wie wat waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
quote:
spanking tattoo?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tattoo, ik heb het over weinig anders, vent.
Straks pics?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
I think soquote:
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!quote:
dikke vette tekst weetjuh!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja
Waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
@Godt.. ik schijn nu ineens de vriendin te zijn van iemand.
1 of andere gast heeft mijn naam opgegeven en gezegd dat ik zijn vriendin was.. of een vriendin van iemand
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Oh!![]()
Je achterbuurman die altijd moest studeren
Hoe komt hij aan je naam dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook niet
De agenten hebben mijn naam doorgekregen van iemand. En dat ik de vriendin was *insert naam*quote:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
En het irritante is dat als je vragen terug stelt aan de politie dat je geen antwoorden gaat krijgen
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.
Tot ziens.
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.
en verder ben ik gewoon nieuwsgierig naar alles
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Telefonisch gesprokenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
dat respect hebben ze andersom niet, anders zou hij wel antwoord geven op haar vragen....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
Nee, daar maak ik me niet verdacht meequote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
Ze hebben geen stoplichten in het oostenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
Hoe komt een zebra uit het water?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het rent door het bos.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
Ze hebben geen stoplichten in het oosten
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.
nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar maak ik me niet verdacht mee
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.
Hoe krijg je een provenciaal over zijn toeren.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Het is wel zo dat de enige twee 'gezegdes' over stoplichten gaan over de enige stoplichten in twee steden in het oosten.
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij nooit de wet overtreedt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.
Hoezo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
quote:Weliswaar was de meest schokkende gebeurtenis van de laatste jaren dat Almelooooo op het riool werd aangesloten en dat de handwagen met trekhond van melkboer Wolters werd vervangen door een gemotoriseerde driewieler die in de volksmond 'ijzeren hond' werd genoemd.
Dat is de ene ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
Dat is net zo simpel bij een randstandmongool.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:44 schreef Godtje het volgende:
Hoe krijg je een provenciaal over zijn toeren.![]()
Schieten altijd zo leuk de verdediging in.![]()
Allemaal die drang om hun kut dorp/streek/weiland te gaan verdedigen.Best schattig.
Dan kom je wel met een raar voorbeeldquote:Op woensdag 21 september 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij nooit de wet overtreedt.
Nu Huppel en Samzz weg zijn, ambieer jij hun rol?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
Het olifantje is mooi! Nu appelsap tanken.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu Huppel en Samzz weg zijn, ambieer jij hun rol?
Ik kon even niets simpels bestellen wat IEDEREEN doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Dan kom je wel met een raar voorbeeld
Wildplassen en het uploaden van audio en video, dat is het zo ongeveer wel.
door rood lopen is ook een overtreding.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kom je wel met een raar voorbeeld
Wildplassen en het uploaden van audio en video, dat is het zo ongeveer wel.
alsof ze dat niet altijd al deed?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in Nederland.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
door rood lopen is ook een overtreding.
gaat ie em gelijk zetten?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
en een beetje nerveus voor zo meteen. Sorry.
Oh, ik weet nog wel een anderequote:Op woensdag 21 september 2011 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kon even niets simpels bestellen wat IEDEREEN doet.Te hard rijden was niet echt een optie om te noemen
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel een andere
Autorijden zonder rijbewijs
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...quote:
Ik heb wel een rijbewijs, in principe (al sinds mei '97), alleen niet het fysieke ding sinds hij in juni is gestolen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat vind ik eigenlijk wel een hele erge hoor.
Dat is toch sad..quote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...
ze waren hier op de hoek bezig kon alles zien vanuit het raam...
werden voetgangers aangehouden en ik heb ze gele briefjes zien overhandigen....
Oh dan valt het wel weer mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs, in principe (al sinds mei '97), alleen niet het fysieke ding sinds hij in juni is gestolen.
Verrek joh, je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ze daar (serieus) gisteren nog gele briefjes voor zien schrijven...
ze waren hier op de hoek bezig kon alles zien vanuit het raam...
werden voetgangers aangehouden en ik heb ze gele briefjes zien overhandigen....
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mwoh. Door die turkenshop aan de overkant bij mij waan ik me dagelijks aan de turkse rivièra.
Dat is niks nieuws toch? MissB kan rustig doorposten als ze niks te vertellen heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hoorde waarschijnlijk dat woord hierquote:
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 21 september 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws toch? MissB kan rustig doorposten als ze niks te vertellen heeft.
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Voetganger, door rood lopen: ¤ 50
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/thema's/boetetarieven/
Ubersadness
Omdat ze veels te bang zijn om in elkaar geslagen te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doen
Dat was bij jou in de flatquote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze veels te bang zijn om in elkaar geslagen te worden
gisteren gezien. F. bolstraat.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie ik ze in amsterdam toch echt niet doen
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef 100% Tukker het volgende:
"Ei-e ei-e ei-e ei-e, Romana onder kleien..."
Mensen die helpen om Zanger Rinus populair te houden verdienen een loodvergiftiging.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:50 schreef 100% Tukker het volgende:
"Ei-e ei-e ei-e ei-e, Romana onder kleien..."
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.quote:
Door rood bij het grote zebrapad bij CS. Voor als je lef hebtquote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.
Dan heb ik vroeger geluk gehad dus, ik liep vrijwel altijd door rood in het centrum van A'dam
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)quote:Op woensdag 21 september 2011 12:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?!?! Maak er volgende keer eens een foto van, kan het haast niet geloven.
Dan heb ik vroeger geluk gehad dus, ik liep vrijwel altijd door rood in het centrum van A'dam
normaalste zaak van de wereld babs......quote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Door rood bij het grote zebrapad bij CS. Voor als je lef hebt
Weleens gedaan en ik ben er nog dus geluktquote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou toch echt serieus vragen waar de camera's staan en welk programma deze grap heeft bedacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)
Ik moet één dezer dagen nog wat daklood plaatsen, dus wellicht...quote:Op woensdag 21 september 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die helpen om Zanger Rinus populair te houden verdienen een loodvergiftiging.
En hoeveel kost dat geintje?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
er stond een hele groep. was echt een gerichte controle hier op het kruispunt... ze bleven schrijven.... (vooral fietsers)
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
normaalste zaak van de wereld babs......
Of je met 30 km/h niet net zo dood bent als je pech hebt. Bij 60km/h is het vrijwel zekerquote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even naarboven scrollenquote:
Welnee man. Ik wacht daar echt zelden.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel Frogger voor gevorderden (als je het in je eentje doet he, niet met de massa). Regelmatig dat ik daar auto's met minstens 60km/h over het zebrapad heb zien knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |