Doubler heb je nu ook in Hillegom hè, vroeger de Blues. Maar als je iets minders kansloos wil zal je toch al snel naar Amsterdam moeten ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:48 schreef RSie het volgende:
Hillegom gewoond, ken Lisse ook wel!
weinig te doen, behalve "de zaak" als je puber bent. en Het Vierkant als je iets ouder bent.
kom je boven de 22 moet je daar niet meer zijn!
Nee, de oude Blues Brothers, op het Henri Dunantpleinquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:08 schreef RSie het volgende:
is dat de oude flash? achter de kerk?
ach, je kan altijd nog naar sollution
tja...een dorp geweldig vindenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:02 schreef braak het volgende:
Wie komt er wel is in Lisse
het is er verrukkelijkkk!!!![]()
Ik ken genoeg mensen die er hebben gezeten, het is een middelbare school like any other. Niet bijzonder goed of bijzonder slecht volgens mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef magneetstrip het volgende:
Sorry dat ik dit topic opkrikMaar is er iemand die op het Fioretti in Lisse (vwo) heeft gezeten? En is het een beetje een redelijke school of niet?
Ahaha okee, dus gewoon zoals gemiddeld? Naja het maakt nu toch niet meer uit, ik ga morgen proefdraaien op een school in Leidenquote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die er hebben gezeten, het is een middelbare school like any other. Niet bijzonder goed of bijzonder slecht volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |