Met de verkoop van kankworsten?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Poppenkastpop het volgende:
Bij ons in het dorp was laatst sluipreclame. Iemand had de famfare gesponserd.
Dan zit je op een "eliteschool"quote:Op woensdag 21 september 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sluikreclame, met een k. Beter ga je eens wat vaker naar school.
Wat chanant.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Poppenkastpop het volgende:
Bij ons in het dorp was laatst sluipreclame. Iemand had de famfare gesponserd.
Soort ninja met een bord: HAMSTERWEKEN!!1 HAMSTERUUUU!!111EEN die door je beeld rent.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
bij het woord sluipreclame haakte ik al af. Nu heb ik echt ziek droge beelden voor me met sluipreclame
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Soort ninja met een bord: HAMSTERWEKEN!!1 HAMSTERUUUU!!111EEN die door je beeld rent.
Behoor je toch niet tot de elite van het Rijnlands?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ahaha okee, dus gewoon zoals gemiddeld? Naja het maakt nu toch niet meer uit, ik ga morgen proefdraaien op een school in LeidenMaar bedankt voor je reactie!
Op een elite school zitten en 'SLUIPreclame' zeggenquote:
Dat is als je iemand van achter besluipt en dan heel hard de naam van je bedrijf in hun oor schreeuwt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nu niet meerquote:Op donderdag 22 september 2011 08:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Behoor je toch niet tot de elite van het Rijnlands?
Ik zal het je wel even uitleggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:48 schreef Linkiss het volgende:
Wat is sluipreclame en wat houdt "eliteschool" in?
Het is dan nogsteeds sluikreclame, sla de dikke van dalen er nog maar op na hoor , kerelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zal het je wel even uitleggen.
Sluipreclame is een soort reclame waarbij je niet doorhebt dat het reclame is. Bijvoorbeeld dat in een videoclip er in wordt gezoomd op het merkje van een zonnebril.
Een eliteschool is een school voor de elite, ook wel de kakkers. Dit is dus een school als het Luzac college maar ook een "normale" school, die toevallig dan meestal in een eliteplaats staat. Op deze scholen speelt iedereen hockey, heeft iedereen een iphone en ipad, draagt moscow en uggs en zien er allemaal dus ook hetzelfde uit. Vaak hebben ze ook een eigen taaltje dat afwijkt van wat zij zien als "de sloebers" hun taal
Dat dus.
Ook goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Het is dan nogsteeds sluikreclame, sla de dikke van dalen er nog maar op na hoor , kerel
Op die school leren ze niet zo goed Nederlands, in de 3de was ik de enige halfbloed, verder had iedereen Nederlandse ouders, en ik was de enige die voldoende stond voor Nederlandsquote:Op donderdag 22 september 2011 10:45 schreef MrMustache het volgende:
[..]
Op een elite school zitten en 'SLUIPreclame' zeggen
Ga jij maar met barbie poppen spelen jij!![]()
Ik vind dit maar moeilijk te geloven, TS.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Op die school leren ze niet zo goed Nederlands, in de 3de was ik de enige halfbloed, verder had iedereen Nederlandse ouders, en ik was de enige die voldoende stond voor NederlandsWat een elende om die ene letter hoor.
Nee serieusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind dit maar moeilijk te geloven, TS.
Een voldoende staan zegt natuurlijk niet zo veel. Als je een 5.6 stond, was je nog beter dan de restquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Op die school leren ze niet zo goed Nederlands, in de 3de was ik de enige halfbloed, verder had iedereen Nederlandse ouders, en ik was de enige die voldoende stond voor NederlandsWat een elende om die ene letter hoor.
Ik stond een 6,3quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Een voldoende staan zegt natuurlijk niet zo veel. Als je een 5.6 stond, was je nog beter dan de rest.
Nog steeds niet erg hoogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik stond een 6,3En de rest van de klas cijfers tussen de 2,1 en 5,3
Weet ik, maar ik was wel de enigste met een voldoende, terwijl de rest van de klas 100% Nederlands was en ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nog steeds niet erg hoog. Maar goed, dat zegt geloof ik meer over de klas waar je in zat.
Enigequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was wel de enigste met een voldoende, terwijl de rest van de klas 100% Nederlands was en ik niet
Kijk eens naar 't dikgedrukte in de post.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Nee serieusAllemaal luie rijkeluiskindjes
Reclame maken voor elitescholen in Oegstgeestquote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef magneetstrip het volgende:
Ik zit op een eliteschool in Oegstgeest
Ze doen maar alsof ze zo elitair zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:44 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Reclame maken voor elitescholen in Oegstgeestsluipert!!
Een miezerig lettertje kan een groot verschil maken... Wat een ellende inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het sluiPreclame is, niet sluiKreclame, maar ik kan het niet meer wijzigenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef Sosha het volgende:
[..]
Een miezerig lettertje kan een groot verschil maken... Wat een ellende inderdaad.
Toch grappig dat je het hele topic niet doorhebt dat je spelfout belachelijk gemaakt wordt en 'm dan nog gaat uitleggen alsof ie goed is ook
Dacht ik vroeger ook, trek het je niet aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het sluiPreclame is, niet sluiKreclame, maar ik kan het niet meer wijzigen
Maar dit is je, vóórdat je die nieuwe post plaatste, meerdere keren verteld. In je eigen topic. Jij leest je eigen topics niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het sluiPreclame is, niet sluiKreclame, maar ik kan het niet meer wijzigen
of wat sommigen 'wo-autisten' noemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook, trek het je niet aan. We zijn allemaal maar een stelletje internethelden hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |