Wat is er zo moeilijk aan die twee?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!! Ik kan op champion en tomaten soep na de rest zelf maken! Heerlijk!!!
Gaat niks boven zelf gemaakte soep!
Dacht dat je alleen verse soep at?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd een heel blik voo mezelf. Je houdt ervan of je haat het. En de rest van het huishouden haat het!
Die mislukken altijd bij mijquote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan die twee?
Nee, want erwtensoep is wel met stukjesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dacht dat je alleen verse soep at?
Op het werk hebben we van die 10literpakken Unox erwtensoep en er zijn hele hordes mensen die daarbij zweren. Heb het ooit geprobeerd maarquote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want erwtensoep is wel met stukjes
Maar maak je die dan met verse tomaten, of gebruik je tomatenpureequote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Tegan het volgende:
Tomatensoep is echt ultiem easy. En Aspergesoep is hetzelfde als championsoep.
Dat eerste. Maar dat tweede zou ook wel kunnen. Mits je er gewoon genoeg andere dingen bijgooit voor smaakquote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar maak je die dan met verse tomaten, of gebruik je tomatenpuree
Kwestie van bouillion van een schenkel trekken met bouillion blokje en gehaktballetjes en dan uit eindelijk wat ui enz door knallen en aan het einde blikje tomatenpuree toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar dat tweede zou ook wel kunnen. Mits je er gewoon genoeg andere dingen bijgooit voor smaak.
Zo maak ik nooit soep.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kwestie van bouillion van een schenkel trekken met bouillion blokje en gehaktballetjes en dan uit eindelijk wat ui enz door knallen en aan het einde blikje tomatenpuree toch?
Maar hoe doe jij dat met verse tomaten dan?
Dat klinkt simpel! Alles in grote pan met water en pruttelen dus. Hoe lang laat jij het kapot koken dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo maak ik nooit soep.
Paar flinke tomaten, ui, evt. knoflook, zout, peper in een grote pan helemaal kapotkoken. dan evt. gehaktballetjes/soepgroentes/vermicelli/extra water erin, laten koken. Smullen.
Top! Ik ga dit keertje proberen! Bedankt voor je receptquote:Op donderdag 22 september 2011 17:56 schreef Tegan het volgende:
Totdat het kapot is. Ik time dat nooit. Ligt eraan. In twee uur is het wel kapot lijkt me.
En als alle zooi erin zit niet meer te lang koken hoor. Want vermicelli enzo is niet lekker overkookt. Gewoon even weer aan de kook brengen of totdat de balletjes en de vermicelli gaar is.
Voor extra smaak kun je de ui en knoflook vantevoren even aanfruiten, heel lichtjes.
Mits fatsoenlijk gemaakt erg lekker.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n kookboek er Es' bij gepakt, maar Teeg legt het veel makkelijker uit
Vriendjelief laten koken vind ik nog makkelijker.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n kookboek er Es' bij gepakt, maar Teeg legt het veel makkelijker uit
Dat heeft Anna 5 jaar terug ook voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vriendjelief laten koken vind ik nog makkelijker.
Ik zie koken als verplichting.quote:
Slimme meid.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
Dat heeft Anna 5 jaar terug ook voor elkaar gekregen.
Hai, trouwen?quote:
Ik gaf geen waardeoordeel en dat laat ik zoquote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]is dat een goed of slecht teken
Niks zo veranderlijk als een mens.quote:
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als een mens.
Vertel...quote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet de vraag gewoon net iets anders stellen.
Lijkt me zwaar vermoeiendquote:
Hoi, neuken?quote:
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Nu nog afwachten of het eetbaar is.
Waaruit kan je kiezen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor tomaten gebruik jij er voor? Ik kan alles regelen en vers ook!
Me vader heeft een groenten zaak
Ik ga 'm onthouden voor een volgende keer. Net zoals die suggestie met neuken.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Wil je de rest van je leven met mij doorbrengen?"
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waaruit kan je kiezen?
Ik koop gewoon van die rode een tros.
"Ja, ik wil!"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Tegan het volgende:
"Wil je de rest van je leven voor me koken en met me neuken?" *smelt*
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:05 schreef Tegan het volgende:
Boh, hoelang kun je het hebben over tomaten.
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best eventjes blijkt. Ikzelf heb ze het liefste in de soep, al is een hele tomaat met een snufje zout als snack ook wel eens lekker.
Daar hoort toch echt een stukje tomaat op hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzo. Heel af en toe een snoeptomaatje als ze ergens op een feestje liggen, maar verder
.
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarktquote:
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Lekker burgerlijk zijn
. Perfecte huisvrouw zijn
.
Ik deel nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarkt
Jajaja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deel niet. Je mag alleen mij misbruiken dan
.
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Qua smaak zoveel verschil dan? Dat het waterig is boeit toch niet want het wordt soep.
Je hoeft er minder in de pan te gooienquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijk
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hoeft er minder in de pan te gooien.
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even grootquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10
Vrouwen die kooktips uitwisselen. Ik ben in de hemel aanbeland.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even groot. Kleinere snijden gemakkelijker/sneller
.
Hij kookt ervan over!quote:
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.quote:
Als je gevaarlijke dingen gaat doen mag je een schort voor hoor. En dan je blote billen die er aan de andere kant uitsteken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
In tomatensaus?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.
Kaarsvetquote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.quote:
Nee, niet geilquote:
Chocoladevlaquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.
In mijn fantasie doe jij wat ik wil, met liefde en vol overgave kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Chocoladevla. Daar stap ik niet vrijwillig in hoor
.
Doet me denken aan zo'n kinderboek van een heel vies zwerver/kind/meisje. Iemand weet welk boek ik bedoelquote:
Dat zal dan voor altijd fantasie blijven.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie doe jij wat ik wil, met liefde en vol overgave kan ik je vertellen.
Dat geldt voor meer dingen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Dat zal dan voor altijd fantasie blijven.
Dit is geen KPD hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chocoladevla. Lik je mee? Dan wordt 't helemaal een topfantasie.
Het is alweer bijna vrijdag.quote:
Zo zijn we normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat het een blijvertje is: Doe'es normaal man!
Zegt de vrouw met de nick CherryLips.quote:
Het niveau van Den Haagquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ja, zo hoog halen wij nooitquote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het niveau van Den Haag
De politiek dan, niet van jullie.
Ik blijf erbij dat het nóg leuker was geweest als Mark had gereageerd zoals de gluurbuur.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Andere lippen! Viespeuk.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met de nick CherryLips.
Zou mark die kennen?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het nóg leuker was geweest als Mark had gereageerd zoals de gluurbuur.
Ik heb ook nog twee Cherrylipsklonen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Andere lippen! Viespeuk.
Het is een leuk liedjeM'n kloon was ook wel goed vond ik.
Natuurlijk, dat heeft 'ie echt wel gekeken met z'n corpsmatties. En nagedaan natuurlijk.quote:
Da's toch niet normaalquote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat heeft 'ie echt wel gekeken met z'n corpsmatties. En nagedaan natuurlijk.
Mooie tijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook nog twee Cherrylipsklonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |