abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102251083

Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102251792
Ik ben erg te spreken over Strootman. Dat wordt echt de nieuwe van Bommel, maar dan met techniek. Ik denk dat hij met een controleur erachter nog beter tot zijn recht komt. Typetje Vogel zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102252789
Tyton
Manolev - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens

Bank: Isaksson, Tamata, Marcelo, Ojo, Lens, Depay, Locadia/Rabiu

Lees je mee Fred?
pi_102253108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Manolev - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens

Bank: Isaksson, Tamata, Marcelo, Ojo, Lens, Depay, Locadia/Rabiu

Lees je mee Fred?
Je vergeet de Hutch.
En ik vind Labyad ook erg goed, maar met de snelheid van Lens heb je een sterk wapen in huis. Daarnaast had hij vorig jaar een erg goed rendement. Dan zie ik Labyad op dit moment liever op de plaats van Wijnaldum.
pi_102253170
Owja, en Engelaar vergeet ik ook...

Hutch voor Ojo dan maar. Engelaar in de winter weg...
pi_102253899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je vergeet de Hutch.
En ik vind Labyad ook erg goed, maar met de snelheid van Lens heb je een sterk wapen in huis. Daarnaast had hij vorig jaar een erg goed rendement. Dan zie ik Labyad op dit moment liever op de plaats van Wijnaldum.
Wel jammer dat Lens 9 van de 10 keer buitenspel staat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102254271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

In de spits wel ja. Op rechtsbuiten valt dat wel mee. Het is ook geen grootse voetballer, maar hij sticht veel gevaar.
pi_102254275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En 8 uit de 10 ballen verprutst door ze slecht aan te nemen of geen controle te hebben.
pi_102254292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In de spits wel ja. Op rechtsbuiten valt dat wel mee. Het is ook geen grootse voetballer, maar hij sticht veel gevaar.
Manolev ook :D .. maar het gaat ook om het rendement.
pi_102254326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als hij met de zijlijn hetzelfde om zou gaan als met de (denkbeeldige) buitenspel-lijn zou hij per wedstrijd 85 minuten buiten het veld staan :P :')
pi_102255973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Manolev ook :D .. maar het gaat ook om het rendement.
Vorig jaar had hij best een goed rendement. 10 goals 11 assist of zoiets. Door het risico wat hij in zijn spel legt en zijn snelheid is hij een plaag voor iedere verdediging. Denk ook wel dat Manolev hem in de weg staat. Door er constant overheen te komen moet hij de drukt op zoeken en juist dat is niet zijn sterkste punt. Hij moet een beetje kunnen draven.
pi_102256004
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

En 8 uit de 10 ballen verprutst door ze slecht aan te nemen of geen controle te hebben.
Ja dat ook nog ja
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_102260577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vorig jaar had hij best een goed rendement. 10 goals 11 assist of zoiets. Door het risico wat hij in zijn spel legt en zijn snelheid is hij een plaag voor iedere verdediging. Denk ook wel dat Manolev hem in de weg staat. Door er constant overheen te komen moet hij de drukt op zoeken en juist dat is niet zijn sterkste punt. Hij moet een beetje kunnen draven.
Dat doet hij dus zelf! Lens trekt van nature naar binnen omdat het geen echte rechtsbuiten is. Daardoor ziet Manolev de kans en veld voor zich vrij om zich met aanvallen te bemoeien en op te komen. Wanneer Labyad speelt zie je dat veel minder, omdat Labyad niet zoveel naar binnen trekt en dus in positie blijft spelen heeft Manolev veel minder de drang zich aanvallend te laten gelden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102261476
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat doet hij dus zelf! Lens trekt van nature naar binnen omdat het geen echte rechtsbuiten is. Daardoor ziet Manolev de kans en veld voor zich vrij om zich met aanvallen te bemoeien en op te komen. Wanneer Labyad speelt zie je dat veel minder, omdat Labyad niet zoveel naar binnen trekt en dus in positie blijft spelen heeft Manolev veel minder de drang zich aanvallend te laten gelden.
Ik denk dat je het andersom moet zien .Toen de Hutch vorig jaar noodgedwongen rechtsback moest staan, vond Lens zijn vorm. Dat is geen toeval. Ik snap dat hij op snelheid graag naar binnen komt, maar PSV is vaak op de helft van de tegenstander te vinden.

Het kan natuurlijk ook een taak van Fred zijn, zodat PSV met veel spelers voor het doel komt zodra Manolev een voorzet de tribune in krult. Dus dat Manolev Fred zijn niet werkende geheime wapen is.
pi_102262237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je het andersom moet zien .Toen de Hutch vorig jaar noodgedwongen rechtsback moest staan, vond Lens zijn vorm. Dat is geen toeval. Ik snap dat hij op snelheid graag naar binnen komt, maar PSV is vaak op de helft van de tegenstander te vinden.

Het kan natuurlijk ook een taak van Fred zijn, zodat PSV met veel spelers voor het doel komt zodra Manolev een voorzet de tribune in krult. Dus dat Manolev Fred zijn niet werkende geheime wapen is.
Hutch heeft toch maar enkele wedstrijden back gespeeld? Daar herinner ik me nog een wedstrijd van tegen Twente thuis, daarin was Lens nu niet echt in vorm. Dus om nu de vorm van Lens op te hangen aan het wel of niet spelen van Manolev gaat me wat ver.

Dat het een taak is van Rutten lijkt me van wel. Verschil met vorig seizoen is dat nu Pieters vaker opkomt dan vorig seizoen. Logisch, want Mertens trekt naar binnen en Balasz deed dat niet waardoor die ruimte voor Pieters dichtbleef. Eigenlijk doet de linkerkant nu wat vorig jaar de rechterkant had moeten doen. Duidelijk dat de linkerkant momenteel een stuk beter functioneert dan dat de rechterkant ooit gedaan heeft. Maar dit kun je niet aan weerszijde van 't veld doen. Daarom pleit ik voor Labyad op rechts die het veld breed houdt én een fatsoenlijke voorzet kan geven. Door de ruimte die hij maakt door het veld breed te houden creëert hij vervolgens ruimte waar een Wijnaldum in kan duiken wat bijna niet te verdedigen valt.
Ik typ straat.
pi_102262783
Voor mijn gevoel presteerde Lens in het begin van vorig seizoen helemaal niet goed. Pas toen Manolev geblesseerd raakte begon het een beetje te draaien.

Misschien verlang ik ook wel een beetje terug naar de Lens die ik bij AZ zag. Daar had hij zijn beste wedstrijden van de linkerkant. Deed hij eigenlijk hetzelfde wat Mertens nu doet. Als hij op snelheid ligt is hij nauwelijks te kloppen. Dus misschien dient hij zich iets meer terug te laten zakken. Ik ben wel fan. Al is hij op dit moment niet in grootse doen.

Ik zie Labyad liever op het middenveld. Op de plek van Wijnaldum. Hij mist wat explositiviteit voor op de flank. Daarnaast heeft hij wel een goede pass, speldiscipline en een goed inzicht. Hij kan die pass geven op Lens, Toivonen of Matavz. Dat zou mijn keuze zijn.
pi_102262795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je vergeet de Hutch.
Het is niet alleen de snelheid van Lens. Ook de kracht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102264644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor mijn gevoel presteerde Lens in het begin van vorig seizoen helemaal niet goed. Pas toen Manolev geblesseerd raakte begon het een beetje te draaien.

Misschien verlang ik ook wel een beetje terug naar de Lens die ik bij AZ zag. Daar had hij zijn beste wedstrijden van de linkerkant. Deed hij eigenlijk hetzelfde wat Mertens nu doet. Als hij op snelheid ligt is hij nauwelijks te kloppen. Dus misschien dient hij zich iets meer terug te laten zakken. Ik ben wel fan. Al is hij op dit moment niet in grootse doen.

Ik zie Labyad liever op het middenveld. Op de plek van Wijnaldum. Hij mist wat explositiviteit voor op de flank. Daarnaast heeft hij wel een goede pass, speldiscipline en een goed inzicht. Hij kan die pass geven op Lens, Toivonen of Matavz. Dat zou mijn keuze zijn.
Dat hij in het begin niet goed presteerde kan ook komen omdat hij net nieuw was bij het elftal, verder ben ik gewoon totaal geen fan van de voetballer Lens. Heeft mij zelden weten te overtuigen, ook later in het seizoen niet.

Labyad en Wijnaldum omdraaien zou mijn voorkeur ook genieten, maar Wijnaldum is niet naar PSV gekomen om op rechts te spelen, dus dat gaat niet gebeuren.
Ik typ straat.
pi_102264895
Ik vind Lens ook vaker tegenvallen dan opvallen. Ik denk dat hij voor een subtopper wekelijks de show kan stelen, maar voor PSV vind ik hem echt te kort komen.

Overigens denk ik niet dat Labyad het veel beter zal doen op recht. Is voor mijn gevoel nog minder een echte buitenspeler. Zeker met Mertens op links die naar binnen komt, zou het niet verkeerd zijn om op rechts een ECHTE winger te hebben, zodat je kunt variëren. Hebben we niet nog ergens een stukje grond dat we kunnen verkopen?
pi_102265233
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat hij in het begin niet goed presteerde kan ook komen omdat hij net nieuw was bij het elftal, verder ben ik gewoon totaal geen fan van de voetballer Lens. Heeft mij zelden weten te overtuigen, ook later in het seizoen niet.

Labyad en Wijnaldum omdraaien zou mijn voorkeur ook genieten, maar Wijnaldum is niet naar PSV gekomen om op rechts te spelen, dus dat gaat niet gebeuren.
Lens is denk ik ook niet naar PSV gekomen om op de bank te belanden. Wijnaldum wilde op 10, maar is daar nu al weg. Ik denk dat dat wel zou kunnen.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:17:04 #21
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_102267496
Misschien wilt AZ Marcellis wel ruilen voor Lens?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_102268142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind Lens ook vaker tegenvallen dan opvallen. Ik denk dat hij voor een subtopper wekelijks de show kan stelen, maar voor PSV vind ik hem echt te kort komen.

Overigens denk ik niet dat Labyad het veel beter zal doen op recht. Is voor mijn gevoel nog minder een echte buitenspeler. Zeker met Mertens op links die naar binnen komt, zou het niet verkeerd zijn om op rechts een ECHTE winger te hebben, zodat je kunt variëren. Hebben we niet nog ergens een stukje grond dat we kunnen verkopen?
Lens speelde bij AZ sowieso op een andere positie, in een andere rol. Op basis van zijn spel bij AZ was hij zeker wel goed genoeg voor PSV.

Eigenlijk is het aankopen patroon onder Rutten niet bepaald logisch te noemen. Allemaal goede spelers (althans de grotere aankopen), maar niet voor een specifieke positie die ook perfect past in een al bestaand systeem.

Ik moet trouwens zeggen dat ik ook niet per definitie voor een echt rechtsbuiten zou opteren. Tegenwoordig betekent dit namelijk gewoon wat geren op rechts die een voorzet moet afleveren, wanneer we kijken naar spelers die voor PSV haalbaar zijn.

De synergie is al twee jaar amper te vinden bij PSV. Wanneer we drie spelers hebben die allen een gang naar de goal hebben en een goal kunnen maken en allen aan te spelen zijn, zijn de huidige drie gewoon de beste opties.

Maar Rutten lijkt daar totaal niet aan te werken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102269602
quote:
Hutchinson wegens blijvende klachten opnieuw onder het mes

Atiba Hutchinson is donderdag opnieuw geopereerd aan zijn linkerknie, waarbij een deel van de meniscus verwijderd werd. Dat meldt PSV via de officiële kanalen. De Canadees werd in juni ook al geholpen aan het gewricht, maar dat deed de klachten niet afnemen. De operatie werd uitgevoerd in een ziekenhuis in het Duitse Keulen. De revalidatie zal volgens de medische staf van de Eindhovenaren deze keer waarschijnlijk langer in beslag nemen dan de voorgaande keer.
pi_102269960
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Kenju het volgende:

Eigenlijk is het aankopen patroon onder Rutten niet bepaald logisch te noemen. Allemaal goede spelers (althans de grotere aankopen), maar niet voor een specifieke positie die ook perfect past in een al bestaand systeem.

:9~
pi_102272211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102279364
Ibi :'(

quote:
Aanvaller van Barcelona was net hersteld van een blessure, maar scheurt donderdag zijn voorste kruisband in zijn linkerknie af. De verwachting is dat hij zeker zes maanden is uitgeschakeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 september 2011 @ 22:16:27 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102279401
:o :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_102279559
Oei, da's vervelend, zowel voor hem als voor het Nederlandse voetbal. 6 maanden afwezig, eind maart dus weer op het trainigsveld als hij geluk heeft. En dan hopen op wedstrijdritme om fit te raken voor het EK..
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  donderdag 22 september 2011 @ 22:30:02 #29
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102280274
Afellay :{
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_102281032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

:9~
?
Dit, dus.
pi_102281478
Balen van Affelay :(
pi_102281732
Die kan dus zomaar 8 maanden out zijn.
  donderdag 22 september 2011 @ 22:59:17 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_102281989
EK moet ie toch wel kunnen halen lijkt me, basisplaats zal lastig worden
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  donderdag 22 september 2011 @ 23:04:16 #34
11102 knep
Mountainfreak
pi_102282244
Ibi -O-
pi_102282348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef ZaZoe het volgende:
EK moet ie toch wel kunnen halen lijkt me, basisplaats zal lastig worden
basisplaats zou hij sowieso niet krijgen als Kuyt en Robben van de partij zijn en fit zijn. Kuyt is nu eenmaal t lievelingetje.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102282484
Elia grijpt die kans aan........?
pi_102282564
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
Elia grijpt die kans aan........?
Moet hij eerst eens aan spelen toekomen.
pi_102283363

:X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102283434
:(

Enigste reden dat ik Barcelona volg eigenlijk...
pi_102285627
Leuk dat Betis zo goed speelt, kunnen ze mooi hun schuld betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2011 00:10:37 ]
pi_102285660
Gaat een lastige bekerduel worden...
pi_102285734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat een lastige bekerduel worden...
Sowieso. Denk dat er een gemeentelijke noodverordening wordt afgegeven en alles :N
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102285754
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Sowieso. Denk dat er een gemeentelijke noodverordening wordt afgegeven en alles :N
Is de stad wel te bereiken met het openbaar vervoer?
pi_102285841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is de stad wel te bereiken met het openbaar vervoer?
Voor de deuren opengaan moet elke bus/trein/auto door de politie met bomhonden worden gecontroleerd.. Ook wordt iedereen preventief gevisiteerd en alles :o
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102285863
Verwacht minimaal 2 heli's en als kan 2 pelotons ME!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2011 00:17:17 ]
pi_102285963
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Verwacht minimaal 2 heli's en als kan 2 pelotons ME!
Per ingang van het stadion...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102285992
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Per ingang van het stadion...
Ik hoor geruchten over 2 wedstrijden. :{
pi_102286287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik hoor geruchten over 2 wedstrijden. :{
Voordeel is dan wel dat je nagenoeg verzekerd bent van dubbele cijfers :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102287841
Dat meen je niet :o
Enorme kutblessure, zelf ook gehad. Gaat hem aardig wat ontwikkeling kosten... :(
pi_102288127
quote:
Klote voor Ibi.
Einde carriere bij Barca ?

Slechte keuze van hem geweest trouwens, Barcelona. Als ik hem ook zie invallen zo af en toe.... niks zelf durven, tikkie terug... Puur bang om fouten te maken.
U MAD?
pi_102288462
Vind het wel mee vallen hoe slecht die keuze was. Heeft nu mooi Barça op zijn cv staan dus komt goed terecht. En heeft,maar mooi die CL beker vast mogen houden. Dat hij tekort komt voor dit niveau is niet erg, hij heeft het tenminste geprobeerd.
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:10:42 #52
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102289545
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 07:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klote voor Ibi.

Slechte keuze van hem geweest trouwens, Barcelona. Als ik hem ook zie invallen zo af en toe.... niks zelf durven, tikkie terug... Puur bang om fouten te maken.
Ja en nee, hij komt weinig aan spelen toe, maar ik vind dat wanneer hij speelt,juist dat hij het goed doet. Hij past zich goed aan, en weet zich te schikken in een rol die veel minder dominant is als zijn rol bij PSV.
pi_102290602
Het is mietjesvoetbal wat hij daar moet spelen, straalt totaal geen zelfvertrouwen uit.
Negen van de tien ballen wat hij krijgt geeft hij terug. Krijgt hij eens een kans (vs. Milan) moet hij het met 'gevoel' gaan afmaken, gevolg een waardeloos schot.
U MAD?
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:21:34 #54
342627 tja77
pi_102291125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
Het is mietjesvoetbal wat hij daar moet spelen, straalt totaal geen zelfvertrouwen uit.
Negen van de tien ballen wat hij krijgt geeft hij terug. Krijgt hij eens een kans (vs. Milan) moet hij het met 'gevoel' gaan afmaken, gevolg een waardeloos schot.
Dat is wel heel makkelijk geconcludeerd, alsof zijn vermorgen tot een goed schot af zou nemen omdat hij bij Barca voetbalt. Hij voetbalt daar tussen mannen die stuk voor stuk beter zijn dan hem, en van iedereen kan hij wat leren. Hij zal er echt niet slechter van worden. Kijk eens naar van Persie bij Arsenal. Iedereen riep dat dat veel te snel was, en dat hij niet aan spelen toe zou komen tussen dat soort topvoetballers. Hij is er beter uitgekomen dan menigeen had gedacht.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:27:21 #55
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_102291283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

En hoeveel spelers zijn wel te vroeg naar een top club gegaan en zijn wel gefaald?
pi_102291346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk geconcludeerd, alsof zijn vermorgen tot een goed schot af zou nemen omdat hij bij Barca voetbalt. Hij voetbalt daar tussen mannen die stuk voor stuk beter zijn dan hem, en van iedereen kan hij wat leren. Hij zal er echt niet slechter van worden. Kijk eens naar van Persie bij Arsenal. Iedereen riep dat dat veel te snel was, en dat hij niet aan spelen toe zou komen tussen dat soort topvoetballers. Hij is er beter uitgekomen dan menigeen had gedacht.
Nu noem je een gelukte voetballer op terwijl je daar tegen over een stuk of 20 mislukte spelers kan noemen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:37:32 #57
342627 tja77
pi_102291515
Wie dan?
En dan wel iemand noemen die al interland ervaring had voordat hij naar die topclub ging, en al jaren bij een Nederlandse topploeg heeft gespeeld.

Afellay werd sowieso te goed voor de nederlandse competitie, en werd geremd in zijn groei. Als je de mogelijkheid hebt om bij een ploeg als Barca 2e of 3e viool te spelen, terwijl dat misschien wel je droomclub is, wat is daar dan mis mee?
pi_102291673
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef tja77 het volgende:
Wie dan?
En dan wel iemand noemen die al interland ervaring had voordat hij naar die topclub ging, en al jaren bij een Nederlandse topploeg heeft gespeeld.

Afellay werd sowieso te goed voor de nederlandse competitie, en werd geremd in zijn groei. Als je de mogelijkheid hebt om bij een ploeg als Barca 2e of 3e viool te spelen, terwijl dat misschien wel je droomclub is, wat is daar dan mis mee?
Van Persie had ook geen interland ervaring dus waarom noem je die wel?

Maar goed, om in het voorbeeld van Afellay mee te gaan: Speler met interland ervaring die mislukte bij topclubs: Van der Meijde, Urby (Is in ieder geval hard op weg), Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, (Kluivert,Davids, Bogarde en Reiziger bij AC Milan), Van der Sar bij Juventus.
pi_102291871
quote:
1 Spakenburg 15
2 IJsselmeervogels 13
3 HHC Hardenberg 13
4 Rijnsburgse Boys 12
5 GVVV 12
6 Noordwijk 11
7 Genemuiden 11
8 Excelsior 31 10
9 Katwijk 9
10 Capelle 9
11 Harkemase Boys 4
12 Montfoort 3
13 ARC 1
14 SVZW 1
15 FC Lisse 1
16 Barendrecht -6
Wel te doen denk ik
pi_102292390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wel te doen denk ik
Qua niveau dus ongeveer gelijk aan VVSB? :P Die stonden in de Zondag Topklasse een na laatste namelijk :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:29:02 #61
342627 tja77
pi_102292888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Van Persie had ook geen interland ervaring dus waarom noem je die wel?

Maar goed, om in het voorbeeld van Afellay mee te gaan: Speler met interland ervaring die mislukte bij topclubs: Van der Meijde, Urby (Is in ieder geval hard op weg), Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, (Kluivert,Davids, Bogarde en Reiziger bij AC Milan), Van der Sar bij Juventus.
Ik noem van Persie, omdat van Persie op dat moment veel kritiek kreeg om zijn overstap naar een grote club, en omdat van Persie op dat moment kwalitatief minder was als Afellay op het moment van overstap. Dus je mag stellen dat Afellay qua ontwikkeling verder is.
Het gros van de spelers die jij opnoemt hebben niet bepaalt een gefaalde carierre. Kluivert, Davids en Reiziger hebben heel wat wedstrijden op hun naam staan bij Italiaanse of spaanse topploegen. Om over van der Sar maar niet te reppen. Huntelaar kan nog alle kanten op, en Bogarde, die ging voor de poen. Babel heeft tal van wedstrijden gespeeld bij Liverpool, dus gefaald? Tuurlijk is Hoffenheim niet de bekendste club van Duitsland, maar zo slecht doen ze het nog niet.
pi_102292998
Njah, bij Van Persie kon je direct al zien dat het een exceptioneel talent was. Vertrok trouwens ook met een UEFA-cup.

Bij Afellay duurde dat toch langer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102293086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef Caland het volgende:
Njah, bij Van Persie kon je direct al zien dat het een exceptioneel talent was. Vertrok trouwens ook met een UEFA-CUP
En wat was zijn inbreng hierbij? (behalve het dragen van de bidons).
U MAD?
pi_102293141
Mwah, ik kan me nog een tweestrijd in de halve finale tegen Inter herinneren waarin hij werkelijk de sterren van de hemel speelde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102293186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik noem van Persie, omdat van Persie op dat moment veel kritiek kreeg om zijn overstap naar een grote club, en omdat van Persie op dat moment kwalitatief minder was als Afellay op het moment van overstap. Dus je mag stellen dat Afellay qua ontwikkeling verder is.
Het gros van de spelers die jij opnoemt hebben niet bepaalt een gefaalde carierre. Kluivert, Davids en Reiziger hebben heel wat wedstrijden op hun naam staan bij Italiaanse of spaanse topploegen. Om over van der Sar maar niet te reppen. Huntelaar kan nog alle kanten op, en Bogarde, die ging voor de poen. Babel heeft tal van wedstrijden gespeeld bij Liverpool, dus gefaald? Tuurlijk is Hoffenheim niet de bekendste club van Duitsland, maar zo slecht doen ze het nog niet.
Dat een speler faalt bij een topclub wil nog niet zeggen dat hij voor de rest een faalcarriere zal hebben.
Dat Afellay bij Barca faalt wil niet zeggen dat hij niet alsnog in de top gaat slagen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:23:39 #66
342627 tja77
pi_102294605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat een speler faalt bij een topclub wil nog niet zeggen dat hij voor de rest een faalcarriere zal hebben.
Dat Afellay bij Barca faalt wil niet zeggen dat hij niet alsnog in de top gaat slagen.
Wat versta je onder falen? Weinig speelminuten? Dan nog kun je veel progressie boeken. Als je je openstelt om dingen van mensen aan te nemen. Ik denk nog steeds dat Afellay veel leert en heeft geleerd bij Barca. Hoewel ik hem liever elke week had zien voetballen.
pi_102297362
quote:
thijsslegers thijsslegers
#Engelaar heeft aangegeven niet langer reserve-aanvoerder van #PSV te willen zijn. #rutten heeft daar begrip voor.
pi_102297440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:11 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Qua niveau dus ongeveer gelijk aan VVSB? :P Die stonden in de Zondag Topklasse een na laatste namelijk :P
Iets beter denk ik, wel toevallig in het dorp naast VVSB ;)
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:05:00 #69
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_102297551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

/care
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_102301664
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 07:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klote voor Ibi.

Zo gaat het spel daar nou eenmaal, doen ze allemaal ;) Af en toe maakt hij wel de actie :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:29:01 #71
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102327455
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_102327486
Krijgt Rutten verstand? Eindelijk?
U MAD?
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:32:11 #73
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102327521
Het zal tijd worden
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_102329888
Depay is een goeie vervanger voor Mertens. Aangezien Mertens elke wedstrijd niet gewisseld is. Kan hij nu ook wat extra rust krijgen na een 3-0 voorsprong ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2011 13:25:51 ]
pi_102330293
Ik ben benieuwd of Marcelo vanavond weer mag starten! Ik hoop het wel, hij moet veel minuten maken om echt te laten zien wat hij kan! Wordt een topper, ik weet het zeker.
pi_102330486
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik ben benieuwd of Marcelo vanavond weer mag starten! Ik hoop het wel, hij moet veel minuten maken om echt te laten zien wat hij kan! Wordt een topper, ik weet het zeker.
Ik denk dat Mourinho, Coentrao gaat kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2011 13:54:57 ]
pi_102330567
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk dat Mourinho, Coentrao gaat kiezen.
Offtopic. PSV wordt hier besproken! :Y :Y
pi_102330598
Marcelo zal wel starten ja, de andere 2 opties komen net terug van een blessure.
pi_102330631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Offtopic. PSV wordt hier besproken! :Y :Y
Jij had het over een wereldtopper, ik ken een Marcelo die een wereldtopper kan worden. Dat is die van Real. :{
  Redactie Games zaterdag 24 september 2011 @ 14:19:10 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_102330951
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij had het over een wereldtopper, ik ken een Marcelo die een wereldtopper kan worden. Dat is die van Real. :{
Hij had het over een topper, niet wereldtopper. Wegwezen met je Real praat dus :)
pi_102331949
quote:
Mooi toch. Al zie ik Locadia nog steeds niet als een groot talent. Ik zie hem nog niet als veel beter dan Zeefuik, eerlijk gezegd. Maar goed, hij is jonger, lijkt technisch iets beter en heeft fysiek wat meer de bouw van een voetballer, dus mogelijk dat hij op termijn zich ontwikkelt tot een goede eredivisiepsits.

Depay, dat wordt echt een grote. Hij is nu nog een beetje druistig, maar ik vind hem niet veel minder dan Robben op die leeftijd (laatste jaar Groningen). Hooguit wat minder rendement op zijn acties en een wat mindere pass. Ik verwacht echt veel van hem, meer dan van Ozbiliz en Ebecilio van Ajax.
pi_102332320
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
Word echt geen topper en zal als zijn contract afloopt wel terugkeren naar Brazilië of naar Roda JC ofzo.
pi_102332683
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 25-09-2011 08:41:02 ]
U MAD?
pi_102333391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Mooi toch. Al zie ik Locadia nog steeds niet als een groot talent. Ik zie hem nog niet als veel beter dan Zeefuik, eerlijk gezegd. Maar goed, hij is jonger, lijkt technisch iets beter en heeft fysiek wat meer de bouw van een voetballer, dus mogelijk dat hij op termijn zich ontwikkelt tot een goede eredivisiepsits.

Depay, dat wordt echt een grote. Hij is nu nog een beetje druistig, maar ik vind hem niet veel minder dan Robben op die leeftijd (laatste jaar Groningen). Hooguit wat minder rendement op zijn acties en een wat mindere pass. Ik verwacht echt veel van hem, meer dan van Ozbiliz en Ebecilio van Ajax.
Heb je Locadia wel eens zien voetballen dan? Ik verwacht dat dat een hele goede voetballer gaat worden. Depay ook inderdaad.
pi_102334636
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Depay is een goeie vervanger voor Mertens. Aangezien Mertens elke wedstrijd niet gewisseld is. Kan hij nu ook wat extra rust krijgen na een 3-0 voorsprong ofzo
Kan Depay meteen wennen aan het eerste en het eerste aan Depay. Verwacht veel van die jongen inderdaad.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102335062
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:08 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Heb je Locadia wel eens zien voetballen dan? Ik verwacht dat dat een hele goede voetballer gaat worden. Depay ook inderdaad.
Ja. Dat heb ik. En hij komt net als de meeste spitsen in de juniorencompetitie tekort voor het eerste van een Nederlandse topclub. Maar nogmaals, wat niet is kan nog komen.
pi_102335970
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja. Dat heb ik. En hij komt net als de meeste spitsen in de juniorencompetitie tekort voor het eerste van een Nederlandse topclub. Maar nogmaals, wat niet is kan nog komen.
Hoe weet je nou dat die jongen tekort komt voor het eerste van een Nederlandse topclub? Hij heeft nog geen kans gehad, wat natuurlijk niet verwonderlijk is omdat deze jongen nog maar 17 jaar is! Hij heeft een geweldige Otten cup gespeeld en gaat het eerste van PSV wel halen, ben ik van overtuigt.
pi_102336130
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:49 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat die jongen tekort komt voor het eerste van een Nederlandse topclub? Hij heeft nog geen kans gehad, wat natuurlijk niet verwonderlijk is omdat deze jongen nog maar 17 jaar is! Hij heeft een geweldige Otten cup gespeeld en gaat het eerste van PSV wel halen, ben ik van overtuigt.
Hij heeft een paar keer mooi gescoord tijdens de Otten cup. Verder speelde hij helemaal niet geweldig! Dat is echt scorebordejournalistiek wat jij hier doet.

Nogmaals, hij is nauwelijks beter dan Zeefuik en komt dus op dit moment gewoon tekort voor een Nederlandse topclub. Ik zeg niet dat dat altijd zo blijft.
pi_102336636
Vukovic in de basis.
pi_102336802
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:20 schreef StijnDa het volgende:
Vukovic in de basis.
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet dat ze hem verhuurd hebben. Natuurlijk heeft hij zijn beperkingen, maar ik vind hem toch echt beter dan, laten we zeggen, Bouma.

Ik denk dat Rutten hem niet mag en dat dat een grote reden is voor zijn verhuur.
pi_102336834
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet dat ze hem verhuurd hebben. Natuurlijk heeft hij zijn beperkingen, maar ik vind hem toch echt beter dan, laten we zeggen, Bouma.

Neeeeeeeeee!
Echt niet. Bouma is echt een stuk beter ;)
pi_102336864
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Neeeeeeeeee!
Echt niet. Bouma is echt een stuk beter ;)
Dat mag jij uiteraard vinden. Maar ik vraag me dan wel af wat je op een voetbalforum doet.... 8)7 ;)
pi_102336973
Ik moet deze wedstrijd via een livestream bekijken, iemand enig idee of en waar ik een livestreamtopic kan vinden? Geen zin in ergernissen met kutlivestreams ;)
Dit, dus.
pi_102337191
Wil iemand anders aub zijn mening geven over Bouma vs Vukovic? :P
pi_102337204
PSV O+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102337211
Vukovic gaat het verschil maken! 5-0!
pi_102337235
1e fout Vukovic :P
pi_102337688
:W Hoppahoppa
pi_102337702
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat mag jij uiteraard vinden. Maar ik vraag me dan wel af wat je op een voetbalforum doet.... 8)7 ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rood Vukovic :W
Niet zo'n handige jongen af en toe, doorgebroken speler.
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:11:39 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102337822
Wijnaldum in de winterstop verkopen zou ik zeggen.
2000 light years from home
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:12:22 #101
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102337836
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Vukovic gaat het verschil maken! 5-0!
_O- _O-
pi_102338099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:11 schreef Merkie het volgende:
Rot op, speelt geweldig!
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:22:56 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102338112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:22 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Rot op, speelt geweldig!
Hij vertraagt het spel omdat hij altijd naar de grond kijkt en veel te lang wacht met passjes geven :{ .
pi_102338114
3 punten bijschrijven ^O^
pi_102338127
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 25-09-2011 08:41:32 ]
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:24:00 #106
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102338142
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:23 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Rot op gast :r
Oké, dan niet. Het valt me op dat Roda zeer slecht speelt maar alsnog geen enkele moeite heeft met de acties van Wijnaldum.
pi_102338156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:23 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Rot op gast :r
Kijk je überhaupt wel? :')
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:24:46 #108
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102338159
NIKS TEN NADELE VAN PSV , MAAR RODA SPEELT WEL HEEL SLECHT
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:25:18 #109
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102338169
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:24 schreef Enchanter het volgende:
NIKS TEN NADELE VAN PSV , MAAR RODA SPEELT WEL HEEL SLECHT
Net zoals tegen Feyenoord, ze reageren overal 5 seconden te laat op en staan 10 meter van de spelers af.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Kun je beter met Labyad spelen, trouwens.
Bijvoorbeeld ja.
pi_102338191
Als PSV goed speelt speelt de tegenstander altijd slecht ^O^
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:27:19 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102338234
Hier net ook weer, Toivonen staat met z'n armen te zwaaien maar Wijnaldum ziet het gewoon niet.
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:35:03 #112
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_102338465
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
Als PSV goed speelt speelt de tegenstander altijd slecht ^O^
Complimenten voor PSV vandaag tot nu toe, ze blijven maar gaan. Roda speelt daarnaast wel dramatisch.
pi_102338545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:35 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Complimenten voor PSV vandaag tot nu toe, ze blijven maar gaan. Roda speelt daarnaast wel dramatisch.
Mee eens :)
pi_102338728
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:35 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Viel idd al op ja, dit moet je gewoon dik afmaken.

Al is Roda wel echt slecht bezig
pi_102339592
Wijnaldum lekker laten staan, die jongen moet groeien en bij PSV moet dat goed komen. Om een transfer roepen na een paar wedstrijden is wat vreemd.
Dit, dus.
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:33:39 #116
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102340143
Mertens gaat hard. :o
pi_102340224
Nu hopen dat twente in Amsterdam wint.
pi_102340281
Gefeliciteerd. Goede aankoop die belg. :o
pi_102340289
Fantastisch, die Marcelo!! Nog bijna een goal ook!!
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:43:38 #120
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_102340426
Galavoorstelling weer _O_

Wat zijn Strootman, Mertens en Wijnaldum goede aankopen geweest zeg. Matavz begint zich ook steeds meer te ontpoppen tot de spits die we nodig hadden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_102340562
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:11 schreef Merkie het volgende:
Wat een kul. Alleen omdat hij een paar kansen mist. Hij houdt de hele wedstrijd 2 man bezig, is verschrikkelijk dreigend op rechts, waardoor hij op links ruimte maakt voor combinaties tussen Strootman, Mertens en Pieters.

Wijnaldum wordt echt nog wel scherper. Het is een topper in spe, net als de andere aankopen (en Marcelo).
pi_102340723
Maaruh... Wat ik over Vukovic zei een paar posts terug, dat vergeten we maar....?

Misschien kan PSV hem volgend jaar aan Eindhoven kado doen?
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:57:14 #123
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102340778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh... Wat ik over Vukovic zei een paar posts terug, dat vergeten we maar....?

Misschien kan PSV hem volgend jaar aan Eindhoven kado doen?
Misschien wil Roda hem wel kopen na zijn geweldige optreden vandaag.
pi_102340832
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Misschien wil Roda hem wel kopen na zijn geweldige optreden vandaag.
We kunnen hem volgend jaar weer verhuren aan een normaliter lastige middenmoter... 6 punten verzekerd... :D
pi_102340843
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu hopen dat twente in Amsterdam wint.
Neuh, dat zie ik niet gebeuren. Het is dit jaar een strijd tussen Ajax en PSV, alle andere teams doen niet mee.
Dit, dus.
pi_102340916
Kampioens-waardig weer! :P
pi_102341442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:33 schreef Frey het volgende:
Mertens gaat hard. :o
11 uit 7, wat een baas :7
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102341674
Prima vandaag hoor. Ik ben best wel tevreden over het spel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_102342396
_O_ PSV EINDHOVEN _O_

Manolev, eindbaas :7
pi_102344203
Ajax en Twente laten 2 puntjes liggen :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:38:01 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102344279
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax en Twente laten 2 puntjes liggen :)
Leuke afsluiting van de dag. :P
pi_102344364

Helaas geen winst vorige week, stonden we vandaag eerste...
pi_102344456
Hopen dat het tussen AZ en FEY ook een gelijkspelletje gaat worden :)
pi_102344467
Actie van Manolev verdiend een .GIF :{w
pi_102344551
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Actie van Manolev verdiend een .GIF :{w
Inderdaad! Wat een baas :D
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:46:34 #136
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_102344723
Wanneer PSV op elkaar ingespeeld raakt dan wordt het echt een mooi seizoen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_102344885
:D lekker dit!
Dit, dus.
pi_102345061
Roda werd ook nog vaak gered door die keeper hoor, die deed het niet eens zo slecht, pakte redelijk veel ballen, anders was het nog erger geweest.
pi_102345548
Je kunt Mertens net zo goed als spits opstellen, ongelofelijk hoe goed hij staat te spelen dit seizoen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:05:23 #141
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102345635
Plezier spat er vanaf nu.
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:05:29 #142
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_102345643
Modernegezegden
Er waait een fris driesje door het Philips-stadion! #psvrod
pi_102345733
Prima pot :)

Nu nog een verdediging proberen te vormen met de redelijk matige verdedigers. Zelfs in zo'n wedstrijd een tegengoal is vrij typerend al viel ie totaal uit de lucht...
Patat Friet
pi_102345895
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt Mertens net zo goed als spits opstellen, ongelofelijk hoe goed hij staat te spelen dit seizoen.
Natuurlijk niet.

Juist vanaf de flanken is hij gevaarlijk.
pi_102345982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Modernegezegden
Er waait een fris driesje door het Philips-stadion! #psvrod
:D

Maar ook Strootman is zoo belangrijk. Hij werd niets voor niets minutenlang toegezongen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:14:27 #146
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102346057

Haha, dat juichen voordat hij er al in zit. :D
pi_102346066
Strootman _O_ als hij ook een paar goaltjes kan maken per seizoen en oranje dan gaan hij en Mertens voor een super prijs de deur uit *O*
pi_102346142
Toch, als ik die wedstrijd kijk denk ik.. ga eens met dat hele stadion springen :') en zingen en gek doen en TIEN TIEN TIEN schreeuwen.. ipv daar zo serieus te zitten turen naar dat veld.

Forza forza forza PSV EINDHOVUHHHH *O*
pi_102346365
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
Toch, als ik die wedstrijd kijk denk ik.. ga eens met dat hele stadion springen :') en zingen en gek doen en TIEN TIEN TIEN schreeuwen.. ipv daar zo serieus te zitten turen naar dat veld.

Tja dat is denk ik onmogelijk, zeker bij PSV. Maar toegegeven vandaag was er wel gewoon een lekker sfeertje zelfs op West. Maar ja niet iedereen heeft die behoefte om mee te springen en te zingen. Van binnen kunnen ze erg genieten, maar uiten dat niet zo snel in hun gedrag :)
pi_102346429
Klopt, zo zijn er veel bij PSV, dat is ook het jammere eraan :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:23:56 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102346496
Mijn hele witte zakdoekjes handel dat ik begin dit seizoen heb opgezet vlak buiten de poort van PSV begint nu redelijk in gevaar te komen als Rutten zo door blijft gaan... :'(
pi_102346885
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:

We zijn een familieclub. Dat soort taferelen heb je alleen bij uitwedstrijden.

Trouwens wel heel fijn om te zien hoe Ajax zo onterecht slechts 1 puntje overhoud aan de clash met Twente. Veruit de betere partij, loepzuivere goal afgekeurd... Beter kan gewoon niet.
Dit, dus.
pi_102347092
Ik ben er blij mee als PSV'er, maar ik haat dat falen van die scheidsrechters.. net als een speler van Roda geen geel kreeg bij een overtreding omdat ze toch al met 5-1 achter staan..
Dat kan later in het seizoen het verschil zijn tussen een schorsing of niet :') zo kun je dus ook als toekomstige tegenstander benadeeld worden.
pi_102347195
Strootman _O_

Elke wedstrijd speelt hij beter _O_ w/
pi_102347310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn hele witte zakdoekjes handel dat ik begin dit seizoen heb opgezet vlak buiten de poort van PSV begint nu redelijk in gevaar te komen als Rutten zo door blijft gaan... :'(
Gewoon voor de helft in rode verf doen, stokje eraan en je handel loopt weer. ^O^
pi_102347718
quote:
Een andere trainer had ook wel met 7-1 gewonnen.
Ik wil ook een andere trainer, want Rutten faalt in belangrijke wedstrijden. Alleen wie moet hem vervangen ? En geen Cocu roepen..
pi_102347731
quote:
Met Mertens en Strootman in deze vorm wint elke halve zool wel eens een wedstrijd met zulke scores...
Patat Friet
pi_102348025
Rutten ^O^
U MAD?
pi_102348051
Rutten blijft kut :'( :r ook al speel je 3 goede wedstrijden.
pi_102348070
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Strootman _O_

Elke wedstrijd speelt hij beter _O_ w/
Kan wel 1 van de belangrijkste spelers van oranje worden.
Noot noot.
pi_102348105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik wil ook een andere trainer, want Rutten faalt in belangrijke wedstrijden. Alleen wie moet hem vervangen ? En geen Cocu roepen..
De Tsaar van Alkmaar
De IJzeren Tulp
De Tulpengeneraal

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2011 00:05:38 ]
pi_102348107
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:03 schreef Geo3kant het volgende:
Rutten blijft kut :'( :r ook al speel je 3 goede wedstrijden.
Fredje maakt ons kampioen jonguh.
U MAD?
  zondag 25 september 2011 @ 00:06:26 #163
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_102348144
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef Frey het volgende:

Haha, dat juichen voordat hij er al in zit. :D
Echt held die Manolev roept, hahahaha.
pi_102348147
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 00:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Fredje maakt ons kampioen jonguh.
Als we kampioen worden, super leuk, maar contract niet verlengen. Net als met Koeman, bedankt voor die schaal en nu oprotten.
pi_102348154
quote:
19s.gif Op zondag 25 september 2011 00:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Kan wel 1 van de belangrijkste spelers van oranje worden.
Samen met Van bommel op het middelveld _O_
pi_102348440
Ik vind trouwens dat Wijnaldum nooit penalties moet nemen. Aangezien een spits dat hoort te doen, een spits is een afmaker. Wijnaldum is een middenvelder, vind ik niet een penalty specialist. Veel beter als Matavz hem neemt. :)
pi_102348590
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind trouwens dat Wijnaldum nooit penalties moet nemen. Aangezien een spits dat hoort te doen, een spits is een afmaker. Wijnaldum is een middenvelder, vind ik niet een penalty specialist. Veel beter als Matavz hem neemt. :)
Eens, ik vond het ook al raar dat hij 2x die penalty nam.
Vandaag had ik helemaal gezegd laat Matavs het doen, scoort hij ook plus hij is de vaste spit.

Penalty van vandaag was ook echt slecht.. maarja ook de voetbalwet kwam weer om de hoek kijken, nooit zelf de penalty nemen als de overtreding op jou is gemaakt.
pi_102349105
Geweldig genoten van Strootman, wat een baas!

Ik heb trouwens een seizoenskaart op West en daar was de sfeer (voor PSV-begrippen) goed te noemen!
  FOK!fotograaf zondag 25 september 2011 @ 00:52:28 #169
842 Zorro
Z
pi_102349684
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Faber
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 25 september 2011 @ 00:58:25 #170
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102349844
pi_102350084
Mertens en Strootman _O_
pi_102350158
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Matavz :D :P
pi_102351018
Mooie overwinning, en dit team kan nog groeien, godzijdank is de spirit terug.
pi_102351515
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:54 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Mooie overwinning, en dit team kan nog groeien, godzijdank is de spirit terug.
Schreeuw dat niet te hard..
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 25 september 2011 @ 02:31:25 #175
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102351559
Wat stond Roda JC een partij dramatisch te voetballen. Niet te geloven _O-

En wat is Mertens een baas: Die maakt er even vier in één duel :D Ik vraag me af of die volgend seizoen nog bij ons speelt :')
pi_102351628
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 02:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat stond Roda JC een partij dramatisch te voetballen. Niet te geloven _O-

En wat is Mertens een baas: Die maakt er even vier in één duel :D Ik vraag me af of die volgend seizoen nog bij ons speelt :')
Mijn tweet afgelopen avond:

http://twitter.com/#!/David0488/status/117676898007531520

M'n tweet-tags werken niet :{
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 25 september 2011 @ 02:42:45 #177
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102351687
Je tweets zijn afgeschermd, dus kan hem niet lezen.
pi_102351759
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:52 schreef Zorro het volgende:

[..]

Faber
Goede optie ja :)
pi_102351789
quote:
11s.gif Op zondag 25 september 2011 02:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Je tweets zijn afgeschermd, dus kan hem niet lezen.
Welke linksbuiten kunnen we kopen met de 30 miljoen die #Mertens op gaat brengen?

;)
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 25 september 2011 @ 02:51:22 #180
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102351811
Daar ga ik nog even een nachtje over slapen.

En dat is ongeveer, NU :P
pi_102352260
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ga naar je madrid flikker topic man.
:')
pi_102352602
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Welke linksbuiten kunnen we kopen met de 30 miljoen die #Mertens op gaat brengen?

;)
tadic :P
  zondag 25 september 2011 @ 08:28:37 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102352734
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 00:06 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Als we kampioen worden, super leuk, maar contract niet verlengen. Net als met Koeman, bedankt voor die schaal en nu oprotten.
Verschil met Koeman is dat PSV toen ook dramatisch speelde, en met Rutten speelt PSV op zich gewoon leuk aanvallend goed combinerend voetbal met een idee erachter, alleen kun je het Rutten aanrekenen dat:
1: Hij vorig seizoen VEELS te lang vertrouwen bleef houden in Berg. Met Koevermans als vaste spits (or Reis, maar die raakte geblesseerd) was PSV gewoon kampioen geworden vorig jaar.

2: Hij zette Afellay neer als verdedigende middenvelder, wat leuk is voor de ontwikeling van Ibi, maar hij was meteen een stuk minder goed/gevaarlijk, en je hebt er ook veel transfergeld mee verloren. Als Afellay gewoon als aanvallende middenvelder had gespeeld in dat eerste seizoen van Rutten, had hij er waarschijnlijk 10-15 gemaakt en dan verkoop je zo'n jongen voor misschien 10+ miljoen (hij had nog maar 1 jaartje contract) ...
pi_102353732
Ajax ^O^
U MAD?
pi_102353766
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:28 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Verschil met Koeman is dat PSV toen ook dramatisch speelde, en met Rutten speelt PSV op zich gewoon leuk aanvallend goed combinerend voetbal met een idee erachter, alleen kun je het Rutten aanrekenen dat:
1: Hij vorig seizoen VEELS te lang vertrouwen bleef houden in Berg. Met Koevermans als vaste spits (or Reis, maar die raakte geblesseerd) was PSV gewoon kampioen geworden vorig jaar.
Redelijk mee eens, op zich. Denk alleen niet dat Koef het verschil had gemaakt.

quote:
2: Hij zette Afellay neer als verdedigende middenvelder, wat leuk is voor de ontwikeling van Ibi, maar hij was meteen een stuk minder goed/gevaarlijk, en je hebt er ook veel transfergeld mee verloren. Als Afellay gewoon als aanvallende middenvelder had gespeeld in dat eerste seizoen van Rutten, had hij er waarschijnlijk 10-15 gemaakt en dan verkoop je zo'n jongen voor misschien 10+ miljoen (hij had nog maar 1 jaartje contract) ...
10+ miljoen met nog een half jaar contract? Dat slaat nergens op.
  zondag 25 september 2011 @ 10:28:31 #186
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102353820
quote:
Toch is het wel een zwaktebod dat er gewoon 3 hele goede spelers gekocht moeten worden om PSV aan de praat te krijgen. Ajax en Twente hebben ook geen 30 miljoen geïnvesteerd :{ . Met een Mertens in deze vorm kan je Gert Aandewiel nog op de bank neerzetten.
pi_102353921
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Toch is het wel een zwaktebod dat er gewoon 3 hele goede spelers gekocht moeten worden om PSV aan de praat te krijgen. Ajax en Twente hebben ook geen 30 miljoen geïnvesteerd :{ . Met een Mertens in deze vorm kan je Gert Aandewiel nog op de bank neerzetten.
Je vergeet daarbij wel dat Ajax nog een knuppel heeft rondlopen die er 16 miljoen gekost heeft.
Daar hoor je niemand over.
U MAD?
  zondag 25 september 2011 @ 10:46:36 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102354158
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 10:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je vergeet daarbij wel dat Ajax nog een knuppel heeft rondlopen die er 16 miljoen gekost heeft.
Daar hoor je niemand over.
Ja, maar dat is al lang geleden. Het gaat mij erom dat iedere knuppel met deze selectie goed kan presteren. Rutten heeft nog steeds gewoon gefaald.
pi_102354952
Vond marcelo eigenlijk wel goed tegen Ajax :@
pi_102354961
quote:

[..]

Wat een jankemmer ben jij. PSV heeft heel goed verkocht, nog beter ingekocht en is nu weer ouderwets gevreesd in heel Nederland. Nu niet gaan piepen dat iedereen dat met deze selectie kan waarmaken, gewoon beleid.
Dit, dus.
pi_102354963
Leuke 'wedstrijd' gisteren. Roda was wel echt dramatisch slecht, ook met 11 man.

Leuke actie van Manolev voorafgaand aan de voorlaatste goal :). Mertens blijft ook goed op schot, benieuwd of eindelijk weer eens een PSV'er meer dan 20 goals maakt in de competitie.
pi_102355018
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:30 schreef Rucebo het volgende:
Leuke 'wedstrijd' gisteren. Roda was wel echt dramatisch slecht, ook met 11 man.

Leuke actie van Manolev voorafgaand aan de voorlaatste goal :). Mertens blijft ook goed op schot, benieuwd of eindelijk weer eens een PSV'er meer dan 20 goals maakt in de competitie.
Mertens in 7 wedstrijden 11,dat is gewoon geniaal,maar ik zie het niet als geluk. Hij gaat volgende week denk ik ook wel scoren. Hoeveel assists heeft deze baas nu?
pi_102355045
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:30 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Vond marcelo eigenlijk wel goed tegen Ajax :@
Wordt ook een topper. Misschien wel wereldklasse!
pi_102355059
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:33 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Mertens in 7 wedstrijden 11,dat is gewoon geniaal,maar ik zie het niet als geluk. Hij gaat volgende week denk ik ook wel scoren. Hoeveel assists heeft deze baas nu?
3 of 4 volgens mij.
  zondag 25 september 2011 @ 11:35:59 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102355091
quote:
13s.gif Op zondag 25 september 2011 11:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat een jankemmer ben jij. PSV heeft heel goed verkocht, nog beter ingekocht en is nu weer ouderwets gevreesd in heel Nederland. Nu niet gaan piepen dat iedereen dat met deze selectie kan waarmaken, gewoon beleid.
Ik probeerde alleen maar aan te geven wat een tactisch onbenul Rutten eigenlijk is. Drie weken geleden had iedereen het nog met mij eens geweest.
pi_102355102
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, maar dat is al lang geleden. Het gaat mij erom dat iedere knuppel met deze selectie goed kan presteren. Rutten heeft nog steeds gewoon gefaald.
Zijn falen zal snel vergeten worden als hij de titel pakt.
U MAD?
pi_102355184
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen maar aan te geven wat een tactisch onbenul Rutten eigenlijk is. Drie weken geleden had iedereen het nog met mij eens geweest.
Ik ben het nog steeds met je eens. Met een andere trainer en dit materiaal had psv stijf bovenaan gestaan.
pi_102355289
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen, lijkt me. Het enige wat Rutten moet doen is zijn team fit houden, poppetjes op de goeie plaats zetten en z'n waffel houden voor de camera. Dat laatste is kut, maar die andere twee lopen tot nu toe heel aardig. Maar geen hond zal een traan laten als hij aan het eind van het seizoen vertrekt.
Dit, dus.
pi_102355407
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben het nog steeds met je eens. Met een andere trainer en dit materiaal had psv stijf bovenaan gestaan.
Dat gelijkspel tegen AZ, schuld van Rutten? VVV dat wereldgoals gaat maken, schuld van Rutten? Het niet maken van de 3-1 tegen Ajax, schuld van Rutten? Allemaal hem niet aan te rekenen. Evenmin de 7 goals van gisteren, daar is zijn aandeel ook maar 1% aan, door de poppetjes goed neer te zetten.
Dit, dus.
pi_102355602
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 11:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat gelijkspel tegen AZ, schuld van Rutten? VVV dat wereldgoals gaat maken, schuld van Rutten? Het niet maken van de 3-1 tegen Ajax, schuld van Rutten? Allemaal hem niet aan te rekenen. Evenmin de 7 goals van gisteren, daar is zijn aandeel ook maar 1% aan, door de poppetjes goed neer te zetten.
verlies ;)
pi_102355676
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

verlies ;)
Verlies. Mijn punt blijft staan.
Dit, dus.
pi_102355726
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Verlies. Mijn punt blijft staan.
Jep.
Maar bij AZ - PSV valt 'm wel aan te rekenen om Engelaar in de verdediging te zetten.
pi_102355813
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jep.
Maar bij AZ - PSV valt 'm wel aan te rekenen om Engelaar in de verdediging te zetten.
Ach, alsof je dan een hemelsbreed verschil had qua kwaliteit in vergelijking met Marcelo. Die hele verdediging is een piepende en krakende onderneming. Of je er nu Marcelo, Engelaar of Rutten zelf neerzet, het maakt allemaal 0 verschil. Daar kun je die verliespot niet op aanrekenen.
Dit, dus.
pi_102357086
quote:
15s.gif Op zondag 25 september 2011 12:05 schreef Buitendam het volgende:
Of je er nu Marcelo, Engelaar of Rutten zelf neerzet, het maakt allemaal 0 verschil.
_O- _O-
  zondag 25 september 2011 @ 12:54:55 #205
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_102357223
quote:
Fotoverslag PSV - Roda JC PSV behaalde zaterdagavond in het Philips Stadion een ruime 7-1 zege op FC Utrecht. Mertens was opnieuw één van de smaakmakers en scoorde vier keer
Volgens PSV.nl :')
pi_102357267
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 12:54 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Volgens PSV.nl :')
Hilarisich.
pi_102357410
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 12:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

_O- _O-
Of zit ik ernaast?
Dit, dus.
  zondag 25 september 2011 @ 13:01:10 #208
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_102357432
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hilarisich.
Vukovic beter dan Bouma vinden is pas hilarisch.
pi_102358273
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

;)
Geen nieuwe linksbuiten, maar mijn held Fuikje naast Tim in de spits. _O_
pi_102358390
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Of zit ik ernaast?
Nee het maakt niet veel uit ;) Ik vond je Rutten grapje wel leuk :P
pi_102362901

_O_
  zondag 25 september 2011 @ 15:49:16 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102362976

Machtige foto _O_
pi_102363729
Strootman heeft best wel vaak last van zijn neus, elke wedstrijd zit hij eraan. :D :')
pi_102364141
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Strootman heeft best wel vaak last van zijn neus, elke wedstrijd zit hij eraan. :D :')
Wie zegt dat hij dat doet omdat hij er last van heeft?

Misschien vindt hij wel van zichzelf dat hij een geil neusje heeft? :')
pi_102364147
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:49 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Machtige foto _O_
1920x1080 please? 8-)
pi_102380628
Opzich is het natuurlijk niet echt positief dat er zoveel over Mertens gaat. Tegen een goede tegenstander gaat Mertens dit niet lukken. Zijn er dan ook andere wegen? Het aantal uitgespeelde kansen viel tegen het zeer zwakke Roda wederom erg tegen. Verder snap ik niet waarom Rutten niet wat meer aan de selectie werkte terwijl we na een helft al met 4-0 voor stonden. Een grote selectie is leuk, maar ze moeten ook speelritme hebben. De jeugd zeker, en die kwamen er in de slotfase pas in. Engelaar hetzelfde. Moet gewoon speelritme hebben. En als je hem wil verkopen, moet hij sowieso een paar keer te zien zijn.
pi_102382952
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Opzich is het natuurlijk niet echt positief dat er zoveel over Mertens gaat. Tegen een goede tegenstander gaat Mertens dit niet lukken. Zijn er dan ook andere wegen? Het aantal uitgespeelde kansen viel tegen het zeer zwakke Roda wederom erg tegen. Verder snap ik niet waarom Rutten niet wat meer aan de selectie werkte terwijl we na een helft al met 4-0 voor stonden. Een grote selectie is leuk, maar ze moeten ook speelritme hebben. De jeugd zeker, en die kwamen er in de slotfase pas in. Engelaar hetzelfde. Moet gewoon speelritme hebben. En als je hem wil verkopen, moet hij sowieso een paar keer te zien zijn.
Engelaar kun je altijd nog makkelijk opstellen en dan vooral in Europa. Je krijgt toch geen cent voor Europa en competitie is belangrijker.
Maar je hebt wel gelijk, als je met 4-0 voor staat kun je wel wat jeugd erin gooien.
pi_102385007
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 11:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wordt ook een topper. Misschien wel wereldklasse!
Waar basseer je dat op? Hij kan redelijk verdedigen maar voetballend is het gewoon een drama.
Een soort slechte versie van Boularouz.
pi_102386092
Mertens gaat Alves's record verbreken volgende week ~O>

pi_102386659
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens gaat Alves's record verbreken volgende week ~O>

Uit bij NEC :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102386991
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Uit bij NEC :?
NEC is vrij waardeloos atm... Maar meer dan 7 is wel veel :P
pi_102387183
Serieus denken dat ik verwacht dat Mertens er 8 inschiet :')
  maandag 26 september 2011 @ 01:21:54 #223
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102387298
quote:

[..]

Mjah, denk ook even aan al die jaren dat Ajax wel flink investeerde en er ook weinig uitkwam? Sulejmani heeft trouwens ook jaren met een blokfluit in zijn broek lopen spelen want voetballen deed hij niet. Nu gelukkig weer een beetje zijn oude niveau, alhoewel nog steeds iets te wisselvallig wat mij betreft.

Deze aankopen van PSV zijn uitstekende investeringen, en dat zeg ik niet alleen nu het lekker begint te lopen maar dat zei ik dus al toen ze aangekocht werden... ;)

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Redelijk mee eens, op zich. Denk alleen niet dat Koef het verschil had gemaakt.
Mjah, Koef scoort altijd en overal. Gewoon een hele goede spits maar in NL nogal erg onderschat, mede omdat hij wekelijks als een zwakke voetballer werd afgeschilderd door De Snor die niet van dat type spits houdt en dan maar eindeloos herhaalt dat het een voetballer van niks is.

Het is een makkelijk scorende spits met prima inzicht en overzicht en een goede basistechniek, en zonder snelheid en zonder actie. Was prima voor dit PSV, en een Koevermans die wekelijks speelt (basis) heeft er op het eind van het seizoen gewoon 25 ofzo inliggen. Vooral met een aanvallend PSV zoals het nu/vorig seizoen speelt, met heel veel support en komende mensen.

Doet het momenteel trouwens ook weer prima bij zijn nieuwe club.
  maandag 26 september 2011 @ 09:17:46 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_102389601
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar ik heb bij PSV - Roda voldoende uitgespeelde kansen gezien. En het is altijd zo dat de tegenstander 'zeer zwak' is als PSV de tegenstander zoek speelt. Het mag ook eens gezegd worden dat het afgedwongen is door PSV dat Roda er niet aan te pas kwam.

quote:
Engelaar hetzelfde. Moet gewoon speelritme hebben. En als je hem wil verkopen, moet hij sowieso een paar keer te zien zijn.
Dat ben ik wel met je eens. Maar of dat ten koste van talenten moet gaan?
  maandag 26 september 2011 @ 10:13:05 #225
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_102390531
Dat gelul over Mertens te belangrijk maken ben ik nu ook wel beu.

He Dries, je mag geen penalties en vrije trappen nemen, dalijk scoor je teveel.
He Dries, niet schieten van buiten de 16, dalijk zit ie nog.
He Dries, als je reeds 1 er in hebt liggen de volgende ernaast schieten, ok.

En PSV speelde gewoon erg geil, vanaf minuut 1.
pi_102391991
Wijnaldum mag geen penalties nemen, ook voor die misser vond ik dat.:(

Maar strootman vice aanvoerder is wel een goeie keuze van rutten. :) ik was eerst bang dat derijck naar isak liep :')
pi_102392207
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:18 schreef Doublepain het volgende:

Maar strootman vice aanvoerder is wel een goeie keuze van rutten. :) ik was eerst bang dat derijck naar isak liep :')
Lijkt me sterk dat Isaksson 2e keus zou zijn, want ik denk dat zodra Tyton weer fit is, Isaksson weer op de bank belandt.. Isaksson heeft momenteel gewoon het "geluk" dat Tyton niet fit is..
pi_102393781
Je weet het maar nooit met Rutten. :')
  maandag 26 september 2011 @ 15:36:44 #229
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102400080
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Zoals Mertens hem binnen schoot, mag hij anders ook wel vaker doen. Dat was nou echt een goed genomen penalty.
pi_102400285
Volgens mij is Matavz niet zo goed met pingels. Heeft in zijn Groningen tijd volgens mij aardig wat gemist.
pi_102400739
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:18 schreef Doublepain het volgende:

Wijnaldum vind ik ook een vreemde keus. Ik vind ook niet dat hij ze zo goed neemt. Twee keer door het midden. Je bent een idioot wanneer je als keeper niet blijft staan (sowieso trouwens, aangezien statistisch de kans groter is dat je de bal dan hebt. Een goed ingeschoten penalty (hard in de hoek) is immers bijna altijd raak).

Strootman als aanvoerder blijf ik een twijfelend gevoel bij houden. Sowieso is het een vrij opportunistische speler, en zie ik liever iemand die de lijnen uitzet als aanvoerder. Verder is hij pas 21. In dat opzicht is overigens Wijnaldum ook een rare keus. Immers ook geen speler met tactische inbreng, en pas 20, als ik me niet vergis.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102400904
Fabregas was ook jong aanvoerder, zijn beide natuurlijk andere spelers. Strootman een groot talent en Cesc wereldtop. Leeftijd maakt denk ik niet uit. :)
pi_102401469
Impressive.
pi_102404850
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef Doublepain het volgende:
Je weet het maar nooit met Rutten. :')
Nee, dat lijkt me sterk. Isaksson is nummer 2. Achter Tyton.
Dit, dus.
pi_102405044
quote:
Dat filmpje is serieus bedoeld? ;(
  maandag 26 september 2011 @ 17:47:57 #237
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102405258
Manolev doet het prima. Real Madrid zal hem niet halen maar voor PSV/Eredivisie is hij uitstekend. Jammer dat dat stiftje er niet inging trouwens...
pi_102405347
Waar hij goed in is, hij kan zijn tegenstander helemaal kapot rennen. Die Manolev blijft maar doorgaan, als hij werkt aan zijn voorzet. Dan is een subtop in Europa bespreekbaar. :)
pi_102417427
Reis dus spoorloos. Die gaan we nooit meer zien
pi_102418208
Wat zeiden ze over Reis (heb het gemist).
U MAD?
pi_102418320
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Reis dus spoorloos. Die gaan we nooit meer zien
Ik denk dat PSV daar sowieso geen vertrouwen meer in had getuige Matavz.
  maandag 26 september 2011 @ 22:11:55 #242
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_102418376
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zeiden ze over Reis (heb het gemist).
Reis en zaakwaarnemer onvindbaar
pi_102418701
Niet zo best dus.
Financiele stekker er al uit getrokken?
U MAD?
  maandag 26 september 2011 @ 22:19:52 #244
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102418800
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Niet zo best dus.
Financiele stekker er al uit getrokken?
Al lang. Hij is al sinds juli transfervrij / contractvrij.
Wat het voor PSV dus ook wat moeilijk maakt hem ergens toe te dwingen. Hij (of zijn zaakwaarnemer) hoeft natuurlijk niet terug te bellen naar een club die helemaal zijn werkgever niet meer is.

quote:
PSV maakt zich grote zorgen om 'spoorloze' Reis
26/09/2011 22:00

PSV maakt zich grote zorgen om het welzijn van Jonathan Reis. De van een zeer zware knieblessure herstellende Braziliaanse aanvaller is spoorloos.

Reis scheurde op 19 december 2010 tegen Roda JC zijn voorste en achterste kruisband en mediale binnenband van zijn rechterknie af. Het vergde twee operaties van de vermaarde Amerikaanse chirurg Richard Steadman om de schade te herstellen. Direct na de tweede ingreep ontstonden er problemen. Het talent weigerde zoals afgesproken in Colorado zijn revalidatie op te starten.

Met de grootste moeite slaagde PSV erin om hem naar Eindhoven te krijgen. Na enkele dagen in Brabant te hebben gerevalideerd, dwong Reis een vertrek naar Brazilië af. De club stemde in, omdat Reis zich onder toezicht van een bij de club bekende, gerenommeerde fysiotherapeut zou laten plaatsen. Bovendien liep het contract van Reis per 30 juni 2011 af en hadden de medici van PSV laten weten dat het economisch onverantwoord was om de driejarige optie te lichten. Het voorstel om het contract met één jaar te verlengen, werd door zaakwaarnemer Renato Moura getorpedeerd.

Onlangs liet Reis zonder afmelding een controleafspraak bij dokter Richard Steadman lopen. Zijn fysiotherapeut heeft daar nog bij Steadman en PSV excuses voor aangeboden, maar dat was het laatste medische bericht dat PSV uit Brazilië ontving. 'We willen hem heel graag Nederland halen, omdat we graag willen weten hoe het met hem gaat', zegt Brands. Ruim zes weken geleden liet Reis PSV-coach Fred Rutten weten dat hij zich nog honderd procent PSV-er voelt, daarna werd het stil. 'En dat is geen goed teken', aldus Brands.
Aldus VI.nl
pi_102418939
Jammer van zo'n groot talent.
Die zien we over een paar jaar terug in een of andere huildocu.
U MAD?
pi_102419236
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 17:50 schreef Doublepain het volgende:
Waar hij goed in is, hij kan zijn tegenstander helemaal kapot rennen. Die Manolev blijft maar doorgaan, als hij werkt aan zijn voorzet. Dan is een subtop in Europa bespreekbaar. :)
Mwoa, dan zou hij op z'n minst moeten kunnen verdedigen.
pi_102419586
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer van zo'n groot talent.
Die zien we over een paar jaar terug in een of andere huildocu.
of tussen 4 planken
  maandag 26 september 2011 @ 22:40:35 #248
242666 BeamofLight
pi_102419859
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

of tussen 4 planken
Daar kan hij uitklimmen
pi_102419997
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daar kan hij uitklimmen
Ja, dat kon ja. Na al die kansen van PSV, maar hij gaat weer zijn leven verneuken. Waarschijnlijk nu in een van die favela's zich kapot te snuiven/spuiten. :(
  maandag 26 september 2011 @ 22:47:04 #250
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102420158
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

of tussen 4 6 planken
Zo. ;)

Maar inderdaad, dit lijkt verantwoord huildocu materiaal te worden.
pi_102420204
quote:
4s.gif Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja, dat kon ja. Na al die kansen van PSV, maar hij gaat weer zijn leven verneuken. Waarschijnlijk nu in een van die favela's zich kapot te snuiven/spuiten. :(
Kan er weinig medelijden mee hebben. Kansen genoeg gehad. Wordt schijnbaar ook steeds door de verkeerde mensen omringd, maar goed, het is toch ook eigen verantwoording.
pi_102423630
Die zie je nooit meer.. teerrrugggg.
pi_102426422
Nog 1 nachtje slapen en dan op naar Bucharest *O*

80 supporters mee :').!!!
U MAD?
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:21:02 #254
342627 tja77
pi_102426979
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan op naar Bucharest *O*

80 supporters mee :').!!!
80 helden...
pi_102433867
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

80 helden...
:) eens.

Ben benieuwd met hoeveel extra luchthappers (lees messteken) terug in NL arriveer vrijdag.

Hopelijk wordt het uitvak aantal malen in beeld genomen donderdag. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om te printscreenen :P (heb ik tenminste nog leuk aandenken voor achteraf).
U MAD?
pi_102434464
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:54:08 Verbijstering bij #PSV: terwijl manager #brands, trainer #Rutten en de medici al weken geen contact meer krijgen met Jonathan #reis heeft reageer retweet
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:55:00 de chauffeur van de spelers en de directie hem bijna dagelijks aan de lijn. #Rutten kreeg #reis zojuist via deze man aan de lijn reageer retweet
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:56:06 #reis heeft in een kort gesprek laten weten dat het goed gaat. #PSV blijft proberen hem naar NL te krijgen. Tot die tijd blijven de zorgen reageer retweet
Snapt u het nog? :P :')
pi_102434639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef MMUFC het volgende:
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:54:08 Verbijstering bij #PSV: terwijl manager #brands, trainer #Rutten en de medici al weken geen contact meer krijgen met Jonathan #reis heeft reageer retweet
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:55:00 de chauffeur van de spelers en de directie hem bijna dagelijks aan de lijn. #Rutten kreeg #reis zojuist via deze man aan de lijn reageer retweet
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 12:56:06 #reis heeft in een kort gesprek laten weten dat het goed gaat. #PSV blijft proberen hem naar NL te krijgen. Tot die tijd blijven de zorgen reageer retweet
Snapt u het nog? :P :')
Heren, zeg het maar.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102434696
quote:
#tyton is op de #Herdgang. Het gaat goed met de doelman van #PSV die herstelt van een zware hersenschudding
pi_102435596
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)voller-dan-Messi.htm

Mertens beter dan Messi, dat lijkt me duidelijk
pi_102435661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:44 schreef TheDutchguy het volgende:

Dat ziet iedereen. Straks stelt Barça een ruil voor ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:09:00 #261
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_102436452
On-be-grij-pe-lijk dat verhaal van Reis, je zou toch verwachten dat IEMAND geweten moet hebben dat de chauffeur op dagelijkse basis met Reis belt VOORDAT ze de wereld inslingeren dat contact krijgen onmogelijk is. Geeft overigens wel de zuid-amerikaanse mentaliteit aan.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_102438439
quote:

Duidelijk :7

Maar er zit geen quotiënt in zoals bij de Gouden Schoen bijv.
pi_102438649
Wat een baas die chauffeur :D
U MAD?
pi_102444651
quote:
Ik lees dat #tyton op doktersadvies niet met pers mag praten. Toch geeft hij interview in Poolse krant. Wat is er bij #PSV aan de hand
pi_102444902
quote:

Janko beter dan C. Ronaldo _O_ Baas.
★★★
pi_102445190
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik zie een verband met aanstaande ontslag (contract niet verlengen) van Salazar.
U MAD?
pi_102448792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat ziet iedereen. Straks stelt Barça een ruil voor ;(
pi_102448870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een baas die chauffeur :D
Geniaal. Wat moet die gedacht hebben toen hij Voetbalzone aan het lezen was......?
pi_102449017
Mini CL gaat niet goed :X
pi_102466238
quote:
En volgens nu.nl hebben ze gewoon contact met hem en zijn zaakwaarnemer :')
pi_102469341
Contract Ramos ontbonden...
pi_102469961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Contract Ramos ontbonden...
Het is sneu voor die jongen dat hij het niet heeft kunnen maken bij PSV, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om...
  woensdag 28 september 2011 @ 11:18:07 #273
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102471204
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het is sneu voor die jongen dat hij het niet heeft kunnen maken bij PSV, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om...
Ik ook niet.
Als je ziet hoe goed Zoet het doet bij RKC, hebben we volgend jaar als hij terug komt een prima tweede keeper achter Tyton.
En dan kan van Leer misschien derde keeper worden in plaats van Sinouh
pi_102471508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Als je ziet hoe goed Zoet het doet bij RKC, hebben we volgend jaar als hij terug komt een prima tweede keeper achter Tyton.
En dan kan van Leer misschien derde keeper worden in plaats van Sinouh
Ik denk dat ze sowieso wel een ervaren keeper als 3e keeper achter de hand houden. Want als dan Tyton geblesseerd raakt dan komt er een 21 jarige op doel met een 19 jarige als backup. En veel clubs willen toch een ervaren, ten eerste om niet uit nood een 19 jarige keeper in de basis te moeten zetten en 2 zo'n ervaren keeper kan de jonkies nog het een en ander leren. Dus ik denk dat als Sinouh zijn contract niet zou verlengen dat er een andere ervaren keeper als 3e keeper gehaald wordt..
  woensdag 28 september 2011 @ 11:43:11 #275
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102472047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sowieso wel een ervaren keeper als 3e keeper achter de hand houden. Want als dan Tyton geblesseerd raakt dan komt er een 21 jarige op doel met een 19 jarige als backup. En veel clubs willen toch een ervaren, ten eerste om niet uit nood een 19 jarige keeper in de basis te moeten zetten en 2 zo'n ervaren keeper kan de jonkies nog het een en ander leren. Dus ik denk dat als Sinouh zijn contract niet zou verlengen dat er een andere ervaren keeper als 3e keeper gehaald wordt..
Och, ik moet zeggen dat ik als keeper nooit zo heel veel had aan de andere oudere selectiekeepers. Een goede, ervaren keeperstrainer is imo belangrijker.

En als je tweede keeper goed is, wat maakt het dan uit dat ie jong is? Ik denk dat NEC nog geen spijt heeft van Cillessen als tweede keeper.

Een derde keeper heb je normaal gesproken zelden tot nooit nodig. Spaar gewoon dat geld uit en zet maar de keeper van jong PSV daar neer, dan dat je nog een (dure) oude keeper er naast zet. Ik denk dat Cillessen ook geen klap leert van de derde doelman bij Ajax (die pizzaman), net zo min als Cassio geleerd heeft van de jaren dat hij 2e keeper was voor Bas Roorda.
pi_102472121
Die Ramos heeft iig heel wat smatjes gepaalt in Eindhoven :D . Met z'n lelijke kop :D

Zo en nu op richting vliegveld.

Rapid - Psv 0-1
U MAD?
pi_102472375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Och, ik moet zeggen dat ik als keeper nooit zo heel veel had aan de andere oudere selectiekeepers. Een goede, ervaren keeperstrainer is imo belangrijker.

En als je tweede keeper goed is, wat maakt het dan uit dat ie jong is? Ik denk dat NEC nog geen spijt heeft van Cillessen als tweede keeper.

Een derde keeper heb je normaal gesproken zelden tot nooit nodig. Spaar gewoon dat geld uit en zet maar de keeper van jong PSV daar neer, dan dat je nog een (dure) oude keeper er naast zet. Ik denk dat Cillessen ook geen klap leert van de derde doelman bij Ajax (die pizzaman), net zo min als Cassio geleerd heeft van de jaren dat hij 2e keeper was voor Bas Roorda.
Ik had het over KAN leren, niet dat het automatisch zo is.

Maar een derde keeper heeft inderdaad niet vaak wedstrijden die hij moet spelen.. Maar het niet hebben van een ervaren derde keeper had kunnen betekenen dat je op 19 jarige leeftijd Van Leer had moeten laten debuteren tegen Ajax. En dat terwijl die jongen dan ook net gezien heeft dat de eerste keeper zwaar geblesseerd is geraakt. Ik denk dat een 19 jarige jongen het daar dan iets moeilijker mee heeft dan een 36 jarige..
  woensdag 28 september 2011 @ 12:05:48 #278
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102472764
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:53 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik had het over KAN leren, niet dat het automatisch zo is.

Maar een derde keeper heeft inderdaad niet vaak wedstrijden die hij moet spelen.. Maar het niet hebben van een ervaren derde keeper had kunnen betekenen dat je op 19 jarige leeftijd Van Leer had moeten laten debuteren tegen Ajax. En dat terwijl die jongen dan ook net gezien heeft dat de eerste keeper zwaar geblesseerd is geraakt. Ik denk dat een 19 jarige jongen het daar dan iets moeilijker mee heeft dan een 36 jarige..
Tuurlijk kwam het nu wel lekker uit om Sinouh achter de hand te hebben, maar waar trek je de grens?
Normaal gesproken is twee keepers genoeg, een derde achter de hand is prima, maar moet je daar achter dan nog een vierde, vijfde, zesde keeper hebben?

Voor die ene wedstrijd in 3 seizoenen dat je een derde keeper nodig hebt vind ik het belang gewoon te klein. En als je mazzel hebt is die ene wedstrijd tegen RKC of Roda.
pi_102473054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Tuurlijk kwam het nu wel lekker uit om Sinouh achter de hand te hebben, maar waar trek je de grens?
Normaal gesproken is twee keepers genoeg, een derde achter de hand is prima, maar moet je daar achter dan nog een vierde, vijfde, zesde keeper hebben?

Voor die ene wedstrijd in 3 seizoenen dat je een derde keeper nodig hebt vind ik het belang gewoon te klein. En als je mazzel hebt is die ene wedstrijd tegen RKC of Roda.
Daar heb je gelijk in. En daar komt in het geval van PSV nu dan ook bij dat PSV met Isaksson, Ramos en Sinouh een 1e, 2e en 3e keeper had. En toen deed de optie Tyton zich voor, en die laat je dan niet lopen als je in je achterhoofd houdt dat de contracten van die 3 keepers na dit seizoen aflopen. En tja.. dan zit je tijdelijk met 4 keepers.. Waarvan de eerste dus al weg is, en de tweede zal komende zomer volgen(Isaksson..)..
pi_102478320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

We hebben het hier natuurlijk wel over PSV he. Dan moet de derde keeper ook van een degelijk niveau zijn. Geen jongeling uit de jeugd. Waarom zou je daarvoor kiezen als dit niet hoeft? En de keeper van Jong PSV is over het algemeen altijd een roulatieproces waar de 2e keeper van het 1e ook in meegaat.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102482643
Niet eens over zijn kwaliteiten als keeper, maar vind het wel mooi dat de derde keeper toch nog enige functie heeft als gangmaker.
Ik typ straat.
  woensdag 28 september 2011 @ 17:48:03 #282
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102483305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:14 schreef Kenju het volgende:

[..]

We hebben het hier natuurlijk wel over PSV he. Dan moet de derde keeper ook van een degelijk niveau zijn. Geen jongeling uit de jeugd. Waarom zou je daarvoor kiezen als dit niet hoeft? En de keeper van Jong PSV is over het algemeen altijd een roulatieproces waar de 2e keeper van het 1e ook in meegaat.
Laat ik het dan maar zo zeggen: Een keeper als Sinouh staat voor een aardig salaris per jaar op de loonlijst, een jeugdspeler kost bijna niets.
En dat geld kunnen ze beter uitgeven aan een betere verdediger, dan aan de derde keeper. Die verdediger heb je immers 34 wedstrijden per jaar wat aan, en aan je derde normaal gesproken 0.

Als je dan kijkt hoeveel (doel)punten dat scheelt...
pi_102483859
Morgen rapid 5-0.

Mertens 2 x
toivonen 1x
stroot 1x
Labyad 1x
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102484233
quote:
19s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:06 schreef 3M1N3M het volgende:
Morgen rapid 5-0.

Mertens 2 x
toivonen 1x
stroot 1x
Labyad 1x
Gast, spoilers! nosmile.gif
Ik typ straat.
pi_102485407
Geland in Boekarest.
Serieus, dat vliegveld :') . Ik was even op zoek naar mijn AK47, wat een communisme :')

Ohja en hotels met onbeschermde Wifi ^O^ . Het kan allemaal hier :D
U MAD?
  woensdag 28 september 2011 @ 19:04:42 #286
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_102485587
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
Geland in Boekarest.
Serieus, dat vliegveld :') . Ik was even op zoek naar mijn AK47, wat een communisme :')

Bescherming tegen de AK's is voor die mensen blijkbaar hoger qua prioriteit dan bescherming van het computernetwerk.

Ergens wel begrijpelijk.
pi_102486076
quote:
Geland in Boekarest.

en goedkope pilsch natuurlijk!! ^O^
.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:33:05 #288
11102 knep
Mountainfreak
pi_102486647
quote:
Geland in Boekarest.

Hoe zit het met die sletjes? :9~

(Inna :P ?)
pi_102489771
quote:
Morgen rapid 5-0.

Mertens 2 x
toivonen 1x
stroot 1x
Labyad 1x
en de 2de helft?
  woensdag 28 september 2011 @ 23:13:58 #290
242666 BeamofLight
pi_102497122
Op Fokking Fok inloggen als je op vakantie bent in Boekarest
pi_102499274
quote:
15s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
Op Fokking Fok inloggen als je op vakantie bent in Boekarest
Hij is er tenminste.
Dit, dus.
pi_102500759
quote:
Geland in Boekarest.

Je gaat iig een mooi stadion zien, helaasch niet vol denk ik.
pi_102502262
quote:
Morgen rapid 5-0.

Mertens 2 x
toivonen 1x
stroot 1x
Labyad 1x
5 eigen goals? ;(
pi_102504329
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 07:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

5 eigen goals? ;(
Nee,ik zal mezelf herstellen:

0-7.

Mertens
Matavs
Toivonen
Mertens

Labyad
Wijnaldum
Stroot
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102504529
Is Matavz de nieuwe Gomes?
Oftewel ongeveer de helft van de PSV supporters weet niet met welke letter de naam nu eindigt en kiezen dan de verkeerde.. :')
pi_102506687
quote:
4s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je gaat iig een mooi stadion zien, helaasch niet vol denk ik.
Zelfde stadion als de finale toch? Kunnen we alvast wennen 8-)
pi_102507944

Ik dacht dat is Marcelo, blijkt het Bouma te zijn :')
pi_102508232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

Ik dacht dat is Marcelo, blijkt het Bouma te zijn :')
Manolev vind ik wel aardig kloppen(mis alleen het moedervlekje op zijn wang)
Bij Pieters heb ik echt het idee dat ze op het hoofd van Dzsudzsak van de vorige Fifa ander haar hebben geplakt :P
pi_102509554
Die heeft 4,5 jaar lang niks anders hoeven doen dan Nederlands leren....
  donderdag 29 september 2011 @ 12:40:40 #300
342627 tja77
pi_102509646
Volgende topic uit deze reeks a.u.b. geen positief geblaat over Marcelo in de TT

dank u
pi_102509827
Oké
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')