SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Ik ben dan ook geen NL'erquote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.
Hoort binnen 5 dagen geregeld te zijn
Nee, nee, hobo'squote:
jeugdsentiment niet, grafherrie welquote:Op woensdag 21 september 2011 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een grafherrie maar het is wel jeugdsentiment
Beter scherenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De een wat lager dan de ander.
Wut?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet echt gefrustreerd? Heb je geneukt?
Vroeger vond ik het leuk nu vind ik het geen muziekquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jeugdsentiment niet, grafherrie wel
Wat kijk je boosquote:
haha, verslikte me net in vlaams partjequote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jeugdsentiment niet, grafherrie wel
Ik dacht dat je geneukt hadquote:Op woensdag 21 september 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wut?Dat heb ik een maand geleden al aangepast.
Natuurlijk niet joh wat dacht jij dan?
quote:
Dat ga ik sowieso draaien de volgende keerquote:
Ik vond het anders heel goed voor mijn wekelijkse lichaamsbewegingquote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit heb ik nooit geluisterd.. vond het toen al kut
mooiquote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso draaien de volgende keer
Goede grap vriend.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geneukt had
Wat heb je geaccepteerd kerel?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede grap vriend.
Maar ik heb het geaccepteerd enzo.
Al heb ik soms nog mijn zwakke momenten.![]()
Gelukkig heb ik dan Faye om me daar weer uit te lullen.
Dat ik maagd ben en dat dat nog wel even zo kan blijven.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat heb je geaccepteerd kerel?
Komt echt wel goedquote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik maagd ben en dat dat nog wel even zo kan blijven.
Je bent dan wel klein, maar wel knap.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt echt wel goedIk ben het ook niet meer, zegt wel genoeg
Ik verwacht er nog één. Zo'n eentje wat we eveneens in de auto lekker hard aanzetten en extreem langzaam gingen rijden. Zelfs toen er een politieauto achter me reedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor, It's like that en ze hebben nog een hit gehadquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent dan wel klein, maar wel knap.
Ze hadden nog wel een paar bescheiden hitjes hoorquote:
It's Like That is van Run DMCquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee hoor, It's like that en ze hebben nog een hit gehad
Ik vind van wel.quote:
ai faaaal!!! Dacht al dat ik ernaast zat hahahahaaquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
It's Like That is van Run DMC
Dat nummer heeft de top tien nooit gehaald en verders zijn er geen hits geweest. In belgië deden ze het beter. Maar ik heb de cd staan en luister 'm af en toe ook gewoonquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hadden nog wel een paar bescheiden hitjes hoor
B boys & flygirls enzo
WTF? Je spreekt uit ervaring of zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is zo'n parenclub nummer. Dat je treintje speelt en dan draaien ze dit
hij heet niet voor niets Stokstaartquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF? Je spreekt uit ervaring of zo?
Kom regelmatig in parenclubsquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WTF? Je spreekt uit ervaring of zo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heet niet voor niets Stokstaart
Kijk, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom regelmatig in parenclubs
Is dit een grap of?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom regelmatig in parenclubs
Voor iemand die nog nooit geneukt heeft zou het zo over kunnen komen. Maar nee, geen grap .quote:
LOLquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Heee Wicked, je hebt geen tijd, je moet muziek zoeken
Jaydeequote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef ACT-F het volgende:
The Sun Club aka Jaydee aka Robin Albers
Daarom dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit geneukt heeft zou het zo over kunnen komen. Maar nee, geen grap .
Mijn muzikale loopbaanquote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dit VH zijn foute dance lijst?
Nopequote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
Heb je ook DJ Alligatorproject VH?
Welk nummer is dat dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
Volgende liedje is voor onzen Priemgirl.
Goesting wablief patatten amai
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komen hele volksstammen in parenclubs
Ja hallo ik ben ook maar een simpele knul van 17 ik weet dit soort dingen niet.quote:
Pfff ik hoop dat het beter wordtquote:
Dat klopt ookquote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo ik ben ook maar een simpele knul van 17 ik weet dit soort dingen niet.![]()
Als ik denk aan een parenclub dan ik aan smerige stelletjes die het met iemand anders gaan doen op saunabankjes die bedekt zijn met opgedroogd sperma.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo ik ben ook maar een simpele knul van 17 ik weet dit soort dingen niet.![]()
Als ik denk aan een parenclub dan ik aan smerige stelletjes die het met iemand anders gaan doen op saunabankjes die bedekt zijn met opgedroogd sperma.
Whehe, tja als je beeld daadwerkelijk voorkomt uit die aflevering van Gordon dan moet het sowieso wel smerig geweest zijn. Wat een ransnicht is die vent zegquote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dus toch!quote:
Met wie?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet eens met gf gaan praten
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
De volgende nummers waren mijn eerste flirts met Rockmuziek.
Ik gok op Limp Bizkit of Green Dayquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
2x foutquote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik gok op Limp Bizkit of Green Day
Ga gewoon zelf een keer kijken. Laat je niet beïnvloeden door mensen die er nooit geweest zijn.quote:
Die is van de buren, en die heeft echt heel leuke verhalenquote:
POD?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Ah, was in de war met intro van city streets...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2001http://www.musicmeter.nl/album/6512
Die is geil kan ik je vertellenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef SiIk het volgende:
Ik ga ff film kijken. Jammer dat ik je stem nog niet heb gehoord VH
Zoals?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is van de buren, en die heeft echt heel leuke verhalen![]()
Je moet VH zien als hij freak me doet van another levelquote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is geil kan ik je vertellen
Filmpje?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je moet VH zien als hij freak me doet van another level
damn talking about sexy
Probeer nou eerst maar een wijf te neuken voor je zulke uitspraken doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals?
Verlicht mij zou ik zeggen.
Trouwens zou een parenclub niks voor mij zijn.
Monogaam zijn FTW!
Oh ja?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij moet nog illusies armer worden
sowieso, dat nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damn talking about sexy
ja hoor, alleen was het wat minder geschikt voor op de werkplekquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn show was nog wel te doen toch
gewoon even een dansje doen johquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, alleen was het wat minder geschikt voor op de werkplek
Bijna alles wel.quote:
precies wat ik nodig hadquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn show was nog wel te doen toch
Ja hallo dat is hartstikke lastig.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer nou eerst maar een wijf te neuken voor je zulke uitspraken doet.Na jaren relatie is af en toe iets anders gewoon lekker
Het ging fout bij die cover met Jay-Z. Wat een gruwelijk schijtnummer is datquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Insomnium het volgende:
Linking Park.
Toen ze nog leuke muziek maakten.
Nee, dat mensen monogaam zijn. Dat zijn ze van nature namelijk nietquote:Op woensdag 21 september 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja?
Moet ik later ook naar de parenclub dan?
Eminem?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Na LP maken we een klein uitstapje naar hiphop om vervolgens weer terug te keren naar de Rock. En daar te blijven.
Ik hoorde dat ie op me loopt te geilen. Nu wil ik ook op hem geilenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damn talking about sexy
De reden waarom ik het zachter heb gezetquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit nummer heb ik echt grijs gedraaid
True...quote:
Nee ok. Maar je hebt het nu over monogamie terwijl je nog niet eens seksueel actief bent of in een relatie zit.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo dat is hartstikke lastig.![]()
Ik veroordeel het ook niet en prima dat je het doet.
Maar het lijkt mij niks.
Nope. Het waren maar 2 artiesten die ik leuk vond, maar ik heb het wel helemaal kapot gedraaitquote:
Het lijkt mij nu niks, laat me het dan zo zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok. Maar je hebt het nu over monogamie terwijl je nog niet eens seksueel actief bent of in een relatie zit.
Je weet toch niet hoe je je nog gaat ontwikkelen?
Stiekem toch Eminem in je lijst? Of eerder Gorilaz / Outkast?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Na LP maken we een klein uitstapje naar hiphop om vervolgens weer terug te keren naar de Rock. En daar te blijven.
Outkast dus. En nog een artiest die ik helemaal stuk heb gedraaid toentertijd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Stiekem toch Eminem in je lijst? Of eerder Gorilaz / Outkast?
Relax?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nope. Het waren maar 2 artiesten die ik leuk vond, maar ik heb het wel helemaal kapot gedraait
Zie het zo voor mequote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef Stokstaart het volgende:
Deze clip was wreedLekkende daken en uilen
Heyquote:
Gokje: Chili Peppers!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Outkast dus. En nog een artiest die ik helemaal stuk heb gedraaid toentertijd.
Jaquote:
Ah ja tuurlijk. N.E.R.D.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Outkast dus. En nog een artiest die ik helemaal stuk heb gedraaid toentertijd.
Emotionele rocksongs ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
En na NERD wat muziek uit de tijd dat ik nogal met mezelf in de knoop zat.
Spreek voor je zelf.quote:
Hetero of Homo?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
ja lekkerquote:
Ga je op chron.volgorde?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
Chronologisch jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ga je op chron.volgorde?
Zo niet, dan denk ik dat Nirvana, Tom York en Tori Amos aardig in de buurt komen(Naast dEUS en Eels...)
De mijne staat al een maand of 6 non stop aanquote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat mijn computer straks maar even een nachtje uit moet
Dan System of Marilyn... ja hoor... nu draai m ook: Beautiful Peoplequote:
System ook jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dan System of Marilyn... ja hoor... nu draai m ook: Beautiful People
Deze staat nu 2 weken te draaien, en mijn computer begint het renamen en taggen van mp3's en het verplaatsen ervan een beetje zat te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mijne staat al een maand of 6 non stop aan
Volume in het midden dan maarquote:
Nou ik vond het tot 2x toe vreselijk slecht.quote:
Nu Bad Religion, is te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even op mute, ik trek het slecht
Ik heb hem nu 4x gezien.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik vond het tot 2x toe vreselijk slecht.
1x hemeltergend slecht, 1x geweldig.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik vond het tot 2x toe vreselijk slecht.
Net geen mute, maar wel zachterquote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even op mute, ik trek het slecht
Punk post-puber... die tijd was jouw tijdquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Punk post-puber... die tijd was jouw tijd
whahaaaquote:
Op m'n andere laptop, ff testenquote:
quote:
Heat, maar dan in een Ferrariquote:
Ken ik ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Heat, maar dan in een Ferrari
Moet ik het toch maar gaan luisteren dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
Nirvana is de soundtrack voor elke in-de-knoop-zit-puber sinds 1991
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik het toch maar gaan luisteren dan.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem was ik vroeger fan van Nirvana
Oeh, dan heb je deze scene gemist in je leven:quote:
Nou, Nirvana is bij mij net als bier..quote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]vroeger?? Nu vind je het niks meer?
Want nirvana![]()
O haha okquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, Nirvana is bij mij net als bier..
Ik heb daar vroeger zo veel van gehad dat ik nu denk: meh.
Maar wel leuk om af en toe even langs te horen komen
Echt van de ene op de andere dag vond ik het gewoon smerigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O haha okKan ik inkomen
Hmmm ben benieuwd of ik dat ook met bier zal hebbenKan me er niks bij voorstellen
Iets wat je niet gehad hebt kun je niet missenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oeh, dan heb je deze scene gemist in je leven:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef geluidstechnicus het volgende:
Iemand nog meegedacht om Radio49 als vast programma op Ground FM te knallen?
Zie je wel dat rock tof isquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand me een paar jaar geleden had gezegd dat ik vrijwillig deze show zou uitluisteren....
Maar net als je dingen kunt leren eten kun je ook muziek leren luisteren
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand me een paar jaar geleden had gezegd dat ik vrijwillig deze show zou uitluisteren....
Maar net als je dingen kunt leren eten kun je ook muziek leren luisteren
Rock hield ik al wel van, maar ook het hardere werk luister ik nu graag (tenminste als ik in de stemming benquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zie je wel dat rock tof is
Dit is toch allemaal niet zo hard?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rock hield ik al wel van, maar ook het hardere werk luister ik nu graag (tenminste als ik in de stemming ben
Een vriendin van mij heeft dat dus ook. Maar dan eigenlijk ook met alles qua alcohol. Ze kon vroeger keiiiiiveel hebben; en nu drinkt ze 1 baileys met melk en is dat al te veelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt van de ene op de andere dag vond ik het gewoon smerig
Baileys met melk?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dat dus ook. Maar dan eigenlijk ook met alles qua alcohol. Ze kon vroeger keiiiiiveel hebben; en nu drinkt ze 1 baileys met melk en is dat al te veel![]()
Ook van de 1 op de andere dag eigenlijk
Euh ja.. Daar stel ik me verder ook geen vragen meer bijquote:
Nee ik doel ook niet op deze nummers, maar eerder in de show ging het even harder hier en daar en de show van Inso vanmiddagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal niet zo hard?
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef mr-green het volgende:
Hoi ben denk ik net iets rond 10 uur thuis. weten jullie dat voor draaien
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik doel ook niet op deze nummers, maar eerder in de show ging het even harder hier en daar en de show van Inso vanmiddag
Ja, dat dusquote:
Hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh ja.. Daar stel ik me verder ook geen vragen meer bij![]()
was best lekkere muziek, ik was alleen ff op de verkeerde plekquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Sorry![]()
Maar ik draaide ook best wat rustigere nummers
quote:
Ik vind het hele suffe standaard rockquote:
Ja dat heb ik dus gemistquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Sorry![]()
Maar ik draaide ook best wat rustigere nummers
Haha heel goed. Zoete witte wijn vind ik ook echt niksquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dus
[..]
Haha![]()
Ik heb het alleen met bier, de rest gaat er nog prima in.
Hoewel. Zoete witte wijn ben ik ook wel klaar mee
ben benieuwd nu... KT?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef ValHallen het volgende:
En dankzij QOTSA leerde ik de dame van het volgende nummer kennen.
Volgende keer beterquote:Op woensdag 21 september 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was best lekkere muziek, ik was alleen ff op de verkeerde plek
Mijn hele show ?quote:
Ik dronk het ooit ook nog met ijsquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha heel goed. Zoete witte wijn vind ik ook echt niks
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dronk het ooit ook nog met ijs![]()
Ik ben een mietje
Skunk Anansie/Skinquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
En dankzij PJ begon ik muziek van onafhankelijke, sterke vrouwen te waarderen. Het volgende nummer is een voortborduursel.
De volgende keer vast welquote:
Rode wijnquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Doen er veel
Zonde... Ik hou van droog; en tegenwoordig drink ik veel vaker rode wijn
Maar droog dat schuurt toch heel erg ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Doen er veel
Janis? Nina? Ella?quote:
Toffe show zo, met die verhalen erbijquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
En dankzij PJ begon ik muziek van onafhankelijke, sterke vrouwen te waarderen. Het volgende nummer is een voortborduursel.
Doe ik nu ook niet meer, want nu drink ik ook rode wijnquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Doen er veel
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maar droog dat schuurt toch heel erg ?
Oh, dat mag ookquote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kate Bush. Ben er niet zo ontzettend bekend mee, maar toch tof.
Ik heb heel veel muziek met terugwerkende kracht leren kennen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef WickedTunes het volgende:
Tjee VH, dat dit dus bij jou in de 00's is geland
Dankjequote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toffe show zo, met die verhalen erbij
Zie voorgaande topics ;-)quote:
Ik vind dit persoonlijk hun beste nummerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken maar twee nummers van Porcupine tree.
Trains en Collapse the light into earth.
Fijn dromenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik sluit af. Kan me niet meer concentreren op laptop![]()
Truste mensjes
Slaap lekker !quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik sluit af. Kan me niet meer concentreren op laptop![]()
Truste mensjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |