Maar wie zegt dan dat ze de plank misslaan en niet hip zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Je mist het punt. Het gaat om mensen die er heen gaan omdat ze denken dat ze hip zijn en heel erg de plank misslaan. Het is dus niet zo dat ze sneu zijn omdat ze niet hip zijn (ben ik zelf ook niet) maar omdat ze pretenderen dat wel te zijn.
ja. toe maar. vlucht!quote:
Ik krijg jeuk van trendsetters.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef ripley1 het volgende:
Angel, het punt is gewoon dat ik het leuker vindt om te stappen omdat je het leuk vindt en niet omdat je denkt dat iets in is, terwijl het bij de trendsetters al jaren uit is.
Dat bestaat niet? Ik heb geen idee. Geen zin om ergens een uur in de rij te gaan stana en dan vriendelijk mag bedanken dat ik toch bij god's gratie binnen mag zegquote:En jimmy Woo en retro
Altstadt bij ons ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach je hebt idd de echte "rockers" in totaal zwarte kleding etc, das een redelijke subcultuur, maar in een wat mainstream rocktent als bijv de Waterhole loopt van alles rond van de kraagjes tot de rastaneger, en daar doet gewoon niemand moeilijk, nooit ruzie, nooit gezeik.
Ehm, ga er eens kijken zou ik zeggen. Het plezier straalt er nu niet bepaald vanaf en de aardigheid ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van trendsetters.
En wie zegt dat de mensen die nu in de Jimmie Woo gaan stappen omdat ze denken dat dat in is? Zou het niet kunnen dat die mensen dat ook daadwerkelijk echt leuk vinden?
[..]
Dat bestaat niet? Ik heb geen idee. Geen zin om ergens een uur in de rij te gaan stana en dan vriendelijk mag bedanken dat ik toch bij god's gratie binnen mag zeg
Ik loop er altijd redelijk casual bij, vandaag gewoon spijkerbroek (blauw) hoodedsweat (groen) niets rockerigs oidquote:
antwoorden....quote:
Mja, ik heb toch al een keer of drie matpartijtjes meegemaakt daar hoor. Wat verder niet wegneemt dat de rest wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ach je hebt idd de echte "rockers" in totaal zwarte kleding etc, das een redelijke subcultuur, maar in een wat mainstream rocktent als bijv de Waterhole loopt van alles rond van de kraagjes tot de rastaneger, en daar doet gewoon niemand moeilijk, nooit ruzie, nooit gezeik.
nee.. ik eiste een verklaring.quote:
De mogelijkheid dat dat niet aan je kleding ligt ooit meegenomen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop er altijd redelijk casual bij, vandaag gewoon spijkerbroek (blauw) hoodedsweat (groen) niets rockerigs oid. Heb toch altijd het idee dat ik in tenten als de Woo dan echt met de nek wordt aangekeken
.
En ik ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. ik eiste een verklaring.
In Berlijn heb ik trouwens wel 2,5 uur in de rij gestaan... en dat was dan het wachten meer dan waard uiteindelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ehm, ga er eens kijken zou ik zeggen. Het plezier straalt er nu niet bepaald vanaf en de aardigheid ook niet.
En dat is precies de Jimmy Woo, een uur in de rij staan voor helemaal niks
Maar aan de andere kant zijn er dus nu ook mensen die zeggen tegen hen "Je moet niet denken dat je iets bent, want je bent het echt al tijden niet meer". Wat is dan erger? Keihard roepen dat je iets bent, of tegen andere mensen zeggen dat ze passez zijn?quote:en dan denken dat je beter bent dan de rest van de wereld
je begint voorspelbaar te worden, jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat dat niet aan je kleding ligt ooit meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |