quote:
Mensen die in het verleden risico hebben gelopen, mogen hier nu niet de vruchten van plukken?quote:
Het zou juist averechts werken als je nu die 52% naar 60% of meer zou ophogen. Een ding staat voor mij wel vast en dat is dat ze in de VS het tarief wel mogen ophogen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:52 schreef themole het volgende:
De reden dat miljonairs in NL niets aanbiededen is omdat zij 52% inkomstenbelasting betalen. Buffet betaalt maar 25%.
Kansloze post, zoek maar eens op naar wie hij vernoemd is voor je zo'n kutopmerking maaktquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Louis22 het volgende:
Als Buma 40 jaar eerder was geboren, was hij SS-officier geworden.
Tevens, denken dat economie een kwestie van cijfers is
de vs en nederland zijn niet echt te vergelijken denk ik. overigens vind ik dat roemer wel een punt had vwb de bonuscultuur en gouden handdrukken.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het zou juist averechts werken als je nu die 52% naar 60% of meer zou ophogen. Een ding staat voor mij wel vast en dat is dat ze in de VS het tarief wel mogen ophogen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, je kunt nog even de Suske en Wiske lezen.
de poenschepper?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, je kunt nog even de Suske en Wiske lezen.
OBERKAMPFFÜHRER VON HAERSMA-BUMA!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kansloze post, zoek maar eens op naar wie hij vernoemd is voor je zo'n kutopmerking maakt
Waarschijnlijk wel, na Roemer komt die CDA'er en daarna Pechtold.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:
Wordt Pechthold nog live op 1 uitgezonden?
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
OBERKAMPFFÜHRER VON HAERSMA-BUMA!
quote:Sybrand Marinus van Haersma Buma
[...]
Aan het begin van de Tweede Wereldoorlog werd hij lid van het 'Legioen van Oud-Frontstrijders' (LOF), dat later opging in de Ordedienst (OD). Hij werd in 1941 door de Duitse bezetter ontslagen, vermoedelijk vanwege zijn werkzaamheden voor het verzet. Hij werd in mei 1941 gearresteerd en gevangengezet in het Oranjehotel in Scheveningen. In september 1942 werd hij via Amersfoort en Oberhausen uiteindelijk overgebracht naar het concentratiekamp Neuengamme, waar hij overleed.
Nee, dat is niet nodig, een herhaling volstaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:
Wordt Pechthold nog live op 1 uitgezonden?
Hoezoquote:Op woensdag 21 september 2011 15:02 schreef themole het volgende:
Maakt een rondje acropolis en belandt in de zakken van de buitenlandse banken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |