stukken?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?
Zo versleten dat het helemaal kaal isquote:Op donderdag 22 september 2011 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koel en op afstandhouden?
[..]
Spinnenrag en met kale stukken?
Gatverdammequote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Er zou soep moeten bestaan met koffiesmaak. Beste idee van 2011.
QFTquote:
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Oh lekker. Zo'n een waar je lepel stijf in blijft staan door de dikte :quote:
Chinese tomatensoep.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Me too. Hoewel, meestal zonder balletjes.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>quote:
quote:
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>![]()
.
Dat. Hoewel echt echt zelfgemaakt misschien nog enigszins eetbaar is.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoepquote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
[..]
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.
Wie weet komt het daar ook uit een pakje/blikje.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em al
Precies!! Ik kan op champion en tomaten soep na de rest zelf maken! Heerlijk!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoep. Of championsoep. Of kippensoep. Groentesoep. Aspergesoep.
.
Ik heb dan ook altijd een heel blik voo mezelf. Je houdt ervan of je haat het. En de rest van het huishouden haat het!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |