Nou, ik heb kiekjes geschoten van Premium auto's tijdens een replay en dat valt best mee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes zagen we ook uit de Photomode van GT5, en we weten allemaal dat het ingame een stuk minder is.
Forza 4 zal dat ook weer zo zijn
WTF, iemand een Mirrors Edge filter er overheen geflikkerd ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las iets van nog een embargo tot 6 okt, dus vermoed daarna pas filmpjes helaasch.
Top Gear Top Tip right there.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Desunoto het volgende:
Het schijnt dat de Lamborghini Gallardo Superleggera en de Ferrari 430 Scuderia uit Forza 3 nu in Forza 4 "unicorns" worden.
Dus je doet er goed aan om in elk geval die auto's in Forza 3 te kopen want het zou wel eens je enige kans kunnen zijn om ze in Forza 4 te bezitten... in het geval dat Turn 10 het hele "unicorn" concept net zo belachelijk slecht uitvoert dan.
Nog even de lijstjes. Deze auto's krijg je in Forza 4 sowieso, al heb je ze niet meer, het gaat om je driver level:
[ afbeelding ]
En deze krijg je in Forza 4 dus alleen als je ze in Forza 3 al bezat:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die unicorns echt opsodemieteren en gooien ze alle auto's gewoon in de dealers.
Beter nieuws: de prijzen van de duurste wagens in Forza die wel in de dealers staan, zijn flink omlaag gegooid. De Ferrari 250 GTO schijnt van 20 naar "slechts" 10 miljoen gegaan te zijn. En daarbij komt ook nog dat geld makkelijker wordt om te verdienen.
Dus als ik in de ferrari 458 of de lexus wil rijden moet ik eerst forza 3 hebben gehad?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Desunoto het volgende:
Het schijnt dat de Lamborghini Gallardo Superleggera en de Ferrari 430 Scuderia uit Forza 3 nu in Forza 4 "unicorns" worden.
Dus je doet er goed aan om in elk geval die auto's in Forza 3 te kopen want het zou wel eens je enige kans kunnen zijn om ze in Forza 4 te bezitten... in het geval dat Turn 10 het hele "unicorn" concept net zo belachelijk slecht uitvoert dan.
Nog even de lijstjes. Deze auto's krijg je in Forza 4 sowieso, al heb je ze niet meer, het gaat om je driver level:
[ afbeelding ]
En deze krijg je in Forza 4 dus alleen als je ze in Forza 3 al bezat:
[ afbeelding ]
Van mij mogen die unicorns echt opsodemieteren en gooien ze alle auto's gewoon in de dealers.
Beter nieuws: de prijzen van de duurste wagens in Forza die wel in de dealers staan, zijn flink omlaag gegooid. De Ferrari 250 GTO schijnt van 20 naar "slechts" 10 miljoen gegaan te zijn. En daarbij komt ook nog dat geld makkelijker wordt om te verdienen.
Kben een noob in Forza, wat zijn unicorn cars dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 08:27 schreef Desunoto het volgende:
Nee, je kan ze allemaal ook krijgen in Forza 4. De LFA en 458 staan waarschijnlijk gewoon in de showroom in Forza 4.
Maar de Superleggera en Scuderia komen nieuw bij het lijstje "unicorn cars". Als het net zo vervelend wordt unicorns te krijgen in Forza 4 als in het vorige deel, kan je ze beter maar alvast hebben.
Auto's die je maar op enkele manieren kan krijgen:quote:Op donderdag 29 september 2011 09:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben een noob in Forza, wat zijn unicorn cars dan?
14 Oktober it is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:06 schreef Rauw. het volgende:
Weet iemand of 14 oktober doorgaat voor Forza 4?
Heb nog genoeg te halen in Forza 3 maar kan eigenlijk niet wachten op 4.
Fijn is dat, een van de mooiste auto's op dit moment, de 458, zal ik dus waarschijnlijk nooit inrijden. Zet wel een domper op het spelquote:Op donderdag 29 september 2011 12:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Auto's die je maar op enkele manieren kan krijgen:
Officiele competities van Forza winnen (winnend design ontwerpen, top 10 in bepaalde time trial halen en zulke dingen) of in de auction house gaan bieden op die auto's, maar dat is meestal onmogelijk want er zitten altijd mensen tussen met een bak geld meer dan jij (soms verkregen op niet geheel eerlijke wijze, en dan ben je helemaal kansloos) en er zijn er weinig van.
Ik ben er zelf behoorlijk op tegen, want zo gooi je auto's in het spel die slechts 1% van de spelers ooit zal mogen rijden. Of alleen als je geluk hebt zoals met de Subaru Imprexa S204, die ze weggaven als je een bericht achterliet op hun website ergens. Maar dan moet je er wel van weten.
De 458 wordt geen "unicorn" hoor. De LFA waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn is dat, een van de mooiste auto's op dit moment, de 458, zal ik dus waarschijnlijk nooit inrijden. Zet wel een domper op het spel
Nee, dat is de lijst van auto's die je in het begin van Forza 4 krijgt, mits je het benodigde driver level in Forza 3 hebt behaald. Het betekent niet dat je in Forza 4 ook begint met driver level 50 of zoiets. Je krijgt alleen de auto's.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:48 schreef Rauw. het volgende:
http://forums.forzamotors(...)772800/original.aspx
Deze wagens moet ik dus kopen in Forza 3 om ze in forza 4 te krijgen?
Of alleen als je door wilt spelen met je originele game ipv overnieuw te beginnen?
De Top Secret S15 mag er van mij wel bijkomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De 458 wordt geen "unicorn" hoor. De LFA waarschijnlijk ook niet.
Het ziet er naar uit dat vooral aangepaste versies van andere wagens unicorns worden. Denk dus aan de Gallardo Superleggera wat een speciale versie is van de standaard Gallardo. De RX-7 Spirit-R komt van de standaard RX-7, etc.
Gerucht gaat nu dus dat de rest van de unicorns opgevuld gaan worden door auto's als de M3 GTR, Mugen Civic, Mugen Integra, Top Secret Supra etc. Allemaal wagens waarvan het "origineel" nog wel te rijden is.
Nog niet bevestigd, maar het heeft er alle schijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |