Dat komt doordat reeksen tegenwoordig een "open nieuw deel" knopje hebben als er een topic vol isquote:
Dit weekend, zie www.worldstatues.nlquote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef donroyco het volgende:
Wanneer is die Living Statues dinges?
Oké, dan moet ik eigenlijk de stad mijden.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit weekend, zie www.worldstatues.nl
ja, dát is de reden om arnhem te mijdenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, dan moet ik eigenlijk de stad mijden.
Wat doe jij hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, dát is de reden om arnhem te mijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Kom je ook op de volgende Arnhem-meet?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik steek remlof af en toe een hart onder de riem
Dat weet ik ook wel, flapkut.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat reeksen tegenwoordig een "open nieuw deel" knopje hebben als er een topic vol is
wat is de line-upquote:Op woensdag 21 september 2011 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom je ook op de volgende Arnhem-meet?
Ik speel gewoon wordfreud tegen lofje.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
ik steek remlof af en toe een hart onder de riem
waar en wanneer, of is er nog geen planningquote:
Maandelijkse periode?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wajo, ben jij een zestienjarig marokkaantje?
Ik zeg 'wojo'quote:Op woensdag 21 september 2011 12:28 schreef picodealion het volgende:
Maar zeg nou zelf, wie zegt er nou 'wajo'? En dan al helemaal als je het typt.
Wat kom jij hier haten dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wajo, ben jij een zestienjarig marokkaantje?
Ah, ben jij 'achterlijk'?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel gewoon wordfreud tegen lofje.
Omdat ze het spoor geprivatiseerd hebben en opgedeeld in Prorail en de NS die schijt aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:32 schreef Chloroform het volgende:
Hoe verzinnen ze het om een stoptrein met vertraging voor een intercity te laten rijden..Nu zijn er twee treinen met vertraging.
Ik ben achterlijk.quote:
quote:
Iets met html rechten...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef tomaat52 het volgende:
Waarom doet de Ernhemmep het nog niet?
Klopt. en ik vond het ook heel jammer dat ik niet konquote:Op woensdag 21 september 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Yo. Ik had jou eigenlijk wel verwacht op de meet vorige week.
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Pico, minder fokken, meer wordfreuden!
Ik ben er echt heel slecht inquote:Op woensdag 21 september 2011 13:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry.
En jij minder kansen overlaten voor mij om 3x woordwaarde te pakken.
Het is behoorlijk verslavendquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef RoW_0 het volgende:
Omg. iedereen doet dat hier op werk.. ik weiger echt om dat te spelen.
Scrabble was sowieso al een van m'n favoriete spellen. Ik zit alleen nog te wachten op een soortgelijke online/mobiele variant van Riskquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef RoW_0 het volgende:
Omg. iedereen doet dat hier op werk.. ik weiger echt om dat te spelen.
Zullen we gaan scrabblen in de kelder van die spelletjeswinkel in de Steenstraat?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Scrabble was sowieso al een van m'n favoriete spellen. Ik zit alleen nog te wachten op een soortgelijke online/mobiele variant van Risk.
Kan dat daar? Lijkt me leuk om een keer te doenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we gaan scrabblen in de kelder van die spelletjeswinkel in de Steenstraat?
ja fijn is dat he, ben je net lekker bezig, legt je tegenstander een lullig woord van 200+ punten. Dan ben je gelijk klaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Zolang je maar niet met een random board speelt
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:09 schreef Vork het volgende:
[..]
ja fijn is dat he, ben je net lekker bezig, legt je tegenstander een lullig woord van 200+ punten. Dan ben je gelijk klaar.
Oja Wordfeud liefhebbers kunnen mij daar onder dezelfde naam als hier vinden.
quote:
Er zitten wat rare woorden bij. Dyne en qat zijn twee van mijn favorieten, passen op veel plekken.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef Vork het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk woord.
Tegen remlof moest ik met 'lul' openen. Het was de beste optie
Geen idee. Maar dan gaan we wel met vieze woorden doen hequote:Op woensdag 21 september 2011 13:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kan dat daar? Lijkt me leuk om een keer te doen.
Ik zat op een gegeven moment met de Y en de Q. Daar kan je al helemaal niks mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef picodealion het volgende:
Zit ik met die stomme y, speelt iemand in een ander potje 'sylfe' tegen me. Dat kwam goed uit.
Wel stom trouwens dat faq niet goedgekeurd wordt maar deze woorden wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er zitten wat rare woorden bij. Dyne en qat zijn twee van mijn favorieten, passen op veel plekken.
Nouja, IQ mag dus ook niet.. HIV dan weer wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Cm, km, sm zijn blijkbaar wat gangbaarder? FAQ is nog niet ingeburgerd genoeg denk
Ik zit nu over de 8 geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2011 23:07 schreef picodealion het volgende:
Maar als een paar van mijn huidige 8 potjes zijn afgelopen ga ik jou ook nog even inmaken gup.
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaadook het enige wat ik met mijn nieuwe telefoon doe, want mijn oude simkaart doet het er niet in.
Die is al dik 2 jaar oudquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]Wat is er met je sim dan?
Ik deed er eerst niet aan mee. Uit principe. Maar die heb ik overboord gegooid.En ik ben keigoed ook nog.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen in de stad?
Wachten tot de satelliet uit de hemel gelazerd komt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
Is er vanavond nog iets te doen in de stad?
Nah, er is weinig going on. Behalve deathmetal in Willemeenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weet ik nietHeb op zich wel zin om even te gaan
Komt ;ie nu mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, er is weinig going on. Behalve deathmetal in Willemeen
In de stad loopt ook een slag apart rond hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:29 schreef Adelante het volgende:
Vandaag even gewinkeld op Presikhaaf en in de binnenstad. Lijkt wel of alle lelijke mensen op Presikhaaf lopen en alle mooie in de binnenstadWat een verschil als je er op let
Oh en het was stervensdruk in de stad, heb er bijna een drie kwartier over gedaan om via de ijssellaan bij de Broerestraat te komen.
Morgen (en zondag) maar eens lopend kijken naar de standbeelden
quote:Arnhem
Zaterdag 24 September 08:05
Oorzaak
De beperkingen rond Arnhem als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Verwachting
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
achterlijk is de naam daarquote:Op zaterdag 24 september 2011 08:56 schreef Garisson72 het volgende:
Mede-WordFeud-verslaafde meldt en ik wil ook met ernemfokkers WordFeud spelen.
Litso hier, altijd in voor een spelletje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:56 schreef Garisson72 het volgende:
Mede-WordFeud-verslaafde meldt en ik wil ook met ernemfokkers WordFeud spelen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:07 schreef _Loki het volgende:
Stomme wordfeud, zie het overal (te veel).
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn Wordfeud-naam is trouwens raaij. Ik begrijp dat daar wat onduidelijkheid over bestaat, dus bij deze.
Inmiddels bestier ik 12 spellen tegelijk trouwens..
Ah, jij bent datquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn Wordfeud-naam is trouwens raaij. Ik begrijp dat daar wat onduidelijkheid over bestaat, dus bij deze.
Inmiddels bestier ik 12 spellen tegelijk trouwens..
Ik ben die met al die kutletters steeds ja.quote:
Ik meld me aanquote:Op zondag 25 september 2011 03:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Lofje en ik vinden dat het weer tijd wordt voor een meet in de onierse pub.
quote:
Ja zeg, het weer was vandaag ook veels te lekker! Niet dat ik iets meer gedaan heb dan op het balkon gezeten, maar tochquote:
Verdammt. Dan moet ik iets anders bedenken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, ze hebben echt alleen sushi... Dus dat is dan denk ik geen optie
Awww zielig!!quote:
Ik heb ook lekker gegeten bij Lookquote:Op zondag 25 september 2011 17:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Verdammt. Dan moet ik iets anders bedenken.
Iemand nog ideeën/tips? Rung is altijd lekker maar dat is voor als ik geen ander goed idee heb.
Je vragen kan je kwijt bij @rnhemcentraal.quote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef GimmeGore het volgende:
De eerste keer dacht ik "zal wel een of andere "ludieke" actie zijn.
Maar nee, ze staan er elke keer
Kan je trouwens nog steeds ergens de voortgang van het station volgen? Ik vraag me nl toch een paar dingen af
2013? Dat lijkt me wel heel optimistisch.twitter:rnhemcentraal twitterde op woensdag 07-09-2011 om 13:55:54@MvdKamp En dag gaat nog wel een tijdje zo zijn ook! We gaan de hal van het nieuwe #station nog bouwen o.a. #2013 klaar... reageer retweet
Of de blauwe hoek in het spijkerkwartier, turks eten.quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Awww zielig!!
[..]
Ik heb ook lekker gegeten bij Lookje kunt daar kiezen uit drie dag gerechten: vlees, vis, vega. En je kiest dan drie gangen, voor, hoofd, na.
Mijn ervaring is wel dat het er vaak vol zit, reserveren is dus aanbevolen
De Blauwe Hoekquote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Of de blauwe hoek in het spijkerkwartier, turks eten.
*gaat weer verder vakantie vieren*
Ik zag nog iets van loempiaatjes, en saté. Of zeewiersaladequote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef _Loki het volgende:
Living statues was echt láme. Serieus.
Veel te druk voor niks eigenlijk.
Oh, en voor de mensen die bij Xu-xi zijn geweest: ik wil erheen met m'n verjaardag misschien maar mijn moeder, die ook meegaat, lust geen sushihebben ze ook andere dingen die zij kan nemen daar?
quote:Op maandag 26 september 2011 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben juist serieus uitgescholden voor moffenhoerdoor een oude man van minstens 75 jaar...
Naar het station ter hoogte van Delphi is het altijd best een chaos. Ik fiets daar en die man loopt zomaar het fietspad op. Dus ik ga vol in de remmen en sta op tijd stil. Meneer kijkt erg verschrikt (logisch), dus ik verontschuldig me even. Immers, oude man, misschien niet meer zo allert, kan gebeuren.
Lanceert die kerel in een scheldkanonade waar je u tegen zegt! Moffenhoer, je moet kijken waar je rijdt, heb je kanker aan je ogen of zo?! Ik wilde nog uitleggen dat ie op een fietspad liep, maar dat was zinloos. Eerst dacht ik nog: 'uw bloeddruk', maar daarna dacht ik: 'hm, het was geen schade geweest als ik je wel geraakt had'.
En aangezien ik dat niet gedaan had, ben ik maar gauw weggefietst...
Hufterbejaarde, ik zal nog eens remmen
Zei je "entschuldigung"?quote:Op maandag 26 september 2011 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben juist serieus uitgescholden voor moffenhoerdoor een oude man van minstens 75 jaar...
Naar het station ter hoogte van Delphi is het altijd best een chaos. Ik fiets daar en die man loopt zomaar het fietspad op. Dus ik ga vol in de remmen en sta op tijd stil. Meneer kijkt erg verschrikt (logisch), dus ik verontschuldig me even. Immers, oude man, misschien niet meer zo allert, kan gebeuren.
Lanceert die kerel in een scheldkanonade waar je u tegen zegt! Moffenhoer, je moet kijken waar je rijdt, heb je kanker aan je ogen of zo?! Ik wilde nog uitleggen dat ie op een fietspad liep, maar dat was zinloos. Eerst dacht ik nog: 'uw bloeddruk', maar daarna dacht ik: 'hm, het was geen schade geweest als ik je wel geraakt had'.
En aangezien ik dat niet gedaan had, ben ik maar gauw weggefietst...
Hufterbejaarde, ik zal nog eens remmen
Mijn godquote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Smeich het volgende:
Wow! Die ouden van dagen kunnen inderdaad echt zoooo onbeschoft zijn! Ik zat eens in lijn 5, ergens temidden van de bus minding my own business. Hoor ik plots naast me, en ik quote, "Ahum, ga je nog voor mij opstaan of hoe zit dat?" Ik kijk naar rechts, staat zo'n oud vrouwtje naast mij. Normaal ben ik één van de eerste die voor anderen uit zichzelf opstaat dus ik was ook verbaasd en ze "vroeg" het nogmaals maar ik dacht van "echt niet hè, niet op zo'n manier" dus dat heb ik haar ook kenbaar gemaakt dat ik normaal altijd erg meedenk met andere mensen maar dat ik niet gediend was van haar toon en dat ik haar niet zag aankomen, anders was ik al opgestaan voor ze hier was. Liep ze verder met als laatste opmerking "die jeugd van tegenwoordig.." en toen bood iemand achter mij haar een plaats aan waar ze zeer dankbaar voor was. Ik voelde me toen toch best wel beetje rot, maar toch ook weer niet. Zal iedereen achter mij die dat niet had gehoord wel gedacht hebben wat een aso ik ben
Serieus?quote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Smeich het volgende:
Wow! Die ouden van dagen kunnen inderdaad echt zoooo onbeschoft zijn! Ik zat eens in lijn 5, ergens temidden van de bus minding my own business. Hoor ik plots naast me, en ik quote, "Ahum, ga je nog voor mij opstaan of hoe zit dat?" Ik kijk naar rechts, staat zo'n oud vrouwtje naast mij. Normaal ben ik één van de eerste die voor anderen uit zichzelf opstaat dus ik was ook verbaasd en ze "vroeg" het nogmaals maar ik dacht van "echt niet hè, niet op zo'n manier" dus dat heb ik haar ook kenbaar gemaakt dat ik normaal altijd erg meedenk met andere mensen maar dat ik niet gediend was van haar toon en dat ik haar niet zag aankomen, anders was ik al opgestaan voor ze hier was. Liep ze verder met als laatste opmerking "die jeugd van tegenwoordig.." en toen bood iemand achter mij haar een plaats aan waar ze zeer dankbaar voor was. Ik voelde me toen toch best wel beetje rot, maar toch ook weer niet. Zal iedereen achter mij die dat niet had gehoord wel gedacht hebben wat een aso ik ben
Ik speel niet meer tegen jouquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben die met al die kutletters steeds ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hoe kan je iets vergeten dat je helemaal niet weet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jullie zijn het allemaal vergetenIk haat jullie
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:54 schreef Chloroform het volgende:
Nog gefeliciteerd.![]()
Hier heb je een lekkere kerel voor je verjaardag nog.
Spoiler voor de tere mannenzieltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoiquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Chloroform het volgende:
Wats trouwens met alle Ernem-wordfeudjes?Ik wil ook.
![]()
Eén van de (grote) nadelen op dit moment.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef Vork het volgende:
Ja, ik ook, maar de server werkt niet mee.
Hoi.quote:
Nog gefeliciteerd.![]()
Spoiler voor de tere mannenzieltjes.Komt die volgende week ook op mijn verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Wanneer ben je jarig? Dan zorg ik dat hij aanwezig is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt die volgende week ook op mijn verjaardag?
5 oktober.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Dan zorg ik dat hij aanwezig is.
Nog gefeliciteerd.![]()
Spoiler voor de tere mannenzieltjes.Jammer dat ik nog lang niet jarig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mijn wordfeudnaam is raaij, invite graag!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Chloroform het volgende:
Wats trouwens met alle Ernem-wordfeudjes?Ik wil ook.
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn wordfeudnaam is raaij, invite graag!
Dat zijn de beste dromen.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:44 schreef picodealion het volgende:
En ik droomde dat ik een snor had.
Nou, kom maar op chloroform, mag je mij ook inviten.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef picodealion het volgende:
Chloroform is goed en ik krijg steeds kutletters.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef picodealion het volgende:
Hey, daar woon ik vlakbij!quote:Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef _Loki het volgende:
mijn god, ik had vanmiddag rijles, kwam er een Duitser zo aangereden op de Nijmeegseweg richting Arnhem Noord toen we daar voor het stoplicht stonden te wachten:
[ afbeelding ]
Echt, wtf dacht die gastHij kwam ook van een onmogelijke richting vandaan (plaatje 2, hihi.)
De eerste keer dat ik in Arnhem reed ben ik over die busbaan linksaf gegaanquote:Op donderdag 29 september 2011 13:16 schreef _Loki het volgende:
mijn god, ik had vanmiddag rijles, kwam er een Duitser zo aangereden op de Nijmeegseweg richting Arnhem Noord toen we daar voor het stoplicht stonden te wachten:
[ afbeelding ]
Echt, wtf dacht die gastHij kwam ook van een onmogelijke richting vandaan (plaatje 2, hihi.)
ik voel je pijn, zoals je inmiddels weet.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef picodealion het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef picodealion het volgende:
Muhhaha, jullie smoesjes zijn niet hard genoeg.quote:
Ben jij op Wordfeud ook Vork of is dat iemand anders?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, kom maar op chloroform, mag je mij ook inviten.
Haha, nice.quote:
Pff, niet zo aanstellen, wij lopen nog enigszins gelijk op.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik voel je pijn, zoals je inmiddels weet..
Ik bedoelde meer zijn pijn van de kutletters. Maar hoezo, ben je verder iedereen levend aan het opvreten?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef Chloroform het volgende:
Pff, niet zo aanstellen, wij lopen nog enigszins gelijk op.
Oh zo.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn pijn van de kutletters. Maar hoezo, ben je verder iedereen levend aan het opvreten?
Probeer maar eens tegen remlof dan, die tegen vork steeds 7-letterwoorden legtquote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo.
Ja.Gewonnen van pico, en onze don juan Roy maakt ook geen schijn van kans natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo.
Ja.Gewonnen van pico, en onze don juan Roy maakt ook geen schijn van kans natuurlijk.
Bring it on.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer maar eens tegen remlof dan, die tegen vork steeds 7-letterwoorden legt
Nog niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef RoW_0 het volgende:
Nog Arnhemsche Battlefield 3 players?
quote:Taxichauffeur overvallen
Publicatiedatum: 30-9-2011 10:18:35
ARNHEM – Op de Violierlaan in de Arnhemse wijk Malburgen is in de vroege ochtenduren van vrijdag 30 september een taxichauffeur overvallen door een tot dusver onbekende gewapende man. De chauffeur kwam met de schrik vrij. De politie onderzoekt de zaak en roept getuigen op te reageren.
De chauffeur kreeg omstreeks kwart over vier in de ochtend het verzoek een klant op te halen in de wijk Malburgen. Op de Violierlaan zag de chauffeur een man lopen die aangaf een taxi nodig te hebben. Nadat de chauffeur was gestopt werd hij door de man bedreigd met een vuurwapen of iets wat daarop leek. Vervolgens wist hij een gering geldbedrag buit te maken.
Onverzorgd
Volgens de chauffeur ging het om een blanke of mogelijk licht getinte man van tussen de 25 a 35 jaar, met een onverzorgd uiterlijk. Hij had lichtbruin krullend of kroezend haar dat onder een petje uit kwam en een normaal postuur. De overvaller was te voet weggevlucht richting Ereprijslaan waar hij uit het zicht verdween.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nee dat ben ik, kom maar op.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef Chloroform het volgende:
Ben jij op Wordfeud ook Vork of is dat iemand anders?
Ja en ondertussen is het wel steeds verdomd moeilijk om een 7-letterwoord neer te leggen met alleen klinkers of alleen medeklinkers op je plankje.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer maar eens tegen remlof dan, die tegen vork steeds 7-letterwoorden legt
quote:Jan Smit signeert nieuwe single in Kronenburg in Arnhem
ARNHEM - De Volendamse Zanger Jan Smit komt woensdagmiddag naar Arnhem om bij het filiaal van Free Record Shop in Winkelcentrum Kronenburg zijn nieuwe single te signeren. De sessie begint om vier uur.
Van "Hou je dan nog steeds van mij" worden twee versies uitgebracht. Eén met drie Nederlandstalige covers en de videoclip van de single en een versie met drie Engelstalige covers en 'the making of' van de videoclip.
Natuurlijk is er taart!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:20 schreef Vork het volgende:
O en gefeliciteerd natuurlijk. Voordat ik het vergeet.
Is er taart?
Wanneer kan ik die op komen halen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef _Loki het volgende:
Natuurlijk is er taart!
Kersenvlaai of rijstevlaai, kies maar.
Zondag gaat me helaas niet lukken...quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:24 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag heerlijk op het strand bij Rijkerswoerd gezeten, nog ff wat zon meepakken , nu het nog kan
Zijn er mensen die zin hebben om zondag in Sonsbeek af te spreken?
Enne _Loki gefeliciteerd
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef picodealion het volgende:
Ik was blijkbaar onder de indruk van dat verhaal DW, ik droomde erover.
Dat zijn de besten.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:44 schreef picodealion het volgende:
En ik droomde dat ik een snor had.
No can do, ben nu nog in Friesland, ga morgenochtend terug, 's middags rugby kijken en daarna naar een collega.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:24 schreef whosvegas het volgende:
Vandaag heerlijk op het strand bij Rijkerswoerd gezeten, nog ff wat zon meepakken , nu het nog kan
Zijn er mensen die zin hebben om zondag in Sonsbeek af te spreken?
Enne _Loki gefeliciteerd
Dat was niet zo slimquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ga zo even wel heel even de binnenstad in, naar de Perry. Donderdag had ik twee tops gepast. Eéntje was perfect, en eentje paste niet. Heb ik met m'n suffe hoofd het goede topje teruggehangen, en de verkeerde afgerekendzucht... zo eerst maar even terug om te ruilen, voor de grote drukte in de stad
Neequote:
Ik heb vanochtend gerend, vond ik het ook nog te warm voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neehad het idee dat het kassameisje dat ook vond. Maar ik heb net, mèt m'n nieuwe top, rond het Immerloo park gerend
het was alleen wel een beetje heet daarvoor, achteraf gezien, maar het was ook lekker!
Was het bij de KFC in de buurt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zag net zo'n dikke Kempi in de binnenstad zijn negerstang uitlaten tegen een winkelgevelIedereen kon z'n lul zien
Oh. dit bericht had ik gemist. Dan zijn we nu zeker te laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:47 schreef _Loki het volgende:
Snel want hij´s bijna op
Het werkt verslavend, al helemaal als je zo'n 3/4e overhebt.
Stiekem welquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh. dit bericht had ik gemist. Dan zijn we nu zeker te laat
Was idd wel grappig, om je tegen te komenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
Hihi, ik kwam whosvegas gisteravond tegen bij Dollars
Wij zijn vrij snel daarna naar de Move gegaan, toen nog een döner gescoord en ook naar huis gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Was idd wel grappig, om je tegen te komen
Maar ik was in mijn eentje (had enorm zin in bier), dus ben na een paar biertjes weer richting huis gegaan, kon de laatste bus nog net halen. Was het verder nog gezellig?
Het hangt ervan af, het publiek in The Move is veel jonger dan in Dollars, maar we wilden gewoon afwisselingquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef whosvegas het volgende:
Is de Move leuker als Dollars, dan?
Dollars is leuk omdat er een bandje staat te spelen,wel altijd hetzelfde, maar het is wel goed.
Hartstikke leuk zo'n Ernemmeet, maar waarom op zaterdag?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ow ik zat trouwens vanmiddag met Garisson72 en Quickie_Butt in Sonsbeek en we vinden het wel weer eens tijd worden voor een Ernemmeet.
Dus: Ernemmeet, zaterdag 8 oktober in de Onierse Pub.
23.quote:
Omdat je dan de volgende dag vrij bent en niet om 10 uur naar huis hoeftquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo'n Ernemmeet, maar waarom op zaterdag?
Toen vond ik mezelf al jaren te oud voor de movequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo'n Ernemmeet, maar waarom op zaterdag?
[..]
23.
Goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je dan de volgende dag vrij bent en niet om 10 uur naar huis hoeft
Want hoe oud ben je nu? Als ik al naar the Move ga, dan is het op donderdag en dan het liefst zo hard naar de klote zijn dat je daarna nog in de Buik eindigt met alle andere dronken figuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toen vond ik mezelf al jaren te oud voor de move. Denk dat ik daar sinds mijn 19e al niet meer heen ga.
Tot na tweeën?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik kom niet, want ik ben dan aan het werk.
Ow dan heb ik je vast wel eens gezien daarquote:Als ik al naar the Move ga, dan is het op donderdag en dan het liefst zo hard naar de klote zijn dat je daarna nog in de Buik eindigt met alle andere dronken figuren.[ afbeelding ]
Wellicht.quote:
In the Move of de Buik?quote:[..]
Ow dan heb ik je vast wel eens gezien daar
Kan in allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wellicht.Horeca hè..
[..]
In the Move of de Buik?
26, maar ik ben nooit zo'n uitgaanstype geweest. Ik hang elk weekend in Touché, dus dat is wel heel tam eigenlijk. Ik ga liever naar een concertje ofzo dan naar de Move/Barron/Dollars enzo. En ja, die twee hebben live muziek maar dat vind ik ook bijna nooit echt wat voorstellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik kom niet, want ik ben dan aan het werk.
[..]
Want hoe oud ben je nu? Als ik al naar the Move ga, dan is het op donderdag en dan het liefst zo hard naar de klote zijn dat je daarna nog in de Buik eindigt met alle andere dronken figuren.[ afbeelding ]
De Buik.quote:
Wat voor concerten dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
26, maar ik ben nooit zo'n uitgaanstype geweest. Ik hang elk weekend in Touché, dus dat is wel heel tam eigenlijk. Ik ga liever naar een concertje ofzo dan naar de Move/Barron/Dollars enzo. En ja, die twee hebben live muziek maar dat vind ik ook bijna nooit echt wat voorstellen.
Ja precies.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, elke keer als ik er geweest ben neem ik me voor er nooit meer heen te gaan
Jij snapt hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Om er dan uiteindelijk op een heel bezopen avond alsnog te eindigen.
Punk, rock, metal. Ik ga niet zo vaak meer, maar zou ik eigenlijk wel moeten doen. Afgelopen donderdag naar Roosbeef, dat was ook wel okay.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De Buik.![]()
[..]
Wat voor concerten dan?
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt het
Maar ik ben er nu al maanden niet meer geweest
Ah oké. Had je dat staatslot nog gekocht? Hehe..quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Punk, rock, metal. Ik ga niet zo vaak meer, maar zou ik eigenlijk wel moeten doen. Afgelopen donderdag naar Roosbeef, dat was ook wel okay.
Wanneer dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ow ik zat trouwens vanmiddag met Garisson72 en Quickie_Butt in Sonsbeek en we vinden het wel weer eens tijd worden voor een Ernemmeet.
Dus: Ernemmeet, zaterdag 8 oktober in de Onierse Pub.
Volgens mij was dat voor mij bedoeld.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ah oké. Had je dat staatslot nog gekocht? Hehe..
Als jullie dat doen, dan kom ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat voor mij bedoeld.
En nee.
We zouden de meet ook nog kunnen verplaatsen naar vrijdag?
Het eerste wat ik dacht was "getver, hemaworst"quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie die HEMA aanhanger ook gezien op het station?
Oh tja, ik vond dat ie wel een mooie vorm hadquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "getver, hemaworst".
Eh, ja, al jaren toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef tomaat52 het volgende:
Wat is Arnhem CS een pleurisbende zeg.
Ik las mattie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
De buik is toch godse mooi als je zo zat bent als een malle.
Wat binne we moai fut netquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dan bistou alweer goed fut
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Is geen fries.quote:
Ow ja, de HEMA gaat open deze maand.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Fantastisch, moet ik werken. Wel tof me dunkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de HEMA gaat open deze maand.
Ik ga donderdag wel even rondkijken op Arnhem CS, eens zien wat het NS Try Out Festival te bieden heeft.
Leuk, ik ben er niet bij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef remlof het volgende:
Meet is verzet naar vrijdag, want voetbal kijken in de kroeg is ook tof: Ernemmeet, vrijdag 7 oktober in de Onierse Pub.
Ze hebben de laatste tijd niet meer zo veel voetbal opstaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef remlof het volgende:
Meet is verzet naar vrijdag, want voetbal kijken in de kroeg is ook tof: Ernemmeet, vrijdag 7 oktober in de Onierse Pub.
Binnenkort dichter bij mijn werk gaan wonen.quote:
Neenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef Vork het volgende:
[..]
en dan, toch niet aan de andere kant van het water he, zoals je taalgebruik doet vermoeden.
Begint ook met een Aquote:
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Augustinusga?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Augustinusga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |