abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:51:44 #126
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102311518
Whaha, deze kreeg ik vandaag mee op 't KDV:

A grand adventure has begun.
pi_102311930
:D! Fantastisch! Hier hebben ze ook vaak van dat soort teksten in het heen-en-weer schrift.. Ik ga regelmatig stuk :D
pi_102311985
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zijn we daar de vorige keer niet geweest in t Oceanium?
Er was vandaag alleen een stroomstoring geloof ik.T was errug donker aan t begin :D Meneertje vond de vissen erg interessant (op twitter staat ook een foto ;))
Nope :P grootste gedeelte hebben we gezeten op terrasje geloof ik :')
pi_102312171
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Orea het volgende:

[..]

Nope :P grootste gedeelte hebben we gezeten op terrasje geloof ik :')
:D Ja t was ook zulk lekker weer _O-
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:16:36 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102312780
Keshet vrijdagmiddagborrel _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De buit.
Ik ben zo leuk geslaagd!

Wat betreft schoonzus, onze opvoedingsstijlen liggen sowieso vrij ver uit elkaar. Ik mag wel hopen dat als ze naar La France rijden ze de jongens beter vastmaken. Nou ja, ze zijn 2.5 en mega, dus ik verwacht dat ze binnenkort naar een andere autostoel gaan en ik denk dat ze dan sowieso meer bewegingsvrijheid hebben.
pi_102312909
Lente, gefeliciteerd meiske. Knofje is nu echt een peutertje O+ *O*

Keshet, vrijdagmiddagborrel :D

Son, ik ga heel vaak naar Blijdorp, we hebben een abbo. Maar ja, we wonen op loopafstand zo wat. Oceanium doe ik meestal op druilerige, regenachtige dagen. Ik vind het een mooi aquarium complex, jammergenoeg is Mette niet altijd fan van vissen :')

Mette is tegenwoordig grote zus.. en dat doet ze heel goed. Maar het heeft ook een hoop geteld met zich meegebracht. Poehee, wat een getest, wat een kort lontje en een hoop gezeik met slapen 's avonds. Voor Wies is ze superlief.
Ze móet er echt wel even aan wennen allemaal. Ik mis het wel dat ik nog niet de tijd heb om echt weer iets met haar alleen te ondernemen.
Gelukkig is Wies heel rustig en hebben we ook echt de tijd om het normale ritme gewoon goed voort te zetten.

En volgens mij zag ik vanmiddag het buisje in haar rechteroor zitten... Wat zou betekenen dat deze er dus ook uit is nu. Dat is wat minder, over 2 maanden hebben we pas weer controle en we gaan de herfst nu in. Dus ik voorzie ook weer een hoop oorproblemen. Het us de laatste maand alweer veel raak. Ook is haar woordenschat ontwikkeling weer helemaal gestopt. Volgens mij houd dat ook verband met elkaar.

Klinkt als een hoop geklaag, maar we hebben voor de rest een heel vrolijk mupke :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102313635
Wicks; zo herkenbaar het gedrag van Mette.. Evie net zo, al gaat het de laatste dagen al een stuk beter..En dat gevoel van Mette tekort doen.. *check*, maar dat komt allemaal wel weer hoor.. O+

daarom zijn wij vandaag ook lekker eens met zijn 4tjes op stap gegaan. Naar de dierentuin, en dat was even heel erg goed voor onze grote zus, heerlijk genoten.
En vanavond ook eindelijk weer eens met mama samen in bad geweest O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102313927
Gevoel van tekort doen van oudste oO< : check :{
Daarom morgen een "mannendagje" voor oudste: met papa en vriendje naar Monsterjam in Arnhem B-)
Lucas en ik blijven thuis, lekker "dreumessen" ):O

[ Bericht 11% gewijzigd door -Caroline- op 24-09-2011 08:38:12 ]
pi_102314286
Wickie, jullie wonen zeker dichtbij blijdorp!
Ik heb ook een abbonement. Moet echt vaker gaan nu, tis zo lekker voor m rondsjouwen daar
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:53:14 #135
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102314577
Lente *O* Twee jaar oud meiske, wat geweldig! Zo even foto's spieken :) :*

Ennuhm, wij hadden ook veel problemen met Stef qua autostoeltje, dus wij hebben uiteindelijk een stoeltje van het merk Kiddy gekocht. Een goed getest merk dat niet met gordeltjes, maar met een soort van beugel werkt en meteen vanaf het begin is Stef er zo content mee! Hij helpt zelfs mee met het vastzetten van de beugel.. Met de vorige autostoel was dat welanders, zeg maar :X
3!
pi_102315862
Son, dat is dus zo geweldig vind ik, dat die dreumesjes onbezorgd kunnen rondsjouwen en doen en dat je niet continu hoeft te corrigeren. Mette is ook dol op alle heuveltjes enzo en het bamboe langs de paden vindt ze helemaal fascinerend :') meer soms dan de dieren.

BJ, ik vind de overgang naar 2 vooral pittig met het gedrag van de dreumes dus. En dan valt het opzich nog mee omdat Mette altijd al behoorlijk pittig is geweest. Ik ben benieuwd hoe ik na woensdag praat, dat is mn eerste dagje alleen met de 2 koters.

En ik denk dat ik volgende week na een voeding even samen met Mette naar de kinderboerderij ga ofzo, ik denk dat mn knip dan wel genoeg is genezen om weer te kunnen fietsen :')

Inca, even een :* voor jou, gewoon omdat het kan. Ik móet veel aan je denken.
En hoe is het met Stefke?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:30:20 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102316481
*slik*

Mijn kleine flippus is de oudste in dit topic :o
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:31:47 #138
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102316565
Wat lief van je, Wicks O+ :* Ik heb net even je mini en je maxi aanschouwd in het fototopic, ik ga er helemaal van rammelen, zo lief! O+ Stef gaat prima, hoewel hij nog steeds aan de diarree is -O- De daaropvolgende luieruitslag is echt knettervervelend en zijn slaap is ook onrustig, maar verdermerk je helemaal niks aan hem, dus het zal wel loslopen. Genoeg drinken erin stoppen en lekker spelen :) hij was vandaag zo druk op het kdv dat ze nog maar even terug zijn gegaan naar de ballenbak, kon hij uitrazen.. Ohja, en zijn vriendinnetje ging vandaag wennen op haar nieuwe groep want die wordt bijna twee en toen moest hij heel hard huilen, zo lief en aandoenlijk O+

Balen van Mette's buisje trouwens, kun je niet nog een tussendoor-afspraak maken als het idd lastig wordt deze herfst? Zeker ook als haar spraakontwikkeling eronder lijkt te lijden, dat lijkt me genoeg reden om niet te wachten :? Of ben ik hier gewoon weer Mien Ongeduld? :P
3!
pi_102317326
Even een :* voor Wickie en Trix & Stef.

's Avonds kijkt Zoë nog altijd 1 aflevering van Timmy Time op ons bed, voor ik haar naar haar kamer breng en voor ga lezen. Vanavond kwam ik met haar broer uit de badkamer en zag dat m'n muppet iets veel interessanters had ontdekt, m'n sieradenkastje naast m'n bed. :D
pi_102325405
mooie zoë *) en volgende keer de make-upjes? :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:03:18 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102328195
Leuk, die verhalen over uitjes met de kids. Zouden we ook vaker moeten doen!

We hebben inmiddels aviva's bedje open gedaan en nu komt madam dus 's nachts in d'r slaapzak naar onze kamer geschuifeld en gaat daar dan mopperen om een nachtvoeding :o
Vanavond dus maar ff een warmere pyjama aan, ze voelde best koud. We zullen zien :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102334106
Hier nu ook wat warmer snachts Davinia! Die kouwe handen in mijn nek 'smorgens ;) Brrr...

Wij komen net terug van Ballorig ;) Altijd leuk... Mevrouw ligt K.O in haar bedje energie op te doen voor het avondeten....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102337226
Zoë op ontdekkingstocht, leuke uitjes en dreumesen die het niet altijd makkelijk maken :*

Rockabelle, gewoon nog maar 3 dagen voordat jou dreumes alweer 2 wordt! Wanneer vieren jullie het?

Hier even weer een verhaal. Yaro was vanmiddag even bij mijn ouders. Hij was erg moe (had maar 50 min geslapen vandaag), dus mijn moeder had hem op bed gelegd. Meneer was het er niet mee eens, dus brullen. Komt na 10 min de buurvrouw aan de deur om te zeggen dat het niet normaal is dat ze hem al 10 min laat huilen. Dat kinderen niet zomaar 10 min huilen en dat ze er heen moet en misschien maar even langs de dokter moest gaan. Mijn moeder was echt hoogst verontwaardigd. Waar bemoeid ze zich mee. We zijn geen goede buren, weet helemaal niet wat er aan de hand is en reageerde echt vanuit kritiek en niet vanuit bezorgdheid.
Nou hebben ze "vroeger" ook al eens geklaagd omdat onze kat de vissen uit hun vijver haalde. Kwam ze ook klagen en zeggen dat we onze kat moesten opvoeden. Dat kon makkelijk, want hun eigen kat en alle buurtkatten deden het ook niet.

Mijn moeder was bijna in staat om Yaro even te laten huilen alleen om haar dwars te zitten, maar dat kon ze niet maken naar Yaro toe. Ze was namelijk net op weg naar boven toen ze aanbelde.
pi_102338345
pyjama's zijn hier ook al weer ingevoerd: lange mouwen en lange broek, soms zelfs sokken ~:)

as: :X zeer bijzonder gedrag van de buurvrouw :( edit: succes voor je moeder gewenst :Y

hier een nieuwe spec: lucas geeft gericht kusjes :* *; zooo sjattig! :Y
(eerst deed ie vooral zn hoofd in je richting als je vroeg om een kusje, maar nu geeft ie een echt smak-zoentje O+
pi_102338542
O+ Kusjes.... ik kan er geen genoeg van krijgen :D
Oona is echt een knuffeldier... veel kusjes.. armpjes om mijn nek slaan, gezicht in mijn hals duwen :D

Goed zo Lucas :D geef maar lekker veel kusjes :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102338669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Reilain het volgende:
O+ Kusjes.... ik kan er geen genoeg van krijgen :D
Oona is echt een knuffeldier... veel kusjes.. armpjes om mijn nek slaan, gezicht in mijn hals duwen :D

Goed zo Lucas :D geef maar lekker veel kusjes :D
Oona, lekker he? *;

Ja dat ook ja O+ en tegelijkertijd maakt ie dan eventueel zn gezicht schoon :D
oja en ook nog: aaien oO< als ik me aan het aankleden ben waar hij bij is... wil ie mijn benen altijd aaien :P
pi_102338780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:41 schreef Cooki het volgende:
als ik me aan het aankleden ben waar hij bij is... wil ie mijn benen altijd aaien
Tijd om te scheren? :D

Zoë knuffelt niet, ze komt af en toe langs, soort van drive-walk-by kusje en dan gaat ze weer, wil niet opgetild worden voor een knuffel, dan spartelt ze en gaat ze tekeer, erg jammer. -O-
pi_102338928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:45 schreef Spewey het volgende:

[..]

Tijd om te scheren? :D

Zoë knuffelt niet, ze komt af en toe langs, soort van drive-walk-by kusje en dan gaat ze weer, wil niet opgetild worden voor een knuffel, dan spartelt ze en gaat ze tekeer, erg jammer. -O-
_O-
tot nu toe zag ik het als een compliment van lucas: mama je bent lekker zacht...
maar nu }:| (8> 8)7

houdtdt-greep dan maar :W mama moet geknuffeld worden ~O>
pi_102339142
Heerlijk van die knuffelkonten. Yaro doet het gelukkig steeds meer.
Lucas die kusjes geeft O+
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:40:10 #150
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102340333
Hullo! Wij hebben een heerlijk dagje gehad! M'n beste dinnetje was jarig en had ergens een fort afgehuurd om haar feestje te geven.

Ik heb 75 koekiemonstercupcakes staan bakken vanochtend voor 't feestje. Emmetje heeft van twee tot 7 lekker buiten rondgedrenteld, eten gebietst bij iedereen die wat aan het eten was, een mooie schaafplek op haar kin opgelopen, haar loopeendje een rondleiding gegeven en heerlijk gelachen en gekletst.
Cooki, je moet je avatar veranderen. Ik kan die dingen niet meer zíen nu! :X

D'r nieuwe favoriete woordje is trouwens auto! Aujtoo! Aujtoo? Aujtooaujtooaujtoooo! Papa aujtoo? Aujtooo!

Een andere vriendin van mij was er ook. Haar zoontje is van mei vorig jaar; de maand dat Emma ook geboren had moeten worden. 't ventje is 88 centimeter lang en weegt 14 kilo; een heerlijk knulletje. Zegt m'n vriendin: 'Ja, ik was laatst op 't CB en daar werd hij gemeten en gewogen. Hij viel voor 't eerst binnen de curves! :o Ik was zo blij!'
Ik: 'Ja, ik ken 't gevoel. :D'
We hebben er heerlijk om gelachen.

/einde dagboek :@
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')