Ik heb sowieso altijd beter gereden met een controller ipv een stuurtje, ik zou zelfs een controller in mijn auto willen hebben ipv het stuur en pedalenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:15 schreef Desunoto het volgende:
De OP is inmiddels redelijk outdated.
Nee, ik gebruik geen stuur. Om daar een beetje goed voor te kunnen zitten heb je ook een aparte stoel nodig. En een nieuw meubel zodat de tv wat hoger staat. Anders werkt het ook niet. Te veel gedoe voor een stuurtje.
quote:- autovista: 26 fully interactive 1m poly models
single player
- 12 cars on track.
- Improved AI
- slower cpu drivers are only slower through corners, less brave, but still go full speed on straights, which means cars won't be miles apart after one lap.
- one additional difficulty level
- cpu will upgrade their cars
- more variety in career, with overtaking, autocross, bowling (?) and other types of events.
- affinity system. Discounts and free upgrades for your car eventually
- reworked physics and tire physics
- no steering assist on countersteering, resulting in tankslapping
- better damage system, with more polygonal deformation, more localised damage
- if you flip your car, race is over.
- headtracking with kinect
- several (or 'some', or a 'small selection') of tracks available at different times of the day
- around 100 new cars, plus all the cars from Fm3 ultimate.
- Porsche cars are gone and so are around 35 cars from fm3.
- Rally di Positano, New York and Sidewinder gone.
- 5 environments were added, several returning tracks revamped, updated etc.
- better DLC integration (?)
upgrading
- ability to delete bumpers and factory spoilers on some cars
- aero upgrades more in line with the car's period
- headlights covers (which you can paint)
- Full OEM makeover packages for some of the cars.
- widebody kits ?
graphics
- IBL
- reworked shaders for all materials
- adjusted cockpit view, which is now more dynamic
- full lod models used ingame in some cases
- more abundant and persistent smoke/dust
sound
- PGR series guy working on it
- Cars sound different when under stress, like when hill climbing
- Improved tire squeals sounds ?
multiplayer
- 16 players races
- public lobbies
- car clubs, sharing cars, setups, designs.
additional stuff
- much lower comression ratio for 720p photo mode, ability to take 2160p uncompressed pictures
- new photomode filters (vignette etc)
- 6 homespace locations
Dat stuurtje schijnt het ook niet helemaal te wezen inderdaad, maar om nou 500 euro aan te geven voor een stuurtjequote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Met stuurtje van Microsoft zelf geprobeerd, maar ik ben 100x beter met de controller. Ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd. Mooie opsomming inderdaad van de nieuwe features!
Dat gaat mij ook te ver. Als ik het geld over had, dan zou ik misschien nog wel een playseat overwegen... Met het stuurtje ben ik eerst ongeveer 2 uur bezig geweest om alles te calibreren, zodat je niet bij de meest kleine beweging al 90 graden opzij gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat stuurtje schijnt het ook niet helemaal te wezen inderdaad, maar om nou 500 euro aan te geven voor een stuurtje
Way ahead of yaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Ik neem aan dat de meeste race fans F1 2011 ook wel kopen om de tijd te doden tot F4?
Met stuurtje zal je ongetwijfeld veel sneller zijn in de hogere klasses (zeg maar vanaf S en bij R2/R1 wordt het heel erg), omdat je met een controller haast onmogelijk exact kan bepalen waar de auto heen moet op zulke snelheden. Een klein beweginkje en je bent op de andere kant van de baan.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Met stuurtje van Microsoft zelf geprobeerd, maar ik ben 100x beter met de controller. Ik kan er niet aan wennen eerlijk gezegd. Mooie opsomming inderdaad van de nieuwe features!
Eh? Gisteren een AE86 gekocht en wat mee zitten sleutelen. Met de controller ga ik nu ook al zijwaarts over Fujimi Kaido.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:45 schreef Dudeweiser het volgende:
En powersliden is baas met een stuurtje![]()
Klopt, desondanks heb ik wel veel moeite gehad met de 100000 points drift achievementquote:Op donderdag 22 september 2011 10:09 schreef ChocolateMoose het volgende:
Driften is heel vergeeflijk in dit spel.
Volgens mij kunnen ze ook los aangekocht worden voor 80Mp per stuk ofzo, gelukkig maar want als ik er 1 of 2 heb vind ik het wel genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Dat ziet er zeer goed uit... wauw.
Is de eerste DLC op de releasedatum maar je krijgt er dus een code voor bij de Limited Collector's Edition.
Auto's:
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1970 Dodge Cornet Super Bee
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1971 Plymouth GTX 426 Hemi
1967 Dodge Cornet W023
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
1964 Ford Fairlane Thunderbolt
Nou dat is makkelijk geregeld, schaf ik het eerste pack al niet eens aan moet je eens kijken hoeveel ik bespaarquote:Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Desunoto het volgende:
http://www.shacknews.com/(...)eason-pass-announced
Slechter nieuws: DLC in de vorm van nieuwe wagens wordt duurder.
Hier zeggen ze dat als je een season pass koopt voor 2400 MSP, je uiteindelijk 30% korting hebt op de eerste 6 pakketten met ieder 10 autos.
Maar voorheen was 1 pakket 400 MSP. Nu wordt een los pakket zonder season pass dus duurder dan 400 MSP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |