Ik heb sowieso altijd beter gereden met een controller ipv een stuurtje, ik zou zelfs een controller in mijn auto willen hebben ipv het stuur en pedalenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Desunoto het volgende:
De OP is inmiddels redelijk outdated.
Nee, ik gebruik geen stuur. Om daar een beetje goed voor te kunnen zitten heb je ook een aparte stoel nodig. En een nieuw meubel zodat de tv wat hoger staat. Anders werkt het ook niet. Te veel gedoe voor een stuurtje.
quote:- autovista: 26 fully interactive 1m poly models
single player
- 12 cars on track.
- Improved AI
- slower cpu drivers are only slower through corners, less brave, but still go full speed on straights, which means cars won't be miles apart after one lap.
- one additional difficulty level
- cpu will upgrade their cars
- more variety in career, with overtaking, autocross, bowling (?) and other types of events.
- affinity system. Discounts and free upgrades for your car eventually
- reworked physics and tire physics
- no steering assist on countersteering, resulting in tankslapping
- better damage system, with more polygonal deformation, more localised damage
- if you flip your car, race is over.
- headtracking with kinect
- several (or 'some', or a 'small selection') of tracks available at different times of the day
- around 100 new cars, plus all the cars from Fm3 ultimate.
- Porsche cars are gone and so are around 35 cars from fm3.
- Rally di Positano, New York and Sidewinder gone.
- 5 environments were added, several returning tracks revamped, updated etc.
- better DLC integration (?)
upgrading
- ability to delete bumpers and factory spoilers on some cars
- aero upgrades more in line with the car's period
- headlights covers (which you can paint)
- Full OEM makeover packages for some of the cars.
- widebody kits ?
graphics
- IBL
- reworked shaders for all materials
- adjusted cockpit view, which is now more dynamic
- full lod models used ingame in some cases
- more abundant and persistent smoke/dust
sound
- PGR series guy working on it
- Cars sound different when under stress, like when hill climbing
- Improved tire squeals sounds ?
multiplayer
- 16 players races
- public lobbies
- car clubs, sharing cars, setups, designs.
additional stuff
- much lower comression ratio for 720p photo mode, ability to take 2160p uncompressed pictures
- new photomode filters (vignette etc)
- 6 homespace locations
Dat stuurtje schijnt het ook niet helemaal te wezen inderdaad, maar om nou 500 euro aan te geven voor een stuurtjequote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Met stuurtje van Microsoft zelf geprobeerd, maar ik ben 100x beter met de controller. Ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd. Mooie opsomming inderdaad van de nieuwe features!
Dat gaat mij ook te ver. Als ik het geld over had, dan zou ik misschien nog wel een playseat overwegen... Met het stuurtje ben ik eerst ongeveer 2 uur bezig geweest om alles te calibreren, zodat je niet bij de meest kleine beweging al 90 graden opzij gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat stuurtje schijnt het ook niet helemaal te wezen inderdaad, maar om nou 500 euro aan te geven voor een stuurtje
Way ahead of yaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Ik neem aan dat de meeste race fans F1 2011 ook wel kopen om de tijd te doden tot F4?
Met stuurtje zal je ongetwijfeld veel sneller zijn in de hogere klasses (zeg maar vanaf S en bij R2/R1 wordt het heel erg), omdat je met een controller haast onmogelijk exact kan bepalen waar de auto heen moet op zulke snelheden. Een klein beweginkje en je bent op de andere kant van de baan.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Met stuurtje van Microsoft zelf geprobeerd, maar ik ben 100x beter met de controller. Ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd. Mooie opsomming inderdaad van de nieuwe features!
Eh? Gisteren een AE86 gekocht en wat mee zitten sleutelen. Met de controller ga ik nu ook al zijwaarts over Fujimi Kaido.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:45 schreef Dudeweiser het volgende:
En powersliden is baas met een stuurtje![]()
Klopt, desondanks heb ik wel veel moeite gehad met de 100000 points drift achievementquote:Op donderdag 22 september 2011 10:09 schreef ChocolateMoose het volgende:
Driften is heel vergeeflijk in dit spel.
Volgens mij kunnen ze ook los aangekocht worden voor 80Mp per stuk ofzo, gelukkig maar want als ik er 1 of 2 heb vind ik het wel genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Dat ziet er zeer goed uit... wauw.
Is de eerste DLC op de releasedatum maar je krijgt er dus een code voor bij de Limited Collector's Edition.
Auto's:
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1970 Dodge Cornet Super Bee
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1971 Plymouth GTX 426 Hemi
1967 Dodge Cornet W023
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
1964 Ford Fairlane Thunderbolt
Nou dat is makkelijk geregeld, schaf ik het eerste pack al niet eens aan moet je eens kijken hoeveel ik bespaarquote:Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Desunoto het volgende:
http://www.shacknews.com/(...)eason-pass-announced
Slechter nieuws: DLC in de vorm van nieuwe wagens wordt duurder.
Hier zeggen ze dat als je een season pass koopt voor 2400 MSP, je uiteindelijk 30% korting hebt op de eerste 6 pakketten met ieder 10 autos.
Maar voorheen was 1 pakket 400 MSP. Nu wordt een los pakket zonder season pass dus duurder dan 400 MSP.
Zitten er nou sliks onder die Trueno?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga zo weer verder met Forza 3. Effe auto's farmen.
[ afbeelding ]
Was ERG krap.....
Daar lijkt het wel op. Gezien de blur bij de bomen gok ik dat deze baas gewoon oerend hard ging!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten er nou sliks onder die Trueno?
Wat een slechte coureur.quote:
Geluid is prachtig ja. Graphics vallen me eerlijk gezegd behoorlijk tegen. Lijken niet zo heel veel beter dan Forza 3quote:
Nou.... Ik zie wel wat verschil. Het is een stuk minder "Cartoon achtig" en bovendien kan het al heel veel schelen als je je tv netjes afstelt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Geluid is prachtig ja. Graphics vallen me eerlijk gezegd behoorlijk tegen. Lijken niet zo heel veel beter dan Forza 3
Sailingacequote:
Eindelijk replay's waar je ook werkelijk naar wil kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Sailingace
OT: De..................TERING!!! *zoekt tissues*
Ik voeg je vanavond of morgen wel effe toe. Ik ben aan mijn 4e gamertag ofzo sinds Darqmasta.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eindelijk replay's waar je ook werkelijk naar wil kijken!
Nu alweer 5 jaar Butch NL
Klopt, vorm van rival mode.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Desunoto het volgende:
Multiplayer demo dus? Of bedoelen ze "against your friends" als in... tegen elkaars tijden op een leaderboard?We zullen het zien.
Het is in het spelquote:Op zondag 25 september 2011 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
even serieus, is die Subaru nou echt of in-game?
Het spel ziet er heerlijk uit en jij gaat je druk maken om een pitstop .... wtf?quote:Op zondag 25 september 2011 16:18 schreef Desunoto het volgende:
Die foto's kunnen me niets schelen als je niet eens je voorbumper kan laten vervangen in de pitsstraat tijdens een race. Wat dus WEER niet schijnt te kunnen.
Endurance races worden dus weer gereden zonder schade en zonder pitsstops.![]()
Waar zijn ze mee bezig...
Het wel of niet kunnen repareren van aerodynamica tijdens endurance races is een behoorlijk cruciaal onderdeel. Dat jij endurance niets vindt, dat mag, maar zelfs dan moet je toegeven dat het behoorlijk knullig is van Turn 10 dat ze daar niets aan willen verbeteren, zo lijkt het. Nu hebben ze een samenwerking met ALMS en nog steeds lijken ze de focus te willen leggen op races van 3 rondjes.quote:Op zondag 25 september 2011 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het spel ziet er heerlijk uit en jij gaat je druk maken om een pitstop .... wtf?
Ik laat de coureur de endurance races rijden, meest klotige aan racespellen.
Met 5 of 6 rondjes heb ik het wel gehad inderdaad, hoeft echt niet langer.. volgende race weer scheuren met een andere bakquote:Op zondag 25 september 2011 16:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het wel of niet kunnen repareren van aerodynamica tijdens endurance races is een behoorlijk cruciaal onderdeel. Dat jij endurance niets vindt, dat mag, maar zelfs dan moet je toegeven dat het behoorlijk knullig is van Turn 10 dat ze daar niets aan willen verbeteren, zo lijkt het. Nu hebben ze een samenwerking met ALMS en nog steeds lijken ze de focus te willen leggen op races van 3 rondjes.
Toch blijft het zonde dat het er ingame verre van dat uitzietquote:
Pfffff..... Nou ja, straks maar weer verder met Forza 3.quote:Op zondag 25 september 2011 16:39 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het bij GT5 anders dan? Nee. De 360 kan best nog wel even mee hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 16:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Toch blijft het zonde dat het er ingame verre van dat uitziet
De Xbox 360 is onderhand echt hard aan vervanging toe.
Ik heb ook altijd een haat/liefde verhouding met die auto, hij ziet er prachtig uit, mooi geluid maar het rijdt zo enorm slechtquote:Op maandag 26 september 2011 10:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Wat is die Shelby GT500 toch een kutbak zeg...
Gisteren moest ik een Ford B500 serie rijden, dus ik dacht laat ik die mooie glimmende Shelby eens flink onder handen nemen.
Enfin, dat hondehok opgedirkt tot B480. LSD erin, wat meer power, andere bandjes, weight reduction, verlaagd om bodyroll te voorkomen etc....
Gaat dat teringding, zoals alle musclecars, fucking rechtdoor als ik "corner under braking" toepas..... Zelfs met een LSD erin ipv een LRA wat er standaard in zit.
Schijtbak! Mijn Focus RS 2009 naar B470 gegooid en de tegenstanders op Hard het snot voor de ogen gereden.
Nimmer meer kies ik een musclecar.....Tenzij het een dragrace is ofzo...
Kappen nu. Als ik hier naar kijk en dan naar Forza 3, dan is het echt een GIGA verschil!quote:Op maandag 26 september 2011 11:18 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schade ziet er ook beter uit..
[ afbeelding ]
Ja prachtig hequote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kappen nu. Als ik hier naar kijk en dan naar Forza 3, dan is het echt een GIGA verschil!
Forza 3 is prachtig, maar dit is toch wel een heel andere hap koek.quote:Op maandag 26 september 2011 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja prachtig heOngeloofelijk zeg
![]()
Speel zelf nu en dan ook Forza3 tussendoor, en echt geen lelijk spel hoor. Heb gewoon zin in een nieuwe SP en nieuwe auto's tunen voor de MP.
Die Skylinequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Bastard het volgende:
The love voor deze game is niet sterk op FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus nog even wat plaatjes
xboxfront.de zal morgen ws video's hebben begreep ik.
Dit soort plaatjes zagen we ook uit de Photomode van GT5, en we weten allemaal dat het ingame een stuk minder is.quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kappen nu. Als ik hier naar kijk en dan naar Forza 3, dan is het echt een GIGA verschil!
Nou, ik heb kiekjes geschoten van Premium auto's tijdens een replay en dat valt best mee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zagen we ook uit de Photomode van GT5, en we weten allemaal dat het ingame een stuk minder is.
Forza 4 zal dat ook weer zo zijn
WTF, iemand een Mirrors Edge filter er overheen geflikkerd ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las iets van nog een embargo tot 6 okt, dus vermoed daarna pas filmpjes helaasch.
Top Gear Top Tip right there.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Desunoto het volgende:
Het schijnt dat de Lamborghini Gallardo Superleggera en de Ferrari 430 Scuderia uit Forza 3 nu in Forza 4 "unicorns" worden.
Dus je doet er goed aan om in elk geval die auto's in Forza 3 te kopen want het zou wel eens je enige kans kunnen zijn om ze in Forza 4 te bezitten... in het geval dat Turn 10 het hele "unicorn" concept net zo belachelijk slecht uitvoert dan.
Nog even de lijstjes. Deze auto's krijg je in Forza 4 sowieso, al heb je ze niet meer, het gaat om je driver level:
[ afbeelding ]
En deze krijg je in Forza 4 dus alleen als je ze in Forza 3 al bezat:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die unicorns echt opsodemieteren en gooien ze alle auto's gewoon in de dealers.
Beter nieuws: de prijzen van de duurste wagens in Forza die wel in de dealers staan, zijn flink omlaag gegooid. De Ferrari 250 GTO schijnt van 20 naar "slechts" 10 miljoen gegaan te zijn. En daarbij komt ook nog dat geld makkelijker wordt om te verdienen.
Dus als ik in de ferrari 458 of de lexus wil rijden moet ik eerst forza 3 hebben gehad?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Desunoto het volgende:
Het schijnt dat de Lamborghini Gallardo Superleggera en de Ferrari 430 Scuderia uit Forza 3 nu in Forza 4 "unicorns" worden.
Dus je doet er goed aan om in elk geval die auto's in Forza 3 te kopen want het zou wel eens je enige kans kunnen zijn om ze in Forza 4 te bezitten... in het geval dat Turn 10 het hele "unicorn" concept net zo belachelijk slecht uitvoert dan.
Nog even de lijstjes. Deze auto's krijg je in Forza 4 sowieso, al heb je ze niet meer, het gaat om je driver level:
[ afbeelding ]
En deze krijg je in Forza 4 dus alleen als je ze in Forza 3 al bezat:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die unicorns echt opsodemieteren en gooien ze alle auto's gewoon in de dealers.
Beter nieuws: de prijzen van de duurste wagens in Forza die wel in de dealers staan, zijn flink omlaag gegooid. De Ferrari 250 GTO schijnt van 20 naar "slechts" 10 miljoen gegaan te zijn. En daarbij komt ook nog dat geld makkelijker wordt om te verdienen.
Kben een noob in Forza, wat zijn unicorn cars dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:27 schreef Desunoto het volgende:
Nee, je kan ze allemaal ook krijgen in Forza 4. De LFA en 458 staan waarschijnlijk gewoon in de showroom in Forza 4.
Maar de Superleggera en Scuderia komen nieuw bij het lijstje "unicorn cars". Als het net zo vervelend wordt unicorns te krijgen in Forza 4 als in het vorige deel, kan je ze beter maar alvast hebben.
Auto's die je maar op enkele manieren kan krijgen:quote:Op donderdag 29 september 2011 09:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben een noob in Forza, wat zijn unicorn cars dan?
14 Oktober it is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:06 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand of 14 oktober doorgaat voor Forza 4?
Heb nog genoeg te halen in Forza 3 maar kan eigenlijk niet wachten op 4.
Fijn is dat, een van de mooiste auto's op dit moment, de 458, zal ik dus waarschijnlijk nooit inrijden. Zet wel een domper op het spelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Auto's die je maar op enkele manieren kan krijgen:
Officiele competities van Forza winnen (winnend design ontwerpen, top 10 in bepaalde time trial halen en zulke dingen) of in de auction house gaan bieden op die auto's, maar dat is meestal onmogelijk want er zitten altijd mensen tussen met een bak geld meer dan jij (soms verkregen op niet geheel eerlijke wijze, en dan ben je helemaal kansloos) en er zijn er weinig van.
Ik ben er zelf behoorlijk op tegen, want zo gooi je auto's in het spel die slechts 1% van de spelers ooit zal mogen rijden. Of alleen als je geluk hebt zoals met de Subaru Imprexa S204, die ze weggaven als je een bericht achterliet op hun website ergens. Maar dan moet je er wel van weten.
De 458 wordt geen "unicorn" hoor. De LFA waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn is dat, een van de mooiste auto's op dit moment, de 458, zal ik dus waarschijnlijk nooit inrijden. Zet wel een domper op het spel
Nee, dat is de lijst van auto's die je in het begin van Forza 4 krijgt, mits je het benodigde driver level in Forza 3 hebt behaald. Het betekent niet dat je in Forza 4 ook begint met driver level 50 of zoiets. Je krijgt alleen de auto's.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:48 schreef Rauw. het volgende:
http://forums.forzamotors(...)772800/original.aspx
Deze wagens moet ik dus kopen in Forza 3 om ze in forza 4 te krijgen?
Of alleen als je door wilt spelen met je originele game ipv overnieuw te beginnen?
De Top Secret S15 mag er van mij wel bijkomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De 458 wordt geen "unicorn" hoor. De LFA waarschijnlijk ook niet.
Het ziet er naar uit dat vooral aangepaste versies van andere wagens unicorns worden. Denk dus aan de Gallardo Superleggera wat een speciale versie is van de standaard Gallardo. De RX-7 Spirit-R komt van de standaard RX-7, etc.
Gerucht gaat nu dus dat de rest van de unicorns opgevuld gaan worden door auto's als de M3 GTR, Mugen Civic, Mugen Integra, Top Secret Supra etc. Allemaal wagens waarvan het "origineel" nog wel te rijden is.
Nog niet bevestigd, maar het heeft er alle schijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |