Wat bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Aoraki het volgende:
Tico, bedankt voor je advies!
Ik was zel ook erg tevreden over hoeveel hij was aangekomen. Maar hij drinkt bijna altijd 2 borsten, vandaar dat ik dacht dat er weinig te kolven overbleef. Als mijn kolf binnen is, ga ik 's ochtends eens proberen. Hij isnu 3430 gram met 3 wkn oud, dus het blijft nog een kleintje.
Mannetje begint nu wel veel last van krampjes te krijgen. Vannacht kwm hij ook elke 2 uur. Maarja, ik kan hem dan ook niet anders stil krijgen dan aanleggen, dan zal ie het wel nodig hebben, toch? Misschien heeft ie daarom nu meer kramp...
Floris, goed zo jongen!
Mignonne, hoe wordt ze nu gemeten dan? Doe je dat zelf? Er zal wel een zekere onnauwkeurigheid inzitten, want het lijkt alsof ze absoluut gezien gekrompen is... Ik snap je zorgen, ben benieuwd naar de officiele meting.
Aanleggen aan de lege borst als hij erg snel achter de voeding nog eens een troostslok wilt. Zo krijgt hij vettere melk binnen, die voormelk zorgt idd voor de krampjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Aoraki het volgende:
Tico, bedankt voor je advies!
Ik was zel ook erg tevreden over hoeveel hij was aangekomen. Maar hij drinkt bijna altijd 2 borsten, vandaar dat ik dacht dat er weinig te kolven overbleef. Als mijn kolf binnen is, ga ik 's ochtends eens proberen. Hij isnu 3430 gram met 3 wkn oud, dus het blijft nog een kleintje.
Mannetje begint nu wel veel last van krampjes te krijgen. Vannacht kwm hij ook elke 2 uur. Maarja, ik kan hem dan ook niet anders stil krijgen dan aanleggen, dan zal ie het wel nodig hebben, toch? Misschien heeft ie daarom nu meer kramp...
Floris, goed zo jongen!
Mignonne, hoe wordt ze nu gemeten dan? Doe je dat zelf? Er zal wel een zekere onnauwkeurigheid inzitten, want het lijkt alsof ze absoluut gezien gekrompen is... Ik snap je zorgen, ben benieuwd naar de officiele meting.
ja, dat doe ik nu ook. Maar hij heeft dan echt honger en drinkt de andere borst daarna ook nog vrolijk leeg...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aanleggen aan de lege borst als hij erg snel achter de voeding nog eens een troostslok wilt. Zo krijgt hij vettere melk binnen, die voormelk zorgt idd voor de krampjes.
Oh... Ja das geen troostslokje dan..quote:Op woensdag 28 september 2011 13:42 schreef Aoraki het volgende:
[..]
ja, dat doe ik nu ook. Maar hij heeft dan echt honger en drinkt de andere borst daarna ook nog vrolijk leeg...
Aankomende? of 8e??quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef WupWup het volgende:
Even een reminder: aanstaande zaterdag in culemborg de viering van de wereld borstvoedingsweek. Met leuke workshops, lezingen, kraampjes en natuurlijk een nieuwe recordpoging simultaan voeden.
Wie gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |