Die werd al ondersteund door dit artikel:quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je praat over dorpen en kleine steden... En je komt met grote internationale steden..
Ja, dat is Ede. Niet bepaald een klein dorpje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die werd al ondersteund door dit artikel:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_edese_schoo.html
Nu heeft men echter de cijfers om dergelijke beweringen te onderbouwen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook al. Ik ken het.
Dus een dorp is representatief voor heel Nederland natuurlijk. En er wordt een aanname gedaan die jij lukraak overneemt en nergens op gestaaft is, maar geroepen wordt door de partij die de regelgeving wil invoeren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rustig knul. Je ziet overal Wilders en gedraagt je wilder dan zijn volgers.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dus een dorp is representatief voor heel Nederland natuurlijk. En er wordt een aanname gedaan die jij lukraak overneemt en nergens op gestaaft is, maar geroepen wordt door de partij die de regelgeving wil invoeren.
Ik ben rustig, maar als jij ongegronde aannames gaat doen is dat niet terecht.MIsschien dat ik het anders heb geïnterpreteerd:quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rustig knul. Je ziet overal Wilders en gedraagt je wilder dan zijn volgers.
Ik spreek nergens over alle dorpen en steden. Voor een dorp is bewijs aangeleverd, voor steden ook.
Het gaat me er verder niet om of dit gebeurd of niet. Het gaat erom dat de rode draad genegeerd wordt die het verleden al toonde. Zelfs als je cijfers overdraagt.
Het heeft niet zoveel zin direct om je heen te slaan omdat het je niet aanstaat en/of jij gelijk bij elk allochtoon/moslim kritiek de hel van Wilders voor je ogen hebt. Dit zijn de feiten en het doortrekken zoals de afgelopen jaren al hebben bewezen is niet meer dan rationeel.
heb ik het vandaag nog over gehad op school. Er komen maar 2000 immigranten door de asielzoekerskeuring heen per jaar en dan gaan ze het hebben over 50% allochtoon rot toch op manquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben rustig, maar als jij ongegronde aannames gaat doen is dat niet terecht.MIsschien dat ik het anders heb geïnterpreteerd:
"Nouja, zelfs dorpen en kleine steden praten al over "minimaal 50% allochtoon".
En nee de aantallen qua groei zijn niet schrikbarend.
PS: doe geen aannames over mij, die ook nergens op gestaafd zijn.
Weet je, men wilde feiten... en nu staan ze niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik ben rustig, maar als jij ongegronde aannames gaat doen is dat niet terecht.MIsschien dat ik het anders heb geïnterpreteerd:
PS: doe geen aannames over mij, die ook nergens op gestaafd zijn.
Uuhm, ik wil niet vervelend doen, maar die feiten van jou ondersteunen je beweringen niet. Sterker, ze lijken die eerder tegen te spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je, men wilde feiten... en nu staan ze niet aan.
Ik verbaas me dan ook niet over de warrige reacties.
Welke feiten? Ik zie alleen veel allochtonen in grote steden, maarja dat is al zo sinds de Gouden eeuw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je, men wilde feiten... en nu staan ze niet aan.
Ik verbaas me dan ook niet over de warrige reacties.
Ik meen me te herinneren dat in amsterdam al >50% allochtoon is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef Killaht het volgende:
Kunnen maar 2 dingen beteken: of je kunt cijfers niet goed lezen, of je staat met je vingers in de oren te stampvoeten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, ik wil niet vervelend doen, maar die feiten van jou ondersteunen je beweringen niet. Sterker, ze lijken die eerder tegen te spreken.
Wat willen die Wilders adepten nou eigenlijk? Moet elk kindje van niet westerse achtergrond weg? Wat voor nut heeft zo'n "allochtonenstop" op school nou?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee jij komt met Amsterdam terwijl je over kleine steden/dorpen praatquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kunnen maar 2 dingen beteken: of je kunt cijfers niet goed lezen, of je staat met je vingers in de oren te stampvoeten.
Moet je ze vragen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat willen die Wilders adepten nou eigenlijk?
Wederom, geen idee. Het ging me om de 50% regel.quote:Moet elk kindje van niet westerse achtergrond weg? Wat voor nut heeft zo'n "allochtonenstop" op school nou?
Dat was al bewezen door dat artikel. Verder is Rotterdam ook al over de 50%.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee jij komt met Amsterdam terwijl je over kleine steden/dorpen praat
Toch wel hoor. Nog maar een keer lezen dan misschien?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, ik wil niet vervelend doen, maar die feiten van jou ondersteunen je beweringen niet. Sterker, ze lijken die eerder tegen te spreken.
Nee dat heb je nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat was al bewezen door dat artikel. Verder is Rotterdam ook al over de 50%.
Ik weet niet waar je heen wilt maar ik heb mijn punt onderbouwd. Like it or not.
Prima, wat vindt jij van een allochtonenstop op een school in bv Ede?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet je ze vragen.
[..]
Wederom, geen idee. Het ging me om de 50% regel.
Je wijkt af.
Oke.quote:
Ik kan geen goed argument in dat artikel vinden waarom ze het moeten doen, of niet moeten doen. Ze zoeken het maar zelf uit. Bij gebrek aan volledig verhaal is het verstandig je er niet mee te bemoeien. Dat laat ik over aan populisten zoals jij en "Henk & Ingrid".quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Prima, wat vindt jij van een allochtonenstop op een school in bv Ede?
Argument om het niet te doen: waar moeten die kinderen dan heen? Lekker ongeschoold laten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik kan geen goed argument in dat artikel vinden waarom ze het moeten doen, of niet moeten doen. Ze zoeken het maar zelf uit. Bij gebrek aan volledig verhaal is het verstandig je er niet mee te bemoeien.
Aha ik ben een populist...quote:Dat laat ik over aan populisten zoals jij en "Henk & Ingrid".
Dat vind ik van iedereen die niet goed leest, cijfers negeert maar wel het hardste schreeuwt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |