abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102684825
figuurknippen ftw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102684837
oi! :D
dat was de oudste hoor ;( die kwam met een relatief beschaafd gewicht voor haar termijn, en nog een klein hoofd ook. Maar als je je kop scheef houdt dan ga da nie passen nie he!
:)
pi_102684894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:17 schreef Ticootje het volgende:
figuurknippen ftw.
bij een volgende vraag ik hechtdraad in verschillende kleurtjes, maak dr maar een leuk borduurwerkje van O+ dat blauw en paars ben k nu wel zat :+
pi_102684938
Ik heb wit O+ Kom je bij mij de volgende keer?
pi_102684941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

bij een volgende vraag ik hechtdraad in verschillende kleurtjes, maak dr maar een leuk borduurwerkje van O+ dat blauw en paars ben k nu wel zat :+
Zeker als je de meters er na een paar weken nog uittrekt.
pi_102684988
ik weet dat ik niet naar hun advies moet luisteren, omdat ik hier meelees. en dan nog word ik er onzeker van. ik vraag me af hoeveel vrouwen dit advies wel opvolgen en vervolgens met een ongelukkig hongerig kind zitten.

ik had nietjes :7 keizersnede
pi_102685019
Ik ben contactpersoon en zelfs ik werd nog onzeker van mn verloskundige dat Leyla teveel en te vaak dronk in de kraamweek...
pi_102685069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:22 schreef Aoraki het volgende:
ik weet dat ik niet naar hun advies moet luisteren, omdat ik hier meelees. en dan nog word ik er onzeker van. ik vraag me af hoeveel vrouwen dit advies wel opvolgen en vervolgens met een ongelukkig hongerig kind zitten.
Best veel helaas en dat zijn de dames die dan denken dat ze te weinig melk hebben of dat melk niet voedzaam kan zijn, een flesje bij gaan geven, nog een flesje en zo uiteindelijk op kunstvoeding overstappen. Dankzij de geweldige adviezen over borstvoeding van het consultatiebureau.
Ik ben fan, kun je het merken? :')
pi_102685079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:

[..]

Best veel helaas en dat zijn de dames die dan denken dat ze te weinig melk hebben of dat melk niet voedzaam kan zijn, een flesje bij gaan geven, nog een flesje en zo uiteindelijk op kunstvoeding overstappen. Dankzij de geweldige adviezen over borstvoeding van het consultatiebureau.
+1
pi_102685093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben contactpersoon en zelfs ik werd nog onzeker van mn verloskundige dat Leyla teveel en te vaak dronk in de kraamweek...
Kan het me goed voorstellen. Mijn verloskundige trok aan m'n kraambed een moeilijk gezicht over de frequentie van voedingen en vroeg vervolgens of het niet een goed idee was om water bij te geven. Nee dus.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:27:47 #286
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102685140
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:15 schreef WupWup het volgende:
Vind je het gek dat ze drie keer moeten knippen :+

Pessie, geef je hem pokon ofzo :o

Aoraki, EOIAOU! ene oor in, andere oor uit
Waarschijnlijk :Y) . Tsja, ik weet niet, 3 tussendoortjes waarvan 1 keer fruit, 3 maaltijden en 2× borstvoeding. Hij eet wat hij wil eten, meer niet dus zal wel goed zijn denk ik? De arts was blij, daar zat hij precies op de middenlijn.

Aoraki, inderdaad niets van aantrekken.

Mignonne :o 4270 gram uit het geboortekanaal :o WOWWWW.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:30:00 #287
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102685197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:25 schreef WupWup het volgende:

[..]

Of een wvk die vind dat je kind te weinig aankomt en zegt dat je maar 1 of 2 flesjes bij moet geven :') gelukkig ben ik koppig :+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:30:35 #288
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102685224
Ik heb met mn dochtertje heel wat gedoe gehad met bv, ze wilde niet aanhappen..(te vlakke tepels) werd driftig en boos als ze moest drinken.. heel gedoe, ben slecht geholpen door de kraamzorg (na 2 x oefenen, 2e dag zei zei: ach pak gewoon een flesje joh, wat doe je nou moeilijk). Kan jij weer je ding doen.Pfff.

Ik heb tepelhoedjes gebruikt, vingervoedern, veel huid/huid contact... Maar na 2 maanden aanklungelen.. was het een drama met live voeden. Heb daarna 10 maanden fulltime gekolfd (ben er heel blij mee!).

Maar hoop dit keer gewoon meer geluk te hebben, en ook goede begeleiding als dat nodig is. Dus kom hier zeker nog heel wat vragen stellen.. en lees nu al mee! (zie dit als een reactie, mn ei kwijt)
pi_102685258
tsja, ik zou het zelf ook wel prettig vinden als hij er wat langer tussen de voedingen liet. Ik ben nu eenmaal niet zo'n bv-fanatiekeling als sommige hier. Maar zolang hij aangeeft het nodig te hebben, blijf ik het maar geven...
pi_102685298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Sandous het volgende:
Ik heb met mn dochtertje heel wat gedoe gehad met bv, ze wilde niet aanhappen..(te vlakke tepels) werd driftig en boos als ze moest drinken.. heel gedoe, ben slecht geholpen door de kraamzorg (na 2 x oefenen, 2e dag zei zei: ach pak gewoon een flesje joh, wat doe je nou moeilijk). Kan jij weer je ding doen.Pfff.

Ik heb tepelhoedjes gebruikt, vingervoedern, veel huid/huid contact... Maar na 2 maanden aanklungelen.. was het een drama met live voeden. Heb daarna 10 maanden fulltime gekolfd (ben er heel blij mee!).

Maar hoop dit keer gewoon meer geluk te hebben, en ook goede begeleiding als dat nodig is. Dus kom hier zeker nog heel wat vragen stellen.. en lees nu al mee! (zie dit als een reactie, mn ei kwijt)
Probeer zo blank mogelijk erin te gaan. 2e ronde nieuwe kansen... Je hebt nu zelf ervaring, je weet wat er niet goed ging, daar kun je een hoop voordeel mee halen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:33:01 #291
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102685303
Mijn VK's waren echt enorm pro bv en ook goed op de hoogte...
Kind bij je in bed tijdens de kraamweek, op de borst, niet laten huilen, 10/12 keer per dag voeden, voeden op verzoek vd baby. Vaker mag altijd, minder liever niet, niet laten doorslapen, enz, enz..

Aoraki, die van mij ging van 3835 bij de geboorte, naar 5256 bij 5 weken. *)
Niets mis mee en voeden op verzoek rules, ik heb zo'n blij en gezond kind.
pi_102685352
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:31 schreef Aoraki het volgende:
tsja, ik zou het zelf ook wel prettig vinden als hij er wat langer tussen de voedingen liet. Ik ben nu eenmaal niet zo'n bv-fanatiekeling als sommige hier. Maar zolang hij aangeeft het nodig te hebben, blijf ik het maar geven...
Oeh, ik vind mezelf helemaal geen fanatiekeling.. Ik vind het gewoon leuk om te doen. En als ik merk dat een moeder graag borstvoeding geef en dat het door een omgeving om zeep geholpen wordt door slechte adviezen en begeleiding dan vind ik dat gewoon heel vervelend. Zeker omdat zo'n moeder zich daar meestal ook rot over voelt, een gevoel van falen mee krijgt.
pi_102685376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Probeer zo blank mogelijk erin te gaan. 2e ronde nieuwe kansen... Je hebt nu zelf ervaring, je weet wat er niet goed ging, daar kun je een hoop voordeel mee halen.
Plus, weet je hulplijnen! Bel laagdrempelig een vrijwilligster van de VBN of LLL, dat is gratis en die dames weten ontzettend veel. Als ze er niet uitkomen of er moet echt iemand aan je bed komen, dan zullen ze je alsnog verwijzen naar een lactatiekundige. Dus ook bellen in je kraamweek, niet gaan aanmodderen.
pi_102685476
Oh en als cp krijg ik dus moeders aan de telefoon, die inderdaad al zoveel verkeerd advies hebben gehad, al weken aanmodderen, het zo spuugzat zijn, dat ze mij bellen omdat ze info willen over afbouwen :'( ... Bijna huilend heb ik ze soms aan de lijn...

Uiteraard krijgen ze info waar ze om vragen, maar geef ik ongevraagd toch ook nog wat juiste info... Soms zou ik graag eens om een hoekje kijken wat ze uiteindelijk doen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:38:34 #295
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102685486
Thnx dames, Ga er dit keer ook blanco in (wel met bagage bv info). Heb toen maanden op dat forum van borstvoeding gezeten.. En als het moet doe ik t dit keer ook incl. lactatiekundige etc.

Heb ze dit keer gezegd dat ik een andere kraamzorg wilde hebben (ze woont tegenover me, lekker makkelijk voor haar)maar NO, geen KD praktijken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:38:41 #296
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102685495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:31 schreef Aoraki het volgende:
Ik denk dat de meeste vaak voeden heel intensief zullen vinden, bv zo'n 8/10 keer per dag tegenover mensen die een flesje geven 5 keer per dag, dat is wel een schril contrast.

Maar het went wel moet ik zeggen, in het begin was ik 10x per dag echt een half uur of langer er mee bezig. Nu is het aanleggen, 5 minuten drinken, boeren, schone broek en t mupke kan lekker spelen. Al zijn er uitzonderingen 's avonds of als ze heel moe is...
pi_102685514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oeh, ik vind mezelf helemaal geen fanatiekeling.. Ik vind het gewoon leuk om te doen. En als ik merk dat een moeder graag borstvoeding geef en dat het door een omgeving om zeep geholpen wordt door slechte adviezen en begeleiding dan vind ik dat gewoon heel vervelend. Zeker omdat zo'n moeder zich daar meestal ook rot over voelt, een gevoel van falen mee krijgt.
ik bedoel dat ook niet rot ofzo... Maar ik ervaar het gewoon niet als iets heel bijzonders of moois.
Ik smelt dan weer wel als lief hem een flesje met afgekolfde melk geeft...
pi_102685555
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:39 schreef Aoraki het volgende:

[..]

ik bedoel dat ook niet rot ofzo... Maar ik ervaar het gewoon niet als iets heel bijzonders of moois.
Ik smelt dan weer wel als lief hem een flesje met afgekolfde melk geeft...
Ik ervaar het ook niet als iets bijzonders, maar als de normaalste zaak van de wereld. ;)
pi_102685600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:21 schreef WupWup het volgende:
Ik heb wit O+ Kom je bij mij de volgende keer?
oh! die heb k nog niet gehad idd~! jaaa doen we *O*
spaar ze allemaal O+
pi_102685612
je hebt ook altijd je antwoord klaar, he? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')