Je hamster.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik last van muizen ofzo, ik heb al de hele week het idee dat ik iets zie rennen in m'n ooghoeken
Katten lenen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik last van muizen ofzo, ik heb al de hele week het idee dat ik iets zie rennen in m'n ooghoeken
Owja, ik ben alweer afgeknaptquote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik heb volgens mij iemand ontmoet die ik wel zou willen daten. Wat een unicum![]()
![]()
.
Was iemand die ik drie jaar geleden op de Uni had ontmoet. Dus wie weet over drie jaar is hij opgegroeid voor poging driequote:
Afschrikkende werking. Als Pomba in je huis ligt past er geen muis meer bij.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je goede jagers in de aanbieding dan?
www.chocolade.nl?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mag je de mijne wel maken
Ze gaat gewoon op de muizen liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Afschrikkende werking. Als Pomba in je huis ligt past er geen muis meer bij.
Gestampte muisjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon op de muizen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |