Incorrect, hier is het drukker dan ik in maanden heb gezien. Wat nog steeds niks voorstelt BTWquote:
Mentaal gehandicappedquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een dwaas is toch. Weer een nieuwe "hit".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mentaal gehandicappedHij staat onder curateleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ie nog wel mentaal gehandicapped zijnquote:
Bijnaquote:
Dat is gewoon hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, hij heeft een IQ van onder de 60. Dus niet mentaal gehandicapped maar zwakbegaafd, correctie.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde hoorVroeger noemden we dat debielen of achterlijken ( achtergestelden in de ontwikkeling ), tegenwoordig zijn dat ineens scheldwoorden, terwijl een bejaarde ook gewoon naar een 'gesticht' ging, terwijl dat gewoon een ouderenhuis was ( vrouwen en mannen leefden gescheiden in een ouderenhuis voor mannen of vrouwen )
Maar het is inderdaad maar hoe je het noemt. Je zou het dus ook licht verstandelijk gehandicapped kunnen noemen. Onze samenleving is gewoon veel softer geworden, wat je al zegt. Alles moet politiek correct zijn..quote:Zwakbegaafd:
Uitleg: mensen met een iq van ongeveer 70 tot 85; worden vaak gerekend tot de groep licht verstandelijk gehandicapten hoewel bij die groep het iq tussen 50 en ongeveer 70 ligt.
Zeg, werk jij toevallig voor TNT?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen nog een dagje werken, en dan weekend
Nee, gaat nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg, werk jij toevallig voor TNT?![]()
Kan jij niet misschien mijn bestelling wat sneller aan laten komen..
Crappie, hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, gaat niet
Alles gaat via Nieuwegein via een ingewikkeld proces. En laat ik daar nu niet werken
Heb je geen track&trace nummer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Crappie, haha.
Ik hoor net van de afzender (uit België; verzonden met TNT NL) dat hij te horen heeft gekregen dat het pakketje net is toegekomen.
Hm, zouden ze morgen bezorgen?
TNT bezorgd ook op zaterdag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Crappie, haha.
Ik hoor net van de afzender (uit België; verzonden met TNT NL) dat hij te horen heeft gekregen dat het pakketje net is toegekomen.
Hm, zouden ze morgen bezorgen?
1 ding is zeker, zondag zul je het niet ontvangen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, afzender zegt net dat ie het woensdag opgestuurd heeft. Beetje vage dude is het.
Zal wel.
Haha, dat had ik zelf ook al bedacht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 ding is zeker, zondag zul je het niet ontvangen!
quote:heb vriendin laten versturen en heb kiala bonnekes gekregen ipv tnt nummers. nooit vrouwen iets laten doen!!!!
bij kiala vermelden, ze dat ze zijn toegekomen maar vermoed dat het bij het sorteercentrum is van tnt. (datum 23/09)
dus verwacht ze maandag of dinsdag. hou me op de hoogte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |