DJ Madmanquote:Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef Qunix het volgende:
[90's] Sambal bij!?
[90's] Vergeten (euro)dance en house
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 22-09-2011 om 16:44:11BREKEND: 9 Gewonden bij explosie in Amsterdamse flat: http://t.co/cItKXERH Meer in het nieuws van 17:00 #funx #3fm reageer retweet
Hij moet dat 'BREKEND' gewoon weg laten. Dat maakt het zo overdreven.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n hijgerige, ramptoeristische tweets.
Uiteindelijk is er weer amper iets aan de hand.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 22-09-2011 om 16:44:11BREKEND: 9 Gewonden bij explosie in Amsterdamse flat: http://t.co/cItKXERH Meer in het nieuws van 17:00 #funx #3fm reageer retweet
Ik vind BJ sowieso altijd wel van dat overdreven gedoe.. Kickt hij volgens mij wel op.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Uiteindelijk is er weer amper iets aan de hand.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 22-09-2011 om 16:44:11BREKEND: 9 Gewonden bij explosie in Amsterdamse flat: http://t.co/cItKXERH Meer in het nieuws van 17:00 #funx #3fm reageer retweet
Dat vind ik nou juist zo tof aan Twitter, iedereen de kop gek en in paniek!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
Precies, hetzelfde als vorige week met die jongen en dat vuurwapen (in de auto) op die school.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hij moet dat 'BREKEND' gewoon weg laten. Dat maakt het zo overdreven.
Als Journalist moet je toch iets professioneler zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist zo tof aan Twitter, iedereen de kop gek en in paniek!![]()
Ik doe er zelf ook aan mee hoor, alleen niet met zoveel sensatie
zeker ook omdat ik op weg naar school om 14:55 de hele brigade aan hulpdiensten voorbij zag en vooral hoorde komen. Duidelijk dat het geen standaardbrandje was. Was de straat naast de school, dus dat was weer spektakel.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hij moet dat 'BREKEND' gewoon weg laten. Dat maakt het zo overdreven.
het is wel typisch twitter he. zo gaat dat met alles daar. maar een journalist zou ietsje terughoudender moeten zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, hetzelfde als vorige week met die jongen en dat vuurwapen (in de auto) op die school.
Eerst doen ze onderhand net alsof er een school-shooting is en aan het eind van de rit valt het allemaal weer mee.
Het is me allemaal iets te Amerikaans.
Ah, zie nu pas van wie die tweet was... Damn you jaren '90-foto'squote:Op donderdag 22 september 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Journalist moet je toch iets professioneler zijn.
Ik kreeg wat meldingen over certificaten gisteren op m'n pc, nu op mobiel nergens last vanquote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Allrounder het volgende:
Ben ik de enige die sinds gisteren wat problemen heeft met het laden van FOK!?
Cortonquote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Corton en Roosmarijn over Nirvana en R.E.M bij DWDD, Claudia is tafeldame
Late reactie, maar: die kwam van mij, Rabbering las m'n motivatie voor.quote:
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 22-09-2011 om 19:49:10Wat een SP plaat die van Adele - 'Emile Roemer has it' reageer retweet
Nou. Top.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
Corton en Roosmarijn over Nirvana en R.E.M bij DWDD, Claudia is tafeldame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |