wie wat waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
quote:
spanking tattoo?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tattoo, ik heb het over weinig anders, vent.
Straks pics?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
I think soquote:
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!quote:
dikke vette tekst weetjuh!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja
Waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
@Godt.. ik schijn nu ineens de vriendin te zijn van iemand.
1 of andere gast heeft mijn naam opgegeven en gezegd dat ik zijn vriendin was.. of een vriendin van iemand
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Oh!![]()
Je achterbuurman die altijd moest studeren
Hoe komt hij aan je naam dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook niet
De agenten hebben mijn naam doorgekregen van iemand. En dat ik de vriendin was *insert naam*quote:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
En het irritante is dat als je vragen terug stelt aan de politie dat je geen antwoorden gaat krijgen
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.
Tot ziens.
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.
en verder ben ik gewoon nieuwsgierig naar alles
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Telefonisch gesprokenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
dat respect hebben ze andersom niet, anders zou hij wel antwoord geven op haar vragen....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
Nee, daar maak ik me niet verdacht meequote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
Ze hebben geen stoplichten in het oostenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
Hoe komt een zebra uit het water?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het rent door het bos.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
Ze hebben geen stoplichten in het oosten
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.
nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar maak ik me niet verdacht mee
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.
Hoe krijg je een provenciaal over zijn toeren.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Het is wel zo dat de enige twee 'gezegdes' over stoplichten gaan over de enige stoplichten in twee steden in het oosten.
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij nooit de wet overtreedt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.
Hoezo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
quote:Weliswaar was de meest schokkende gebeurtenis van de laatste jaren dat Almelooooo op het riool werd aangesloten en dat de handwagen met trekhond van melkboer Wolters werd vervangen door een gemotoriseerde driewieler die in de volksmond 'ijzeren hond' werd genoemd.
Dat is de ene ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
Dat is net zo simpel bij een randstandmongool.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
Hoe krijg je een provenciaal over zijn toeren.![]()
Schieten altijd zo leuk de verdediging in.![]()
Allemaal die drang om hun kut dorp/streek/weiland te gaan verdedigen.Best schattig.
Dan kom je wel met een raar voorbeeldquote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij nooit de wet overtreedt.
Nu Huppel en Samzz weg zijn, ambieer jij hun rol?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
Het olifantje is mooi! Nu appelsap tanken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu Huppel en Samzz weg zijn, ambieer jij hun rol?
Ik kon even niets simpels bestellen wat IEDEREEN doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Dan kom je wel met een raar voorbeeld
Wildplassen en het uploaden van audio en video, dat is het zo ongeveer wel.
door rood lopen is ook een overtreding.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kom je wel met een raar voorbeeld
Wildplassen en het uploaden van audio en video, dat is het zo ongeveer wel.
alsof ze dat niet altijd al deed?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in Nederland.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
door rood lopen is ook een overtreding.
gaat ie em gelijk zetten?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
en een beetje nerveus voor zo meteen. Sorry.
Oh, ik weet nog wel een anderequote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kon even niets simpels bestellen wat IEDEREEN doet.Te hard rijden was niet echt een optie om te noemen
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel een andere
Autorijden zonder rijbewijs
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...quote:
Ik heb wel een rijbewijs, in principe (al sinds mei '97), alleen niet het fysieke ding sinds hij in juni is gestolen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat vind ik eigenlijk wel een hele erge hoor.
Dat is toch sad..quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...
ze waren hier op de hoek bezig kon alles zien vanuit het raam...
werden voetgangers aangehouden en ik heb ze gele briefjes zien overhandigen....
Oh dan valt het wel weer mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs, in principe (al sinds mei '97), alleen niet het fysieke ding sinds hij in juni is gestolen.
Verrek joh, je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...
ze waren hier op de hoek bezig kon alles zien vanuit het raam...
werden voetgangers aangehouden en ik heb ze gele briefjes zien overhandigen....
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mwoh. Door die turkenshop aan de overkant bij mij waan ik me dagelijks aan de turkse rivièra.
Dat is niks nieuws toch? MissB kan rustig doorposten als ze niks te vertellen heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hoorde waarschijnlijk dat woord hierquote:
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 21 september 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch? MissB kan rustig doorposten als ze niks te vertellen heeft.
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Voetganger, door rood lopen: ¤ 50
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/thema's/boetetarieven/
Ubersadness
Omdat ze veels te bang zijn om in elkaar geslagen te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doen
Dat was bij jou in de flatquote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze veels te bang zijn om in elkaar geslagen te worden
gisteren gezien. F. bolstraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doen
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef 100% Tukker het volgende:
"Ei-e ei-e ei-e ei-e, Romana onder kleien..."
Mensen die helpen om Zanger Rinus populair te houden verdienen een loodvergiftiging.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef 100% Tukker het volgende:
"Ei-e ei-e ei-e ei-e, Romana onder kleien..."
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.quote:
Door rood bij het grote zebrapad bij CS. Voor als je lef hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.
Dan heb ik vroeger geluk gehad dus, ik liep vrijwel altijd door rood in het centrum van A'dam
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)quote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.
Dan heb ik vroeger geluk gehad dus, ik liep vrijwel altijd door rood in het centrum van A'dam
normaalste zaak van de wereld babs......quote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door rood bij het grote zebrapad bij CS. Voor als je lef hebt
Weleens gedaan en ik ben er nog dus geluktquote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou toch echt serieus vragen waar de camera's staan en welk programma deze grap heeft bedacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)
Ik moet één dezer dagen nog wat daklood plaatsen, dus wellicht...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die helpen om Zanger Rinus populair te houden verdienen een loodvergiftiging.
En hoeveel kost dat geintje?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
normaalste zaak van de wereld babs......
Of je met 30 km/h niet net zo dood bent als je pech hebt. Bij 60km/h is het vrijwel zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even naarboven scrollenquote:
Welnee man. Ik wacht daar echt zelden.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.
50 euro + 6 euro administratie kosten. Valt best meequote:
quote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me er aan denken dat ik het nog wel grappig vond vroeger om telefoonnummers om te draaien als ik weer iemand telefoon te pakken kreeg.
Mijn nummer voor die van de vriendin/scharrel
Bij collega's mijn nummer omdraaien met die van de baas
etc
Best komisch
Draai jouw nummer en die van je vader om en ga geile berichtjes naar je moeder sturen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet de telefoon van m'n moeder altijd op Spaans ofzo, dat vind ik al lullig zat.
Mijn vader en sms'enquote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Draai jouw nummer en die van je vader om en ga geile berichtjes naar je moeder sturen.
Die denkt..... oeh papa heeft er opeens weer zin in na 15 jaar!
tot je het slachtoffer bent en rare smsjes naar je maten stuurt. *slachtoffer*quote:Op woensdag 21 september 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me er aan denken dat ik het nog wel grappig vond vroeger om telefoonnummers om te draaien als ik weer iemand telefoon te pakken kreeg.
Mijn nummer voor die van de vriendin/scharrel
Bij collega's mijn nummer omdraaien met die van de baas
etc
Best komisch
Je zwager en zus dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader en sms'enDat neemt ze nooit serieus.
Of je gesmst wordt door een nummer die je niet herkendquote:Op woensdag 21 september 2011 13:20 schreef rival het volgende:
tot je het slachtoffer bent en rare smsjes naar je maten stuurt. *slachtoffer*
Ik ben al wakker sinds 6 uur hoorquote:
Die fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
Ik ga nog wel even door.
[ afbeelding ]
En nooit dronken op internet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
Ik ga nog wel even door.
[ afbeelding ]
En nooit dronken op internet!
[ afbeelding ]
En wie heeft de appel op zijn of haar hoofd?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanavond ga boogschieten!
En daarmee splitst hij een pijl in tweeën nadat hij een pijl door een ring in een bijl heeft geschotenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En wie heeft de appel op zijn of haar hoofd?
Modern traditioneel toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanavond ga boogschieten!
Rukkerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedenavond vanuit Pattaya.
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaah. Net goed! Golfjesquote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
Kenker. De schokdempers van mijn oude Golfje zijn kapot. 1 tenminste..
Dat zijn vast jongetjesquote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goedenavond vanuit Pattaya.
[ afbeelding ]
De hoeveelheid jongetjes valt echt mee. Dat is een beetje overdreven.quote:
En er trots op zijn.quote:
Nou die met die gestreepte bikini had er zo eentje kunnen zijn!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hoeveelheid jongetjes valt echt mee. Dat is een beetje overdreven.
Ze zijn er genoeg maar niet zoveel als men je hier graag doet geloven en met een beetje ogen zie je het ook.
ze zijn over het algemeen minder gelukt dan bijvoorbeeld Kelly en daar zie je het ook al aan.
Ja, want dat kleurtje dat voel je tijdens de seks, en dat piemeltje wel of niet, daar merk je niks van!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongetjes, meisjes, maakt niks uit. Ze hebben het verkeerde kleurtje.
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
Er zit zo een engerd in het Thailand topic die elk jaar naar Pattaya gaat om te neuken.![]()
Bah bah bah
Van die mannen die hier niks klaarspelen en het dus bij de hulpbehoevende moeten halen omdat hier de hoeren ook nog keuzemogelijkheden hebben en vast al 3x "Nee sorry, helaas, u niet" gezegd hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En er trots op zijn.![]()
Hij vindt het er zo gezellig en hij maakt er dingen mee die je nergens anders mee maakt.![]()
Joh!!! Wat gek!
Okay.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien een andere keer...
Of ze wel of niet een piemel hebben is niet iets waar ik mij iets van aantrek hequote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want dat kleurtje dat voel je tijdens de seks, en dat piemeltje wel of niet, daar merk je niks van!
Weer last van dat brandende gevoel aan de prostaat?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien een andere keer...
Daar wen ej aan en daarna dank je God op de blote knietjes dat de man ook een g-spot heeftquote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weer last van dat brandende gevoel aan de prostaat?
Mijn g-spot zit ongeveer 20cm diep in mijn vriendin.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar wen ej aan en daarna dank je God op de blote knietjes dat de man ook een g-spot heeft
Een 6-je voor de moeite...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar wen ej aan en daarna dank je God moeder natuur op de blote knietjes dat de man ook een g-spot heeft
Volgende keer gewoon wat meer glijmiddel gebruikenquote:
Vandaar dat wij geen seks hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn g-spot zit ongeveer 20cm diep in mijn vriendin.
En hoe lossen we dat op?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben geen seks omdat ik telkens prematuur kwam bij het zien van je boobs.
Dit is FOK!, zit jouw eikel halverwege je lul?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een burqa aantrekkenquote:
Dat is geen g-spotquote:Op woensdag 21 september 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoutzuur.quote:
Als ie een normaal formaat heeft, hoef je er niet over te liegen.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
zit jouw eikel halverwege je lul?
Buk maar dan zal ik met mij aanwijsstok je g-spot aanwijzenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh? Wijs jij hem eens aan dan!
pff dat was niks...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je gesmst wordt door een nummer die je niet herkend
maar dat van mij was leukerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef rival het volgende:
pff dat was niks...
toen ik laatst mijn iPhone kwijt was geraakt heb ik dat weken lang met verschillende mensen gehad
nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang en weet niet wat hij mist. Een vingertje om te beginnen is al heerlijk.
ja.. en .. dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef rival het volgende:
niettus. ik d8 dat je iemand anders was.
En hij hoeft niet eens zo diep, want dat ding zit heul nie zo ver wegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang en weet niet wat hij mist. Een vingertje om te beginnen is al heerlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
pff dat was niks...
toen ik laatst mijn iPhone kwijt was geraakt heb ik dat weken lang met verschillende mensen gehad
Heb ik iemand ook gevraagd zijn antwoord "jij had me geblokt op msn!"quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef rival het volgende:
sommige ook echt boos.... jor waarom heb je mijn nummer verwijderd?
kinders tochquote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik iemand ook gevraagd zijn antwoord "jij had me geblokt op msn!"
(wat ik trouwens niet had)
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is die 12?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb ik weleens gedaan, en 3 jaar later de psychobitch dus weer braaf opnemen hequote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Ik gooi nooit nummers weg. Je weet nooit of die psychobitch 3 jaar later plots weer belt.
ik trek ook altijd geschikten.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n geschikt trok ik ook toen ik het hoorde.
geschikt?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n geschikt trok ik ook toen ik het hoorde.
Dumbassquote:Op woensdag 21 september 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik weleens gedaan, en 3 jaar later de psychobitch dus weer braaf opnemen he
De mijne hoor je gewoon te weten. Uit je hoofd!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:12 schreef rival het volgende:
sommige ook echt boos.... jor waarom heb je mijn nummer verwijderd?
wat praat jij negatief over dames met wie je de liefde heb bedrevenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dumbass
Trouwens, de makkelijke neukertjes is ook handig om te bewaren. Wel eens gehad dat ik met O&N heel mijn telefoonboek smste en in januari twee oude neukertjes weer eens heb gepakt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
wat praat jij negatief over dames met wie je de liefde heb bedreven
er stond geen plaatje meer bij, daar herkende ik je aanquote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne hoor je gewoon te weten. Uit je hoofd!
Mijn tieten passen inmiddels niet meer op 1 fotoquote:Op woensdag 21 september 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
er stond geen plaatje meer bij, daar herkende ik je aan
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef Cue_ het volgende:
och och och.. Cue heeft ook eens een verkeerd woord getypt
ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn tieten passen inmiddels niet meer op 1 foto
Ze passen niet meer in het land. Vol is vol!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn tieten passen inmiddels niet meer op 1 foto
Met 1 tiet op de stoep en 1 tiet op de straat..quote:Op woensdag 21 september 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze passen niet meer in het land. Vol is vol!
Niet over allemaalquote:Op woensdag 21 september 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
wat praat jij negatief over dames met wie je de liefde heb bedreven
Heeft babs het met Nouk gedaan?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over Nouk gesproken...............
Daar kan ik mij niets bij voorstellenquote:
Nee, Nouk heeft vast geen seks.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij niets bij voorstellenvan Babs misschien wel maar Nouk nee die niet
jouw gedachtenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe Nouk in het kontgaatje van babs zit te frutten?
hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ongeveerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vast alleen recht-toe-recht-aan missionarisstandje alleen-voor-de-kinderen-seks.
Of hoe ze boven je staat, jij met je mond open haar gouden regen op te vangen terwijl je een dildo in je reet douwtquote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rival's MI was vast nog niet zo erg, nu wel
Op gezette tijden, als ik ovuleer natuurlijk. Geplande seks, heerlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Vast alleen recht-toe-recht-aan missionarisstandje alleen-voor-de-kinderen-seks.
Ik wel.quote:
Nou nou.. Dat valt best mee hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze passen niet meer in het land. Vol is vol!
Dat precies!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op gezette tijden, als ik ovuleer natuurlijk. Geplande seks, heerlijk
cuequote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hoe ze boven je staat, jij met je mond open haar gouden regen op te vangen terwijl je een dildo in je reet douwt
Nadat hij eerst de tarrels heeft weg gepiest uit dr kontjequote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ben ik traagquote:Op woensdag 21 september 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nadat hij eerst de tarrels heeft weg gepiest uit dr kontje
I did not have sexual relations with that woman.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt haar ingereden. Dus het zal niet veel soeps zijn.
Alleen op special days he. Op de gewone dagen alleen sperma vol in haar snuit dat ik er dan aflik.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hoe ze boven je staat, jij met je mond open haar gouden regen op te vangen terwijl je een dildo in je reet douwt
Was toch je vriendin?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman.
Je bent toch Godverdomme een man!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
en dat gaf mij toestemming om erop te mogen?
Het was hoogstens je plicht.. maar blijkbaar verzuimtquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
en dat gaf mij toestemming om erop te mogen?
daarom zit ik weer in singlesquote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was hoogstens je plicht.. maar blijkbaar verzuimt
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je dan gelijk neuken?! !nou!nou?!!
dit is geen datingstopic.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de hoop dat je nog iemand aan de haak slaat waarbij je er niet op mag en/of durft?
Godtjequote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Noem mij één iemand die nog niet heeft geprobeerd met iemand hier.
Nee. maar een betere optie kon ik niet bedenken eigenlijk. heb nooit zoiets gelezen.quote:
Waarom zou ik hier een wijf proberen te hosselen wat ik toch nooit ga zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. maar een betere optie kon ik niet bedenken eigenlijk. heb nooit zoiets gelezen.
wat is die god sneaky eigenlijk
Daar heb je een heel goed puntquote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. maar een betere optie kon ik niet bedenken eigenlijk. heb nooit zoiets gelezen.
wat is die god sneaky eigenlijk
Ook niet heb proberen te hosselen.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je nooit daadwerkelijk hebt gedate geloof ik wel.
Nooit gehoord van vervoersmiddelen?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier een wijf proberen te hosselen wat ik toch nooit ga zien?
Als er een leuke single griet uit Amsterdam of Haarlem zou zijn dan sluit ik het niet uit.
Maar die zijn er niet.
Je hoeft mij niet te overtuigen...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet heb proberen te hosselen.
Jawel. Maar ik hoef geen griet een eind verderop.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit gehoord van vervoersmiddelen?
Respect voor de vrouwen in Singles? You kidding me?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
wat respectloos over je medesingles
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet voor een relatie.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik hoef geen griet een eind verderop.
Gewoon luisteren via de website kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 september 2011 15:54 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. waarom kan die radio hier niet harder
Ik heb dus nog nooit geneuktquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Respect voor de vrouwen in Singles? You kidding me?
Toch is het zo. Ik sla zelfs vrijblijvende seks met Tally af...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat geloof ik dus al helemaal niet
En vervolgens hier als neukertje te worden benoemdquote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
Je weet toch dat ik jou zeer respectvol de hersenen uit je hoofd zou neuken.
Ik heb hier jou nog nooit als neukertje benoemdquote:Op woensdag 21 september 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En vervolgens hier als neukertje te worden benoemd
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
voor alle vrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Respect voor de vrouwen in Singles? You kidding me?
Nee maar wat mensen geloven maakt me ook geen reet uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tally... denk je werkelijk dat iemand dat van jou gaat geloven?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar wat mensen geloven maakt me ook geen reet uit
Ik geloof haar. Ik durf er zelfs mijn hand voor in Ang3l's anus te steken...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tally... denk je werkelijk dat iemand dat van jou gaat geloven?
Binnen Singles heeft hij het over he? Dan kan je dat inderdaad zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof haar. Ik durf er zelfs mijn hand voor in Ang3l's anus te steken...
das niks, probeer het eens bij een niet opgerekte.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik geloof haar. Ik durf er zelfs mijn hand voor in Ang3l's anus te steken...
Tellen handelingen met andere vrouwen ook meequote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Binnen Singles heeft hij het over he? Dan kan je dat inderdaad zeggen
Bij jouquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
das niks, probeer het eens bij een niet opgerekte.
Die van jou?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
das niks, probeer het eens bij een niet opgerekte.
Ook dan heb ik geen enkele Singles gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tellen handelingen met andere vrouwen ook mee
Zoenen welquote:Op woensdag 21 september 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dan heb ik geen enkele Singles gehad
Een heleboelquote:Op woensdag 21 september 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie vandaag toch met mijn sterretje?
Dat is waar. Ik heb Lotusss gezoend.quote:
dus....quote:Op woensdag 21 september 2011 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb Lotusss gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |