Lente, gefeliciteerd meiske. Knofje is nu echt een peutertje  

Keshet, vrijdagmiddagborrel 

Son, ik ga heel vaak naar Blijdorp, we hebben een abbo. Maar ja, we wonen op loopafstand zo wat. Oceanium doe ik meestal op druilerige, regenachtige dagen. Ik vind het een mooi aquarium complex, jammergenoeg is Mette niet altijd fan van vissen 
 Mette is tegenwoordig grote zus.. en dat doet ze heel goed. Maar het heeft ook een hoop geteld met zich meegebracht. Poehee, wat een getest, wat een kort lontje en een hoop gezeik met slapen 's avonds. Voor Wies is ze superlief.
Ze móet er echt wel even aan wennen allemaal. Ik mis het wel dat ik nog niet de tijd heb om echt weer iets met haar alleen te ondernemen. 
Gelukkig is Wies heel rustig en hebben we ook echt de tijd om het normale ritme gewoon goed voort te zetten.
En volgens mij zag ik vanmiddag het buisje in haar rechteroor zitten... Wat zou betekenen dat deze er dus ook uit is nu. Dat is wat minder, over 2 maanden hebben we pas weer controle en we gaan de herfst nu in. Dus ik voorzie ook weer een hoop oorproblemen. Het us de laatste maand alweer veel raak. Ook is haar woordenschat ontwikkeling weer helemaal gestopt. Volgens mij houd dat ook verband met elkaar.
Klinkt als een hoop geklaag, maar we hebben voor de rest een heel vrolijk mupke  

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..