ER kookt heel gezond hoor. En ik heb nu een baan + ritme en ik ben niet heel erg bekaf als ik thuiskom. Dus ik wil volgende week ook weer gaan sporten erbij.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef Braamyo het volgende:
Of of of... vaker samen met lotusss, wandellen, fietsen, sporten in het algemeen... En niet minder lekker koken, juist lekkerder ! En let daarbij op de voedingswaardes
En als dat niet helpt... Kip het meest veelzijdige stukje vlees KIP.... HMMM kip met rijst.... 3x daags, iedere dag ! + sport
Rambo kijken terwijl Full Metal Jacket te zien is!? Voel eens aan je voorhoofd!!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef Lotusss het volgende:
En volgens mij zitten alle DEF-ers gewoon Rambo te kijken op tv
Waar dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rambo kijken terwijl Full Metal Jacket te zien is!? Voel eens aan je voorhoofd!!
DVD.quote:
Owwwww....quote:
Die moet ik ook nog een keertje zien jaquote:
John is een mietje. Alleen Bear is nog erger.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keertje zien ja
Nu weer "John" kijken
Ach, bij gebrek aan iets anders op TV is dit wel vermakelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
John is een mietje. Alleen Bear is nog erger.
Die moet ik ook nog eens kijken ja!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
Wij zitten Oeroeg te kjken, we hadden de film nog nooit gezien, wel het boek gelezen, tot nu toe erg trouw aan het boek, en zie je de mooie beelden erbij.
Incorrect, hier is het drukker dan ik in maanden heb gezien. Wat nog steeds niks voorstelt BTWquote:
Mentaal gehandicappedquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een dwaas is toch. Weer een nieuwe "hit".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mentaal gehandicappedHij staat onder curateleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ie nog wel mentaal gehandicapped zijnquote:
Bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |