Nou, nee. Cohen is juist een heel goede en vloeiende spreker als hij boos is. Zie gisteren met Wilders.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:44 schreef Verbal het volgende:
Ik vind Cohen een aardige man, maar hij heeft niet de wapens om in deze Kamer de strijd aan te gaan. Zodra hij boos wordt/speelt gaat hij altijd hakkelen. Dat komt niet over.
V.
schijnt een goede bezuiniging te zijn ivm papier.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:45 schreef Doodloper het volgende:
Ze zijn wel allemaal trots op die iPad zeg.
weet je wel wat voor mensen er werken in een sociale werkplaats? Mensen als Zanger Rinus die niet helemaal 100 zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
omdat het luie parasieten zijn natuurlijk (vermoed ik)
Hoezo ' elk jaar' ? We zijn toch 18 miljard aan het bezuinigen deze periode?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Elk jaar? Dat kun je dan 3 keer doen. En dan is het geld op.
Alhoewel het typerend is voor links.
Typisch rechts.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo ' elk jaar' ? We zijn toch 18 miljard aan het bezuinigen deze periode?
Vind ik wel, pure topicvervuilingquote:
Volgens een deel van "rechts"zijn dat dan toch luie parasieten. Die kunnen vast zelf wel wat vinden!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
weet je wel wat voor mensen er werken in een sociale werkplaats? Mensen als Zanger Rinus die niet helemaal 100 zijn.
Op de begroting. Dus de bestedingen moeten structureel met 18 miljard omlaag, en dat probeert het kabinet deze periode te bereiken.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo ' elk jaar' ? We zijn toch 18 miljard aan het bezuinigen deze periode?
FP crew, andere regelsquote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Vind ik wel, pure topicvervuiling
Regel jij het effe, jij bent crew.
Op de FP is Fipo roepen automatisch 3 dagen rustquote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef betyar het volgende:
[..]
hohoho wat nu ban, daar weet ik niks van.
Die moet je in een winkel zetten met een rugzak vol met geld kwijlend over de verse groenten. De samenleving wil dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef alors het volgende:
[..]
weet je wel wat voor mensen er werken in een sociale werkplaats? Mensen als Zanger Rinus die niet helemaal 100 zijn.
ja beetje water, beetje zon, dan wordt het vanzelf groen en groeit het.quote:
Haha oké.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FP crew, andere regels. Daarbij hebben we mods die meeposten in deze reeks... Zij mogen en moeten dit bepalen.
die viel ook wel mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, nee. Cohen is juist een heel goede en vloeiende spreker als hij boos is. Zie gisteren met Wilders.
Oei, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef RvLaak het volgende:
Op de FP is Fipo roepen automatisch 3 dagen rust
Weet je het nu. Niet doen op de FP dus, anders zorg ik hoogst persoonlijk voor een banquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 10:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Haha oké.
Nou, ik vergeef het hem.
Idd... Iemand al een antwoord op mijn vraag mbt de spreektijd van de regering tijdens de beantwoording?quote:OT:
Iemand die weet hoe lang de spreektijd is enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |