Wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Aoraki het volgende:
Tico, bedankt voor je advies!
Ik was zel ook erg tevreden over hoeveel hij was aangekomen. Maar hij drinkt bijna altijd 2 borsten, vandaar dat ik dacht dat er weinig te kolven overbleef. Als mijn kolf binnen is, ga ik 's ochtends eens proberen. Hij isnu 3430 gram met 3 wkn oud, dus het blijft nog een kleintje.
Mannetje begint nu wel veel last van krampjes te krijgen. Vannacht kwm hij ook elke 2 uur. Maarja, ik kan hem dan ook niet anders stil krijgen dan aanleggen, dan zal ie het wel nodig hebben, toch? Misschien heeft ie daarom nu meer kramp...
Floris, goed zo jongen!
Mignonne, hoe wordt ze nu gemeten dan? Doe je dat zelf? Er zal wel een zekere onnauwkeurigheid inzitten, want het lijkt alsof ze absoluut gezien gekrompen is... Ik snap je zorgen, ben benieuwd naar de officiele meting.
Aanleggen aan de lege borst als hij erg snel achter de voeding nog eens een troostslok wilt. Zo krijgt hij vettere melk binnen, die voormelk zorgt idd voor de krampjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Aoraki het volgende:
Tico, bedankt voor je advies!
Ik was zel ook erg tevreden over hoeveel hij was aangekomen. Maar hij drinkt bijna altijd 2 borsten, vandaar dat ik dacht dat er weinig te kolven overbleef. Als mijn kolf binnen is, ga ik 's ochtends eens proberen. Hij isnu 3430 gram met 3 wkn oud, dus het blijft nog een kleintje.
Mannetje begint nu wel veel last van krampjes te krijgen. Vannacht kwm hij ook elke 2 uur. Maarja, ik kan hem dan ook niet anders stil krijgen dan aanleggen, dan zal ie het wel nodig hebben, toch? Misschien heeft ie daarom nu meer kramp...
Floris, goed zo jongen!
Mignonne, hoe wordt ze nu gemeten dan? Doe je dat zelf? Er zal wel een zekere onnauwkeurigheid inzitten, want het lijkt alsof ze absoluut gezien gekrompen is... Ik snap je zorgen, ben benieuwd naar de officiele meting.
ja, dat doe ik nu ook. Maar hij heeft dan echt honger en drinkt de andere borst daarna ook nog vrolijk leeg...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aanleggen aan de lege borst als hij erg snel achter de voeding nog eens een troostslok wilt. Zo krijgt hij vettere melk binnen, die voormelk zorgt idd voor de krampjes.
Oh... Ja das geen troostslokje dan..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Aoraki het volgende:
[..]
ja, dat doe ik nu ook. Maar hij heeft dan echt honger en drinkt de andere borst daarna ook nog vrolijk leeg...
Aankomende? of 8e??quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef WupWup het volgende:
Even een reminder: aanstaande zaterdag in culemborg de viering van de wereld borstvoedingsweek. Met leuke workshops, lezingen, kraampjes en natuurlijk een nieuwe recordpoging simultaan voeden.
Wie gaan?
Bron: PZC.quote:Meer Zeeuwse moeders geven borstvoeding
Ruim een kwart van de Zeeuwse kinderen krijgt in de eerste zes maanden uitsluitend borstvoeding, blijkt uit een meting van TNO in 2010. Dat is bijna een verdubbeling ten opzichte van 2005: toen lag het percentage met 15 procent ruim onder het landelijke gemiddelde (25 procent).
De stijging komt onder meer doordat het Provinciaal Samenwerkingsverband Borstvoeding, dat in 2004 is opgericht, zich heeft ingespannen voor meer deskundigheid over borstvoeding onder zorgverleners.Moedermelk beschermt kinderen tegen allergieën en infectieziekten, en op latere leeftijd tegen diabetes en overgewicht. "Vooral de eerste zes maanden zijn belangrijk, omdat dan de darmen nog in ontwikkeling zijn", zegt verpleegkundige Jacoline de Visser van de GGD.
Elodie wel. Fons is een half jaar geleden gestopt.Hij zei plots dat hij nt meer wist hoe het moest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:25 schreef Asyniur het volgende:
Bass-Miss, drinken je andere kinders nu ook nog bij jou?
netjes! Lex wegen we straks evenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Leo ook. Vandaag alweer op haar geboortegewicht.
oooo wat een heerlijkheid!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
vannacht kwam ie om 1,5 en toen om 9
wat een held
Ha BJquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
en misschien rare vraag; want ik wil eigenlijk de voeding niet teveel sturen, maar mijn meisje heeft een bijzonder ritme ontwikkelt, haar nacht begint om 20 uur, dan doet ze dr lange ruk.. (die de meeste kindjes vanaf middernacht pas doen..) meestal komt ze dan pas om 1 uur weer. En erna rond 4/5 uur... helemaal fijn dus. Alleen er is een maar; rond zessen is ze echt helemaal uitgeslapen... nou zou het natuurlijk heel fijn zijn als dit subtiel iets te sturen zou zijn. (aangezien ik nog steeds intens moe ben)
Misschien toch aan het einde van de avond, zo rond 23 uur, wakker maken voor een voeding?
Je kunt t altijd proberen en het in ieder geval een paar dagen de tijd geven voordat je er iets zinnigs van kunt zeggen. Bij Lena heeft het nooit veel zin gehad, zij kwam alsnog op t zelfde tijdstip ondanks een extra voeding en is nog altijd volledig uitgeslapen om 6uquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo dat is netjes BM! dat doet je meisje goed zeg!!
en KD en Lex gaan ook lekker samen! wat fijn voor jullie!
Hier gaat de voeding ook nog steeds prima.. geen enkel probleem gehad tot dusver.
en misschien rare vraag; want ik wil eigenlijk de voeding niet teveel sturen, maar mijn meisje heeft een bijzonder ritme ontwikkelt, haar nacht begint om 20 uur, dan doet ze dr lange ruk.. (die de meeste kindjes vanaf middernacht pas doen..) meestal komt ze dan pas om 1 uur weer. En erna rond 4/5 uur... helemaal fijn dus. Alleen er is een maar; rond zessen is ze echt helemaal uitgeslapen... nou zou het natuurlijk heel fijn zijn als dit subtiel iets te sturen zou zijn. (aangezien ik nog steeds intens moe ben)
Misschien toch aan het einde van de avond, zo rond 23 uur, wakker maken voor een voeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |