Excuusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tosti reageerde niet op mij, maar op larry91.
Ten eerste trek jij compleet voorbarige en eenzijdige conclusies. Als jij bij NEC komt en weet wie daar rondlopen (zowel jonge als oude generatie) en de emoties kent bij deze wedstrijd dan is de kans heel groot dat er een aantal zijn die het niet trekken om thuis te verliezen van vitesse na 14 jaar. Voetbal is oorlog is een bekende uitspraak en dat wordt door sommige lieden nu eenmaal bloedserieus genomen. Daarom is het te verwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom is dat te verwachten? Te verwachten is dat ze een hekel aan elkaar hebben en de huid volschelden.
Wat niet te verwachten is, is dat er oerwoudgeluiden worden gemaakt, mensen thuis worden opgezocht en hun eigendommen worden beschadigt, en dat er vanuit bosjes een confrontatie met de politie wordt gezocht.
Maar het allergrootste probleem is niet dát dit gebeurd, maar dat er mensen als jij zijn die dit een logisch gevolg vinden van een voetbalwedstrijd.
Vond de spandoeken sowieso niet helemaal gepast. Vooral die vreemdelingenlegioen was nogal vreemd, aangezien wij meer buitenlanders op het veld hebben staan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Overigens verbaasde ik me ook ook wel over dat spandoek met 'grijp ze bij de strot' erop. Zoiets, met toch gewelddadige ondertoon, werd voorheen niet toegestaan..
Vreemdelingenlegioen was inderdaad vrij apart en dommig. Maar de andere twee vond ik juist prachtig, een beetje agressie mag wel op de tribune daar waar het aan heeft geschort in de afgelopen 4 edities zowel uit als thuis. Het is en blijft voetbal en geen cricket.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Vond de spandoeken sowieso niet helemaal gepast. Vooral die vreemdelingenlegioen was nogal vreemd, aangezien wij meer buitenlanders op het veld hebben staan.
Ja je zou het haast zeggen. Zonde. He maar serieus he, jij krijgt nog steeds kratje bier van mij he? Van vorig jaar. Of zullen we die wegstrepen tegen dit jaarquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Bussen zijn wel door flink wat stenen geraakt. Stond zelfs een groep voor de bussen maar die arneppers durfden er niet uit.
Zeefuik niet, ivm een acute blinde-darm-ontsteking.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef BasNijmegen het volgende:
Gaan er nog mensen mee naar Den Haag?
Die Eppel misschienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef MarlboroCowboy het volgende:
wie wou hij nu als aanvaller opstellen, die we sowieso al niet echt hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:13 schreef GSbrder het volgende:
NEC wordt bedankt voor hun bijdrage in de dood van Ghadaffi:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:13 schreef GSbrder het volgende:
NEC wordt bedankt voor hun bijdrage in de dood van Ghadaffi:
[ afbeelding ]
Platje? of gaat die eppel misschien starten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef numero_uno het volgende:
Wie gaat er uberhaupt in de spits lopen? Nijland?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef Nimma024 het volgende:
Een kwartfinale zonder Ajax, Feyenoord en PSV.
Sparta, RKC, Heracles, NEC, Vitesse, Heerenveen, AZ en Twente naar kwartfinales.
Als we daarna nou even Sparta loten sta je in de halve finale en hoef je nog maar één keer te winnen voor Europees voetbal.
Ik droom met je meequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:08 schreef Kruitdampje het volgende:
* Droomt over het Mario Been scenario
Wakker worden en gewoon het scenario kopieren naar Pastoor dan hoeven we niet te dromen...quote:
In plaats van Cmovs?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef LDS het volgende:
Zoltan Szelesi eindelijk officieel van NEC. Waarschijnlijk zondag tegen Utrecht meteen in de basis.
Zou goed kunnen. Of centraal ipv Koolwijk. Maar ipv Cmovs lijkt me logischer.quote:
Paar flinke foutjes, bal bijvoorbeeld verkeerd inspelen. Maarja, heel NEC maakte van dat soort foutjes dus ik noem het maar middelmaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Nimma024 het volgende:
Ik weet niet hoe Koolwijk als verdediger speelde tegen Volendam? Lijkt me toch dat Cmovs daar meer geschikt voor is, al heb je met Koolwijk wel een linkspoot centraal.
Dat roepen we al weken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Morgen winnen en het ziet er allemaal weer heel anders uit. Bij verlies wordt het een zeer lastig seizoen en raak je contact met middenmoot kwijt.
Er moet gewonnen worden!
Vind het ook niet zoquote:
Kwestie van de juiste tegenstander op het juiste moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat mocht ook wel tegen dit Utrecht.. Maar in een ommekeer geloof ik (nog) niet.
Roda thuis gaat, samen met VVV thuis cruciaal worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste tegenstander op het juiste moment.
Desalniettemin is het goed dat we gewonnen hebben, verlies was helemaal catastrofaal.
hoezo slordigquote:
Dat wel natuurlijk;)quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vatten ze het niveau van de wedstrijd aardig samen toch?
Deze wedstrijd viel samen met het Topklasseduel De Graafschap - Vitessequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vatten ze het niveau van de wedstrijd aardig samen toch?
Ik vind dat 'NEC-shawl om de nek' echt heel lullig, alsof er bijna niemand liep die dag met een NEC-shawlquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alweer een zooitje 'slachtoffers' van de wedstrijd tegen Vitesse opgepakt.
Weer zes NEC-hooligans melden zich
Deze staan nog open:
http://www.politie.nl/Gel(...)trelschoppersnec.asp
Neemt niet weg dat überhaupt met een NEC-shawl om je nek lopen al misdadig is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik vind dat 'NEC-shawl om de nek' echt heel lullig, alsof er bijna niemand liep die dag met een NEC-shawl
Dan kunnen ze die nek-grap in ieder geval niet maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat überhaupt met een NEC-shawl om je nek lopen al misdadig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |