in die flat daar welquote:
Probeer jij je zakken inderdaad maar ongemerkt uit je jas te halen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
Oke, maar even proberen m'n zakken borrelnootjes & pringles ongemerkt uit mn tas te pakken.
@dalalalando ja lekker wil j proeven? #rozeproevenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
@tsjoban nieuwe lippenbalsum, hardstikke roze #FOK! #twitter
zie deze omarmende rijm, ik ga denk ik Nederlands studeren en van die poezie dingen uitbrengenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Boterbartje het volgende:
Wie heeft er alweer zin in de kerstman?
Deze man brengt voor weinig geld
Kutusers als P_z een ban
Wat is de kerstman toch een held
Je flow is als aidsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Boterbartje het volgende:
Kutusers als P_z een ban
Matig.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Boterbartje het volgende:
Kutusers als P_z een ban
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zie deze omarmende rijm, ik ga denk ik Nederlands studeren en van die poezie dingen uitbrengen
Geprobeerd; het faalde.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zie deze omarmende rijm, ik ga denk ik Nederlands studeren en van die poezie dingen uitbrengen
haten op P_zquote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Boterbartje het volgende:
Kutusers als P_z een ban
Coban geeft strakke dodelijke blik.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar woont coban en haar familie.![]()
ik weet nu waar je woonDtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Coban geeft strakke dodelijke blik.
Dat doe je zo schat:quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Coban geeft strakke dodelijke blik.
hoi ik ken jou niet.'quote:
Ik haat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nu, LompeHork gaat haten op mijn spitsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je flow is als aids
Het herhaalt zich steeds
En vaak is het niets concreets
Inlineskates
haha the hustlaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe , vrouwelijk users
Altijd welkom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |