Nope, het plaatje is veel breder dan dat. En dat heb ik al vaker verteld en jij hebt die vraag al vaker gesteld. Korsakoff?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Hofstad, maak je je nou echt zo druk om moslims?
Man, laat toch eens gaan. Kijk eens een leuke film, bezoek een concert van je favorietje artiest en bovenal: zoek een betere baan en vertrek uit dat shithole wat jij je buurt noemt. Is beter voor je gezondheid.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nope, het plaatje is veel breder dan dat. En dat heb ik al vaker verteld en jij hebt die vraag al vaker gesteld. Korsakoff?
Dat is mijn standpunt aangaande zendelingen. Niet de Christenen an sich. Groot verschil.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sterker nog: Mutant01 hier juicht het toe omdat 'de jonge Marokkaanse staat dit niet kan gebruiken vanwege de stabiliteit'.
Waar Wilders naar wijst, zal mij een worst wezen. Dat jij hem serieus neemt is iets wat jij volstrekt zelf moet weten. Ik voel mij namelijk niet aangesproken door zijn retoriek, jij kennelijk wel. Als jij denkt dat een sneer naar je tweede thuisland of een sneer naar de Marokkaanse gemeenschap zelf een oplossing is om van Dhr Wilders af te komen, dan vind ik je uitermate naief.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef HAKIM_1988 het volgende:
@ Mutant01
[..]
Volgens bepaalde linkse partijen is wel meer 'offtopic'. Dat is waarom ze zoveel stemmen verliezen tav de PVV. Mijn bovengenoemde reactie is wel waar Wilders oa. naar wijst en dan moeten wij ons weer verdedigen als hij iets vergelijkbaars - maar dan andersom - wil invoeren in Nederland.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, laat toch eens gaan. Kijk eens een leuke film, bezoek een concert van je favorietje artiest en bovenal: zoek een betere baan en vertrek uit dat shithole wat jij je buurt noemt. Is beter voor je gezondheid.
Maar natuurlijk joh. Over twintig jaar is half Nederland islamitisch en zien we op elke hoek van de straat hoofddoeken. Mag ik vragen waar jij dergelijke voorspellingen op baseert? Laat me raden: Grote Geert roept het en je neemt het direct voor waar aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man je weet echt niets, niets van mij en je snapt er echt niets van. Alsof je dat allemaal niet kan doen als je anders over de zaken denkt dan jij.
Ik BEN al 3 jaar geleden uit die tyfusbuurt verhuist. Neemt niet weg dat ik er nog regelmatig kom. Zo groot is het hier in NL niet he. En het doet niets eraan af wat er gebeurt, ook op grotere schaal. Over 20 jaar is het hier ook een grote theedoekzooi. Net zoals met tientallen andere wijken, voorsteden etc al is gebeurt de afgelopen decennia. En niet alleen in Nederland, maar in heel Europa.
Dat jij nou leeft volgens het motto ogen dicht dan zie ik het niet
Dat, dus eigenlijk niet eens discussiewaardig.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef hydroven het volgende:
Als Wilders minder minaretten wil hebben moet hij toch sterkere argumenten hebben dan:
1) De minaretten doen pijn aan de ogen.
2) Het zijn torens van een oprukkende woestijnideologie.
Maar hunnie doen het ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Marokko zet massaal christenen het land uit
http://www.westelijkesahara.be/index.php?cat=106&art=1448
Maar dat is dan natuurlijk normaal. Bijna geen Marokkaan (of nederlander) te vinden die zich hier druk om heeft gemaakt.
Beangstigend ja. Ik schaam me diep als nederlander.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die anno 2011 nog steeds vallen voor Wilders zijn populaire prietpraat
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_edese_schoo.htmlquote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar natuurlijk joh. Over twintig jaar is half Nederland islamitisch en zien we op elke hoek van de straat hoofddoeken. Mag ik vragen waar jij dergelijke voorspellingen op baseert? Laat me raden: Grote Geert roept het en je neemt het direct voor waar aan.
Maar goed, leef jij lekker de rest van je leven in angst, dan ga ik lekker de Bourgondier uithangen. Adieu
Moet dat artikel bewijzen dat er over twintig jaar een veelvoud aan hoofddoeken rondloopt in Nederland?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_edese_schoo.html
Laat Koos het maar niet horen. Het is toch allemaal niet woar want bei uns in Kampen ist nie so.
Nouja, zelfs dorpen en kleine steden praten al over "minimaal 50% allochtoon".quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet dat artikel bewijzen dat er over twintig jaar een veelvoud aan hoofddoeken rondloopt in Nederland?
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nouja, zelfs dorpen en kleine steden praten al over "minimaal 50% allochtoon".
Als je dat 10 jaar geleden voorspelde was je ook al een idioot en racist.
De lijn doortrekken is een logische beredenering omdat de samenleving niets laat zien van een afname. Dus hoe lang denk je het nog vol te houden?
Nieuwsbladen, internet, cijfers, TV...quote:
Dit. Moslims zijn zo 2009.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
Wanneer gaat Wilders zich eens richten op het probleem van de massa-immigratie - die tegenwoordig toch echt vooral uit Oost Europa en niet uit de moslimlanden komt ?
Of mag dat niet van zijn Oostblok vrouw
Nou laat die cijfers dan maar zien....quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nieuwsbladen, internet, cijfers, TV...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De lijn doortrekken is een logische beredenering omdat de samenleving niets laat zien van een afname. Dus hoe lang denk je het nog vol te houden?
De immigratie van islamitische immigranten is al fors gedaald en moslims die in Nederland wonen krijgen lang niet meer zoveel kinderen als twee decennia geleden. Met andere woorden; de groei zal niet of nauwelijks doorzetten. In plaats daarvan zal het aantal moslims in Nederland zich stabiliseren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook al. Ik ken het.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De immigratie van islamitische immigranten is al fors gedaald en moslims die in Nederland wonen krijgen lang niet meer zoveel kinderen als twee decennia geleden. Met andere woorden; de groei zal niet of nauwelijks doorzetten. In plaats daarvan zal het aantal moslims in Nederland zich stabiliseren.
http://statline.cbs.nl/St(...),G4&CHARTTYPE=1&VW=Tquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nou laat die cijfers dan maar zien....
Leuk maar dat onderbouwt je stelling niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...),G4&CHARTTYPE=1&VW=T
Echt wat een onzinquote:zelfs dorpen en kleine steden praten al over "minimaal 50% allochtoon".
Je praat over dorpen en kleine steden... En je komt met grote internationale steden..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...),G4&CHARTTYPE=1&VW=T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |