+1quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie
Inderdaad!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef WupWup het volgende:
Die hema voedingsbh's zijn wel vreselijk goede anticonceptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Idem, ik heb ze zonder beugel en ik heb er twee, draag ze dus afwisselend van elkaar. Erg saai, maar ja, goede steun is normaal al belangrijk, nu helemaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik wilde ook wel voedingsbh's van 10 of 20 euro... de mijne zijn allemaal veulll duurder.. pff lastig met een grotere cupmaat. (G) Ik heb alleen Anita's en die zijn zo rond de 50 euro...
pfffffff
Hoe moeilijk is nou voeden op verzoek... Echt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Aoraki het volgende:
Aventura, fijn dat je er zelf vrede mee hebt, maar het is wel moeilijk...
mooie curves Pessie!
Hema BHs zijn niet echt charmant, nee. (ze gaan overigens wel tot cup D). Ik heb zwarte, die zijn net een tikkie beter dan die witte...
Vandaag mannetje nog maar eens wezen wegen op cb: in 1 week 410 gram bijgekomen![]()
verpleegkundige vond het teveel... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Hij is donderdag 4 weken en nu 3800 gram... Dat valt toch wel mee? Ik moest hem maar elke 3 uur aanleggen en niet eerder. Das makkelijk gezegd, als meneer honger heeft is hij heel overtuigend. Bovendien zal hij het wel nodig hebben.
Vandaag zelf ook bij de HA geweest en een allergie en astma test gedaan. Nou, ik ben voor alles wat ze getest hebben allergisch en heb ook astma. Dus ik ga nu proberen om de borstvoeding zo lang mogelijk vol te houden zodat mannetje misschien iets minder kans heeft...
bij een volgende vraag ik hechtdraad in verschillende kleurtjes, maak dr maar een leuk borduurwerkje vanquote:
Zeker als je de meters er na een paar weken nog uittrekt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij een volgende vraag ik hechtdraad in verschillende kleurtjes, maak dr maar een leuk borduurwerkje vandat blauw en paars ben k nu wel zat
Best veel helaas en dat zijn de dames die dan denken dat ze te weinig melk hebben of dat melk niet voedzaam kan zijn, een flesje bij gaan geven, nog een flesje en zo uiteindelijk op kunstvoeding overstappen. Dankzij de geweldige adviezen over borstvoeding van het consultatiebureau.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:22 schreef Aoraki het volgende:
ik weet dat ik niet naar hun advies moet luisteren, omdat ik hier meelees. en dan nog word ik er onzeker van. ik vraag me af hoeveel vrouwen dit advies wel opvolgen en vervolgens met een ongelukkig hongerig kind zitten.
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Best veel helaas en dat zijn de dames die dan denken dat ze te weinig melk hebben of dat melk niet voedzaam kan zijn, een flesje bij gaan geven, nog een flesje en zo uiteindelijk op kunstvoeding overstappen. Dankzij de geweldige adviezen over borstvoeding van het consultatiebureau.
Ik ben fan, kun je het merken?
Kan het me goed voorstellen. Mijn verloskundige trok aan m'n kraambed een moeilijk gezicht over de frequentie van voedingen en vroeg vervolgens of het niet een goed idee was om water bij te geven. Nee dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben contactpersoon en zelfs ik werd nog onzeker van mn verloskundige dat Leyla teveel en te vaak dronk in de kraamweek...
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef WupWup het volgende:
Vind je het gek dat ze drie keer moeten knippen
Pessie, geef je hem pokon ofzo![]()
Aoraki, EOIAOU! ene oor in, andere oor uit
Of een wvk die vind dat je kind te weinig aankomt en zegt dat je maar 1 of 2 flesjes bij moet gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Best veel helaas en dat zijn de dames die dan denken dat ze te weinig melk hebben of dat melk niet voedzaam kan zijn, een flesje bij gaan geven, nog een flesje en zo uiteindelijk op kunstvoeding overstappen. Dankzij de geweldige adviezen over borstvoeding van het consultatiebureau.
Ik ben fan, kun je het merken?
Probeer zo blank mogelijk erin te gaan. 2e ronde nieuwe kansen... Je hebt nu zelf ervaring, je weet wat er niet goed ging, daar kun je een hoop voordeel mee halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Sandous het volgende:
Ik heb met mn dochtertje heel wat gedoe gehad met bv, ze wilde niet aanhappen..(te vlakke tepels) werd driftig en boos als ze moest drinken.. heel gedoe, ben slecht geholpen door de kraamzorg (na 2 x oefenen, 2e dag zei zei: ach pak gewoon een flesje joh, wat doe je nou moeilijk). Kan jij weer je ding doen.Pfff.
Ik heb tepelhoedjes gebruikt, vingervoedern, veel huid/huid contact... Maar na 2 maanden aanklungelen.. was het een drama met live voeden. Heb daarna 10 maanden fulltime gekolfd (ben er heel blij mee!).
Maar hoop dit keer gewoon meer geluk te hebben, en ook goede begeleiding als dat nodig is. Dus kom hier zeker nog heel wat vragen stellen.. en lees nu al mee! (zie dit als een reactie, mn ei kwijt)
Oeh, ik vind mezelf helemaal geen fanatiekeling.. Ik vind het gewoon leuk om te doen. En als ik merk dat een moeder graag borstvoeding geef en dat het door een omgeving om zeep geholpen wordt door slechte adviezen en begeleiding dan vind ik dat gewoon heel vervelend. Zeker omdat zo'n moeder zich daar meestal ook rot over voelt, een gevoel van falen mee krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:31 schreef Aoraki het volgende:
tsja, ik zou het zelf ook wel prettig vinden als hij er wat langer tussen de voedingen liet. Ik ben nu eenmaal niet zo'n bv-fanatiekeling als sommige hier. Maar zolang hij aangeeft het nodig te hebben, blijf ik het maar geven...
Plus, weet je hulplijnen! Bel laagdrempelig een vrijwilligster van de VBN of LLL, dat is gratis en die dames weten ontzettend veel. Als ze er niet uitkomen of er moet echt iemand aan je bed komen, dan zullen ze je alsnog verwijzen naar een lactatiekundige. Dus ook bellen in je kraamweek, niet gaan aanmodderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Probeer zo blank mogelijk erin te gaan. 2e ronde nieuwe kansen... Je hebt nu zelf ervaring, je weet wat er niet goed ging, daar kun je een hoop voordeel mee halen.
Ik denk dat de meeste vaak voeden heel intensief zullen vinden, bv zo'n 8/10 keer per dag tegenover mensen die een flesje geven 5 keer per dag, dat is wel een schril contrast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:31 schreef Aoraki het volgende:
tsja, ik zou het zelf ook wel prettig vinden als hij er wat langer tussen de voedingen liet. Ik ben nu eenmaal niet zo'n bv-fanatiekeling als sommige hier. Maar zolang hij aangeeft het nodig te hebben, blijf ik het maar geven...
ik bedoel dat ook niet rot ofzo... Maar ik ervaar het gewoon niet als iets heel bijzonders of moois.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ik vind mezelf helemaal geen fanatiekeling.. Ik vind het gewoon leuk om te doen. En als ik merk dat een moeder graag borstvoeding geef en dat het door een omgeving om zeep geholpen wordt door slechte adviezen en begeleiding dan vind ik dat gewoon heel vervelend. Zeker omdat zo'n moeder zich daar meestal ook rot over voelt, een gevoel van falen mee krijgt.
Ik ervaar het ook niet als iets bijzonders, maar als de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:39 schreef Aoraki het volgende:
[..]
ik bedoel dat ook niet rot ofzo... Maar ik ervaar het gewoon niet als iets heel bijzonders of moois.
Ik smelt dan weer wel als lief hem een flesje met afgekolfde melk geeft...
oh! die heb k nog niet gehad idd~! jaaa doen wequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:21 schreef WupWup het volgende:
Ik heb witKom je bij mij de volgende keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |