Ja, leuke meid, maar goed, next. Ik maak me niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef rival het volgende:
Mooie TT.
Jammer HW, die vond je leuk toch.
Ja dat is eigenlijk echt schandalig, weet even niet meer welke game 't was, maar ik had laatst een ''manual'' waar letterlijk alleen de credits in stonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las vandaag een tweet van Totalbiscuit (the cinical brit) over het 'boekje' bij GoW3. De meerwaarde van een spel kopen op schijfje in een hoesje neemt erg af.
Als je een rokje aandoet en op je knietjes in de schemer gaat zitten... och..quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Was dan ook op mijn PM ingegaan.
I know you're a man but I'm gonna treat you like a lady
I know, zelf ook vaak genoeg aan die kant gestaan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, zo gaan die dingen vaak he HW.
snap ik....quote:
nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
Ha, alleen op kantoor! Kan ik ongegeneerd meezingen met Informer
Het zou niet de eerste keer zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een rokje aandoet en op je knietjes in de schemer gaat zitten... och..
dikke vette bullshit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn!
O wacht, dat rokje wel
Wat? Nooit alleen op kantoor, of nooit meezingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn!
O wacht, dat rokje wel
verkeerde quotequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Nooit alleen op kantoor, of nooit meezingen?
Je moet het zo zien: Zou ik overleven in Amsterdam zonder die attitude?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is HW best lievig en aardig en grappig, op die vreeeesleijke Amsterdamse arrogante attitudfe na dan
Dus het lag gewoon aan de huisarts! Hopsa.
Ik zeg ook niet dat ik hem helemaal mee zing, zeiksnor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
verkeerde quote
maar dat je dat liedje nooit helemaal mee kan zingen.....
mij een zeiksnor noemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem helemaal mee zing, zeiksnor.
Cam aan, geld verdienen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
Ha, alleen op kantoor! Kan ik ongegeneerd meezingen met Informer
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende week in Ooggetuige.Missbukkake.
Nog nooit. Eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
dikke vette bullshit!
jij hebt zeker weleens een rokje aan gehad!
en een versie voor vrouwen met pull down?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Deze ga ik trouwens namaken en overal ophangen.
[ afbeelding ]
Issie ook. Alleen soms ook een azijnzeiker maar wie nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is HW best lievig en aardig en grappig, op die vreeeesleijke Amsterdamse arrogante attitudfe na dan
Dus het lag gewoon aan de huisarts! Hopsa.
Soms ben je net een ventquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een versie voor vrouwen met pull down?
Dat cynische zit nou eenmaal in de familie, zo ben ik echt niet de hele tijd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Issie ook. Alleen soms ook een azijnzeiker maar wie niet
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Deze ga ik trouwens namaken en overal ophangen.
[ afbeelding ]
met veel kwijl denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.
Hoe zou pijpen gaan als je bek nog verdoofd is van de tandarts?
Only one way to find out !quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe gaat pijpen anders dan? Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.
En in het kader van goed onderzoek moet je dat meerdere keren doen om een goed resultaat te krijgenquote:
Geen ervaring mee begrijp ik?quote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee begrijp ik?
je mist een mooi mannenlichaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen maak ik er 1 voor de OP (al is disse al een miljard keer beter dan die in de OP). Nu is het tijd om naar huis te gaan.
Pas hem aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je mist een mooi mannenlichaam.
Mijn muis is allergisch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan maakt ze er zelf toch eentjequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder de PSD gaat dat niet werken.
Ach, ook zo zou ik haar gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Je had haar wel wat netter mogen uitsnijden schat.
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach, ook zo zou ik haar geven
+1quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |