quote:
Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef Tjado het volgende:[..]
Haha sorry, was niet lui bedoeld ofzo

. Is sowieso wel handig denk ik in dit topic om dat soort dingen te vermelden of een linkje erbij te zetten

Handig misschien, (sociaal) verplicht nog altijd niet natuurlijk.

Ik begrijp niet waarom, als je alle info die je benodigd hebt, niet zelf even probeert te kijken hoe iets nu zit. Is een stukje zelfstandigheid waardoor je sneller antwoord hebt en andere niet tot 'last' bent. Ik bedoel, helpen doen we graag, maar iets doen wat een ander zelf ook met gemak kan, dat sparen we ons liever natuurlijk; ik in ieder geval.

Ik moet m'n aantal posts in deze reeks omlaag brengen moet je weten...

quote:
'Lang geleden' jonge...

'Flippo's', die waren pas lang geleden.

quote:
Op zondag 25 september 2011 13:17 schreef marco_sire het volgende:Voor de zaklampkenners:
Als ik de meest felle wil wat is dan aan te raden -->
3 x cree 3800 lumen
Of
6 x cree 2000 lumen
Voor de tabletvragen: kijk ook eens op samenkopen.net!
Ik vind de 6x CREE LED (Romisen RC-T6) eigenlijk fijner dan de SkyRay (3x CREE LED). Die laatste heeft meer een wazige focus op de bundel, is weliswaar wat feller (maar eigenlijk niet zo heel veel van te merken vind ik), de bediening van de knop op de zijkant en de modes vind ik ook fijner dan die bij de SkyRay en de Romisen is nog goedkoper ook.
quote:
Ik was de eerste. Maar ja, ik ben dan ook RaZ van MP4Nation.

quote:
Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef neo2000 het volgende:[..]
Heerlijk, het niveau waarop wij Nederlanders denken Engels te kunnen!
Zie veel muizen voorbij komen. Alles in mij (na de eerste keer zelf m'n neus gestoten te hebben) zegt dat muizen uit China geen goed idee is. (1 poging gedaan met een DX noname muis, deze kraakte langs alle kanten en na ongeveer 3 maanden maakten de batterijen niet genoeg contact meer -> prullenbak) Maar toch zit ik elke keer weer te kijken naar Chinamuizen.
Heb hier een in NL gekochte budget gaming muis van Sharkoon, welke ook niet echt duur was, maar gewoonweg kraakt. Zulke build quality is dus niet alleen voorbehouden aan China zo blijkt.

Dus uhm.. Ervaringen opsten met muizen als deze binnen zijn much?

Ik ben het eens met deze man! Daarom moet je dat ook gewoon niet doen.

Je kunt beter jaren plezier van een oerdegelijke en superfijne muis hebben, dan er 5 per jaar verslijten, weliswaar goedkoop zijn, maar niet oerdegelijk en eigenlijk ook niet fijn in gebruik en je jezelf dus tekort doet en zoveel meer plezier hebt van een goeie en het geld er ook makkelijk uit haalt.

Ik bedoel, mijn muis is een
Logitech M705, gekocht een jaar geleden ofzo ergens, was iets van ¤35,-. Superfijn om mee te werken, zeker vanwege het 'flywheel scrolling' en de batterijen die erbijkwamen (non-rechargable) zitten er nog altijd in, schijnen nog twee jaar mee te gaan ook. Laten we zeggen dat ik die opmaak, dan betaal ik een kleine 12 euro per jaar om een superfijne muis te gebruiken. Dat lijkt me een betere optie dan elk jaar 2 kutmuisjes van 6 euro/stuk te gebruiken.

Natuurlijk heeft China ook heus wel goede muizen, maar die zijn dan haast van dezelfde prijs als kwaliteitsmuizen op de westerse markt. Ik heb zoveel crappy muizen al versleten, met koordhaspel, minimuisjes, bedraad, draadloos, optisch, met laser, altijd merkloos, van een crapmerk en eentje wat duurder van Medion met oplaadstation maar het is gewoon allemaal prut dat snel kapot gaat. Een muis gebruik je zowat dag in dag uit, dat moet gewoon goed voor elkaar zijn.

Imho uiteraard.
quote:
Dat is natuurlijk ook weer een vraag die eigenlijk niet gesteld hoeft te worden met tegenwoordig sites als
www.watchmouse.com/nl/checkit.php en
www.downornot.com .

Misschien een idee om in de OP te plakken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz