Als ik moet afgaan op wat ik lees aan reacties her en der, dan vinden ze dat geklier richting Cohen wel stoer.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef Disana het volgende:
Vinden PVV-stemmers dit geklier van Wilders richting Cohen stoer? Of vinden ze het ook maar kinderachtig gedoe.
Het staat morgen in chocoladeletters boven een opruiend nieuwsbericht in De Telegraaf.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanwaar dán deze poppenkast van Wilders?
Hij zal wel hopen op een item bij HvN en shownieuws vanavondquote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus toch. Geklier om te scoren.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik moet afgaan op wat ik lees aan reacties her en der, dan vinden ze dat geklier richting Cohen wel stoer.
Het is het enige dat hij kan, poppenkast maken. Op zeker moment keert dat zich tegen hem.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
deze hele poppekast slaat nergens op, inplaats van afzeiken, stoer doenerij etc zouden ze eens een keer voor de grap 4 jaar lang met z n allen de schouders eronder moeten zetten (dat is wat elker regering immers elke bezuinigingsronde van öns" vraagt)quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef Disana het volgende:
Nou dat de NOS ervan smult is wel waar, je kunt er werkelijk nergens omheen. En dat snap ik niet, want zijn geklier is niet inhoudelijk en voegt niets toe.
Ik verbaas me er verder over dat het zo buitensporig veel aandacht in de media krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef veronwacht het volgende:
Het is het enige dat hij kan, poppenkast maken.
De PvdA wordt er nu juist op afgerekend dat de partij de schouders er samen met de regeringspartijen onder zet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:42 schreef farscapevr8 het volgende:
deze hele poppekast slaat nergens op, inplaats van afzeiken, stoer doenerij etc zouden ze eens een keer voor de grap 4 jaar lang met z n allen de schouders eronder moeten zetten (dat is wat elker regering immers elke bezuinigingsronde van öns" vraagt)
t zal allemaal wel....... zo kan je je ook weer afvragen welek verantwoordelijkheden de huidige regering moet dragen over ontwikkelingen die door een vorig kabinet in gang zijn gezet.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
De PvdA wordt er nu juist op afgerekend dat de partij de schouders er samen met de regeringspartijen onder zet.
quote:
Ja, lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef JoaC het volgende:
Vraagt hij nu dat de politiek ingrijpt bij lonen in de vrije sector?
Ja ik snap het verband ook niet helemaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef JoaC het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:50 schreef JoaC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |