Ja, leuke meid, maar goed, next. Ik maak me niet zo'n zorgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef rival het volgende:
Mooie TT.
Jammer HW, die vond je leuk toch.
Ja dat is eigenlijk echt schandalig, weet even niet meer welke game 't was, maar ik had laatst een ''manual'' waar letterlijk alleen de credits in stonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las vandaag een tweet van Totalbiscuit (the cinical brit) over het 'boekje' bij GoW3. De meerwaarde van een spel kopen op schijfje in een hoesje neemt erg af.
Als je een rokje aandoet en op je knietjes in de schemer gaat zitten... och..quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Was dan ook op mijn PM ingegaan.
I know you're a man but I'm gonna treat you like a lady
I know, zelf ook vaak genoeg aan die kant gestaan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, zo gaan die dingen vaak he HW.
snap ik....quote:
nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
Ha, alleen op kantoor! Kan ik ongegeneerd meezingen met Informer
Het zou niet de eerste keer zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een rokje aandoet en op je knietjes in de schemer gaat zitten... och..
dikke vette bullshit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn!
O wacht, dat rokje wel
Wat? Nooit alleen op kantoor, of nooit meezingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn!
O wacht, dat rokje wel
verkeerde quotequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Nooit alleen op kantoor, of nooit meezingen?
Je moet het zo zien: Zou ik overleven in Amsterdam zonder die attitude?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is HW best lievig en aardig en grappig, op die vreeeesleijke Amsterdamse arrogante attitudfe na dan
Dus het lag gewoon aan de huisarts! Hopsa.
Ik zeg ook niet dat ik hem helemaal mee zing, zeiksnor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
verkeerde quote
maar dat je dat liedje nooit helemaal mee kan zingen.....
mij een zeiksnor noemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem helemaal mee zing, zeiksnor.
Cam aan, geld verdienen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
Ha, alleen op kantoor! Kan ik ongegeneerd meezingen met Informer
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende week in Ooggetuige.Missbukkake.
Nog nooit. Eerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
dikke vette bullshit!
jij hebt zeker weleens een rokje aan gehad!
en een versie voor vrouwen met pull down?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Deze ga ik trouwens namaken en overal ophangen.
[ afbeelding ]
Issie ook. Alleen soms ook een azijnzeiker maar wie nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is HW best lievig en aardig en grappig, op die vreeeesleijke Amsterdamse arrogante attitudfe na dan
Dus het lag gewoon aan de huisarts! Hopsa.
Soms ben je net een ventquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een versie voor vrouwen met pull down?
Dat cynische zit nou eenmaal in de familie, zo ben ik echt niet de hele tijd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Issie ook. Alleen soms ook een azijnzeiker maar wie niet
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Deze ga ik trouwens namaken en overal ophangen.
[ afbeelding ]
met veel kwijl denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.
Hoe zou pijpen gaan als je bek nog verdoofd is van de tandarts?
Only one way to find out !quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe gaat pijpen anders dan? Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou een paar plaatsen overslaan, maar verder ben ik t met je eens.
En in het kader van goed onderzoek moet je dat meerdere keren doen om een goed resultaat te krijgenquote:
Geen ervaring mee begrijp ik?quote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee begrijp ik?
je mist een mooi mannenlichaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen maak ik er 1 voor de OP (al is disse al een miljard keer beter dan die in de OP). Nu is het tijd om naar huis te gaan.
Pas hem aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je mist een mooi mannenlichaam.
Mijn muis is allergisch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan maakt ze er zelf toch eentjequote:Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder de PSD gaat dat niet werken.
Ach, ook zo zou ik haar gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Je had haar wel wat netter mogen uitsnijden schat.
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach, ook zo zou ik haar geven
+1quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, normaal ga ik nu ook naar huis toe en dan merk ik niet hoe dood het hier slaat.
Ik zal je nog wel even gezelschap houden danquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk hoor.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal je nog wel even gezelschap houden dan.
Al zit ik te twijfelen of ik niet gewoon de kroeg in zal gaan zo.
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, verlaat me maar voor zo'n sloerie aan de bar!
Als ik ga staat ze erachterquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, verlaat me maar voor zo'n sloerie aan de bar!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik ga staat ze erachter.
Maar eigenlijk moet ik het niet doen, ik hoef nu niet te werken en dan wil het nog wel eens doorslaan bij me.
Eerst wachten op de pizza, daarna kijk ik wel.
Niet wat mij betreft hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
Zo het eten staat klaar. Alleen nog aanzetten. Maar Mr. Workaholic belde al. Het word later
ik maak witlofsalade *lui ftw*quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog een prakje maken voor mezelf als ik zo thuis ben. Zal wel weer een boterham worden
Lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maak witlofsalade *lui ftw*
Ik ben nu aan het afronden. Ik denk dat ik thuis maar een stokbroodje in de over gooi. Met kruidenboterquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze is toch niet thuihuis
ok flauw sorry
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
witlof, granny smith, gerookte kip, ongezouten cashews en pinda's en tunkruidendressing omnom
Oh vervelend vind ik je nog niet hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
werk tot 13.30 en nu studiewerk, dan word ik vervelend
Ik ben luiquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog een prakje maken voor mezelf als ik zo thuis ben. Zal wel weer een boterham worden
gelukkigquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vervelend vind ik je nog niet hoor.
true, maar ze hebben "de baas betaalt"quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze is toch niet thuihuis
ok flauw sorry
maar ik geloof niet dat de baas van missb zo lief isquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar ze hebben "de baas betaalt".
Heb er net besteld, pizza was prima, nu after dinner dip.
Oh zo'n plastic zak voor in de oven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben luiNiet superlui dat ik eten besteld heb. Maar ik heb een verpakking Knorr Toscaanse Kip met tomaat. Dus alles in een zak flikkeren. Flink schudden en in de oven
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat de baas van missb zo lief is
en kleine man is niet thuis?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo'n plastic zak voor in de oven?
Kip klinkt dan wel weer lekker... Ik had van de week heerlijk gepaneerde kipfiletreepjes gemaakt, die waren zoknapperig.. Maar zelfs daar ben ik nu te lui.
(bijna) over de datum?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik vandaag zowaar een flesje jus d'orange van 'm kreeg.
Het zij je vergeven kind.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkigbwuh 20uur pw werk en echt eens serieus aan den studie is toch wel veul samen
Nee die is op kamp.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en kleine man is niet thuis?
quote:
Shame..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik geloof niet dat de baas van missb zo lief is
maar zit je ook nog op je werk dan?
Je bent buggy? Wtf is buggy?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shame..
Nee, ik ben een week extra vrij na mijn vakantie maar kwam er achter dat ik de enige ben, dus ik verveel me een beetje.
Ben ook nog beetje buggy van de jetlag, niet zo heel erg maar sliep pas tegen 2 uur en was om half 9 alweer wakker.
Van slag afquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent buggy? Wtf is buggy?
als wij bij ikea iets kregen was dat altijd het geval, en een keer toen we mars repen ed bij een tentamen kregen in de hallen van de vechtsebanen (ja zo achterdochtig ben ik wel dat ik dan eerst naar de datum ga kijken, en terecht, zo bleekquote:
Keien zijn niet duur, die zijn hard en verder helemaal niets, nep Amsterdammerquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:03 schreef Ripley het volgende:
keiduur hotel geboekt in londen, maar even toestemming gevraagd voordat ik herrie krijg!
Ik kreeg nooit wat bij een tentamenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als wij bij ikea iets kregen was dat altijd het geval, en een keer toen we mars repen ed bij een tentamen kregen in de hallen van de vechtsebanen (ja zo achterdochtig ben ik wel dat ik dan eerst naar de datum ga kijken, en terecht, zo bleek)
dat van ons was over de datum he?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit wat bij een tentamen
Oja, een onvoldoendequote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit wat bij een tentamen
Ja die ja. De kippenpoten enzo waren goed te doen, dus ik ben benieuwd of dit net zo lekker is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo'n plastic zak voor in de oven?
Kip klinkt dan wel weer lekker... Ik had van de week heerlijk gepaneerde kipfiletreepjes gemaakt, die waren zoknapperig.. Maar zelfs daar ben ik nu te lui.
i know, heb t ook gewoon opgegetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef HeatWave het volgende:
Over de datum maakt 90% van de tijd geen moer uit, is alleen verplicht en je mag het niet meer verkopen. Zolang het geen zuivel of vlees ofzo is kan het echt nog veel langer gegeten worden...
Gelijk heb je, deden wij ook heel veel bij AH, niets mis mee...quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
i know, heb t ook gewoon opgegetenen net als bij ikea, veel troep uit de food market, niks mis mee maar mocht niet meer verkocht worden dus neem maar mee
Ik krijg van de apotheek ook weleens pepermunt en winegums enzo die (bijna) over datum zijn, maar zij niet meer mogen verkopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
i know, heb t ook gewoon opgegetenen net als bij ikea, veel troep uit de food market, niks mis mee maar mocht niet meer verkocht worden dus neem maar mee
Jonguh, ik ben zo mogelijk nog amsterdamser dan jij ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keien zijn niet duur, die zijn hard en verder helemaal niets, nep Amsterdammer.
En nu weer iets brabantsquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben zo mogelijk nog amsterdamser dan jij ja!
ga je bakkes spoelen met ossegal, ben je helemaal mesjogge????!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu weer iets brabants.
NSB;er.
Beter meissie, zo kenne we je weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
ga je bakkes spoelen met ossegal, ben je helemaal mesjogge????!!!!!
Ja idd, die pootjes zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die ja. De kippenpoten enzo waren goed te doen, dus ik ben benieuwd of dit net zo lekker is.
Oe. En wil hij je ook meteen voorstellen of wil hij daar nog even mee wachten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben doodnerveus
Hetero wil vanavond aan zijn beste vriend vertellen dat ie een relatie heeft met een jongen.
Ben benieuwd of ie doorzet.
Geen idee. Maar wij gaan met een groep naar de Campingdisco 17 Okt en die beste vriend gaat ook met zijn vriendengroep. Daarom moest ie het wel een dezer dagen zeggen, anders wordt het een enorm toneelspel etc. Dus geen idee of ie me vooraf wil voorstellen of gewoon op dat feestje, maar hij wil iig het zeggen voor die tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe. En wil hij je ook meteen voorstellen of wil hij daar nog even mee wachten?
Succes in ieder geval. Zo zie je wel dat hij het serieus met je meentquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wij gaan met een groep naar de Campingdisco 17 Okt en die beste vriend gaat ook met zijn vriendengroep. Daarom moest ie het wel een dezer dagen zeggen, anders wordt het een enorm toneelspel etc. Dus geen idee of ie me vooraf wil voorstellen of gewoon op dat feestje, maar hij wil iig het zeggen voor die tijd.
Daar had ik ook eigenlijk geen twijfel meer over. En hij weet ook zelf wel dat ie 't een keer moet zeggen. Dat feest is nu gewoon een deadline en misschien wel de push die hij nodig had.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Succes in ieder geval. Zo zie je wel dat hij het serieus met je meent
Zeker weten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
Pff lijkt me ook wel eng voor vriendje hoor Ang3l.
Wat loop jij te ijlen joh.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat het is, Hans? Ik hou er gewoon enorm van. Ken je dat? Dat je zo een pé-nis he-le-maal leegzuigt en je vriendje ligt te trillen op de bank!
Mjam.
Oh. Ik dacht dat je het wel wist.
Lees een paar posts terug en begrijp dat Krea het (hetero)vriendje van Ang3l isquote:
Dan toch die trio met Ingrid en Henk!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Kreator het volgende:
Weet je wat het is, Hans? Ik hou er gewoon enorm van. Ken je dat? Dat je zo een pé-nis he-le-maal leegzuigt en je vriendje ligt te trillen op de bank!
Mjam.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lees een paar posts terug en begrijp dat Krea het (hetero)vriendje van Ang3l is
Ik vraag me nu alleen nog af wie Hans is..quote:
Hans Kraay jr.?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me nu alleen nog af wie Hans is..
Daar wil niemand tegen praten lijkt me...quote:
Hij's baas!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar wil niemand tegen praten lijkt me...
Ik praat liever niet met hem. Hij zou zo de broer kunnen zijn van Dries Roelvink.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij's baas!
Praat liever tegen hem dan tegen jou.
Ja daaag, als ie t zo omschrijft wil ie straks zelf ook!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Kreator het volgende:
Mjam.
Roelvinkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik praat liever niet met hem. Hij zou zo de broer kunnen zijn van Dries Roelvink.
Triootjes FTW!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja daaag, als ie t zo omschrijft wil ie straks zelf ook!
Sja, soms gaat alles tegelijk.. Of met een korte periode ertussen. Zo werkte dat ook met oma, opa en opa. Binnen een jaar. En je kan gewoon nergens fatsoenlijke nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
De wasmachine is stuk. Net als de koelkast en de televisie.
Ik vind het niet leuk meer.
Mijn oma deed nooit de was voor me.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, soms gaat alles tegelijk.. Of met een korte periode ertussen. Zo werkte dat ook met oma, opa en opa. Binnen een jaar. En je kan gewoon nergens fatsoenlijke nieuwe kopen.
Mijn oma welquote:
laatst op dvd gekocht, plus mama is boosquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even schatjes kijken, altijd prima anticonceptie filmpje
die komt drnaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
laatst op dvd gekocht, plus mama is boos
Het zijn gewoon een stelletje geile donders!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
Nu op BNN, een gezin met 16 (!!) kinderen.
"Want wat de Heer geeft dient in dankbaarheid te worden ontvangen."
Ik zou het geile debielen noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stelletje geile donders!
Gristenenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
Nu op BNN, een gezin met 16 (!!) kinderen.
"Want wat de Heer geeft dient in dankbaarheid te worden ontvangen."
Voor de meeste ouders die ik ken is het een leuk extraatje, geen noodzakelijke toelage omdat ze anders niet rondkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
Kinderbijslag is sowieso een raar iets. Geld krijgen omdat je eigenlijk je kind niet zelf kan betalen
Voor het gros van de mensen dan
Oftewel, afschaffen voor die groep mensen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor de meeste ouders die ik ken is het een leuk extraatje, geen noodzakelijke toelage omdat ze anders niet rondkomen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeehhhh, heb net wat thee over mijn toetsenbord laten vallen, ik snel schoonmaken.. Dus op alle toetsen rossen.. En nu staat mn scherm ondersteboven, hoe krijg ik dit weer recht?
Je kan je afvragen of je zulk geld wil geven aan mensen die het wel nódig hebben om voor hun kind te zorgen..quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, afschaffen voor die groep mensen.
Heel simpel. Gewoon precíes hetzelfde doen als zonet, alleen net andersomquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeehhhh, heb net wat thee over mijn toetsenbord laten vallen, ik snel schoonmaken.. Dus op alle toetsen rossen.. En nu staat mn scherm ondersteboven, hoe krijg ik dit weer recht?
Gelukt! gewoon boenen over dat toetsenbord heen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heel simpel. Gewoon precíes hetzelfde doen als zonet, alleen net andersom
Told'yahquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukt! gewoon boenen over dat toetsenbord heen!
Poetsen lost eigenlijk alles op.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukt! gewoon boenen over dat toetsenbord heen!
Kleine meisjes bedtijd, dan krijg je datquote:
Ben zo moe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kleine meisjes bedtijd, dan krijg je dat
Ik wacht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga mee, als ik de thee op heb.
pfffffffffffffffffffffffff huh fffffffffffffffffffffffffffffff pffffffffffffffffffffffffffquote:
Ik denk wel dat ze het krijgen van kinderen moeten stimuleren, en dan niet op een manier van: Ach. Dan halen we de pil toch even uit het verzekeringspakket? Maar meer op een manier waarop je verstandig de vergrijzing tegengaat. Ieder gezin 1 a 2 kinderen, die hun ouders dan op hun 67e afmaken, omdat ze dan toch niet meer nuttig zijn voor de samenleving.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
Kinderbijslag is sowieso een raar iets. Geld krijgen omdat je eigenlijk je kind niet zelf kan betalen
Voor het gros van de mensen dan
Elke vrouw zou verplicht de Mirena moeten krijgen. Er zijn echt te veel 'ik-was-gewoon-aan-de-pil!'-kindjes op de wereld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het krijgen van kinderen moeten stimuleren, en dan niet op een manier van: Ach. Dan halen we de pil toch even uit het verzekeringspakket? Maar meer op een manier waarop je verstandig de vergrijzing tegengaat. Ieder gezin 1 a 2 kinderen, die hun ouders dan op hun 67e afmaken, omdat ze dan toch niet meer nuttig zijn voor de samenleving.
Of breinaalden in dr baarmoeder wat alles dood maaktquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke vrouw zou verplicht de Mirena moeten krijgen. Er zijn echt te veel 'ik-was-gewoon-aan-de-pil!'-kindjes op de wereld.
Dat zeg ik: een Mirena.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of breinaalden in dr baarmoeder wat alles dood maakt
Of of of of!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of of of of!Ik ga voor de breinaalden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu slapen. Welterusten popjes.![]()
Hoes je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga voor de breinaalden.
En nu slapen. Welterusten popjes.
Moeten we nog een slaapliedje zingen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga voor de breinaalden.
En nu slapen. Welterusten popjes.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel goed en leuk en uitdagend en fijn en boeiend.
Ik heb een uur geleden een gitaar gekocht dus ik kan dat spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeten we nog een slaapliedje zingen?
Heel zachtjes dan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeten we nog een slaapliedje zingen?
Goede actie. Wil ik ook nog eens, gitaar leren spelen. Ben best muzikaal al zeg ik het zelf, heb ook jaren keyboard gespeeld, maar de laatste jaren niks meer mee gedaan. Zonde eigenlijk, kon het best aardigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden een gitaar gekocht dus ik kan dat spelen
Die Gretsch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden een gitaar gekocht dus ik kan dat spelen
Ik ben anders erg tevreden over de pleisterpil. Nooit meer vergeten, hoef er maar 1x in de week aan te denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke vrouw zou verplicht de Mirena moeten krijgen. Er zijn echt te veel 'ik-was-gewoon-aan-de-pil!'-kindjes op de wereld.
snip?quote:
Wat ik me nou afvraag he? Gaat zo'n ding er niet af onder de douche? Of in het zwembad ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben anders erg tevreden over de pleisterpil. Nooit meer vergeten, hoef er maar 1x in de week aan te denken.
Nadelig: doorplakken kan niet.
aflevering van two and a half man, als charlie zich wil laten steriliseren; snip snip!quote:
neequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he? Gaat zo'n ding er niet af onder de douche? Of in het zwembad ofzo?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
2 and a half men!!
Briljante serie!
Heb hem net binnengehaald. Ga eerst douchen en dan kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
2 and a half men!!
Briljante serie!
Hmmkayquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neekan er gewoon alles mee, enige nadeel zijn de plakrandjes en dat het gewoon niet mooi is
welk seizoen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb hem net binnengehaald. Ga eerst douchen en dan kijkenBen benieuwd.
en dat ik als ik onder de zonnebank ben geweest ik een witte vlek op mn buik heb als ik m eraf haalquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat ik als ik onder de zonnebank ben geweest ik een witte vlek op mn buik heb als ik m eraf haal
Is die al uit? 1e aflevering is volgens mij pas gister uitgezondenquote:
Ik ben niet zo geschiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
![]()
Pak je een zwarte stift, schrijf je er GESCHIKT voor, en een X in het hokje
die had ik ook al gespot en ik moest ook aan de grote spirit denkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, onze Spirit was niet aan de pil?
Wat wil hij nou:S
Je kent ze, maar kán je ze ook? En wat voor versterkertje komt erachter? Mooie G12K-100 erin met wat lampen ervoor?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een Les Paul imitatie.
Heel nuttig als ik maar 4 akkoorden ken![]()
Maar hij glimt zo mooi
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het mannetje is deels joods?
Ik kan ze in mijn geheel eigen tempoquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kent ze, maar kán je ze ook? En wat voor versterkertje komt erachter? Mooie G12K-100 erin met wat lampen ervoor?
Heb zelf voor iemand een keer een versterker gemaakt, ultra cheap ass, wel met een G12K-100 (van Celestion) dus en een ouwe pc-voeding en een autoversterkertje van MarQuant.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan ze in mijn geheel eigen tempo![]()
En versterker moet ik me nog in verdiepen.
Eerst maar eens een mountwall halen zodat ik hem op kan hangen
ik ben jaloers.quote:
Akkoorden zijn voor butty-boys. Een echte vent shred...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, een Les Paul imitatie.
Heel nuttig als ik maar 4 akkoorden ken![]()
Maar hij glimt zo mooi
Dat snap ik.quote:
Waarom ga jij niet morgen voor mij werken, en laat ik een tattoo zetten?quote:
Ehm, eens denken hoor... nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet morgen voor mij werken, en laat ik een tattoo zetten?
Maar je mag op een karretje door het ziekenhuis sjeezenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, eens denken hoor... nee.
Tempting... maar toch nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar je mag op een karretje door het ziekenhuis sjeezen
Maar.. Je krijgt heeeel veel aandacht van mannen?quote:
Deze trouwensquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb zelf voor iemand een keer een versterker gemaakt, ultra cheap ass, wel met een G12K-100 (van Celestion) dus en een ouwe pc-voeding en een autoversterkertje van MarQuant.
Maar godver wat klonk dat ding al lekker zeg!
Hahahahaha. Bijna net zo boeiend als de tarrels aan m'n konthaar...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alsof het al niet duidelijk was uit welk achtergesteld gebied je komt.
Getsquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hahahahaha. Bijna net zo boeiend als de tarrels aan m'n konthaar...
Soms.quote:
Zeker niet. Je bier heeft het mis.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Jij wordt mijn eerste Fok-date, ik voel het aan m'n bier...
Fok is schadelijk. Ik wist het!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
Ik krijg nu steeds de volgende boodschap: Om uw computer beter te beveiligen wordt deze website geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten in de beveiligingscertificaten.....
Dignotar...op Fok!
Wat moet je nou weer?quote:
Whazzaaaquote:
Kloon en ik hebben altijd goede gesprekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Whazzaaa
Leuk gesprek gehad gister nog met Mata? Het duurde tijdens het lezen een tijdje voordat ik erachter kwam dat jullie met kaas geen Edammer bedoelden.
Hoe was het nog bij de gemeente?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hahahahaha. Bijna net zo boeiend als de tarrels aan m'n konthaar...
Als je met goed "poep" bedoelt...^O^quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon en ik hebben altijd goede gesprekken
Nee. Wij bedoelen Maaslander
Uhm, ja.. Morgen
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 00:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je met goed "poep" bedoelt...^O^
Haha, eerder blauwe kaas, maar dan groen.
Luilak!Morgen ga je he!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet morgen voor mij werken, en laat ik een tattoo zetten?
het viel te proberen.. toch?quote:
natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het viel te proberen.. toch?
maar helaas. weer mislukt.quote:
zoek een tattooartist als vriendje.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar helaas. weer mislukt.
meh. teveel moeitequote:Op woensdag 21 september 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
zoek een tattooartist als vriendje.
ja, die was wel mooi.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
[..]
is die elvis van dragon eindhoven niks voor je?
Hoe bedoel je de enige gitaar?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ook de enige gitaar die erop stond.
Dat is wel mooie prijs (denk ik) En idd.. hij glimt
Ow ik zat even verder te kijken, maar zag verder helemaal niets staan qua instrumenten.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:08 schreef Godtje het volgende:
Hoe bedoel je de enige gitaar?
En de internet prijs voor deze is zo tussen de 400 en 500 euro als ik goed heb gekeken
Nee, de veiling is nu afgelopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik zat even verder te kijken, maar zag verder helemaal niets staan qua instrumenten.
Er waren gisteren 10 pagina's gitaren en die zijn nu allemaal afgelopen ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van alles? niet alleen van die gitaar?
Aah zo, tis niet zoals bv ebay dat het per object loopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:13 schreef Godtje het volgende:
Er waren gisteren 10 pagina's gitaren en die zijn nu allemaal afgelopen ja.
Was al de derde keer dat ze een veiling deden.
Nope. Dit is curator verkoop. Dus van 1 bedrijf wat kapot is gegaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah zo, tis niet zoals bv ebay dat het per object loopt.
Oeeh dat kan soms best oke uitlopen dan. Nadeel is dat je dan wel elke dag dient te kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:15 schreef Godtje het volgende:
Nope. Dit is curator verkoop. Dus van 1 bedrijf wat kapot is gegaan.
De ene keer tuinmeubelen, dan weer keuken spullen, whatever
Klopt. Of eens in de week want de veilingen lopen geloof ik meestal een dag of 14quote:Op woensdag 21 september 2011 08:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat kan soms best oke uitlopen dan. Nadeel is dat je dan wel elke dag dient te kijken.
Nopequote:Op woensdag 21 september 2011 08:18 schreef Cue_ het volgende:
handig om te weten![]()
Vaker daar iets gekocht?
Taxischipholquote:Op woensdag 21 september 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
Exclusieve Domeinnamen te koop. Lol. Grappig om te zien
LVTquote:Op woensdag 21 september 2011 08:31 schreef Cue_ het volgende:
Zou ie dan ook in het guinness book of records staan?![]()
BVA Auctions verzorgt in opdracht van
André Rieu Studio de onderhandse verkoping van het grootste transporteerbare decor ter wereld, een replica op ware grootte van het wereldberoemde paleis Schloss Schönbrunn in Wenen.
Het podium is meer dan 125 meter breed, 30 meter diep en maar liefst 35 meter hoog! Het bevat een balzaal, 2 schaatsbanen en diverse fonteinen.
Je gebruikt niet eens smiliesquote:Op woensdag 21 september 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was even weg!
Nu ben ik er weer. Leuker dan ooit.
Toch is het jou schuldquote:Op woensdag 21 september 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik woon in Zwolle, werk in Leeuwarden, en kreeg net de bekeruitslagen als verwijt naar mijn hoofd.
IK HOU NIET EENS VAN VOETBAL DAMNIT!
Sletjes voor thuis.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
elveetetjes klinkt beter.
Tetjes voor thuis (incl. bijbehorend 16 jarig sletje)
Heb je niks gezien dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
Wordt net gebeld door de politie.. over dat ik vast wat gezien had gister
Niets bijzonders, er scheen een gevecht te zijn geweest en ze hadden mijn naam opgegeven blijkbaar.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets bijzonders, er scheen een gevecht te zijn geweest en ze hadden mijn naam opgegeven blijkbaar.
Maar ik was toen nog niet eens thuis van werk
Je was waarschijnlijk zeld de daderquote:Op woensdag 21 september 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets bijzonders, er scheen een gevecht te zijn geweest en ze hadden mijn naam opgegeven blijkbaar.
Maar ik was toen nog niet eens thuis van werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |