Iets wat je niet gehad hebt kun je niet missenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oeh, dan heb je deze scene gemist in je leven:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef geluidstechnicus het volgende:
Iemand nog meegedacht om Radio49 als vast programma op Ground FM te knallen?
Zie je wel dat rock tof isquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand me een paar jaar geleden had gezegd dat ik vrijwillig deze show zou uitluisteren....
Maar net als je dingen kunt leren eten kun je ook muziek leren luisteren
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand me een paar jaar geleden had gezegd dat ik vrijwillig deze show zou uitluisteren....
Maar net als je dingen kunt leren eten kun je ook muziek leren luisteren
Rock hield ik al wel van, maar ook het hardere werk luister ik nu graag (tenminste als ik in de stemming benquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zie je wel dat rock tof is
Dit is toch allemaal niet zo hard?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rock hield ik al wel van, maar ook het hardere werk luister ik nu graag (tenminste als ik in de stemming ben
Een vriendin van mij heeft dat dus ook. Maar dan eigenlijk ook met alles qua alcohol. Ze kon vroeger keiiiiiveel hebben; en nu drinkt ze 1 baileys met melk en is dat al te veelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt van de ene op de andere dag vond ik het gewoon smerig
Baileys met melk?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft dat dus ook. Maar dan eigenlijk ook met alles qua alcohol. Ze kon vroeger keiiiiiveel hebben; en nu drinkt ze 1 baileys met melk en is dat al te veel![]()
Ook van de 1 op de andere dag eigenlijk
Euh ja.. Daar stel ik me verder ook geen vragen meer bijquote:
Nee ik doel ook niet op deze nummers, maar eerder in de show ging het even harder hier en daar en de show van Inso vanmiddagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal niet zo hard?
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef mr-green het volgende:
Hoi ben denk ik net iets rond 10 uur thuis. weten jullie dat voor draaien
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik doel ook niet op deze nummers, maar eerder in de show ging het even harder hier en daar en de show van Inso vanmiddag
Ja, dat dusquote:
Hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh ja.. Daar stel ik me verder ook geen vragen meer bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |