Gast.. en ik héb al zo'n honger..quote:
Ja ik krijg nu ook honger als een paardquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gast.. en ik héb al zo'n honger..
jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:46 schreef alors het volgende:
gofter helemaal vergeten, en nu is het natuurlijk veel leuker dan vorige week zeker
Daar heeft ze fors voor betaald!quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef Green1 het volgende:
Wijf.... kijk niet zo verbaasd heel de tijd
Ze had het over 2 mensen per dag, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
Een goed lopende kapsalon trekt natuurlijk wel meer dan 2, 3 personen op een middag.
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef MilaNL het volgende:
Ik ben qua standpunt voor de oudjes, en qua personen voor geen van allen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef MilaNL het volgende:
Ik ben qua standpunt voor de oudjes, en qua personen voor geen van allen.
el doradoquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat een kutbejaarden.Heeft iemand die ziekte goed verstaan?
De ziekte van los ballos.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad. Hoe wil je daar ooit klanten trekken, dat wordt toch nooit wat? Maar daarom kunnen die oudjess zich ook wel wat minder druk maken, natuurlijk wordt het daar geen massaal af en aan van klandizie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef Injetta het volgende:
Er komt toch geen hond daar in die kapsalon?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:48 schreef Isegrim het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Ehlers-Danlosquote:Het syndroom van Ehlers-Danlos ook wel Ehlers-Danlossyndroom is een erfelijke aandoening waarbij de bindweefsels ongewoon rekbaar en meegevend zijn. Er zijn ten minste 6 typen te onderscheiden, die verschillen in ernst en vorm van overerving. Er bestaan klachten van allerlei weefsels en organen waarin bindweefsel een belangrijke rol speelt, zoals de huid en de gewrichten. Alle vormen zijn of autosomaal dominant of autosomaal recessief; binnen een familie is altijd maar sprake van 1 type aandoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |