Daar ben ik geweestquote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohjawel. Naar de MacDonalds. Maar daar kom ik nooit.
Doet ze expres! Ook al bij mij!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kies je net die ene plek in Delft uit waar je KT nooit tegen kan komen.
Volgens mij zit daar geen roltrap in.quote:
LAWL!quote:
En ik ben in de bios geweest! Daar komt hij ook! En op hetquote:Op woensdag 21 september 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kies je net die ene plek in Delft uit waar je KT nooit tegen kan komen.
Wij hebben geen V&D neequote:
Da's gewoon Den Haagquote:Op woensdag 21 september 2011 13:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar scheveningen is te klein voor een V&D
Nee hoor nee!!quote:
What she said.quote:
Oeh pizza.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
We hebben wel 2 mac donalds vlak bij elkeer met er tussen in een burger king en er naast een pizza tent. En alles is tot 5uur in de ochtend open in het weekend
Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:29 schreef ook_gek het volgende:
Oeh geen eten bij me en hongerrrrrr hebben
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je niet naar een catering dan ofzo? Of een AH in de buurt?
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Jawel maar ben lui
Heb net een collega gestuurd om effe broodje hollandse garnalen te halen en bak met kibbeling
Garnalen meh, kibbeling jum!quote:
Dat vind ik het de hele dag alquote:
Ja vind ik ook!quote:
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ook een bak kibbeling gehaald.
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben nog steeds moe. En leeg in mijn hoofd. Niets meer om naar uit te kijken en je bent ineens ook van al het geregel af. Dat moet blijkbaar even wennen.
Goed planquote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we een R&P meet in Utrecht ofzo roggelen, dan kun je daar weer naar uit kijken?
Ik ben deze week nog vrij. Anna is bezig met haar scriptie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Geniet daar effe lekker van joh.. die rust..
Zijn jullie ook nog een paar dagen vrij?
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
Er is altijd nog de dood om naar uit te kijken. Eeuwige vrijheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Als ze haar co-schappen door isquote:Op woensdag 21 september 2011 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Ow nice, wanneer gaat ze dan afstuderen?
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel hebquote:Op woensdag 21 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd en nu al een saai vooruitzicht? The fun just started!
Ze happen goed dit jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een saai vooruitzicht is? Ik zeg alleen dat ik deze week geen vooruitzicht heb voorlopig en er een heleboel van mij afvalt waardoor ik een leeg gevoel heb
Eten! Ik denk eten!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Wat zou ik vanavond voorgeschoteld krijgen bij de catering?
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.quote:
Lasagnaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.
Ik snap je grapje nietquote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een kanarie. Maar die kun je ook eten.
uhn even denken..... Uhm......... Tja moeilijk! Uhm....... Lekker eten?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wát voor eten. Dat is de vraag.
Effe in de vriezer knallen 30min en dan koeliekast werkt perfect!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zette laatst een pak Taksi in de koelkast en die was na een uur nog niet koud hoor.. Of nouja, niet lekker ijskoud.
Bij onze catering is het eten eigenlijk nooit lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
uhn even denken..... Uhm......... Tja moeilijk! Uhm....... Lekker eten?
Oh vaak is het pasta of chinees
Mja ik heb geen ijsklontjes in huis. De vriezer was een optie geweest.. maar goed. Het pak+inhoud is inmiddels lekker koud.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Effe in de vriezer knallen 30min en dan koeliekast werkt perfect!
Of je doet ijsblokjes in je glas!
Taksiquote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Is dat zo? Ik zette laatst een pak Taksi in de koelkast en die was na een uur nog niet koud hoor.. Of nouja, niet lekker ijskoud.
Ja lekker johquote:
Owja, dat drankje waar ik nog nooit van heb gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja lekker joh. Punica laatst ook gekocht. Dat is eigenlijk best zoet
.
Wat heb je besteld, wat heb je besteldquote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Klacht indienen!quote:Op woensdag 21 september 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij onze catering is het eten eigenlijk nooit lekker.
Mja.. die is bijna leegquote:Op woensdag 21 september 2011 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Klacht indienen!
Gelukkig heb jij een hele rugtas vol
Met eten!!
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, dat is de tweede keer deze week dat ik iets heb besteld en het kapot aankomt
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenquote:Op woensdag 21 september 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!! Klacht indienen. Wat hedde besteld?
Volgende keer maar een weekend tas ipv rugtasquote:
Oh wat balen zeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een hele mooie bankierslamp: dikke kras op het glas, maar ik moet hem in Ede terugbrengenDus ik kan weer terug. Note to self: controleren voor je hem meeneemt.
En ik had twee schalen besteld bij de Hema die ze niet in de toko zelf hadden, en eentje daarvan is kapot. Kan ik alsnog met die schaal op de fiets naar de winkel, maar goed, hij is toch al kapot![]()
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat balen zeg.
Ehm, wat is een bankierslamp trouwens?Oh zoeen uit Amerikaanse films als ze dan op een set zijn van een bank!
quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben in de bios geweest! Daar komt hij ook! En op hetstation
Jij zit ook goed in de slappe was niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die moet ik even vouwen, zal nu wel droog zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zit ook goed in de slappe was niet?
ja sorryquote:
Daar ga ik volgende week eten.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
Zwart.
Etenstijd.
Oh Oh Cherso kijken tijdens het eten.
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Daar kan men dan ook prima bunkeren idd. Het is er alleen altijd tyfusdruk.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben wij met het werk een keer prima gebunkerd.
Een wokrestaurant met zonder aziaten?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eten.Vreetschuren ftw!
http://www.etenstijd.nl
Nope, geen wokrestaurant.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een wokrestaurant met zonder aziaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |