Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alles in mijn herinnering, maar sowieso alles wat 5+ jaar al in NL was. Ivm de onmenselijkheid van iemand zo lang in onzekerheid laten.
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Helaas geen tijd gehad vandaag, net thuis ook.
Hoe staat het er voor?
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig, Geert. Al je tijd verspild met geleuter over immigratie en minaretten.
Geen idee, vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Het erge is dat er mensen in NL wonen die dit allemaal geloven.
Gelde zeker ook voor de mensen die 5+ jaar al op een beslissing wachtte. Zoals al gezegd, in mijn herinnering ook voor de overige migranten. Maar dat kan ik vaudt hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.
Ja, had al het één en ander gelezen over Wilders net.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaag
Ja, zo'n 1,5 miljoen Nederlanders.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Het erge is dat er mensen in NL wonen die dit allemaal geloven.
Ja, want asielzoekerscentra in gebieden waar men links stemt is geen geleuterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jij vond het géén geleuter ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wilders is al jaren aan het benoemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |