Gelukkig maarquote:
Ik ben nog steeds op het wachten aan de zomer.quote:
Awhquote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
We zien de plaatjes niet Merel
Ik niet iig.
ik zag ze ook niet, url kopieren dan zie je ze welquote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
We zien de plaatjes niet Merel
Ik niet iig.
De zomer was er op vakantie, hier in Nederland alleen leuke lente gehad..quote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ik ben nog steeds op het wachten aan de zomer.
Tegen elkaar, tegen vrouwen niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vervelende mannen ?
Trustequote:
Dit ja, valt tegen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De zomer was er op vakantie, hier in Nederland alleen leuke lente gehad..
Ja dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ook wel. dit halve weer is ook niets waard. gewoon sneeuw en kou en kachel en warme chocomelk met rookworst bij de ijsbaan en daarna klemzuipen
ooooh nee ok ik blijf heteroquote:Op donderdag 22 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegen elkaar, tegen vrouwen niet.
Oh jammer, anders had ik nog wel 2 leuke collega's voor je gehadquote:Op donderdag 22 september 2011 00:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ooooh nee ok ik blijf hetero![]()
![]()
quote:
In spanje gewerkt dus wel een beetje bruin.. tevens ben ik niet bleek van mezelf, ook meevallerquote:Op donderdag 22 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Truste
[..]
Dit ja, valt tegen.
En nu ik weer bruin haar heb, zie ik er gelijk een stuk bleker uit, heel stom.
quote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh![]()
http://www.oddee.com/item_96748.aspx
daar stonden de laatste twee
bi dan ?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had ik nog wel 2 leuke collega's voor je gehad
Jaloers..quote:Op donderdag 22 september 2011 00:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In spanje gewerkt dus wel een beetje bruin.. tevens ben ik niet bleek van mezelf, ook meevaller
Hahaquote:
nee grapjequote:Op donderdag 22 september 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloers..
Bij mij is mijn gezicht altijd zo snel weer wit, terwijl mijn buik altijd veel langer bruin blijft![]()
[..]
Haha
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 22 september 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welterusten![]()
[..]
Oh okeZe zijn best heel aardig
whoa een man die lekkere thee drinkt?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
Deze boterige jongen (niet bart) gaat naar bedje toe, lekker even film kijken in m'n nest met een kop verse gently green
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
Deze boterige jongen (niet bart) gaat naar bedje toe, lekker even film kijken in m'n nest met een kop verse gently green
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |