Hoe dat zo?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:57 schreef betyar het volgende:
Als mijn vrouw fulltime zou werken zou ik nu een probleem hebben
Oh lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 10:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Operatie aan knie gehad, valt nu wel tegen, veel vocht en pijn.
Eindelijk wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Oh lekkersterkte ermee!
Komt wel weer goed toch?
En in dezelfde serie: De lucht is blauw, water is nat en je hoofd stoten doet pijnquote:
En de PVV is fascistisch, vergeet die niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En in dezelfde serie: De lucht is blauw, water is nat en je hoofd stoten doet pijn
De vergelijkingen die hij maakt t.o.v. andere landen. Hij vergeet dat wij er gemiddeld beter voor staan en mensen die iets mankeren hun steentje bijdragen door te werken in sociale werkplaatsen, mensen kopen daar producten tegen lage prijzen. In andere landen worden die mensen in verpleegtehuizen gestopt en weggezet als grof vuil.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En in dezelfde serie: De lucht is blauw, water is nat en je hoofd stoten doet pijn
Sommige beweringen zijn echt TE voor de hand liggend om als voorbeeld te dienen, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En de PVV is fascistisch, vergeet die niet.
Het gaat erom dat ' Rutte lult' een overbodige opmerking is. Zodra de man zijn mond opendoet gaat die uitspraak namelijk al op.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef betyar het volgende:
[..]
De vergelijkingen die hij maakt t.o.v. andere landen. Hij vergeet dat wij er gemiddeld beter voor staan en mensen die iets mankeren hun steentje bijdragen door te werken in sociale werkplaatsen, mensen kopen daar producten tegen lage prijzen. In andere landen worden die mensen in verpleegtehuizen gestopt en weggezet als grof vuil.
Eens, ik zal die uitspraak ook niet meer voeren.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ' Rutte lult' een overbodige opmerking is. Zodra de man zijn mond opendoet gaat die uitspraak namelijk al op.
Dat is waar.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sommige beweringen zijn echt TE voor de hand liggend om als voorbeeld te dienen, hoor.
Ik meen de afgelopen week tot gelezen te hebben dat het volgens de Miljoenennota vooral de middeninkomens zijn, die het gelag betalen. En wat is er eigenlijk gebeurd met de slogan 'het Kabinet voor alle Nederlanders'?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef betyar het volgende:
Rutte meent dus op te komen voor de middeninkomens....Daar zijn de middeninkomens het niet mee eens.
Die slogan is natuurlijk niet meer aan de orde gezien er extra bezuinigt moet worden.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik meen de afgelopen week tot gelezen te hebben dat het volgens de Miljoenennota vooral de middeninkomens zijn, die het gelag betalen. En wat is er eigenlijk gebeurd met de slogan 'het Kabinet voor alle Nederlanders'?
Helaas ook op onderwijs....quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Die slogan is natuurlijk niet meer aan de orde gezien er extra bezuinigt moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |