Wat een mooie stats!

En wat heerlijk dat jullie mini's t zo goed doen aan de borst BM & KD!! Wat is het toch weer heerlijk om zo'n klein wezentje zelf te kunnen voeden hè!
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef Beessie-Jen het volgende:zo dat is netjes BM! dat doet je meisje goed zeg!!
en KD en Lex gaan ook lekker samen! wat fijn voor jullie!
Hier gaat de voeding ook nog steeds prima.. geen enkel probleem gehad tot dusver.
en misschien rare vraag; want ik wil eigenlijk de voeding niet teveel sturen, maar mijn meisje heeft een bijzonder ritme ontwikkelt, haar nacht begint om 20 uur, dan doet ze dr lange ruk.. (die de meeste kindjes vanaf middernacht pas doen..) meestal komt ze dan pas om 1 uur weer. En erna rond 4/5 uur... helemaal fijn dus. Alleen er is een maar; rond zessen is ze echt helemaal uitgeslapen... nou zou het natuurlijk heel fijn zijn als dit subtiel iets te sturen zou zijn. (aangezien ik nog steeds intens moe ben)
Misschien toch aan het einde van de avond, zo rond 23 uur, wakker maken voor een voeding?
Je kunt t altijd proberen en het in ieder geval een paar dagen de tijd geven voordat je er iets zinnigs van kunt zeggen. Bij Lena heeft het nooit veel zin gehad, zij kwam alsnog op t zelfde tijdstip ondanks een extra voeding en is nog altijd volledig uitgeslapen om 6u
Doe je nu een badje oid voor de voeding van 20u? Wat je ook nog kunt proberen is zorgen dat ze zoveel mogelijk in het licht blijft liggen tot de voeding waarna je hoopt dat ze haar lange ruk in gaat. Dus lampen aan, deuren open etc. Evt kun je haar, als je daar de puf nog voor hebt, 's avonds rond half 11 wakker maken en even lekker in badje doen, dan in alle rust voeden en de echte nacht in gaan met lampen uit...
Ik vrees dat je je ook zult moeten realiseren dat 9u, zoals vroeg is bij Evie, echt een grote uitzondering op de meestal veel vroegere regel is... Een nacht tot 7u maken is voor de meeste kinderen een keurige tijd.
edit: En als het sturen van Liene niet lukt doe je er denk ik hoe dan ook verstandig aan om dan maar for the time being zoveel mogelijk in haar ritme mee te gaan en bij te tanken voor als het weer gedaan is met je verlof straks. Niet gezellig, maar wel o zo nodig, dus hop uiterlijk half 9 je bedje in en die lange ruk met r meeslapen!