En weer omhoog.quote:
Goedemorgenquote:
Goed zo! Wat precies?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb eten bij me hoor
Wel tof, want ze had weer tien minuten contact.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. En wat vindt de vrouw daarvan Pheen.
Knipte zij niet gewoon het kabeltje door?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel tof, want ze had weer tien minuten contact.
wifi knippen?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Knipte zij niet gewoon het kabeltje door?
Ziggo knalt er elke nacht rond 1 uur uit blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En weer omhoog.
Bnet was gisteren ook tien minuten down. Tien minuten zonder Diablo III. Honden!
O verder werkt het als een tierelier hoor, vergeleken met UPC wat ik eerst had. Ik haal nu binnen een paar minuutjes films en series binnen, daar deed ik bij UPC soms een week over.quote:
Wit brood, kaas ham tomaat komkommer harde bruine puntjes en choco pasta!!quote:
Nee, mijn mobieltje als wifipoint deed het ook al niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook Wifi hangt uiteindelijk een een kabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |