Er is nog veel meer keusquote:Op donderdag 22 september 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Oja, zal ik overstappen naar Ben of naar die ene wijvenprovider van KPN, Sizz? Of naar Hollands Nieuwe, al klinkt dat als haring, of Simyo. Vind Hi Sim Only te duur.
Diabloquote:Op donderdag 22 september 2011 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En weer omhoog.
Bnet was gisteren ook tien minuten down. Tien minuten zonder Diablo III. Honden!
3 is ook nog niet uitquote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Diablo. Heb III nooit gespeeld, maar was groot fan van II.
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Simyo is het goedkoopst, het scheelt een tientje met wat ik nu betaal en krijg meer belminuten.
O, en maandelijks opzegbaar en gebruikt het KPN-netwerk
Ja hequote:Op donderdag 22 september 2011 09:56 schreef Lolaatje het volgende:
Heb even gekeken, misschien moet ik ook maar overstappen. Zit nu ook bij Hi, maar het scheelt behoorlijk.
1GB is echt veel. Ik ping/Whatsapp/mail en kijk regelmatig op internet en zit deze maand pas op 60 mb.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:12 schreef Lolaatje het volgende:
Zelfde hier. Dat zou mijn enige twijfelpunt zijn om over te stappen, maar een gig verbruik ik nooit per maand.
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaarquote:Op donderdag 22 september 2011 10:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
1GB is echt veel. Ik ping/Whatsapp/mail en kijk regelmatig op internet en zit deze maand pas op 60 mb.
Alleen ik moet denk ik wel m'n abo upgraden, want ik heb nog 3 euro sms/bellen over voor 9 dagen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaar
O, daar zou ik het wel mee volhoudenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen ik moet denk ik wel m'n abo upgraden, want ik heb nog 3 euro sms/bellen over voor 9 dagen.
Het lukte mij eerst ook altijd, maar nu ik weer studeer en af en toe daarvoor bel/sms, gaat het stukje harder.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, daar zou ik het wel mee volhouden
Ik zit aan de 800mb per maand minimaalquote:Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en zit rond de 350 mb blijkbaar
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit aan de 800mb per maand minimaal
En dan kijk ik bijna geen filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |