quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar dit.
http://www.heineken-music(...)nts_Plastikman_Live_
Vorig jaar op LL wilde je niet mee naar hem.quote:
Zelfspot, dat waardeer ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:44 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen
Ben vannacht gestoken door een aardbij
Alles prima hoor. Enne, nee bedankt! Ik heb een rugzak vol eten bij me.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:09 schreef ook_gek het volgende:
Uhu uhu
Alles goed met u? Moet ik nog wat eten halen
Had je iemand specifiek in gedachten?quote:Op woensdag 21 september 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen. Sommigen voor eeuwig.
Oh irritant. Ik zou es naar naam en toenaam van Ronald vragen en 'm es opzoeken in de telefoongids. "Pas je nummer aan! Lul!".quote:Op woensdag 21 september 2011 10:31 schreef Lolaatje het volgende:
Werd vanmorgen wakker gebeld door iemand die Ronald zocht. Nu heb ik dit nummer ruim twee jaar dus heeft Ronald al vrij lang een nieuw nummer, maar word nog regelmatig gebeld voor hem.
Ik wilde uitslapen na mijn dienst van 18.00 tot 12.00 gisteren, maar kon niet meer slapen. Ook juist wanneer ik mijn telefoon op stil vergeet te zetten.
Slapen.
Omdat tegenwoordig IMAPquote:
Vroegahquote:
Moet je een land kiezen waar dat nog niet mogelijk is. En dan later aanpassen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie vie mobiele teefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Oh echt? Geen last van gehad. Sinds wanneer?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie via mobiele telefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Ze kunnen nu al dequote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet je een land kiezen waar dat nog niet mogelijk is. En dan later aanpassen.
Zijn de eindelijk over naar IMAP? Dat werd wel eens tijd na 20 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat tegenwoordig IMAP
En Google isomdat tegenwoordig verificatie vie mobiele teefoon bij aanmaak van nieuw emailadres.
Geen idee, maar i bedenk me nu wel dat ik al een paar maanden irritante schermen te zien krijg als ik uitgelogd ben geweest en weer inlog.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh echt? Geen last van gehad. Sinds wanneer?
Mijn telefoonnumer gaat ze geen zak aanquote:Op woensdag 21 september 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn de eindelijk over naar IMAP? Dat werd wel eens tijd na 20 jaar
Ik vind die telefoon verificatie eigenlijk wel prima. Hadden ze eerder moeten doen. Maar Google begint mij wel steeds meer 'tegen te staan'. Het lijkt net alsof er niets vernieuwends meer vandaan komt itt een aantal jaar terug. Ze beginnen een beetje op Microsoft te lijken met copy & paste gedrag
.
die was tofquote:Op woensdag 21 september 2011 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook zoiets. In ieder geval sinds de Hi Swing 200. Dus dat is al even geleden.
quote:
dat is mooi! Kan je dan even langs komen? Ben me brood vergetenquote:Op woensdag 21 september 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Enne, nee bedankt! Ik heb een rugzak vol eten bij me.
Al 12 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 10:53 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al negen jaar hetzelfde nummer.
Ik kreeg netjes bericht over Deliciousquote:Op woensdag 21 september 2011 11:06 schreef Tegan het volgende:
Yahoo heeft in de afgelopen jaren tientallen subsites opgedoekt, meeste zonder reden/aankondiging.
Nee.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
dat is mooi! Kan je dan even langs komen? Ben me brood vergeten
Ik had al vroeg een goede smaak.quote:
Moet je nagaan, ik was 18quote:Op woensdag 21 september 2011 11:08 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg een telefoon op mijn 13e verjaardag. Eerste drie jaar nauwelijks gebruikt.
Ik moest er een want mijn zussen hadden hem ook dat jaar gehad. Zij waren alleen al 15 en 17 oidquote:
Mijn zus had er ook eentje gekocht, zij was toen 22.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moest er een want mijn zussen hadden hem ook dat jaar gehad. Zij waren alleen al 15 en 17.
Ik heb het over 2002. Jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus had er ook eentje gekocht, zij was toen 22.
Generatiekloof
Ja, die. na een jaar al stuk en netjes een nieuwe gekregen van HTC. Goed spulquote:
Oh jezus. Ik was 14 in '99. Toen vond ik mensen van jouw leeftijd enorm oud.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
Ik had er een in '99. Toen was ik 22
Als ze je nummer niet zijn kwijtgeraakt omdat ze hun telefoon van toen ze 13 waren inmiddels niet allang verschwunden hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Tegan het volgende:
Maar mijn nummer van toen ik 13 was heb ik nog. Ik vind het een mooie gedachte dat mijn 13jarige vriendjes van toen me nu nog kunnen bellen.Voor de basisschool reunie over twintig jaar ofzo
.
Klopt. Iedereen die ieder jaar van nummer wisseltquote:Op woensdag 21 september 2011 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ze je nummer niet zijn kwijtgeraakt omdat ze hun telefoon van toen ze 13 waren inmiddels niet allang verschwunden hebben.
Dan zijn ze je al vergeten. Dat deze me na dag 1 al!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:16 schreef Tegan het volgende:
Maar mijn nummer van toen ik 13 was heb ik nog. Ik vind het een mooie gedachte dat mijn 13jarige vriendjes van toen me nu nog kunnen bellen.Voor de basisschool reunie over twintig jaar ofzo
.
Broekie.quote:
Ik ookquote:
LEUGENS!quote:
Detailsquote:Op woensdag 21 september 2011 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die. na een jaar al stuk en netjes een nieuwe gekregen van HTC. Goed spul
Wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zijn ze je al vergeten. Dat deze me na dag 1 al!
Jah, best maf. Eigenlijk. Vier jaar is niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele hoop stappen verder voor maar vier jaar verschil.
Kut, eeuwtje vergist.quote:
Autocorrectquote:
Ik heb geen haastquote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, het komt zoals het komt. 6 jaar terug had ik nog niet eens een relatie.
Idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jah, best maf. Eigenlijk. Vier jaar is niks.
Mij vergeten doe je niet snelquote:Op woensdag 21 september 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
AutocorrectIk weet meteen weer waarom ik hiervoor geen mobiel had
Kutsoftware
"Dat deden ze bij mij na dag 1 al"
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang JIJ maar gelukkig bent op deze manier. Daar hoeft niemand over te oordelen.
Nergens voor nodig hoor Teeg!quote:
Wie?quote:
Ja maar ja maaaaaar holle bolle gijs hongerquote:
O dan kan/mag je net zo goed de vuilnisbak gaan leegeten.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar ja maaaaaar holle bolle gijs honger
Ik deed havo examenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet eens meer herinneren.
Nee hoor neequote:Op woensdag 21 september 2011 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan kan/mag je net zo goed de vuilnisbak gaan leegeten.
Ja, Prince zingt er ook steeds over. Geen idee meer though.quote:
Ik ging op kamers inquote:Op woensdag 21 september 2011 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed havo examenNou ja, tweede helft van 1999 was dan wel minder.
quote:Op woensdag 21 september 2011 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, Prince zingt er ook steeds over. Geen idee meer though.
Dan vond ik het ook leuk, denk ikquote:
Ik ben het daarmee eensquote:
* Lolaatje gaat nooit in omgeving Delft op een roltrap als er een krullenbol op staat.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil een optrekstang voor sinterklaas
Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohjawel. Naar de MacDonalds. Maar daar kom ik nooit.
Doet ze expres! Ook al bij mij!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kies je net die ene plek in Delft uit waar je KT nooit tegen kan komen.
Volgens mij zit daar geen roltrap in.quote:
LAWL!quote:
En ik ben in de bios geweest! Daar komt hij ook! En op hetquote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kies je net die ene plek in Delft uit waar je KT nooit tegen kan komen.
Wij hebben geen V&D neequote:
Da's gewoon Den Haagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar scheveningen is te klein voor een V&D
Nee hoor nee!!quote:
What she said.quote:
Oeh pizza.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
We hebben wel 2 mac donalds vlak bij elkeer met er tussen in een burger king en er naast een pizza tent. En alles is tot 5uur in de ochtend open in het weekend
Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Oeh geen eten bij me en hongerrrrrr hebben
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Jawel maar ben lui
Heb net een collega gestuurd om effe broodje hollandse garnalen te halen en bak met kibbeling
Garnalen meh, kibbeling jum!quote:
Dat vind ik het de hele dag alquote:
Ja vind ik ook!quote:
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ook een bak kibbeling gehaald.
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Goed planquote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?
Ik ben deze week nog vrij. Anna is bezig met haar scriptie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust..
Zijn jullie ook nog een paar dagen vrij?
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Er is altijd nog de dood om naar uit te kijken. Eeuwige vrijheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Als ze haar co-schappen door isquote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Ow nice, wanneer gaat ze dan afstuderen?
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Ze happen goed dit jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel heb
Eten! Ik denk eten!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Wat zou ik vanavond voorgeschoteld krijgen bij de catering?
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.quote:
Lasagnaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.
Ik snap je grapje nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een kanarie. Maar die kun je ook eten.
uhn even denken..... Uhm......... Tja moeilijk! Uhm....... Lekker eten?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.
Effe in de vriezer knallen 30min en dan koeliekast werkt perfect!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zette laatst een pak Taksi in de koelkast en die was na een uur nog niet koud hoor.. Of nouja, niet lekker ijskoud.
Bij onze catering is het eten eigenlijk nooit lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
uhn even denken..... Uhm......... Tja moeilijk! Uhm....... Lekker eten?
Oh vaak is het pasta of chinees
Mja ik heb geen ijsklontjes in huis. De vriezer was een optie geweest.. maar goed. Het pak+inhoud is inmiddels lekker koud.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe in de vriezer knallen 30min en dan koeliekast werkt perfect!
Of je doet ijsblokjes in je glas!
Taksiquote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zette laatst een pak Taksi in de koelkast en die was na een uur nog niet koud hoor.. Of nouja, niet lekker ijskoud.
Ja lekker johquote:
Owja, dat drankje waar ik nog nooit van heb gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja lekker joh. Punica laatst ook gekocht. Dat is eigenlijk best zoet
.
Wat heb je besteld, wat heb je besteldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Klacht indienen!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij onze catering is het eten eigenlijk nooit lekker.
Mja.. die is bijna leegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Klacht indienen!
Gelukkig heb jij een hele rugtas vol
Met eten!!
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?
Volgende keer maar een weekend tas ipv rugtasquote:
Oh wat balen zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenDus ik kan weer terug. Note to self: controleren voor je hem meeneemt.
En ik had twee schalen besteld bij de Hema die ze niet in de toko zelf hadden, en eentje daarvan is kapot. Kan ik alsnog met die schaal op de fiets naar de winkel, maar goed, hij is toch al kapot![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat balen zeg.
Ehm, wat is een bankierslamp trouwens?Oh zoeen uit Amerikaanse films als ze dan op een set zijn van een bank!
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben in de bios geweest! Daar komt hij ook! En op hetstation
Jij zit ook goed in de slappe was niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die moet ik even vouwen, zal nu wel droog zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zit ook goed in de slappe was niet?
ja sorryquote:
Daar ga ik volgende week eten.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
Zwart.
Etenstijd.
Oh Oh Cherso kijken tijdens het eten.
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Daar kan men dan ook prima bunkeren idd. Het is er alleen altijd tyfusdruk.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.
Een wokrestaurant met zonder aziaten?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, geen wokrestaurant.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een wokrestaurant met zonder aziaten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.
In de NS-mail van afgelopen week heb ik er niks over gelezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier of er nog ergens een actie is met NS-dagkaarten?
Als je culinaire hoogstandjes verwacht moet je er ook niet naar toe gaan, het is gewoon de zoveelste all-you-can-eat, wel een goede imo maar het blijft een vreetschuur natuurlijkquote:
Jammer, heb al bij de AH, Hema, Blokker en kruidvat gekeken, maar net nu zijn ze nergensquote:Op woensdag 21 september 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de NS-mail van afgelopen week heb ik er niks over gelezen.
Al in V&A gekeken?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jammer, heb al bij de AH, Hema, Blokker en kruidvat gekeken, maar net nu zijn ze nergens
Jumbo!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu welJumbo heeft nu die actie, maar die zit hier niet.
http://www.opentot.nl/Supermarkt/utrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jumbo!Die heb je toch wel in Utrecht?
In Kanaleneiland en Overvecht, maar daar kom ik nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jumbo!Die heb je toch wel in Utrecht?
kom je op bezoek?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand hier of er nog ergens een actie is met NS-dagkaarten?
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor m'n zus![]()
Maar ik kan wel een keer langskomen
Je zou 'm gewoon geld toe geven met zo'n gratis id als je die blik ziet.quote:
Jammer, was een mooie impuls geweest om de achterlijke prijzen van overheidsdocumenten naar beneden te brengen.quote:
Was toch een sigaar uit eigen doos. Anders gaan ze gewoon meer belasting heffen, iemand moet het toch betalen.quote:
Dat wel, maar die kaartjes kunnen echt wel goedkoper, sowieso is het absurd dat de prijzen van die dingen per gemeente verschillenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Was toch een sigaar uit eigen doos. Anders gaan ze gewoon meer belasting heffen, iemand moet het toch betalen.
Zouden ze weer gehackt zijn?quote:
Ze hebben het iig niet zelf offline gehaald deze keerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden ze weer gehackt zijn?Ik ben wel weer toe aan gratis spellen.
Volgens Playstations eigen twitter moeten ze met ongeveer een uur weer online zijn. Zal dus wel een week wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben het iig niet zelf offline gehaald deze keer
En weer omhoog.quote:
Goedemorgenquote:
Goed zo! Wat precies?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb eten bij me hoor
Wel tof, want ze had weer tien minuten contact.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. En wat vindt de vrouw daarvan Pheen.
Knipte zij niet gewoon het kabeltje door?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel tof, want ze had weer tien minuten contact.
wifi knippen?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Knipte zij niet gewoon het kabeltje door?
Ziggo knalt er elke nacht rond 1 uur uit blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En weer omhoog.
Bnet was gisteren ook tien minuten down. Tien minuten zonder Diablo III. Honden!
O verder werkt het als een tierelier hoor, vergeleken met UPC wat ik eerst had. Ik haal nu binnen een paar minuutjes films en series binnen, daar deed ik bij UPC soms een week over.quote:
Wit brood, kaas ham tomaat komkommer harde bruine puntjes en choco pasta!!quote:
Nee, mijn mobieltje als wifipoint deed het ook al niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook Wifi hangt uiteindelijk een een kabel.
Er is nog veel meer keusquote:Op donderdag 22 september 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Oja, zal ik overstappen naar Ben of naar die ene wijvenprovider van KPN, Sizz? Of naar Hollands Nieuwe, al klinkt dat als haring, of Simyo. Vind Hi Sim Only te duur.
Diabloquote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En weer omhoog.
Bnet was gisteren ook tien minuten down. Tien minuten zonder Diablo III. Honden!
3 is ook nog niet uitquote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Diablo. Heb III nooit gespeeld, maar was groot fan van II.
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Simyo is het goedkoopst, het scheelt een tientje met wat ik nu betaal en krijg meer belminuten.
O, en maandelijks opzegbaar en gebruikt het KPN-netwerk
Ja hequote:Op donderdag 22 september 2011 09:56 schreef Lolaatje het volgende:
Heb even gekeken, misschien moet ik ook maar overstappen. Zit nu ook bij Hi, maar het scheelt behoorlijk.
1GB is echt veel. Ik ping/Whatsapp/mail en kijk regelmatig op internet en zit deze maand pas op 60 mb.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:12 schreef Lolaatje het volgende:
Zelfde hier. Dat zou mijn enige twijfelpunt zijn om over te stappen, maar een gig verbruik ik nooit per maand.
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
1GB is echt veel. Ik ping/Whatsapp/mail en kijk regelmatig op internet en zit deze maand pas op 60 mb.
Alleen ik moet denk ik wel m'n abo upgraden, want ik heb nog 3 euro sms/bellen over voor 9 dagen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaar
O, daar zou ik het wel mee volhoudenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen ik moet denk ik wel m'n abo upgraden, want ik heb nog 3 euro sms/bellen over voor 9 dagen.
Het lukte mij eerst ook altijd, maar nu ik weer studeer en af en toe daarvoor bel/sms, gaat het stukje harder.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, daar zou ik het wel mee volhouden
Ik zit aan de 800mb per maand minimaalquote:Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaar
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit aan de 800mb per maand minimaal
En dan kijk ik bijna geen filmpjes.
Is het al weekend?quote:
Ook een goeie ja.quote:
Ben toe aan weekendquote:
Eh, wat kun je ermee dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:48 schreef Tegan het volgende:
Ah tof speeltje ontdekt. XBMC. Er is ook een tooltje voor alles he.
Ik doe garantie afhandelingen van computer onderdelen, printers, telefoons, tv's rand apparatuur van computers of complete computers en laptops.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe administratief werk. Bij een door de overheid gesubsidieerde instelling.
En gij?!
Dat is een top programma!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:48 schreef Tegan het volgende:
Ah tof speeltje ontdekt. XBMC. Er is ook een tooltje voor alles he.
Series kijken op mijn tvscherm vanaf de computer zonder de muis te gebruiken maar een afstandsbediening en dat hij exact bijhoudt welke afleveringen je al hebt gezien enzoquote:
Nerd speeltjesquote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij speeltje denk ik aan andere dingen dan het waarschijnlijk is.
Dat is wel vet jaquote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Series kijken op mijn tvscherm vanaf de computer zonder de muis te gebruiken maar een afstandsbediening en dat hij exact bijhoudt welke afleveringen je al hebt gezien enzo.
Tenminste, dat denk ik, moet hem nog installeren.
Aha. Maar heb je niet gewoon je geheugen voor het onthouden waar je bent dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Series kijken op mijn tvscherm vanaf de computer zonder de muis te gebruiken maar een afstandsbediening en dat hij exact bijhoudt welke afleveringen je al hebt gezien enzo.
Tenminste, dat denk ik, moet hem nog installeren.
Gewoon Windows Media Center alleen dan heel veel beter. Dus ook muziek en films enzo. Mooi voor mijn hele collectiequote:
Daar volg ik teveel voorquote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aha. Maar heb je niet gewoon je geheugen voor het onthouden waar je bent dan?
Oh het was zó leuk. Seizoen 3 is ook weer begonnenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde laatst The Vampire Diaries maar eens gaan afkijken, maar ik ben dus compleet vergeten waar ik was afgehaakt in seizoen twee...
Oh, dat is wel handig inderdaad. Bij Supernatural ben ik in seizoen 6 blijven steken, maar heb geen idee meer bij welke aflevering. De rest kijk ik eigenlijk zodra de aflevering online staat. Damages alweer afgelopenquote:Op donderdag 22 september 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde laatst The Vampire Diaries maar eens gaan afkijken, maar ik ben dus compleet vergeten waar ik was afgehaakt in seizoen twee...
Hm. Ja. Ian.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:09 schreef Tegan het volgende:
Enige waarom ik keek is Ian![]()
![]()
. En dat er heel veel mensen doodgaan enzo
. Vandaar ook dat ik even afhaakte
. Nu had ik ineens weer zin in een shot Ian
.
Mja, dat heb ik dus bij een hele hoop series. The L Word, Californication, allemaal nog afkijken, maar waar ik benquote:Op donderdag 22 september 2011 13:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig inderdaad. Bij Supernatural ben ik in seizoen 6 blijven steken, maar heb geen idee meer bij welke aflevering. De rest kijk ik eigenlijk zodra de aflevering online staat. Damages alweer afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |