wie wat waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
quote:
spanking tattoo?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tattoo, ik heb het over weinig anders, vent.
Straks pics?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
Zo de tekening bekijken, spannend!
I think soquote:
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!quote:
dikke vette tekst weetjuh!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja
Waar?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
@Godt.. ik schijn nu ineens de vriendin te zijn van iemand.
1 of andere gast heeft mijn naam opgegeven en gezegd dat ik zijn vriendin was.. of een vriendin van iemand
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook nietquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Godtje het volgende:
Oh!![]()
Je achterbuurman die altijd moest studeren
Hoe komt hij aan je naam dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De naam die de agent gaf van dat dat mijn vriend zou moeten zijn.. die ken ik niet. Herken de naam ook niet
De agenten hebben mijn naam doorgekregen van iemand. En dat ik de vriendin was *insert naam*quote:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
En het irritante is dat als je vragen terug stelt aan de politie dat je geen antwoorden gaat krijgen
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
Gewoon zeggen dat je ze niet kent en er niks mee te maken hebt.
Tot ziens.
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neusquote:Op woensdag 21 september 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook gezegd dat ik ze niet ken enzo. Maar ik wil wel eigenlijk weten hoe ik in het verhaal terecht ben gekomen en door wie vooral.
en verder ben ik gewoon nieuwsgierig naar alles
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Telefonisch gesprokenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef rival het volgende:
gooi gewoon de deur dicht voor zijn neus
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
dat respect hebben ze andersom niet, anders zou hij wel antwoord geven op haar vragen....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo doen ze dat misschien in het barbaarse westen, hier in het oosten hebben we respect voor de wet en justitie.
Nee, daar maak ik me niet verdacht meequote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
Ze hebben geen stoplichten in het oostenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
Hoe komt een zebra uit het water?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
weet u hoe een belgische ambulance klinkt?
klik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jij door rood liep/fietste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het rent door het bos.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
Ze hebben geen stoplichten in het oosten
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
En geen onterechte superioriteitsgevoelens. En minder turken. En natuur.
nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, daar maak ik me niet verdacht mee
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
superioriteitsgevoelens zouden inderdaad onterecht zijn.
Hoe krijg je een provenciaal over zijn toeren.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is avi-3 niveau. Dat is pittig voor je. Probeer het eens in PUB.
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Het is wel zo dat de enige twee 'gezegdes' over stoplichten gaan over de enige stoplichten in twee steden in het oosten.
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij nooit de wet overtreedt.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Bij een voetgangerslicht is rood geen verplichting maar een aanwijzing. Fietsend door rood doe ik nooit, tenzij er een bordje 'rechtsaf voor fietsers vrij' of iets dergelijks bijstaat.
Hoezo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
quote:Weliswaar was de meest schokkende gebeurtenis van de laatste jaren dat Almelooooo op het riool werd aangesloten en dat de handwagen met trekhond van melkboer Wolters werd vervangen door een gemotoriseerde driewieler die in de volksmond 'ijzeren hond' werd genoemd.
Dat is de ene ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Het stoplicht staat het op rood, het stoplicht staat op groen.
In Almelo is altijd wat te doen"
Finkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |