Met koffie en een peuk. Tot over vijf minuten!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik roep mezelf even tot de orde.
Dan trek ik mijn motie terugquote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik roep mezelf even tot de orde.
Dat is al het geval in dit land. We hebben al een progressief belastingsysteem, en ook subsidies zijn voor een groot deel inkomensafhankelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef RvLaak het volgende:
SP is idd voor nivellering, maar ook voor betaalbaarheid van leven. Maw: belastingen zijn progressief. De zwakste schouders zullen de minste lasten dragen.
Klopt. De SP wil daar een hoger tarief bij & (uit mijn hoofd) alle subsidies inkomensafhankelijk maken. Ook gaat de HRA eraan (wordt al dan niet inkomensafhankelijk).quote:Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat is al het geval in dit land. We hebben al een progressief belastingsysteem, en ook subsidies zijn voor een groot deel inkomensafhankelijk.
In dat geval zal ik voorstellen over te gaan op de orde van de dag. Wie steunt dit voorstel?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef superworm het volgende:
[..]Dan trek ik mijn verzoek om een hoofdelijke stemming ook weer in.
Cohen, zolang Wilders niet interrumpeert.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In dat geval zal ik voorstellen over te gaan op de orde van de dag. Wie steunt dit voorstel?
Punt van orde: Aangezien noch motie, noch verzoek tot hoofdelijke stemming via de voorzitter zijn gegaan, zijn beide niet open voor beraad of stemmingquote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In dat geval zal ik voorstellen over te gaan op de orde van de dag. Wie steunt dit voorstel?
Wordt deze post voldoende ondersteund, dat is het geval, dan maakt zij deel uit van de beraadslaging.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Punt van orde: Aangezien noch motie, noch verzoek tot hoofdelijke stemming via de voorzitter zijn gegaan, zijn beide niet open voor beraad of stemming
De HRA is al inkomensafhankelijk, een belangrijk aspect van zijn woonkostenopdrijvend effect ten gunste van de banken.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Ook gaat de HRA eraan (wordt al dan niet inkomensafhankelijk).
Punt van orde op het punt van orde: Ik geloof niet dat de voorzitter het woord heeft gegeven aan de vorige sprekerquote:Op donderdag 22 september 2011 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Punt van orde: Aangezien noch motie, noch verzoek tot hoofdelijke stemming via de voorzitter zijn gegaan, zijn beide niet open voor beraad of stemming
Verlichtingspuntje: Betreffende spreker IS de voorzitterquote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Punt van orde op het punt van orde: Ik geloof niet dat de voorzitter het woord heeft gegeven aan de vorige spreker
Nee, de hoogte van de HRA is inkomensafhankelijk. Niet of je er daadwerkelijk gebruik van mag maken. Dat wil de SP aanpassen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De HRA is al inkomensafhankelijk, een belangrijk aspect van zijn woonkostenopdrijvend effect ten gunste van de banken.
Nope.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Poppenkastpop het volgende:
Heeft Rutte al wat gezegd over die taal van Wilders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorzitter, het kan zijn dat ik in de laatste paar minuten kleurenblind ben geworden, maar ik zie nergens een blauwe kleur in de naam van Dhr. Lord_Vetinari.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verlichtingspuntje: Betreffende spreker IS de voorzitter
Te inhoudelijk voor hem.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
Geertje is wel stil, heeft gisteren zijn fame momentje wel gehad denk ik.
Voorzitter, excuseer de interruptie, maar kan dat aangaande de huidige besprekingen van de situatie in Europa, in de tweede termijn onder het kopje 'overig' besproken worden?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voorzitter, het kan zijn dat ik in de laatste paar minuten kleurenblind ben geworden, maar ik zie nergens een blauwe kleur in de naam van Dhr. Lord_Vetinari.
Graag helderheid op dit punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |